fbpx

BioMar przeprowadzi transformację cyfrową z wykorzystaniem systemu Infor Cloud ERP

Duński producent z sektora akwakultury uruchomi Infor CloudSuite Food & Beverage w 13 krajach.

BioMar, czołowy producent ekologicznych pasz dla zwierząt wodnych, rozpoczyna współpracę z firmą Columbus jako partnerem strategicznym w zakresie wdrożenia systemu ERP M3 w chmurze w ramach rozwiązania Infor CloudSuite Food & Beverage. Celem przedsięwzięcia jest standaryzacja i usprawnienie globalnych procesów biznesowych z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, a przyszłościowa platforma cyfrowa umożliwi ponad 550 użytkownikom w 13 krajach zwiększenie efektywności pracy do roku 2023.

Więcej informacji o Infor CloudSuite Food & Beverage: https://www.infor.com/en-gb/products/cloudsuite-food-and-beverage

Duńska grupa BioMar prowadzi działalność typową dla dużego przedsiębiorstwa międzynarodowego, generującą obroty na poziomie 1,5 mld euro ze sprzedaży w ponad 80 krajach i prowadzoną nieprzerwanie we wszystkich strefach czasowych. Stawia to jednak wyzwania w zakresie harmonizacji procesów.

„BioMar i Infor mają za sobą serię konsultacji roboczych, które pozwoliły zrozumieć przyszłe strategie i cele grupy BioMar“ – powiedział Johan Made, wiceprezes firmy Infor na północną i wschodnią Europę. „Na tej podstawie zidentyfikowano wiele możliwości w zakresie wykorzystania technologii cyfrowych, które następnie uwzględniono w planie rozwoju przedsiębiorstwa. Wdrożenie rozwiązania Infor CloudSuite Food & Beverage to pierwszy krok w cyfrowej transformacji firmy BioMar“.

Biorąc pod uwagę możliwości i wyzwania związane z cyfryzacją działalności w branży produkcji pasz dla zwierząt akwakultury, plan rozwoju i cele biznesowe grupy do roku 2023 wymagają usprawnienia procesów biznesowych i oparcia procesów decyzyjnych w większym stopniu na danych.

BioMar korzysta z systemu Infor M3 od roku 2013, ale wykorzystanie pełnych możliwości tego wydajnego systemu ERP nie było możliwe ze względu na brak odpowiedniej koordynacji procesów biznesowych w międzynarodowej grupie przedsiębiorstw. Dyrektor ds. globalnej infrastruktury informatycznej grupy BioMar, Thomas Mortensen przedstawił plan rozwiązania tego problemu: „Realizacja tego projektu dotyczy jedynie w 20% technologii, a w 80% operacji biznesowych. Przy dużym wsparciu i zaangażowaniu dostosowaliśmy naszą strukturę zarządzania nadając menedżerom grupy rolę właścicieli procesów biznesowych w poszczególnych obszarach działalności, aby ujednolicić i usprawnić procesy. W połączeniu z przyszłościową platformą cyfrową bazującą na rozwiązaniu CloudSuite Food & Beverage, korporacyjnym szablonem procesów i doradztwem strategicznym ze strony firmy Columbus pozwoli nam to zharmonizować procesy biznesowe w całej grupie i znacząco zwiększyć wydajność“.

Kolejnym wyzwaniem dla BioMar jest to, że operacje grupy w poszczególnych krajach skupiają się na rozwiązywaniu lokalnych problemów z modyfikacją i dostosowaniem systemu ERP firmy Infor. Kent Enrico Petersen, dyrektor zarządzający ds. międzynarodowej obsługi rozwiązań M3 w firmie Columbus, precyzuje w jaki sposób Infor CloudSuite Food & Beverage eliminuje konieczność wprowadzania skomplikowanych modyfikacji bezpośrednio w bazie danych i oprogramowaniu: „Wszystkie dodatkowe funkcje będą uruchamiane jako dodatki i narzędzia. W rezultacie system ERP zostanie w 90% ujednolicony dla całej grupy, a tylko w 10% będzie różnił się w zakresie lokalizacji. Dzięki harmonizacji numerów artykułów, wykazów materiałów i innych parametrów, proces decyzyjny będzie bazował na danych o znacznie lepszej porównywalności i dostępności. BioMar jest dla nas strategicznie ważnym klientem, a w naszej wspólnej wizji inicjatyw w zakresie technologii cyfrowych dostrzegamy duży potencjał zwiększenia wartości.“

Jeśli chodzi o przyszłe działania, to BioMar zamierza kierować cyfrową transformacją poprzez ciągłe inwestowanie w najnowocześniejsze technologie, wykorzystując platformę Infor CloudSuite jako podstawę do realizacji ambitnej strategii cyfrowej na lata 2020–2023, zakładającej całkowite przejście na rozwiązania chmurowe i mobilne. Thomas Mortensen wskazuje jakie wsparcie jest potrzebne, aby móc zrealizować plany dotyczące inicjatyw w dziedzinie zrównoważonego rozwoju oraz innowacji w zakresie usług cyfrowych dla klientów: „Do roku 2023 chcemy być w czołówce jeśli chodzi o wykorzystywanie narzędzi cyfrowych, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy. To stworzy nowe potrzeby w zakresie kwalifikacji cyfrowych, więc będziemy musieli przyciągnąć i zatrzymać najbardziej utalentowanych pracowników. Potrzebny jest także partner strategiczny, który pomoże osiągnąć nam przyszły sukces, będzie tak samo skupiał się na wymiernych osiągnięciach i pomagał nam podejmować właściwe decyzje strategiczne na każdym etapie. Rozpoczęcie współpracy z firmą Columbus było oczywistym krokiem, biorąc pod uwagę jej doświadczenie jako czołowego konsultanta w zakresie rozwiązań M3 oraz działalność w branży spożywczej na całym świecie.

Informacje o firmie BioMar

BioMar to innowator w dziedzinie produkcji wydajnych pasz dla ryb, zaangażowany w budowę zdrowej i zrównoważonej globalnej akwakultury. Obecnie grupa BioMar obsługuje 16 zakładów produkcji pasz na całym świecie – w Norwegii, Chile, Danii, Szkocji, Hiszpanii, Francji, Grecji, Ekwadorze, Turcji, Chinach, Australii i Kostaryce. Dostarczamy paszę dla ponad 45 gatunków, do około 80 krajów na całym świecie. BioMar należy w całości do duńskiej grupy przemysłowej Schouw & Co, notowanej na Kopenhaskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Więcej informacji na stronie www.biomar.com.

