fbpx

Ruiz Food Products, Inc. modernizuje procesy dzięki Infor CloudSuite Food & Beverage

Infor®, firma specjalizująca się w rozwiązaniach chmurowych dla przemysłu, ogłosiła dzisiaj, że Ruiz Food Products, Inc. (Ruiz Foods), producent mrożonek przeniósł swoje oprogramowanie biznesowe do chmury Infor. Zintegrowana platforma Infor pomogła Ruiz Foods zmodernizować operacje, zwłaszcza poprzez wykorzystanie skanerów, narzędzi do planowania i analizy danych. Było to szczególnie ważne przy planowaniu popytu, który uległ znaczącym zmianom spowodowanym kilkoma latami zakłóceń w branży, w tym pandemią Covid-19.

Ruiz Foods produkuje i dostarcza wysokiej jakości meksykańską żywność od 1964 roku. Obecnie jest wiodącym amerykańskim producentem mrożonej żywności meksykańskiej, zatrudniającym ponad 4000 pracowników i posiadającym fabryki w Kalifornii, Teksasie i Karolinie Południowej. W swoich pięciu zakładach Ruiz Foods generuje ponad pół miliona transakcji w systemie Infor dziennie podczas produkcji burritos, chimichangas, taquitos, enchiladas, tamales, quesadillas, burritos śniadaniowych i innych.

Ruiz Foods jest klientem Infor od ponad 20 lat i korzysta z różnych rozwiązań Infor, w tym Infor Optiva, M3, Supply Chain Planning, Factory Track i EPM. W 2022 roku sprzęt w centrum danych Ruiz Foods musiał zostać wymieniony, co wymagało znacznych inwestycji kapitałowych. SVP/CIO w Ruiz Foods, Michael Warter, zauważa: „W ciągu ostatnich kilku lat stało się bardzo jasne, że Infor znacząco inwestuje w swoją ofertę chmurową i że większość jego najnowszych innowacji pojawia się w chmurze. Przeniesienie do chmury Infor zapewniło nam dostęp do absolutnie najnowszych możliwości rozwiązania. Ten ruch jest korzystny dla obu stron, ponieważ oszczędzamy znaczną ilość kapitału, który mogliśmy przekierować na inne inicjatywy”.

Mimo wiary w to, że przejście na Infor CloudSuite Food & Beverage było dobrą decyzją biznesową, zespół kierowniczy Ruiz Foods niechętnie rozpoczynał ogromny i potencjalnie kosztowny projekt migracji do chmury, zwłaszcza w obliczu pandemii na całym świecie. Mając to na uwadze, Warter współpracował z CTO Infor i prezesem ds. produktów i sukcesu klientów Somą Somasundaram oraz partnerem Infor, firmą Doppio Group, aby opracować plan stopniowego przenoszenia Ruiz Foods do chmury. „Udało nam się znaleźć sposób na przejście do chmury bez konieczności robienia wszystkiego od razu” – powiedział Warter.

Firma rozpoczęła wdrożenie od uaktualnienia swojego systemu Infor PLM for Process (Optiva) do chmury, co zapewniło możliwość rejestrowania surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w sposób umożliwiający analizę kosztów i śledzenie rentownośći produktu. Następnie Ruiz Foods wykorzystał te spostrzeżenia do racjonalizacji portfela SKU (jednostek magazynowych), aby sprostać pojawiającym się i trwającym wyzwaniom ekonomicznym w branży spożywczej.

„Kiedy zaczęliśmy alokować wszystkie te koszty z powrotem przez cykl życia produktu, musieliśmy zmodyfikować niektóre z naszych założeń dotyczących rentowności” – wyjaśnił Warter. „To z kolei zmieniło naszą strategię w zakresie tego, gdzie chcieliśmy dokonać inwestycji. Ta wiedza okazała się cenna dla naszej firmy”.

Konfigurowalność rozwiązań Infor pomaga Ruiz Foods szybko reagować na dynamiczne potrzeby klientów firmy. Zespół planowania łańcucha dostaw Ruiz Foods korzysta z narzędzi planowania Infor, aby dostosować się do stale zmieniającego się środowiska biznesowego i codziennie zarządzać harmonogramami produkcji.

Ruiz Foods z niecierpliwością czeka na kontynuację ponad 20-letniej współpracy z Infor w celu rozwoju i optymalizacji swojej działalności.

„Nasz model biznesowy opiera się na współpracy z klientami w celu osiągnięcia wzajemnie korzystnych rezultatów. Staramy się skupić na problemie biznesowym, który wspólnie rozwiązujemy” – powiedział Somasundaram. „Nasza współpraca z Ruiz Foods jest przykładem dwukierunkowej, opartej na współpracy relacji, którą staramy się utrzymywać ze wszystkimi naszymi klientami”.