O firmie Columbus
Columbus jest globalnym dostawcą usług informatycznych i firmą konsultingową zatrudniającą ponad 2000 pracowników i obsługującą 5000 klientów na całym świecie. Columbus wspiera ambitne przedsiębiorstwa w rozwoju, cyfrowej transformacji i wprowadzaniu przyszłościowych rozwiązań. Innowacyjny pakiet usług 9 Doors to Digital Leadership® obejmuje kompleksowe rozwiązania cyfrowe dostosowane do potrzeb klientów w branżach sprzedaży detalicznej, dystrybucji, spożywczej i produkcyjnej. Pomagamy firmom w prowadzeniu zrównoważonej i dochodowej działalności. Firma Columbus powstała w 1989 roku i ma siedzibę w Danii. Jej biura i partnerzy działają na całym świecie i dostarczają rozwiązania oraz usługi lokalnym odbiorcom, w skali globalnej. Więcej informacji na stronie www.columbusglobal.com.

O firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Z aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 67 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

Aby uzyskać dalsze informacje prosimy o kontakt:

BioMar Group
Thomas Mortensen
CIO – Dyrektor ds. globalnej infrastruktury informatycznej
+45 52 15 76 14
tmo@biomar.com

Columbus A/S
Kent Enrico Petersen
Dyrektor zarządzający ds. międzynarodowej obsługi rozwiązań M3
+45 53 81 60 62
kent.enrico.petersen@columbusglobal.com

Infor

Richard Moore
Kierownik ds. PR w firmie Infor, region EMEA
+44 7976 111 243
Richard.Moore@infor.com

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Firma Bio Partner Schweiz AG wybrała współdzielone branżowe rozwiązanie chmurowe Infor

Rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage wspiera zrównoważony rozwój.

Bio Partner Schweiz AG wdroży rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage. CloudSuite zastąpi lokalny system ERP i będzie wspierać ciągły rozwój firmy dzięki wielu funkcjom dostosowanym do potrzeb branży spożywczej, dostępnym w ramach standardowego wdrożenia, a dodatkowo skonsoliduje procesy wewnętrzne. Wdrożeniem zajmie się partner firmy Infor, Maximum Solution Consulting Group GmbH (MSC), posiadający wieloletnie doświadczenie w branży spożywczej.

Dowiedz się więcej o Infor CloudSuite Food & Beverage: https://www.infor.com/industries/food-beverage

Bio Partner Schweiz AG to czołowy dostawca usług i sprzedawca hurtowy na szwajcarski specjalistyczny rynek produktów organicznych. Firma ma siedzibę w Seon (kanton Argowia) i obsługuje ponad 3500 klientów zajmujących się handlem i sprzedażą detaliczną produktów organicznych, a także cateringiem i przetwórstwem. W ostatnich latach firma odnotowała intensywny wzrost, związany z rosnącą popularnością organicznych i ekologicznych produktów spożywczych. Pojawiły się także nowe wyzwania biznesowe, szczególnie w zakresie współpracy z klientami oraz dodatkowych możliwości tworzenia wartości dodanej.

Poprzedni system ERP nie był w stanie utrzymać tempa tego rozwoju, głównie ze względu na wielokrotne modyfikacje oraz uzupełnianie za pomocą dodatkowych odizolowanych aplikacji, co w ostateczności uniemożliwiło jego dalsze aktualizowanie. Firma Bio Partner zdecydowała się na zmianę tego systemu i wybrała rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage. Ten pakiet zaprojektowano specjalnie pod kątem branży spożywczej. Posiada on szereg funkcji usprawniających globalne łańcuchy dostaw i przyśpieszających procesy. W standardowej wersji dostępnych jest wiele najlepszych funkcji typowych dla branży.

„Aby móc oferować naszym klientom usługi na najwyższym poziomie w konkurencyjnych cenach musimy korzystać z wydajnych i zaawansowanych technologicznie systemów. Jest to także niezbędne, aby spełniać przyszłościowe wymagania klientów“ – powiedział Thomas Steiner, członek zarządu firmy Bio Partner Schweiz AG i dyrektor ds. handlowych. „Firma Infor może dostarczyć nam rozwiązanie, które od razu odwzorowuje wiele procesów standardowych dla branży i wyróżnia się na tle konkurencji swoją platformą chmurową obsługującą wielu użytkowników. Infor CloudSuite pozwoli nam rozwijać naszą działalność w przyszłości“.

„Obecnie firma Infor jest jedynym dostawcą w pełni zintegrowanego rozwiązania dla branży spożywczej, które działa w chmurze w modelu współużytkowanym“ – powiedział Joerg Jung, wiceprezes i dyrektor generalny Infor na podregion Europy Środkowej, Południowej i Izrael. „Dzięki CloudSuite firma Bio Partner może nie tylko korzystać z najnowocześniejszych technologii i skupić się na kluczowej działalności, ale także rozwijać nowe modele biznesowe“.

Informacje o firmie Bio Partner Schweiz AG

Bio Partner Schweiz AG to czołowy szwajcarski dostawca usług i sprzedawca hurtowy na rynek produktów organicznych. Firma obsługuje 3500 klientów zajmujących się handlem i sprzedażą detaliczną produktów organicznych, a także cateringiem i przetwórstwem. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.biopartner.ch/de/.

Informacje o firmie Infor

Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Z aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 67 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

Kontakt dla mediów
Richard Moore
Kierownik ds. PR w firmie Infor, region EMEA
Richard.Moore@infor.com
+447976111243

 

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Firma Norsk Kylling rozwija produkcję najlepszego kurczaka na świecie we współpracy z Infor i Columbus

Norsk Kylling zamierza stworzyć najlepszy na świecie łańcuch wartości w branży hodowli kurcząt, w której na pierwszym planie będzie dobrostan zwierząt. Infor CloudSuite Food & Beverage z firmą Columbus jako partnerem strategicznym zapewni jeszcze lepszą kontrolę, jakość i wydajność w całym łańcuchu wartości.

Dowiedz się więcej o Infor CloudSuite Food & Beverage: https://www.infor.com/en-gb/products/cloudsuite-food-and-beverage

W zakładzie w Støren w pobliżu Trondheim firma Norsk Kylling produkuje smaczne wyroby z drobiu pod marką Solvinge. Norsk Kylling dysponuje również wylęgarnią kurcząt Hugaas Rugeri od jej przejęcia 2016 r., co oznacza, że firma obsługuje cały łańcuch wartości, od inkubacji jaj poprzez wylęg i chów brojlerów, po produkcję gotowych dań z drobiu.

Firma Norsk Kylling zajmuje się hodowlą kurcząt od 1991 roku. W 2015 r. sieć sklepów spożywczych Rema kupiła firmę, która od tego czasu nieustannie rozwija i usprawnia swoją działalność oraz dostosowuje się do nowych wymagań w zakresie jakości, przepisów, regulacji i ekologicznej produkcji. Wraz z rozpoczęciem budowy nowego zakładu w Orkdal ważne stało się wdrożenie nowoczesnego systemu biznesowego do obsługi gromadzonych danych, automatyzacji produkcji i zarządzania logistyką, zapasami oraz procesami utrzymania zasobów.

„System ERP umożliwia nam ścisłą kontrolę danych, materiałów i finansów w całym skomplikowanym łańcuchu wartości. Współpracujemy z około 150 dostawcami jaj, kurcząt z wylęgu i brojlerów. System biznesowy obejmuje zarówno wylęgarnię jak i ubojnię, a także zakup i sprzedaż jaj i kurcząt. Obecnie mamy pełną kontrolę i możliwość dokumentowania całej drogi produktu od rolnika do talerza” – mówi Torfinn Utne, kierownik działu IT w firmie Norsk Kylling.

Kontrola i dokumentacja to podstawa jeśli chodzi o odpowiedzialną produkcję i zapewnienie dobrostanu zwierząt. W firmie Norsk Kylling mówi się, że „dobrze traktowany kurczak smakuje lepiej”.

Dotychczas większość informacji gromadzono i obsługiwano ręcznie, co było czasochłonne i stanowiło potencjalne źródło błędów. Dzięki poprawie jakości danych dotyczących zarządzania firma Norsk Kylling ograniczyła ilość odpadów, zyskała większą kontrolę nad zapasami i może lepiej planować produkcję w odniesieniu do potrzeb rynkowych.

„Mieliśmy kontrolę już wcześniej, ale teraz jest ona bardziej ścisła” – powiedział Torfinn Utne. „Nasze obecne korzyści obejmują także oszczędności w zakresie kosztów pracy i poprawę reputacji firmy”.

Rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage wyłoniono w drodze przetargu spośród ponad 20 ofert dostawców systemów ERP. Dostawcą rozwiązania jest Columbus, partner strategiczny firmy Infor. Na końcowym etapie system Infor CloudSuite Food & Beverage wygrał z rozwiązaniem firmy SAP. Dla firmy Norsk Kylling istotna była całkowita pewność, że rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage, obejmujące szereg wstępnie skonfigurowanych ustawień dostosowanych do potrzeb branży spożywczej, będzie spełniać wymagania klientów.

„Firma Norsk Kylling zdecydowała się na ujednolicone rozwiązanie chmurowe obsługujące wielu użytkowników bez konieczności specjalnej adaptacji” – mówi Per Christian Øen, dyrektor ds. rozwiązań biznesowych Infor CloudSuite w firmie Columbus.

Rozwiązanie dostarczył norweski zespół firmy Columbus. Składał się on ze specjalistów w dziedzinie produktów Infor CloudSuite, dysponujących doświadczeniem w obsłudze wielu klientów w branży spożywczej.

„Konsultanci firmy Columbus mieli pełną kontrolę nad integracją, a cały projekt zrealizowano zgodnie z harmonogramem i przewidzianym budżetem” – powiedział Torfinn Utne.

Informacje o firmie Norsk Kylling

Norsk Kylling AS jest firmą z branży spożywczej z siedzibą w Støren w gminie Midtre Gauldal. Firma Norsk Kylling należy w całości do sieci Rema, zatrudnia 350 pracowników i generuje obrót przekraczający 1 mld NOK w ramach produkcji i sprzedaży mięsa drobiowego na rynku norweskim. Producent z Trøndelag obsługuje zarówno ubojnię, jak i wylęgarnię Hugaas Rugeri, w których nowy system ERP zostanie wdrożony wraz z otwarciem nowego zakładu produkcyjnego. Więcej informacji na stronie http://www.norsk-kylling.no/.

Informacje o firmie Columbus

Columbus jest firmą konsultingową z branży informatycznej, zatrudniającą ponad 2000 pracowników na całym świecie i generującą obrót na poziomie 1,2 mld DKK. Wykwalifikowani doradcy firmy pomagają we wdrażaniu i rozszerzaniu wiodących rozwiązań i wspierają klientów w rozwoju ich działalności – w oparciu o szeroką wiedzę informatyczną i branżową oraz precyzyjną metodologię, z gwarancją długotrwałej odpowiedzialności. Więcej informacji na stronie https://www.columbusglobal.com/en/.

O firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Z aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 67 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

Aby uzyskać dalsze informacje prosimy o kontakt:

Infor

Richard Moore
Kierownik ds. PR w firmie Infor, region EMEA
+44 7976 111 243
Richard.Moore@infor.com

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

De Menken Keuken wybiera Infor M3

Infor poinformował o podjęciu przez firmę De Menken Keuken decyzji o wyborze systemu Infor M3 do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP). Celem wdrożenia ma być ułatwienie rozwoju przedsiębiorstwa, wzrost efektywności i zapewnienie ciągłości biznesowej. Elastyczne, przyszłościowe rozwiązanie pozwoli tej holenderskiej firmie rozszerzyć mechanizmy zarządzania jakością i kontroli, usprawnić zarządzanie magazynem, produkcją i dystrybucją, a także zwiększyć widoczność łańcucha dostaw.

De Menken Keuken to rodzinne przedsiębiorstwo dysponujące bogatą ofertą sałatek, sosów i produktów mięsnych przeznaczonych dla odbiorców z sektorów handlu detalicznego, usług gastronomicznych i hotelarskich. Produkty te są sprzedawane głównie pod własnymi markami. W ofercie znajduje się m.in. marka Saladespecialiteiten sprzedawana przez sieć supermarketów Albert Heijn, carpaccio marki de Vleeschmeesters oraz różne pasty na bazie oliwek i kaparów (tapenady) i humusu.

Poprzednio stosowane oprogramowanie ERP było rozwiązaniem przestarzałym i kończył się okres jego wsparcia, dlatego holenderski producent żywności poszukiwał nowego systemu. W wyniku porównania ofert trzech dostawców okazało się, że system Infor idealnie spełnia zdefiniowane wymagania. Hilbert Klop, dyrektor ds. finansowych firmy De Menken Keuken, stwierdził: „Firmy Infor i Infor Alfa-Beta dobrze znają naszą branżę, a my mamy zaufanie do jakości ich rozwiązania ERP i jego funkcjonalności, dlatego wybór systemu Infor był dla De Menken Keuken zupełnie naturalną decyzją. Dostawca rozumie nasze potrzeby i cele, a aplikacja w idealny sposób ułatwia ich realizację”.

Dzięki standaryzacji Infor M3 firma De Menken Keuken może przeprowadzić migrację z obecnego rozwiązania opartego na systemie IBM AS/400 do nowoczesnego, innowacyjnego, branżowego środowiska, które pozwoli zmierzyć się z nowymi wyzwaniami, ułatwi kontrolę kosztów, pozwoli ograniczyć liczbę zadań wykonywanych ręcznie i zwiększy efektywność działania.