O Ruiz Food Products, Inc.
Ruiz Foods Products, Inc. jest prywatną korporacją założoną przez Freda Ruiza i jego ojca, Louisa, w 1964 roku. Dan Antonelli jest prezesem zarządu Ruiz Foods, a Kimberli Carroll jest prezesem i dyrektorem generalnym. Ruiz Foods specjalizuje się w najwyższej jakości mrożonkach sprzedawanych we wszystkich kanałach dystrybucji: detalicznym, sklepach ogólnospożywczych, klubach, vendingu, przemyśle i usługach gastronomicznych.

Marka El Monterey® jest numerem 1 w sprzedaży mrożonej meksykańskiej żywności w Stanach Zjednoczonych, a Tornados® jest liderem na rynku przekąsek grillowych w sklepach ogólnospożywczych. Ruiz Foods zatrudnia ponad 4000 członków zespołu w pięciu zakładach w USA. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ruizfoods.com.

# # #

Kontakt dla mediów
Jon Leiberman
Wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej Infor Marketing
Jon.leiberman@infor.com

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

Zmiany w iPCC z Nowym Rokiem …

Z początkiem 2023 roku w iPCC nastąpiły zmiany organizacyjne w zarządzie. Jest to wynikiem planowanej strategii, która ma zoptymalizować zarządzanie firmą.

Cezary Melcer, prezes zarządu, 1 stycznia bieżącego roku przekazał funkcję Wojciechowi Ratajczakowi, który wcześniej piastował stanowisko wiceprezesa w firmie iPCC.

Wojciech Ratajczak zdobywał doświadczenie w naszej firmie przez ponad 20 lat, obejmując także takie stanowiska jak dyrektor finansowy oraz szef działu konsultingu.

Cezary Melcer w roli Partnera w firmie zajmie się nadzorem nad projektami wdrożeniowymi.

Funkcję wiceprezesa firmy iPCC obejmuje Paweł Wierzbowicz, który z ramienia zarządu odpowiedzialny będzie także za sprzedaż.

Działowi konsultingu przewodzić będzie Grzegorz Osiak, który wcześniej czuwał nad rozwojem produktów iPCC.

Kontakt dla prasy:

Natasza Rabsztyn-Piekarska
Marketing & Sales Manager
email: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Mleczarnia Cremo cyfryzuje procesy dzięki chmurze współdzierżawionej Infor

Infor®, dostawca rozwiązań chmurowych dla przemysłu, ogłosił dziś, że przetwórca mleka – Cremo SA – wybrał Infor CloudSuite Food & Beverage. Firma wdraża chmurowe, zaprojektowane dla branży spożywczej i napojów rozwiązanie Infor aby zoptymalizować swoje procesy i zapewnić, że jakość produktów będzie spełniała najwyższe standardy.

Cremo jest drugim co do wielkości przetwórcą mleka w Szwajcarii, z siedzibą w Villars-sur-Glâne (kanton Fryburg). Firma zatrudnia około 750 osób w kilku zakładach produkcyjnych w zachodniej Szwajcarii. Cremo jest szczególnie dumne ze swojej kultury dwujęzyczności (niemiecki i francuski) i z produktów, które, w blisko 100-letniej tradycji, są wytwarzane wyłącznie w Szwajcarii i w 100 procentach ze szwajcarskiego mleka.

Aby spełnić wymagania klientów i zagwarantować przepływ informacji w firmie, potrzebna była bezpieczna i wydajna infrastruktura IT. Wcześniej używany system planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) nie był już w stanie sprostać wymaganiom w zakresie optymalizacji procesów i jakości produktów.

Infor CloudSuite Food & Beverage jest specjalnie dostosowany do potrzeb branży spożywczej i napojów oraz zapewnia unikalne możliwości dla mleczarni. Dzięki strategii chmury publicznej Infor, Cremo może przyjąć najlepsze praktyki i możliwości, które sprawdziły się u wielu producentów żywności i napojów, a w szczególności u przetwórców mleka. Rozwiązanie spełnia oczekiwania branży w zakresie innowacji, identyfikowalności, wymogów regulacyjnych, presji na marżę i szybkości transakcji. Skalowalność i bezpieczeństwo współdzierżawionej platformy chmurowej obsługiwanej przez Amazon Web Services (AWS) to kolejne powody, dla których Infor był właściwym wyborem.

„Zespół Infor dał się poznać jako prawdziwy partner. Metodologia projektu miała dla nas szczególnie wysoką wartość dodaną: dzięki warsztatom procesowym pracownicy bardzo szybko zanurzyli się w rozwiązaniu” – powiedział Frédéric Siffert, kierownik projektu ERP w Cremo. „Infor słuchał nas i zapewniał fachowe doradztwo w trakcie całego procesu”.

„Dzięki branżowym funkcjonalnościom rozwiązania dostępnego w usłudze chmury publicznej, Infor CloudSuite Food & Beverage jest dostosowany do potrzeb przemysłu mleczarskiego. Wiele specyficznych procesów jest już zintegrowanych w standardzie, co minimalizuje potrzebę dostosowywania” – mówi Nicolas Rollet, Account Manager Infor Food & Beverage DACH. „Przeprowadzenie warsztatów z zespołem projektowym pokazało nam, jak wiele procesów możemy odwzorować w standardzie. Ponadto zespół na miejscu ma już dobre wyobrażenie o tym, jak wygląda praca z rozwiązaniem”.

O Cremo
Cremo jest drugą co do wielkości firmą zajmującą się przetwórstwem mleka w Szwajcarii i zatrudnia około 750 osób. Z siedzibą w Villars-sur-Glâne i sześcioma innymi zakładami produkcyjnymi w zachodniej Szwajcarii, firma zbiera i przetwarza wyłącznie szwajcarskie mleko. Ponad 90 procent udziałowców Cremo to producenci mleka. Odwiedź www.cremo.ch/.

# # #

Kontakt dla mediów
Richard Moore
Starszy dyrektor ds. PR, EMEA
Richard.moore@infor.com
+447976111243

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Hurtownia organiczna Bio Partner wyprzedza konkurencję dzięki Infor CloudSuite Food&Beverage

„Dzięki Infor CloudSuite Food&Beverage pracujemy wydajniej i możemy angażować naszych specjalistów w bardziej ukierunkowany sposób niż wcześniej”.

Infor®, dostawca rozwiązań chmurowych dla przemysłu, ogłosił dziś, że szwajcarska hurtownia spożywcza Bio Partner z powodzeniem wdrożyła Infor CloudSuite Food&Beverage. Oprócz automatyzacji i przyspieszenia procesów biznesowych, platforma chmurowa Infor zasilana przez Amazon Web Services (AWS) zapewnia skalowalność, bezpieczeństwo i innowacyjność.

Bio Partner Schweiz AG jest wiodącym partnerem hurtowym na szwajcarskim rynku żywności ekologicznej, z siedzibą w Seon (kanton Aargau). Firma zaopatruje 3500 klientów w handlu ekologicznym, handlu detalicznym, gastronomii i przetwórstwie spożywczym w pełną gamę produktów i usług ekologicznych. Ze względu na trwający trend w kierunku zrównoważonej i ekologicznej żywności, popyt na produkty Bio Partner rośnie, a co za tym idzie, rosną również wyzwania biznesowe.

Poprzedni, dzierżawiony lokalnie, system ERP firmy Bio Partner nie mógł już spełniać wymagań firmy, więc jej liderzy szukali rozwiązania, które zaspokoiłoby wszystkie potrzeby. To, że powinno to być rozwiązanie chmurowe, było oczywiste. Rozwiązanie Infor CloudSuite dla branży spożywczej i napojów zachwyciło swoimi możliwościami obsługi hurtowej sprzedaży żywności i napojów oraz  innowacyjną funkcjonalnością, która pomoże Bio Partner wyprzedzić konkurencję.

Pakiet Infor CloudSuite Food & Beverage został stworzony specjalnie dla branży spożywczej i oparty jest na sprawdzonych procesach biznesowych i wstępnie skonfigurowanych funkcjonalnościach. Dzięki dostępności w chmurze współdzierżawionej, Infor CS F&B jest stale aktualizowany w oparciu o potrzeby wszystkich użytkowników Infor w branży, i jako taki nie wymaga osobnych upgrade’ów do wyższych wersji.

Dzięki rozwiązaniu chmurowemu Infor, Bio Partner usprawnia zarządzanie rotacją zapasów oraz zwrotami nadwyżek i przeterminowanych produktów. Zwłaszcza w przypadku handlu owocami, warzywami i produktami mlecznymi, sprawne zarządzanie okresem przydatności produktów do spożycia ma kluczowe znaczenie.

Infor CloudSuite Food & Beverage wspiera również szwajcarską hurtownię w zarządzaniu dostawcami. Przy około 10 000 produktów, niezależnie działające przepływy pracy są niezbędne do efektywnego działania. Jednym z elementów jest zautomatyzowane połączenie systemu ERP ze sklepem internetowym, gwarantujące elektroniczną wymianę danych między firmą, klientami i dostawcami. Automatyzacja procesu fakturowania również odgrywa dużą rolę w zwiększaniu wydajności firmy.

„Infor dostarczył nam idealne rozwiązanie dla naszych potrzeb. Specyficzne dla branży, gotowe funkcje nie tylko przekonały nas w teorii, ale także spełniły swoją obietnicę w praktyce” – mówi Hans-Ruedi Meyer, szef działu ICT w Bio Partner Schweiz AG. „Pracujemy wydajniej i możemy angażować naszych specjalistów w bardziej ukierunkowany sposób niż wcześniej. Ponieważ cierpimy na niedobór wykwalifikowanych pracowników, ma to kluczowe znaczenie dla jak najlepszego wykorzystania naszych zasobów”.