„Cieszymy się, że firma De Menken Keuken uzyskała solidny fundament, dzięki któremu będzie mogła zrealizować zakładane cele i stać się czołowym dostawcą w branży produktów z własną marką, zwłaszcza że koszty i poziom innowacyjności mają na tym rynku kluczowe znaczenie” — powiedział Kees van den Houten, dyrektor regionalny firmy Infor na kraje Beneluksu. „System Infor M3 zawiera zaawansowane funkcje specyficzne dla branży spożywczej, umożliwiające rozwój firmy i optymalizację metod działania oraz ułatwiające uzyskanie nowych źródeł przychodów”.

Firma De Menken Keuken rozważa także zakup rozwiązania Infor do zarządzania cyklem życia produktów (PLM).

Informacje o firmie De Menken Keuken

De Menken Keuken to holenderskie przedsiębiorstwo rodzinne. Od czterech dziesięcioleci dostarcza produkty żywnościowe praktycznie wszystkim liczącym się na holenderskim rynku firmom z sektora handlu detalicznego, usług gastronomicznych i hotelarskich. Przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór sałatek, sosów i produktów mięsnych wytwarzanych w ścisłej współpracy z klientami.

Przedsiębiorstwo pragnie być czołowym dostawców na rynku produktów oferowanych pod własną marką. Ich wytwarzaniem zajmuje się ponad 300 pracowników zatrudnionych w zakładzie produkcyjnym w Sassenheim. Innowacyjność, współpraca, otwarta komunikacja i elastyczność to podstawowe wartości, którymi kieruje się przedsiębiorstwo De Menken Keuken. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.demenkenkeuken.nl/.

 

Informacje o firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla poszczególnych branż. Firma ma 17 300 pracowników i ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach, a jej oprogramowanie jest zaprojektowane z myślą o rozwoju. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.infor.com/.

Do klientów firmy należy m.in.:

  • 20 największych firm z sektora lotnictwa i kosmonautyki
  • 9 z 10 największych firm z sektora zaawansowanych technologii
  • 14 z 25 największych amerykańskich sieci usług medycznych
  • 19 z 20 największych amerykańskich miast
  • 18 z 20 największych dostawców w branży motoryzacyjnej
  • 14 z 20 największych dystrybutorów przemysłowych
  • 13 z 20 największych detalistów
  • 4 z 5 największych browarów
  • 17 z 20 największych globalnych banków
  • 9 z 10 największych globalnych marek hotelowych
  • 7 z 10 największych globalnych marek luksusowych

# # #

Więcej informacji
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek
anke@lubbersdejong.nl
+31(0)6 48203864

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Francuski koncern chemiczny Grupa Altaïr wdraża Infor M3

Francuski koncern chemiczny modernizuje swoją infrastrukturę informatyczną, centralizuje dane oraz usprawnia ich udostępnianie spółkom zależnym w celu wspierania swojego dalszego rozwoju na całym świecie.

Infor, globalny lider w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż, poinformował, że Grupa Altaïr, francuski koncern chemiczny obejmujący sześć spółek produkujących środki czystości, płyny do płukania tkanin, środki owadobójcze, pasty naprawcze i kity, zdecydowała się na wdrożenie rozwiązania Infor M3. Aplikacja do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), która została zaprojektowana specjalnie z myślą o branży chemicznej, będzie głównym systemem do zarządzania procesami i wymiany informacji między podmiotami należącymi do Grupy.

Brunel Frères SARL to firma rodzinna założona w 1946 r., która w ostatnich 15 latach rozwijała się dzięki serii strategicznych przejęć. W 2019 r. Grupa Altaïr osiągnęła przychody na poziomie 100 mln euro. Obecnie zatrudnia niespełna 400 osób we Francji, w Hiszpanii, Belgii i Polsce. Oferta Grupy obejmuje około 3000 produktów pod pięcioma markami (Starwax, Oro, Mistol, Sinto i Kapo) sprzedawanymi w ponad 40 krajach.

Decyzja o wdrożeniu rozwiązania Infor M3 została podyktowana ambitnymi planami rozwoju Grupy. „Możliwości rozwoju naszej firmy w coraz bardziej złożonym, międzynarodowym środowisku przy użyciu systemu ERP na serwerze AS400 wyczerpały się” — powiedział Sylvain Berdin, menedżer projektu ERP w Grupie Altaïr. „Postanowiliśmy skupić się na najskuteczniejszym sposobie ograniczenia czasu przeznaczanego przez nasze zespoły na rozwijanie konkretnych funkcjonalności dotychczasowego systemu, ponieważ podejście to nie zaspokajało już potrzeb Grupy Altaïr”.

Po analizie ofert innych dostawców, takich jak SAP, IFS, Sage i Microsoft, Grupa Altaïr we współpracy z firmą doradczą Adix wybrała rozwiązanie firmy Infor. „Powody naszej decyzji są bardzo proste” — powiedział Berdin. „Po pierwsze Infor skontaktował nas z imponującą liczbą firm z naszego sektora, które korzystają już z tego rozwiązania. Wszystkie te firmy wyraziły się o nim pochlebnie, zwłaszcza jeśli chodzi o konkretne problemy, z jakimi zmagają się przedsiębiorstwa z sektora chemicznego, w tym dotyczące łańcucha dostaw. Rozwiązanie Infor M3 udostępnia funkcjonalności opracowane specjalnie z myślą o naszym sektorze oraz pozwoli nam osiągnąć ambitne cele rozwoju na całym świecie. Byliśmy pod wrażeniem funkcjonalności, efektywności i skalowalności rozwiązania, co wpisuje się w nasze plany dotyczące Przemysłu 4.0”.

Grupa Altaïr zleciła firmie Infor wdrożenie rozwiązania M3, outsourcing serwerów oraz utworzenie centrum przetwarzania danych we francuskim Lille, które będzie obsługiwać podmioty wchodzące w skład Grupy. Wdrożenie umożliwi centralizację informacji, poprawę komunikacji między spółkami zależnymi oraz dzielenie się dobrymi praktykami. Infor M3 wesprze zarządzanie działaniami związanymi z zakupami i sprzedażą, produkcją (wytwarzaniem chemikaliów i opakowań), logistyką, kontrolą jakości i finansami.

„Infor po raz kolejny udowodnił swoją zdolność do zaspokojenia potrzeb konkretnej branży dzięki dedykowanemu rozwiązaniu, które można dopasować do wielkości firmy, a następnie skalować wraz z jej międzynarodowym rozwojem” — powiedział Laurent Jacquemain, wiceprezes i dyrektor Infor na region południowej Europy. „Rozwiązanie Infor M3 zostało wybrane z uwagi na bogatą funkcjonalność dostosowaną do potrzeb sektora, regularne aktualizacje oraz jakość świadczonego przez nas wsparcia. Ponadto, podczas całego okresu realizacji projektu nasi eksperci branżowi oraz eksperci w zakresie produktów będą do dyspozycji użytkowników”.