„Dzięki Infor CloudSuite Food & Beverage oferujemy firmom takim jak Bio Partner możliwość wdrożenia jednego rozwiązania, które zaspokoi wszystkie ich potrzeby” – powiedział Bernhard von Berg, account manager w Infor.

O Bio Partner
Bio Partner Schweiz AG jest wiodącym partnerem na szwajcarskim rynku produktów ekologicznych. Firma zaopatruje klientów w specjalistycznym handlu ekologicznym, handlu detalicznym, gastronomii i przemyśle przetwórczym w pełną gamę produktów i usług ekologicznych. Ponadto wspiera przedsiębiorców w handlu specjalistycznym produktami ekologicznymi w ich rozwoju w rozwijającym się środowisku rynkowym i prowadzi własne specjalistyczne sklepy ekologiczne. Siedziba główna i centrum logistyczne znajdują się w Seon (AG), a Bio Partner obsługuje lokalizacje we wszystkich regionach językowych Szwajcarii. Około 400 pracowników obsługuje klientów ekologicznych, oferując im smaczne produkty ekologiczne i inspirujące historie. Dzięki swoim działaniom firma wnosi wyjątkowy wkład w zrównoważone rolnictwo, które zapewnia środki do życia, silny specjalistyczny handel ekologiczny i dostępność wysokiej jakości żywności ekologicznej dla świadomych konsumentów. Odwiedź www.biopartner.ch/de/

# # #

Kontakt dla mediów
LEWIS Communications GmbH
Benjamin Gildein / Lena Seitz
Tel: +49 89 173019 -29 / -33
infor@teamlewis.com

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Emmi wprowadza Infor CloudSuite Food & Beverage

Infor®, dostawca rozwiązań chmurowych dla przemysłu, ogłosił dziś, że Emmi, wiodący producent wyrobów mleczarskich z siedzibą w Lucernie w Szwajcarii, wdrożył system Infor CloudSuite Food & Beverage, oparty na platformie Amazon Web Services (AWS). Firma zastąpiła swoją poprzednią lokalną infrastrukturę do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) platformą multi-tenant w pięciu lokalizacjach w ciągu zaledwie 6,5 miesiąca.

Emmi jest wiodącym producentem wysokiej jakości produktów mlecznych w Szwajcarii. Firma została założona w 1907 roku w wyniku połączenia kilku spółdzielni mleczarskich w regionie Lucerny. Emmi przywiązuje najwyższą wagę do dobrego traktowania przyrody, zwierząt i ludzi, a także przyczynia się do tworzenia wartości w regionach wiejskich. Firma wytwarza swoje produkty zatrudniając około 9000 pracowników w ponad 50 lokalizacjach w 11 krajach.
Infor CloudSuite Food & Beverage został zaprojektowany specjalnie na potrzeby przemysłu spożywczego i napojów, a także zapewnia specjalne funkcje dla firm zajmujących się przetwórstwem mleczarskim. Strategia chmury współdzierżawionej Infor umożliwia Emmi czerpanie bezpośrednich korzyści ze sprawdzonych najlepszych praktyk branżowych w ramach międzynarodowych przejęć. Lokalizacje w Kanadzie, Wielkiej Brytanii i krajach Beneluksu pracują z Infor CloudSuite Food & Beverage, podobnie jak dwa oddziały w Turlock i Sebastopol w Kalifornii w Stanach Zjednoczonych. Kolejne spółki zależne są w trakcie wdrażania Infor CloudSuite Food & Beverage.

Szczególną korzyścią dla Emmi jest, między innymi, doskonała skalowalność platformy chmurowej – która umożliwia łatwe podłączanie nowych oddziałów – a także niższe koszty operacyjne. Ponadto, rozwiązanie obsługujące wielu dzierżawców jest zawsze aktualne dzięki regularnym aktualizacjom w czasie rzeczywistym. Emmi może korzystać w szczególności z najnowszych funkcji w obszarach finansów i uzgodnień.

Gotowe funkcje dla przemysłu mleczarskiego i serowarskiego umożliwiły szybkie i wydajne wdrożenie w Emmi. Obejmują one na przykład odbiór mleka z określeniem komponentów tłuszczu, białka i suchej masy, planowanie push-pull dla mleka i produktów mlecznych, uwzględnianie zmiennej wagi w produkcji sera i płynną identyfikowalność partii.

„Infor CloudSuite Food & Beverage jest dla nas wielkim atutem” – mówi Markus Blatter, kierownik projektu w Emmi. „Jest nie tylko bardziej przejrzysty i ma lepszą strukturę kosztów w porównaniu do starego systemu, ale także okazuje się bardziej elastyczny i zwinny dzięki regularnym aktualizacjom i nowym funkcjom”.