Informacje o Grupie Altaïr

Siedziba Grupy Altaïr mieści się w Wasquehal k. Lille we Francji. Firma jest jednym z największych producentów i dystrybutorów środków czystości i środków owadobójczych w Europie. Altaïr generuje 56% swoich obrotów (przekraczających 110 mln EUR) na rynkach zagranicznych. Oferta grupy obejmuje ponad 3500 produktów pod pięcioma markami będącymi liderami w swoich segmentach:

  • Starwax: środki czystości
  • Kapo: środki owadobójcze
  • Sinto: pielęgnacja drewna
  • Oro: środki owadobójcze i środki czystości
  • Mistol: czołowa marka na hiszpańskim rynku płynów do zmywarek

Produkty Altaïr są sprzedawane głównie w sieciach sklepów budowlanych, lecz także w sklepach niezależnych, sieciach sklepów specjalistycznych (hurtownie materiałów, specjalistyczne sklepy ze sprzętem), centrach ogrodniczych, samoobsługowych sklepach z produktami rolniczymi oraz online.

Grupa ma trzy zakłady produkcyjne: w Noyelles-lès-Seclin k. Lille, w Aubagne (Francja) oraz w Walencji (Hiszpania).

Informacje o Infor

Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Firma ma 17 300 pracowników i ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach, a jej oprogramowanie jest zaprojektowane z myślą o rozwoju. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

Do klientów firmy należy m.in.:

  • 20 największych firm z sektora lotnictwa i kosmonautyki
  • 9 z 10 największych firm z sektora zaawansowanych technologii
  • 14 z 25 największych amerykańskich sieci usług medycznych
  • 19 z 20 największych amerykańskich miast
  • 18 z 20 największych dostawców w branży motoryzacyjnej
  • 14 z 20 największych dystrybutorów przemysłowych
  • 13 z 20 największych detalistów
  • 4 z 5 największych browarów
  • 17 z 20 największych globalnych banków
  • 9 z 10 największych globalnych marek hotelowych
  • 7 z 10 największych globalnych marek luksusowych

# # #

Więcej informacji
Richard Moore
Infor PR Manager EMEA
+447676111243
Richard.moore@infor.com

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Saarioinen odświeża się dzięki Infor

Lider rynku mrożonych dań gotowych w Finlandii standaryzuje swoje procesy biznesowe dzięki rozwiązaniu Infor CloudSuite Food & Beverage.

Infor, globalny lider w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż, poinformował, że Saarioinen, czołowy dostawca mrożonych dań gotowych w Finlandii, wybrał rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage. Dostosowany do potrzeb branży pakiet aplikacji Infor, działający w chmurze obsługującej wielu użytkowników, umożliwi Saarioinen standaryzację, uproszczenie i przyspieszenie opracowywania produktów, poprawę obsługi klienta i większą digitalizację.

Po dogłębnej analizie rynku Saarioinen wybrał Infor z uwagi na funkcje rozwiązania Infor CloudSuite Food & Beverage dostosowane do potrzeb branży.

„Jesteśmy klientem Infor od ponad dwudziestu lat, ale bardzo poważnie myślimy też o przyszłości” — powiedział Eero Kinnunen, dyrektor Saarioinen ds. rozwoju. „Ta nowoczesna technologia pomoże utworzyć platformę, która umożliwi nie tylko usprawnienie procesów, lecz także szybsze wprowadzanie innowacji”.

„Nieprzerwanie wspieramy innowacyjność na rynku spożywczym” — powiedział Andrew Dalziel, wiceprezes Infor ds. strategii w zakresie rozwiązań branżowych. „Saarioinen korzysta z systemów ERP i PLM, które pomogą temu ugruntowanemu przedsiębiorstwu umocnić swoją pozycję na rynku przez połączenie elementów produkcyjnych i finansowych”.

Informacje o Saarioinen

Saarioinen to lider fińskiego rynku mrożonych dań gotowych. Siedziba Saarioinen mieści się w rejonie Tampere. Jest to firma rodzinna z długim rodowodem: pierwsze wzmianki o majątku Saarioinen w źródłach pisanych pojawiły się już w 1469 r., a swoją działalność firma rozpoczęła w roku 1941. W 1957 r. Saarioinen wyprodukował pierwsze w Finlandii dania gotowe. Roczna wartość sprzedaży netto Saarioinen wynosi ok. 260 mln EUR, a grupa zatrudnia łącznie 1300 pracowników. Saarioinen ma zakłady produkcyjne w miejscowościach Kangasala, Valkeakoski i Huittinen w Finlandii oraz zakład produkcji wyrobów gotowych w Estonii, który dostarcza produkty głównie do krajów nadbałtyckich.

Informacje o Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Firma ma 17 300 pracowników i ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach, a jej oprogramowanie jest zaprojektowane z myślą o rozwoju. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

Do klientów firmy należy m.in.:

  • 20 największych firm z sektora lotnictwa i kosmonautyki
  • 9 z 10 największych firm z sektora zaawansowanych technologii
  • 14 z 25 największych amerykańskich sieci usług medycznych
  • 19 z 20 największych amerykańskich miast
  • 18 z 20 największych dostawców w branży motoryzacyjnej
  • 14 z 20 największych dystrybutorów przemysłowych
  • 13 z 20 największych detalistów
  • 4 z 5 największych browarów
  • 17 z 20 największych globalnych banków
  • 9 z 10 największych globalnych marek hotelowych
  • 7 z 10 największych globalnych marek luksusowych

# # #

Więcej informacji
Richard Moore
+447676111243
Richard.moore@infor.com

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Fetim Group wdraża kolejne aplikacje Infor

Holenderska firma Fetim Group, będąca liderem na holenderskim rynku wyposażenia wnętrz, rozszerza pakiet Infor o aplikacje Infor CRM i Infor Nexus, aby zapewnić internetową współpracę w czasie rzeczywistym, w celu usprawnienia współpracy z dostawcami i zwiększenia niezawodności łańcucha dostaw.

Architektura informatyczna firmy Fetim jest oparta na rozwiązaniach „best in class”. Firma korzysta już z rozwiązania Infor CloudSuite Distribution Enterprise, którego trzonem jest system ERP Infor M3, oraz z Infor CloudSuite Configure Price Quote (CPQ) — cyfrowego portalu do konfiguracji przedmiotów poprawiającego doświadczenia zakupowe klientów. Integrację z innymi aplikacjami, takimi jak np. pochodzący od innego producenta system zarządzania magazynem, zapewnia Infor OS — hybrydowa platforma chmurowa, która łączy w sobie procesy biznesowe, integrację i sztuczną inteligencję (AI). Następnym etapem procesu cyfryzacji w firmie Fetim będzie wdrożenie rozwiązania Infor Coleman, które uzupełni platformę o funkcje sztucznej inteligencji.