„W szczególności przemysł spożywczy wymaga zgodności z najwyższymi standardami” – mówi Matthias Neu, starszy menedżer ds. obsługi klienta w Infor. „Infor CloudSuite Food & Beverage charakteryzuje się elastycznością i ukierunkowaniem na branżę, niezbędnymi do spełnienia tych standardów – jesteśmy dumni, że Emmi powierzyło nam to zadanie”.

O Emmi
Emmi jest wiodącym producentem wysokiej jakości produktów mlecznych w Szwajcarii. Korzenie firmy sięgają 1907 roku, kiedy to została założona przez spółdzielnie mleczarskie w regionie Lucerny. Dzięki jasno określonej strategii, innowacyjnym produktom i koncepcjom marek, takim jak Emmi Caffè Latte i Kaltbach Käse, które mają ugruntowaną pozycję poza Szwajcarią, Emmi stała się aktywną na arenie międzynarodowej, notowaną na giełdzie grupą spółek (EMMN) o silnej obecności lokalnej w 14 krajach. Model biznesowy Emmi tradycyjnie opiera się na uważnym podejściu do przyrody, zwierząt i ludzi. W ten sposób Emmi produkuje najlepsze mleczne produkty, jednocześnie przyczyniając się do tworzenia wartości w regionach wiejskich. Firma sprzedaje swoje wysokiej jakości produkty w około 60 krajach i wytwarza je w ponad 50 własnych zakładach produkcyjnych w 11 krajach. Zatrudniając ponad 9 000 pracowników, z których około 70% pracuje poza Szwajcarią, Grupa Emmi wygenerowała sprzedaż w wysokości 4,2 mld CHF w 2022 roku. Więcej na stronie: group.emmi.com/che/en.

Kontakt dla mediów:

Richard Moore
Senior PR Director, EMEA
Infor
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Infor przenosi Systemair do chmury

Infor®, firma działająca w branży chmury przemysłowej, ogłosiła dzisiaj, że największa europejska firma rozwiązań wentylacyjnych, Systemair (STO: SYSR ), przenosi swój podstawowy system biznesowy do Infor CloudSuite Manufacturing, mając na celu płynniejszą integrację nowo przejętych firm oraz rozwój nowych rodzajów produktów i usług.

Firma Systemair została założona 50 lat temu i obecnie ma biura w 51 krajach, zaopatrując zarówno klientów prywatnych, jak i komercyjnych; w tym szpitale, biura i szkoły, gdzie jakość powietrza ma kluczowe znaczenie dla przebywających tam osób.

Branża rozwija się, napędzana różnymi czynnikami, w tym coraz bardziej rygorystycznymi wymogami prawnymi dotyczącymi szybszej transformacji energetycznej. Systemair wykorzystuje ten potencjał wzrostu poprzez przejęcia i nowe modele biznesowe, takie jak zwiększanie oferty usług wokół swojej gamy produktów.

Systemair i Infor od ponad 20 lat współpracują w zakresie niezawodnych systemów ERP. Podpisanie umowy na migrację do Infor CloudSuite Manufacturing jest kolejnym krokiem w tym partnerstwie. „Infor CloudSuite Manufacturing daje nam możliwość dalszej harmonizacji środowiska informatycznego Systemair” – mówi Juergen Hernadi, dyrektor grupy IT w Systemair AB.

Dzięki Infor CloudSuite Manufacturing, Systemair zyskuje dopasowane do branży rozwiązanie oparte na chmurze współdzierżawionej, zasilane przez Amazon Web Services (AWS). Systemair może teraz scentralizować całą administrację systemu w stale rosnącej strukturze firmy, znacznie zmniejszając jej koszty.

„Ludzie spędzają około 90 procent czasu w pomieszczeniach. Często uważamy powietrze za coś oczywistego, ale ma ono wpływ na to, jak się czujemy, jak energetyczni jesteśmy lub jak często chorujemy” – mówi Malte Ekedahl, SVP i GM Infor w krajach nordyckich. „Jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do rozwoju tak znaczącego gracza na rynku jak Systemair i zapewnić mu odpowiednie warunki do dalszego rozwoju wysokiej jakości produktów wentylacyjnych”.

Kontakt dla mediów:

Richard Moore
Senior PR Director, EMEA
Infor
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

HAK wybiera Infor dla zrównoważonej przyszłości

Firma Infor® ogłosiła, że HAK, holenderski producent warzyw i innych roślin strączkowych, rozpoczyna wdrażanie rozwiązania Infor CloudSuite Food & Beverage, aby usprawnić swoje procesy biznesowe.

Wdrożenie Infor CloudSuite Food & Beverage wpisuje się w cele wzrostowe HAK. Dzięki bardziej efektywnym procesom biznesowym firma będzie lepiej przygotowana do reagowania na zmieniające się sytuacje na rynku. HAK stawia na zrównoważony rozwój; firma dąży do osiągnięcia 100-procentowej organiczności dla wszystkich lokalnych warzyw i innych roślin strączkowych, przy jednoczesnym utrzymaniu przystępnych cen dla konsumentów. Wymaga to większej efektywności w całym łańcuchu produkcji – także pod kątem śledzenia pochodzenia, lub jak to określa HAK, „od ziemi do talerza”, nowe rozwiązanie ERP umożliwia jeszcze lepsze zarządzanie tym procesem. Ogólnie rzecz biorąc, rozwiązanie CloudSuite Food & Beverage przyczyni się do strategii wzrostu HAK.

Głównym celem wdrożenia specjalistycznego rozwiązania Infor CloudSuite jest zwiększenie efektywności w planowaniu łańcucha dostaw oraz zarządzaniu magazynem – wciąż wiele działań jest w tych obszarach wykonywanych ręcznie. Najważniejsze we wdrożeniu będą operacyjne przepływy pracy, ale każda ostatecznie każdy obszar zacznie pracować z systemem.

Aby być dobrze przygotowanym na przyszłość i osiągnąć cele wzrostu, HAK wybrał Infor CloudSuite Food & Beverage, rozwiązanie opracowane specjalnie dla producentów żywności i dostępne jako zawsze aktualna usługa chmurowa, stale uaktualniana o nowe funkcje i innowacje. Dzięki temu HAK może przyspieszyć rozwój i innowacje w firmie.

„Podejście firmy Infor doskonale wpisuje się w sposób działania HAK,” mówi Maikel Jongenelis, dyrektor finansowy w HAK. „Ponad 85 procent naszych procesów, które chcemy usprawnić, znajduje się jako standardowe procesy w rozwiązaniu Infor, zwłaszcza w obszarach planowania łańcucha dostaw i zarządzania magazynem. Ponadto pracujemy z systemem informacji o jakości, który jest znany firmie Infor i został również uwzględniony w poprzednich wdrożeniach u innych klientów Infor – co zapewni łatwą integrację.”
„HAK to wspaniały holenderski producent żywności,” powiedział Marcel Koks, lider strategii dla branży spożywczej w Infor. „Firma szukała rozwiązania specjalistycznego dla branży, które spełniłoby jej cele biznesowe i również pasowało do jej kultury firmowej. Takie dopasowanie zostało znalezione w Infor CloudSuite Food & Beverage.”

Infor CloudSuite Food & Beverage umożliwia zwiększenie efektywności w łańcuchach dostaw producentów żywności oraz szybsze wprowadzanie nowych produktów na rynek. Platforma dostarcza rozwiązanie ERP dla wszystkich głównych segmentów przemysłu spożywczego, w tym piekarnictwa, napojów, przetwórstwa mleczarskiego, mięsa i drobiu, produktów przygotowanych i chłodzonych oraz składników spożywczych.

O firmie HAK
Firma HAK została założona w 1952 roku przez rodzinę Hak w Giessen w Holandii. Forma przetwarza i sprzedaje warzywa i inne rośliny strączkowe. Misja firmy polega na propagowaniu swoich produktów zgodnie z zasadami Zielonej Kuchni. HAK posiada certyfikat B Corp od 2023 roku. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.hak.nl.

Kontakt dla mediów:

Richard Moore
Infor PR Manager, EMEA
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Smaken av Grimstad inwestuje w platformę chmurową Infor

Infor®, firma specjalizująca się w rozwiązaniach chmurowych dla przemysłu, ogłosiła dziś, że Smaken av Grimstad AS, wiodący norweski dostawca konserwowanych i świeżych produktów spożywczych, wdrożył Infor CloudSuite Food & Beverage w ciągu ośmiu tygodni. Potężne, chmurowe, zorientowane na branżę rozwiązanie Infor do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) zapewni wgląd w dane z całego łańcucha dostaw, stanowiąc podstawę przyszłego rozwoju firmy. Projekt był zarządzany przez partnera Infor, firmę Columbus.

Firma Smaken av Grimstad po raz ostatni zmodernizowała swój system ERP pięć lat temu. Jednakże hamował on rozwój firmy, która chciała mieć bardziej elastyczny, zawsze aktualny system ERP i możliwość korzystania z nowych technologii jako usługi w chmurze. Firma zdecydowała się więc na wdrożenie rozwiązania Infor CloudSuite Food & Beverage, obsługiwanego przez AWS (Amazon Web Services).

Firma Smaken av Grimstad była chętna do przejścia do chmury, ale musiała być gotowa przed żniwami. Zespół Columbus ciężko pracował, aby to osiągnąć i po zaledwie ośmiu tygodniach przeniesienie systemu ERP do chmury zostało zakończone.