„Firmę Infor wybraliśmy z pełną świadomością ze względu na jej mikrobranżowe podejście, które zwiększa naszą wydajność; charakteryzuje się ono dogłębną znajomością branży” — powiedział Frans Beerkens, dyrektor ds. informatycznych w Fetim Group. „Jest to absolutnie wyjątkowa oferta, która przynosi nam niesamowitą wartość dodaną i pozwala spełniać oczekiwania i życzenia naszych klientów.”.

Fetim działa również jako członek branżowej grupy doradczej, która pomaga firmie Infor udoskonalać oprogramowanie i lepiej dopasowywać je do potrzeb klientów. Doradczą rolę Fetim Frans Beerkens komentuje tak: „Infor angażuje w rozwój produktów firmy, które wiedzą, co się dzieje na rynku i czego oczekują klienci. Jest to bardzo mądre posunięcie. Mogę identyfikować trendy i mówić firmie Infor o wyzwaniach, z którymi się zmagam. Wyjątkową cechą tych mikrobranżowych spotkań jest to, że uczestniczą w nich osoby odpowiedzialne za rozwój produktów. Nigdzie indziej tego nie ma. Ponadto dostajemy na bieżąco informacje zwrotne na temat postępu w realizacji naszych propozycji, a firmy członkowskie są motywowane do aktywności. Klienci tacy jak nasi mogą być częścią rozwiązania i mieć wpływ na priorytety w opracowywaniu produktów”.

Dzięki możliwości wywierania wpływu na funkcje zawarte w nowej wersji branżowego pakietu Infor CloudSuites opartego na Infor M3, Fetim wprowadza jedynie minimalną liczbę modyfikacji i szybko osiąga standaryzowane procesy. Na spotkaniach doradczych firma Fetim dowiedziała się np. jak radzić sobie z wyzwaniami związanymi z tworzeniem wycen oraz rozwojem handlu internetowego.

W ciągu ostatnich 10 lat branża wyposażenia wnętrz przeszła radykalne zmiany. Wzrost popularności zakupów online, połączony z globalizacją, zmniejszył rolę detalistów, którzy wcześniej stanowili kluczowy rynek dla firmy Fetim, ale jednocześnie przyniósł nowe możliwości rozwoju sprzedaży przez Internet. Fetim przeniósł swoje aplikacje do chmury, aby móc szybciej reagować na te zmiany, a także skupić się na wprowadzaniu innowacji produktowych i na szybkim rozwoju kanałów dystrybucji. Dzięki przejściu do chmury grupa była w stanie wprowadzić outsourcing sprzętu i centrum przetwarzania danych oraz korzystać z warstwy zabezpieczeń Amazon Web Services. Infor CloudSuite Distribution Enterprise daje firmie Fetim również wiele możliwości doskonalenia, przyspieszenia i zmiany sposobu pracy dzięki budowie najlepszego w swojej klasie środowiska.

„Przedsiębiorstwa takie jak Fetim są dla firmy Infor bardzo ważne, ponieważ pomagają jej tworzyć czołowe rozwiązania branżowe spełniające wymagania i oczekiwania klientów” — powiedział Cormac Watters, dyrektor Infor ds. działalności międzynarodowej. „Ich wkład, informacje zwrotne i pytania pomagają nam w doskonaleniu nowych wersji oprogramowania i usługi chmurowej”. Jako lider innowacji zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest prowadzenie działalności w sposób inteligentny i wydajny, w oparciu o analizę danych. Dlatego pomagamy firmom w wykorzystywaniu danych do poprawy ich wyników”.

Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do obejrzenia filmu pod adresem: https://player.vimeo.com/video/386246716.

Informacje o firmie Fetim

Fetim jest czołową firmą w branży wyposażenia wnętrz. Chce „sprawić, aby ludzie lubili miejsca, w których mieszkają, bawią się i pracują”. Fetim opracowuje produkty zgodnie najnowszymi trendami i technikami oraz współpracuje z projektantami i osobami monitorującymi trendy. Grupa Fetim prowadzi działalność w ponad 40 krajach europejskich i dostarcza produkty zarówno profesjonalnym użytkownikom końcowym, jak i sprzedawcom detalicznym.

Informacje o firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla poszczególnych branż. Firma ma 17 300 pracowników i ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach, a jej oprogramowanie jest zaprojektowane z myślą o rozwoju. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

Do klientów firmy należy m.in.:

  • 20 największych firm z sektora lotnictwa i kosmonautyki
  • 9 z 10 największych firm z sektora zaawansowanych technologii
  • 14 z 25 największych amerykańskich sieci usług medycznych
  • 19 z 20 największych amerykańskich miast
  • 18 z 20 największych dostawców w branży motoryzacyjnej
  • 14 z 20 największych dystrybutorów przemysłowych
  • 13 z 20 największych detalistów
  • 4 z 5 największych browarów
  • 17 z 20 największych globalnych banków
  • 9 z 10 największych globalnych marek hotelowych
  • 7 z 10 największych globalnych marek luksusowych

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor

Infor wesprze cyfrową transformację i globalną ekspansję firmy Burton Snowboards

Burton Snowboards wdroży Infor CloudSuite Fashion – aplikację ERP przeznaczoną dla branży fashion oraz narzędzie Infor Nexus – system zarządzania łańcuchem dostaw umożliwiający optymalizację stanów magazynowych we wszystkich kanałach, usprawniający bezpośrednie dotarcie do klienta i operacyjność na całym świecie.

Burton jest wiodącą firmą snowboardową, założoną przez nieżyjącego już Jake’a Burtona Carpentera w 1977 roku. Burton jest wieloletnim klientem Infor, który teraz przenosi technologię do chmury oraz stawia na rozwiązanie Infor Nexus łączące dostawców, operatorów logistycznych i pośredników by usprawnić globalne procesy handlowe i zapewnić lepszą widzialność łańcucha dostaw i płatności.

„W Burton jesteśmy skoncentrowani na kliencie i wytrwali w pozyskiwaniu najlepszych narzędzi zabezpieczających naszą produkcję, zarządzanie produktem i operacje” – powiedziała Josee Larocque, starsza wiceprezeska ds. operacji w Burton. „Cieszy nas perspektywa przeniesienia technologii do jednej z najlepszych na rynku chmurowej wersji aplikacji”.

Burton nieustannie zmaga się z zarządzaniem sezonowym popytem i planowaniem produktów w globalnym łańcuchu dostaw. Kompletne rozwiązanie ERP daje nowe możliwości w tym zakresie, zapewnia też łączność z dostawcami, operatorami 3PL, przewoźnikami i innymi stronami łańcucha dostaw w ramach sieci Infor Nexus, dostarczając szybki i lepszy wgląd w stany magazynowe. Aplikacje Infor zunifikują procesy Burton i zoptymalizują przepływ towarów od ich źródła po samego klienta, we wszystkich kanałach, łącznie z e-commerce i sprzedażą bezpośrednio do klienta końcowego.

„Biorąc pod uwagę niepewną naturę branży Fashion, jesteśmy przekonani, że transparentność, współpraca i inteligencja predykcyjna to klucz do sukcesu” – powiedział James Hannay, starszy wiceprezes i dyrektor generalny ds. kluczowych klientów w Infor. „Nasze rozwiązania – ERP wyspecjalizowane dla branży modowej – oraz Infor Nexus – pomoże Burtonowi zyskać konkurencyjną przewagę na rynku i przekształcić kluczowe operacje.”

Dodatkowe informacje

Więcej informacji nt rozwiązań Infor dla branży fashion znajdują się na stronie https://www.infor.com/industries/fashion.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 17 300 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor

Największa izraelska grupa meblowa wybiera rozwiązania Infor w celu integracji swojego łańcucha dostaw

Aminach, największa izraelska firma meblowa, rozpoczęła realizację projektu w zakresie planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) z wykorzystaniem rozwiązania Infor M3. Projekt, którym zarządza spółka Intentia Israel będąca partnerem firmy Infor, będzie obsługiwać 280 użytkowników w 46 sklepach w całym kraju oraz ośrodek produkcyjny w Izraelu.

Po analizie szeregu rozwiązań ERP przy pomocy profesjonalnej firmy konsultingowej firma Aminach wybrała rozwiązanie Infor M3 (wersja 13.4). Rozwiązanie to zostało wybrane ze względu na jego szeroką funkcjonalność, możliwość obsługi zarówno działalności produkcyjnej, jak i handlowej firmy Aminach oraz wysoki stopień integracji pomiędzy różnymi modułami. Następnie odwzorowano procesy biznesowe firmy Aminach w celu zapewnienia synergii pomiędzy wszystkimi systemami informatycznymi i ustanowienia jednolitego standardu procesów pracy i zarządzania łańcuchem dostaw.

Infor M3 ma zapewnić firmie Aminach szereg możliwości potrzebnych przedsiębiorstwu produkcyjnemu i sprzedażowemu dysponującemu wieloma ośrodkami, takich jak zarządzanie siecią sklepów detalicznych, zarządzanie artykułami i infrastrukturą produktową, zarządzanie łańcuchem dostaw, planowanie produkcji i zarządzanie produkcją, wyceny i zarządzanie finansami, jak również zarządzanie obsługą serwisową.

Projekt będzie przebiegał w dwóch etapach. W fazie pierwszej, która rozpoczęła się w maju 2019 r. i ma się zakończyć w styczniu 2020 r., moduł finansowy, sieć i moduł wycen, które zostały wdrożone we wszystkich oddziałach firmy, zostaną podłączone do interfejsu zamówień, jak również do dotychczasowych systemów takich jak system magazynowy i system planowania produkcji. W ramach fazy drugiej, która ma trwać od kwietnia 2020 r. do stycznia 2021 r., zostaną wdrożone funkcje zarządzania produkcją i łańcuchem dostaw oraz kompleksowe funkcje zarządzania oddziałem.

„Oprogramowanie Infor M3 jest wyposażone w najlepsze procedury branżowe z dziedziny produkcji, dystrybucji i handlu detalicznego w oparciu o doświadczenia tysięcy przedsiębiorstw i organizacji z całego świata. Dzięki temu nie wymaga programowania i dostosowywania, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze” — powiedział Amichay Keidar, kierownik ds. projektów w firmie Intentia. „Rozwiązanie ERP pomaga w przeprowadzaniu zmian organizacyjnych i uwzględnia fakt, że prowadzenie przedsiębiorstwa z branży produkcji i dystrybucji wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany rynkowe przez wiele lat”.

„Coraz więcej przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę, że doświadczenie zespołów wdrożeniowych oraz dojrzałość samego rozwiązania ERP ma ogromne znaczenie” — powiedział Eli Maisels, dyrektor generalny firmy Intentia. „Aminach dołączył do licznej grupy czołowych izraelskich firm, które wybrały Infor M3 jako kompleksowe rozwiązanie oparte na wiedzy pomagające im w prowadzeniu działalności na rynku krajowym i zagranicznym w sposób sprawny i produktywny”.

Infor M3 zawira funkcje branżowe i najlepsze praktyki dotyczące takich branż jak meble, tworzywa sztuczne, chemia, metale, opakowania, moda, żywność i branża farmaceutyczna. Rozwiązanie ERP zostało pomyślnie wdrożone przez wiele izraelskich przedsiębiorstw, takich jak Delta Galil, Angel Bakery, Dexel, Carmel Wineries i Carmel Frankel.

Informacje o firmie Aminach

Aminach Group to największa izraelska firma meblowa. Od ponad 80 lat jest jednym z największych izraelskich producentów wysokiej jakości mebli sypialnianych oraz mebli dla sektora turystyki. Aminach ustanowił nowe standardy mebli sypialnianych w Izraelu. Firma produkuje i sprzedaje następujące czołowe marki: Aminach, King Koil, Spapa, Bed and Half, Swissflix Adjustable Systems, Serta, American Comfort, Innovation i wiele więcej. Dowiedz się więcej.

Informacje o firmie Intentia Israel

Intentia Israel jest regionalnym przedstawicielem firmy Infor. Oferuje doświadczonych ekspertów w dziedzinie ERP, którzy mają głęboką wiedzę na temat procesów w wielu różnych branżach oraz bogate doświadczenie we wdrażaniu skomplikowanych projektów informatycznych obejmujących całe organizacje w Izraelu i innych krajach. Dzięki swojemu doświadczeniu i profesjonalizmowi Intentia Israel została uhonorowana wieloma nagrodami przez firmę Infor.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 17 300 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor

Infor wprowadza nowe rozwiązania biznesowe omnichannel

Infor ogłosił wprowadzenie aplikacji zaprojektowanych specjalnie dla detalistów omnichannel i właścicieli marek modowych. Rozwiązania te służą optymalizacji stanów magazynowych, zwiększeniu planowania popytu i dostaw, podniesieniu efektywności fabryk i przyspieszeniu wprowadzania produktów na rynek.

Nowe rozwiązania wykorzystują uczenie się maszyn (ML – machine learning), są już dostępne i składają się z aplikacji takich jak: Infor Retail Allocation, Infor Omni-Channel Planning for Brands, najnowsza wersja Infor CloudSuite PLM for Fashion oraz Infor Nexus RFID Scan & Pack.