„Kiedy zarząd podjął decyzję o przeniesieniu rozwiązania ERP do chmury, do lipcowych zbiorów pozostały zaledwie dwa miesiące” – wyjaśnia Jan Rommetveit, dyrektor zarządzający i współwłaściciel Smaken av Grimstad. „Ogórki są dojrzałe i gotowe do zbioru około połowy lipca. Kilka dni później zaczynają gnić. Fabryka musi być wyposażona w ludzi i systemy przygotowane do odbioru i przetwarzania surowców po ich zebraniu. Aby zapewnić terminowe dostawy do klientów i płynność w biznesie, realizacja zamówień i fakturowanie musiały być uruchomione na czas.

„Magazyn potrzebował również możliwości skanowania palet przy dostawie towarów, abyśmy mogli wysyłać elektroniczne informacje o dostawach towarów do klientów. Bez tego nasi klienci musieliby robić to ręcznie, na co nasi duzi klienci hurtowi Norgesgruppen, Rema i Coop po prostu by się nie zgodzili” – kontynuował Rommetveit.

„Infor CloudSuite Food & Beverage zabezpiecza naszą perspektywę „od pola do stołu” dla całego łańcucha dostaw żywności, umożliwiając nam pozyskiwanie informacji z każdego etapu. Jednocześnie wiemy, że rozwiązanie jest stale wzbogacane o funkcje specyficzne dla branży, co daje nam pewność, że mamy platformę zorientowaną na przyszłość, która będzie zawsze odpowiednia dla naszej działalności. Co więcej, nie kosztowało nas ono więcej niż ciągnik użytkowy – jest to dowód, że nowoczesne platformy ERP są teraz dostępne dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw” – podsumował Rommetveit.

„To był w dużej mierze wysiłek zespołowy” – powiedział Per Christian Øen, kierownik ds. klientów w firmie Columbus. „To nie było „my i oni”, ale „my” przez cały czas. W projekt zaangażowanych było wiele osób, ale połączenie dokładnej alokacji zasobów, migracji danych z zapewnieniem jakości i wyczuciem czasu, odpowiedniej wiedzy specjalistycznej oraz, co nie mniej ważne, profesjonalnego zarządzania projektami i zwinnego podejścia do projektów z dialogiem z zespołami, przyczyniło się do ukończenia tego projektu na czas i w ramach budżetu”.

„Dzięki Infor CloudSuite Food and Beverage, Smaken av Grimstad zainwestował w rozwiązanie długoterminowe” – powiedział Marcel Koks, lider strategii Infor dla branży spożywczej. „Nasze specyficzne dla branży funkcje pomagają producentom zwiększyć widoczność w całym łańcuchu dostaw, dostarczając cennych informacji potrzebnych do obniżenia kosztów i zwiększenia wydajności, przy jednoczesnym zwiększeniu elastyczności biznesowej. To świadectwo ciężkiej pracy zaangażowanych zespołów, że byliśmy w stanie osiągnąć udane wdrożenie w zaledwie osiem tygodni”.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Liljeholmens Candle Factory oświetla przyszłość z pomocą Infor M3 CloudSuite

Infor®, dostawca branżowych aplikacji do zarządzania, poinformował, że firma Liljeholmens Stearinfabrik wybrała Infor M3 CloudSuite do obsługi procesów zaopatrzenia, planowania, produkcji i dostaw. Rozwiązanie, działające w chmurze współdzierżawionej, oparte jest na usługach Amazon Web Services (AWS).

Liljeholmens Stearinfabrik jest największym wytwórcą świec stearynowych na świecie i jedną z najstarszych działających firm w Szwecji. Fabryka przedsiębiorstwa znajduje się w Oskarshamn, a siedziba główna – w Malmö. Liljeholmens od wielu lat jest użytkownikiem systemu ERP Infor M3 w wersji on-premise.

“Mieliśmy migrować nasze rozwiązanie on-premise do najnowszej wersji M3, ale zdaliśmy sobie sprawę z tego, że z naszymi ograniczonymi zasobami IT lepiej przenieść się do chmury” – powiedziała Sofia Lanebäck, odpowiedzialna za łańcuch dostaw i system Infor M3 w Liljeholmens. „Z Infor M3 CloudSuite będziemy automatycznie otrzymywać aktualizacje i nowe funkcje, jednocześnie utrzymując łatwość korzystania z aplikacji.”

Stroną wykonującą migrację do chmury w Liljeholmens  będzie jeden z lokalnych partnerów Infor – Meridion. Projekt rozpoczyna się w styczniu i ma potrwać do maja. Meridion jest odpowiedzialny za projekt bezproblemowego przeniesienia do chmury, a także za weryfikację procesów i technicznej migracji wykonanej przez Infor.

„Mamy rozległe doświadczenie w Infor M3 i Qlik, a za pomocą Infor OS będziemy w stanie zapewnić sprawne integracje – zarówno nowe, jak i te, które muszą zostać w środowisku on-prem, jak np. integracje z maszynami w fabryce czy integracje EDI z różnymi klientami” – powiedział Johan Bystedt, CEO w Meridion.

„Mamy teraz nowoczesną platformę, która pozwoli nam też połączyć procesy takie jak np. przepływ pracy pomiędzy różnymi oddziałami oraz zapewni przechowywanie dokumentacji dotyczącej produkcji i zarządzania jakością bezpośrednio w podległych systemach zamiast w sieci” – konkluduje Lanebäck.

O firmie Liljeholmens Stearinfabrik

Liljeholmens Candle Factory w Oskarshamn jest największym na świecie producentem świec stearynowych i jedną z najstarszych działających firm w Szwecji. Świece są odlewane w 100% ze stearyny, taką samą metodą jak na początku działalności firmy w 1839 roku, choć proces ten obecnie jest połączeniem rękodzieła i zautomatyzowanej produkcji. Więcej informacji: liljeholmens.se/sv/

Kontakt dla mediów:

Richard Moore
Infor PR Manager, EMEA
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Infor uzupełnia swoją platformę chmurową dla przemysłu spożywczego i napojowego o światowej klasy rozwiązanie Route-to-Market od Ivy Mobility

Firma Infor® ogłosiła dzisiaj podczas wydarzenia Infor Food & Beverage Connect w Chicago, że nawiązała partnerstwo z firmą Ivy Mobility w celu poszerzenia ekosystemu rozwiązań dla producentów dóbr konsumpcyjnych (CPG), przemysłu spożywczego oraz dystrybutorów.

Ivy Mobility oferuje inteligentne rozwiązania rynkowe dla producentów i dystrybutorów towarów konsumenckich. Firma wspiera DSD, merchandising i działalność wewnątrz sklepów za pomocą chmurowych rozwiązań mobilnych, które doskonale współgrają z platformą chmury przemysłowej Infor. Ivy Mobility ma swoją siedzibę główną w Singapurze i prowadzi działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej. Firma działa w ponad 57 krajach. „Mamy ponad 1000 klientów z branży produkcji i dystrybucji żywności i napojów, wielu z nich działa na rynkach i w kategoriach produktów, które są dostarczane bezpośrednio do sklepów i innych punktów sprzedaży, takich jak bary, restauracje, szkoły, szpitale i stacje paliwowe” – mówi Marcel Koks, strateg branżowy i produktowy Infor ds. przemysłu spożywczego i napojów. „Ten kanał sprzedaży wymaga zaawansowanych i łatwych w użyciu rozwiązań mobilnych dla pracowników w terenie i w sklepach, które są dostępne w trybie online i offline.”

Ivy Mobility i Infor CloudSuite Food & Beverage stanowią kompletną ofertę. Infor CloudSuite Food & Beverage zarządza danymi podstawowymi klientów i produktów, wprowadzaniem zamówień, magazynowaniem oraz należnościami od klientów. Ivy Mobility obejmuje realizację tras dostawy, sprzedaż z furgonetek, przyjmowanie zamówień i zwrotów w terenie, akceptację płatności kartami kredytowymi oraz wykonywanie działań merchandisingowych i wewnątrz sklepów. Ivy Mobility wspiera również planowanie tras i wizyt, załadunek furgonetek oraz bilansowanie zapasów furgonetek pod koniec dnia.

„Ivy Mobility z radością podchodzi do partnerstwa z firmą Infor i umożliwienia naszym ponad 100 globalnym klientom z branży CPG dostępu do szerokiego portfolio rozwiązań. Nasza branża dąży do adaptacji w świecie po COVID-19, i potrzebuje partnerstw między rozwiązaniami najlepszej klasy” – mówi Douglas Remick, dyrektor ds. sprzedaży i lider globalnych partnerstw w firmie Ivy. „Dzięki temu partnerstwu firmy CPG z całego świata mogą uzyskać dostęp do klarownych i zorganizowanych informacji w czasie rzeczywistym, umożliwiając podniesienie poziomu oferowanych usług.”

O firmie Ivy Mobility
Ivy Mobility ma swoją siedzibę główną w Singapurze i prowadzi działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej. Firma obsługuje ponad 100 klientów, prowadząc działalność w ponad 57 krajach. Odwiedź stronę www.ivymobility.com.

Kontakt dla mediów:

Infor
Scott Matulis
818.451.8918
Scott.matulis@infor.com

Ivy Mobility
Douglas Remick
Email: douglas.remick@ivymobility.com
Mobile: +1(207) 310 1508

Żródło: www.Infor.com