Jordan K. Speer, zajmująca się badaniami globalnego łańcucha dostaw w IDC powiedziała: „Retailerzy, którzy nie potrafią zminimalizować kosztów planowania produktów i ich cyklu życia w całym łańcuchu dostaw, od początku do odbiorcy końcowego, nie będą w stanie konkurować z innym dostawcami. Optymalizacja wymaga umiejętności projektowania, próbkowania i produkowania tak blisko rynku, jak to możliwe, oraz jak najszybszego i bardzo wydajnego przesuwania towarów – zarówno w operacjach e-commerce’owych, jak i operacjach w sklepów stacjonarnych.”

„Wszystko to wiąże się, po pierwsze, z dokładnym wglądem w stany magazynowe, a po drugie – z umiejętnością realizacji zamówień  z optymalnej w danym momencie lokalizacji, z uwzględnieniem szerokiego spektrum nieustannie zmieniających się czynników.” – kontynuuje Jordan. „Bez analityki i ujednoliconych systemów zapewniających jedną wersję danych, wgląd w te dane i możliwości podejmowania na tej podstawie mądrych decyzji, retailerzy nie przetrwają w dzisiejszej rzeczywistości.”

Rod Johnson, dyrektor zarządzający w Infor America powiedział: „Nieustanna inwestycja Infor w rozwój systemów wykorzystujących uczenie się maszyn i zaawansowane planowanie zapewni detalistom i właścicielom marek nowe potężne możliwości. Po pierwsze, otrzymają oni niesłychanie dokładny widok popytu komponentów i wyrobów gotowych. Po drugie, zyskają platformę wykonawczą, która wspiera nawet bardzo krótkie cykle życia produktu. To połączenie zredukuje ilość odpadów, pracy i przecen w całym łańcuchu dostaw, od guzika do wyrobu gotowego.”

Infor Retail Allocation

Aplikacja Infor Retail Allocation wykorzystuje uczenie się maszyn do pokonywania wyzwań związanych z rozmieszczaniem towarów tak, by zmaksymalizować „pełną cenę” oraz zminimalizować obniżki i ilość odpadów.

Rozwiązanie obsługuje wszystkie rodzaje i modele łańcucha dostaw, łącznie z dostawcami, centrami dystrybucji i sklepami. Umożliwia detalistom utworzenie planu alokacji w danych okresach czasu, od wypuszczenia produktu na rynek po wydanie do klienta lub wycofanie, optymalizując marżę cyklu życia dla każdego produktu.

Infor Retail Allocation to jedno z pierwszych rozwiązań na rynku wykorzystujących uczenie się maszyn i umożliwiających detalistom zatowarowanie centrów dystrybucji i  alokację do sklepów w jednym procesie. Jest także unikatowe w redukcjowaniu pracy wymaganej przy alokacji.

Infor Omni-Channel Planning for Brands

Infor Omni-Channel Planning for Brands wykorzystuje uczenie się maszyn w planowaniu popytu i dostaw, pomagając firmom z branży Fashion zarządzać kanałami sprzedaży bezpośrednio do klienta oraz B2B w rozwiązaniu, które zaprojektowane jest do obsługi obydwu typów popytu.

Dzięki Infor Omni-Channel Planning for Brands, firmy nie muszą już wybierać dwóch osobnych narzędzi, ani narzucać jednemu kanałowi narzędzia, które pasuje do drugiego kanału. Rozwiązanie wspiera planowanie popytu w modelu B2B oraz retail; planowanie dostaw, które konsoliduje popyt;  alokację do kanałów, klientów B2B i sklepy; planowanie komponentów w oparciu o BOM (zestawienie materiałowe) oraz zarządzanie minimalną wartością zamówienia (MOQ). Ponadto, jest zintegrowane z siecią łańcucha dostaw w ramach Infor Nexus, umożliwiając współpracę z dostawcami komponentów, fabrykami i B2B.

Infor Omni-Channel Planning for Brands to jedno z pierwszych rozwiązań omnichannel do planowania popytu i dostaw, które wykorzystuje uczenie się maszyn. Umożliwia detalistom sprawne tworzenie planów dla kanałów retail i B2B naraz, oraz pomaga zredukować odpady, obniżki i ilość pracy związanej z planowaniem.

Infor CloudSuite PLM for Fashion

Infor CloudSuite PLM for Fashion (wersja nr 16) pomaga projektantom modowym wprowadzać produkty i kolekcje na rynek szybciej i w bardziej ustrukturyzowany i kontrolowany sposób. Dzięki jednemu, spójnemu i rzetelnemu źródłu danych, marki modowe mogą wydajnie wykorzystywać dane z kolekcji na kolekcję.

Nowoczesny interfejs aplikacji, z funkcjami „przeciągnij i upuść” pomaga użytkownikom łatwo zarządzać informacją, której potrzebują. Mocne funkcjonalności współpracy z partnerami zapewniają im dostęp do wybranych możliwości systemu w celu przeglądania informacji i komentowania procesu próbkowania, co redukuje nieuporządkowaną komunikację emailową.

System Infor CloudSuite PLM for Fashion jest zintegrowany z Infor CloudSuite Fashion (M3) na jednej platformie Infor OS, dzięki której dane są bezproblemowo przekazywane pomiędzy tymi aplikacjami.  Zadania workflow są definiowane dla kompletnych procesów, niezależnie od tego, skąd pochodzą dane. Dokumenty utworzone w Infor CloudSuite PLM są przechowywane w aplikacji Document Management w ramach Infor OS. Dane te są spójne, zintegrowane i aktualizowane wraz z nowymi wersjami.

Infor Nexus Scan & Pack

Rozwiązanie Infor Nexus Scan & Pack umożliwia detalistom i właścicielom marek modowych wykorzystanie etykiet RFID w procesie pakowania w fabryce, zwiększając jego dokładność oraz usprawniając wydajność i zgodność zakładu z przepisami. Dane z elektronicznego kodu EPC  są czytane i weryfikowane, wyłapywane są duplikaty i fałszywe etykiety, generowany zostaje dowód dostawy na poziomie produktu, bez konieczności fizycznej obsługi każdego przedmiotu.

Rozwiązanie jest częścią zestawu Nexus Factory Management, który umożliwia komunikację i wymusza zgodność z wymogami dotyczącymi pakowania kartonów i ich i etykietowania. System tworzy automatycznie zgodne z przepisami etykiety kartonów oraz wyprzedzające zawiadomienie o wysyłce (KND). Skanowanie RFID odbywa się na poziomie pojedynczego przedmiotu i usprawnia operacje pakowania. Dane EPC mogą być wykorzystane, razem z aplikacją Infor Nexus Supply Chain Traceability, do inicjatyw chroniących markę.

Dodatkowe materiały:

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 17 300 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor