fbpx

Zmiany w iPCC z Nowym Rokiem …

Z początkiem 2023 roku w iPCC nastąpiły zmiany organizacyjne w zarządzie. Jest to wynikiem planowanej strategii, która ma zoptymalizować zarządzanie firmą.

Cezary Melcer, prezes zarządu, 1 stycznia bieżącego roku przekazał funkcję Wojciechowi Ratajczakowi, który wcześniej piastował stanowisko wiceprezesa w firmie iPCC.

Wojciech Ratajczak zdobywał doświadczenie w naszej firmie przez ponad 20 lat, obejmując także takie stanowiska jak dyrektor finansowy oraz szef działu konsultingu.

Cezary Melcer w roli Partnera w firmie zajmie się nadzorem nad projektami wdrożeniowymi.

Funkcję wiceprezesa firmy iPCC obejmuje Paweł Wierzbowicz, który z ramienia zarządu odpowiedzialny będzie także za sprzedaż.

Działowi konsultingu przewodzić będzie Grzegorz Osiak, który wcześniej czuwał nad rozwojem produktów iPCC.

Kontakt dla prasy:

Natasza Rabsztyn-Piekarska
Marketing & Sales Manager
email: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Liljeholmens Candle Factory oświetla przyszłość z pomocą Infor M3 CloudSuite

Infor®, dostawca branżowych aplikacji do zarządzania, poinformował, że firma Liljeholmens Stearinfabrik wybrała Infor M3 CloudSuite do obsługi procesów zaopatrzenia, planowania, produkcji i dostaw. Rozwiązanie, działające w chmurze współdzierżawionej, oparte jest na usługach Amazon Web Services (AWS).

Liljeholmens Stearinfabrik jest największym wytwórcą świec stearynowych na świecie i jedną z najstarszych działających firm w Szwecji. Fabryka przedsiębiorstwa znajduje się w Oskarshamn, a siedziba główna – w Malmö. Liljeholmens od wielu lat jest użytkownikiem systemu ERP Infor M3 w wersji on-premise.

“Mieliśmy migrować nasze rozwiązanie on-premise do najnowszej wersji M3, ale zdaliśmy sobie sprawę z tego, że z naszymi ograniczonymi zasobami IT lepiej przenieść się do chmury” – powiedziała Sofia Lanebäck, odpowiedzialna za łańcuch dostaw i system Infor M3 w Liljeholmens. „Z Infor M3 CloudSuite będziemy automatycznie otrzymywać aktualizacje i nowe funkcje, jednocześnie utrzymując łatwość korzystania z aplikacji.”

Stroną wykonującą migrację do chmury w Liljeholmens  będzie jeden z lokalnych partnerów Infor – Meridion. Projekt rozpoczyna się w styczniu i ma potrwać do maja. Meridion jest odpowiedzialny za projekt bezproblemowego przeniesienia do chmury, a także za weryfikację procesów i technicznej migracji wykonanej przez Infor.

„Mamy rozległe doświadczenie w Infor M3 i Qlik, a za pomocą Infor OS będziemy w stanie zapewnić sprawne integracje – zarówno nowe, jak i te, które muszą zostać w środowisku on-prem, jak np. integracje z maszynami w fabryce czy integracje EDI z różnymi klientami” – powiedział Johan Bystedt, CEO w Meridion.

„Mamy teraz nowoczesną platformę, która pozwoli nam też połączyć procesy takie jak np. przepływ pracy pomiędzy różnymi oddziałami oraz zapewni przechowywanie dokumentacji dotyczącej produkcji i zarządzania jakością bezpośrednio w podległych systemach zamiast w sieci” – konkluduje Lanebäck.

O firmie Liljeholmens Stearinfabrik

Liljeholmens Candle Factory w Oskarshamn jest największym na świecie producentem świec stearynowych i jedną z najstarszych działających firm w Szwecji. Świece są odlewane w 100% ze stearyny, taką samą metodą jak na początku działalności firmy w 1839 roku, choć proces ten obecnie jest połączeniem rękodzieła i zautomatyzowanej produkcji. Więcej informacji: liljeholmens.se/sv/

Kontakt dla mediów:

Richard Moore
Infor PR Manager, EMEA
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Snellman wybiera Infor CloudSuite Food & Beverage

Infor CloudSuite Food & Beverage wesprze wzrost firmy i nowe operacje biznesowe fińskiej grupy spożywczej.

Infor poinformował, że Snellman, fińsko-szwedzka firma zajmująca się przetwórstwem spożywczym, wdroży oparty na platformie Amazon Web Services (AWS) system Infor ERP. Działający w chmurze współdzierżawionej system Infor CloudSuite Food & Beverage uprości środowisko IT w Snellman i usprawni wykorzystanie zasobów własnych firmy.

Zaletami nowego systemu Infor CloudSuite są, między innymi, zautomatyzowane aktualizacje, bezpieczeństwo utrzymania systemu, skalowalność środowiska chmurowego oraz możliwość łatwego dodawania modułów i rozszerzeń systemu gdy zajdzie taka potrzeba. Te zalety właśnie, razem z branżową funkcjonalnością rozwiązania, zdecydowały o przeniesieniu Snellman z wersji on-premise systemu Infor M3 do wersji chmurowej Infor CloudSuite Food & Beverage.

Dodatkowo, Snellman będzie korzystać także z funkcjonalności systemu Infor Factory Track do automatyzacji logistyki oraz z rozwiązania Infor Birst BI, wchodzącego w skład platformy Infor OS i służącego do prezentacji i analizy danych operacyjnych.

Firmy Snellman i Infor są zdecydowane na długotrwałą współpracę; Infor zapewni też pełne wsparcie podczas okresu przejścia z wersji on-premise do momentu pełnego wdrożenia Infor CloudSuite.

„Jesteśmy dumni z tego, że Snellman chce z nami współpracować długofalowo – dzięki temu mamy okazję wspierać wzrost naszego klienta za pomocą najnowocześniejszego na świecie rozwiązania dla branży spożywczej” – powiedział Juha Levo, dyrektor Infor w Finlandii.

John Aspnäs, IT manager w Snellman, mówi: “Cieszymy się, że możemy zastosować rozwiązanie Infor do naszych operacji. Naszym celem jest utrzymanie ciągłości procesów serwisowych, a z pomocą Infor mamy teraz jasny plan przejścia z wersji Infor M3 on-premise do chmury Infor CloudSuite. Funkcjonalność branżowa tego rozwiązania będzie kluczowa dla naszych długoterminowych potrzeb.”

Rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage jest szczególnie chętnie wybierane przez firmy z sektora spożywczego w Finlandii. Przykładami klientów są np. PauligAtriaPolttimo i Saarioinen.

Kontakt dla mediów:

Richard Moore
Infor PR Manager, EMEA
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Zeelandia odnotowuje 83% redukcję czasu potrzebnego na przygotowanie rekomendacji produktowych dla klientów

Międzynarodowy producent składników do pieczenia zwiększa przychody i poprawia jakość obsługi klienta dzięki rekomendacjom produktowym i cenowym bazującym na sztucznej inteligencji

Globalna firma produkująca składniki do pieczenia, Zeelandia Group, wdrożyła rozwiązanie Infor Coleman AI (tj. sztuczną inteligencję). Nowe możliwości sztucznej inteligencji poprawiają dokładność i szybkość wyboru produktów i strategii cenowych oraz pomagają zapewnić rozwój firmy pomimo aktualnych trudności na rynku.

Już wdrożone w zakładzie firmy Zeelandia w Czechach, funkcje Infor Coleman AI zostaną wkrótce wprowadzone w całej Holandii, a następnie w innych oddziałach grupy na całym świecie. Zeelandia rozpoczęła swoją cyfrową transformację wraz z Infor w 2017 roku, przenosząc swoje planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ERP) do rozwiązania Infor CloudSuite Food & Beverage, obecnie działającego w Czechach i na Słowacji. Rozwiązanie ERP w chmurze zapewnia nowoczesną platformę technologiczną – Infor OS, umożliwiającą czerpanie większych korzyści dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, takim jak np. Infor Coleman AI.

Grupa Zeelandia, działająca na rynku składników do pieczenia w ponad 30 krajach i prowadząca sprzedaż w 100 krajach, stanęła w obliczu bezprecedensowych trudności rynkowych. Wyższe koszty i brak dostępności składników do pieczenia wymagały wprowadzenia nowych strategii sprzedażowych i cenowych, aby utrzymać długoterminową lojalność klientów i jednocześnie osiągać założone zyski. Biorąc pod uwagę szerokie portfolio produktów i dużą bazę klientów, Zeelandia uznała, że do osiągnięcia tych celów konieczna jest cyfrowa transformacja organizacji.

Firma podjęła współpracę z Infor, aby zbadać możliwość wykorzystania Infor Coleman AI do tworzenia maszynowo generowanych rekomendacji produktów i cen.

Przed wdrożeniem rozwiązania przygotowywanie się do spotkań z klientami w celu przeanalizowania, jakie produkty należy im polecić, było dla zespołu sprzedaży w Zeelandii czasochłonne i obarczone ryzykiem popełnienia błędu ze względu na ręczny proces raportowania sprzedaży. Określenie odpowiednich produktów dla każdego klienta stanowiło wyzwanie, co wiązało się ze stratą czasu zarówno sprzedawcy, jak i klienta.

Zeelandia współpracowała z zespołem Infor Coleman AI w celu wdrożenia Infor Product Recommender, rozwiązania, które generuje pięć najlepszych produktów do polecenia klientom, uszeregowanych według prawdopodobieństwa sukcesu. Sprzedawca, korzystając z analityki Infor Birst, wybiera klienta, a następnie wyświetla rekomendacje produktów. Sprzedawca może odbyć do pięciu spotkań z klientami w ciągu jednego dnia, więc narzędzie Product Recommender może pozwolić mu zaoszczędzić prawie jedną trzecią czasu potrzebnego na przygotowania.

Dzięki rekomendacjom produktowym sterowanym przez sztuczną inteligencję, Zeelandia osiągnęła następujące korzyści:

  • szybszy czas przygotowania rekomendacji produktowych dla klienta, redukcję z około 30 do 5 minut, czyli o 83%,
  • lepsze doświadczenie klienta dzięki inteligentnym, spersonalizowanym rekomendacjom produktów,
  • zwiększony przychód z transakcji i udział w portfelu na klienta,
  • lepszą konwersję marketingową dla nowych produktów lub produktów, które wkrótce stracą ważność.

Kolejnym wyzwaniem, które Zeelandia podjęła z pomocą Infor, było ustalanie cen. Przy ciągłych zmianach kosztów i niedostępności towarów, ceny produktów musiały być częściej aktualizowane. Było to wyzwanie dla Zeelandii, ponieważ proces oparty na arkuszu kalkulacyjnym, dotyczący wyceny tysięcy produktów dla tysięcy klientów, okazał się czasochłonny i obarczony ryzykiem popełnienia błędu, a także nie był w stanie nadążyć za częstotliwością wprowadzania wymaganych korekt cenowych.

„Mamy bardzo złożoną konfigurację cenową, która obejmuje 10 000 poszczególnych cen” – powiedział Michal Rada, lider transformacji i dyrektor grupy ICT ds. sztucznej inteligencji w Zeelandii. „Przy obecnych wahaniach rynkowych i niepewności, utrzymanie takiej konfiguracji było jeszcze większym wyzwaniem. Ustalanie cen było więc kolejnym oczywistym celem, przy realizacji którego współpracowaliśmy z Infor wykorzystując sztuczną inteligencję i naukę o danych. Chcieliśmy otrzymywać inteligentne rekomendacje cenowe, które pozwolą znaleźć odpowiedni balans pomiędzy satysfakcją klienta a zyskami firmy”.

Z pomocą firmy Infor, Zeelandia zastosowała koncepcję rekomendacji opartych na sztucznej inteligencji do wycen, osiągając następujące korzyści:

  • zwiększoną lojalność klientów, oferowanie właściwej ceny i zrozumienie przyczyn jej wysokości,
  • realizację celów związanych z rentownością dzięki ustalaniu cen na odpowiednim poziomie,
  • skrócenie czasu i zmniejszenie kosztów dzięki wycenom tworzonym przez sztuczną inteligencję.

„Naszym celem jest bycie zaufanym partnerem piekarni poprzez oferowanie im właściwych produktów w odpowiedniej cenie, tak aby ich klienci byli zadowoleni i do nich wracali” – powiedział Rada. „Dzięki opartym na sztucznej inteligencji rekomendacjom Infor dotyczącym produktów i cen, nie tylko nasi sprzedawcy oszczędzają czas na przygotowaniach do spotkań z klientami. Zeelandia pozostaje również wierna temu, co cenimy najbardziej – zażyłości z klientem”.

Zeelandia kontynuuje swą drogę ku innowacjom dzięki zastosowaniu Infor Coleman AI do danych z systemu CRM, aby zapewnić rekomendacje dla klientów i produktów. Ponadto Zeelandia planuje być pionierem rozwiązań Infor w zakresie hiperautomatyzacji, co pozwoli na uzyskanie jeszcze większej wydajności.

„Nasza relacja z Zeelandią jest świadectwem ciągłego zaangażowania firmy Infor w innowacyjność, współpracy z naszymi klientami w celu dostarczania rozwiązań branżowych, które odpowiadają na wyzwania, z jakimi klienci spotykają się na co dzień” – powiedział Marcel Koks, starszy dyrektor ds. strategii branżowej i rozwiązań dla Infor Food & Beverage. „Już nie możemy się doczekać kolejnego etapu cyfrowego rozwoju Zeelandii. Będziemy kontynuować współpracę z ich zespołem, aby dostarczyć rozwiązania niezbędne do wsparcia jakże ambitnych celów biznesowych”.

O firmie Zeelandia

Firma Zeelandia, założona w 1900 roku przez holenderską rodzinę Doelemanów i nadal mająca siedzibę w Zierikzee w Holandii, stała się międzynarodowym przedsiębiorstwem zajmującym się produkcją składników do pieczenia. Obecnie 3200 pracowników na całym świecie zajmuje się rozwojem produktów dostosowanych do lokalnych gustów i potrzeb – prowadząc działalność w ponad 30 krajach, a sprzedaż w około 100 krajach. Zeelandia otrzymała holenderskie oznaczenie „Royal” w 1950 roku. Odwiedź https://www.zeelandia.com/

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Lely optymalizuje środowisko w chmurze dzięki firmie Infor

Innowator w dziedzinie rolnictwa wybiera Infor CloudSuite Equipment, aby zapewnić sobie wzrost i wpłynąć na środowisko.

Infor poinformował, że firma Lely wprowadziła rozwiązanie do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) Infor CloudSuite Equipment, aby zwiększyć wzrost i innowacyjność swojej produkcji robotów udojowych. Gotowe na przyszłość, elastyczne rozwiązanie oferuje usprawnienia w takich obszarach, jak możliwości śledzenia produktu, zarządzanie jakością i zarządzanie łańcuchem dostaw.

Lely to holenderska firma rodzinna z sektora rolniczego założona w 1948 roku. Firma projektuje i produkuje zautomatyzowane systemy dla hodowców bydła mlecznego na całym świecie, aby umożliwić im prowadzenie ekologicznej produkcji mleka, z myślą o wyżywieniu całego świata. Dzięki nowemu, opartemu na chmurze systemowi Infor ERP, zasilanemu przez Amazon Web Services (AWS), firma Lely chce zwiększyć elastyczność, aby wspierać innowacje w dziedzinie robotyki udojowej.

Dowiedz się więcej o Infor CloudSuite Equipment: www.infor.com/products/cloudsuite-food-and-beverage

Świat rolnictwa się zmienia. Rosnąca populacja świata i niedobór surowców wymagają większej wiedzy. Dzięki automatyzacji i robotyce przedsiębiorcy rolni mogą wykonywać proste analizy, aby np. monitorować swoje zwierzęta gospodarskie i zwiększać wydajność. Aplikacja Infor CloudSuite wspiera potrzebną do osiągnięcia tego celu elastyczność działania.

„Jestem bardzo dumny ze sposobu, w jaki przeprowadziliśmy wdrożenia jako zespół wspólnie z partnerem firmy Infor – Apex Systems. Udało nam się osiągnąć sukces zespołowy. Założenia były następujące: wdrożenie trzeba przeprowadzić w krótkim czasie, użytkownicy i klienci go nie mają odczuć, nie ma być przestojów w produkcji. Każde z tych założeń zostało spełnione. Serwery zostały wymienione, a nowy system przełączony w weekend, więc w poniedziałek rano aplikacje w chmurze działały już bez zarzutu. Najważniejszym kryterium było to, że nasi klienci nie doświadczyli żadnych zakłóceń” – mówi Bart Kuijpers, szef działu danych i IT w firmie Lely. „Ogromną zaletą jest to, że nie musimy już przeprowadzać żadnych aktualizacji systemu ani posiadać serwerów. Wszystkim zajmuje się Infor. ERP jest w centrum naszego środowiska IT, możemy korzystać z regularnych aktualizacji funkcjonalności oraz z Infor Data Lake jako głównego repozytorium danych”.

„Rozwiązanie firmy Infor zapewnia elastyczność w zarządzaniu najbardziej złożonymi łańcuchami wartości, takimi jak zarządzanie łańcuchem dostaw, wgląd w zamówienia i procesy produkcyjne. Dzięki rozwiązaniu ERP organizacje mogą szybko dostosować się do zmieniających się trendów w branży. To optymalizuje ich działania i pomaga zwiększyć możliwości uzyskiwania przychodów” – powiedział Hein Kivits, starszy dyrektor ds sprzedaży firmy Infor w regionie Beneluksu. „Cieszymy się, że możemy zapewnić firmie Lely solidne podstawy, które pomogą jej zrealizować ambicję pozostania liderem rynku w branży rolniczej”.

W kolejnej fazie wdrożenia – w 2022 i 2023 roku – aplikacja Infor w chmurze zostanie wdrożona w pozostałych krajach, w których działa Lely. Nacisk zostanie położony na usprawnienie łańcucha dostaw i procesów finansowych.

O firmie Lely
Firma Lely ma siedzibę w Maassluis w Holandii i od ponad 70 lat jest synonimem innowacyjnej robotyki udojowej na całym świecie. Jako jedna z wiodących na świecie organizacji w branży rolniczej Lely zatrudnia ponad 1600 osób. W ponad 45 krajach hodowcy bydła codziennie pracują z rozwiązaniami firmy Lely w oborze lub w gospodarstwie. Lely posiada dwa zakłady produkcyjne i trzy działy badawczo-rozwojowe wspierające rozwój produktów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.lely.com/nl.

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

Paulig wybiera Infor CloudSuite Food & Beverage do realizacji transformacji biznesowej

Infor poinformował, że Paulig, międzynarodowa, rodzinna firma z branży spożywczej i napojów, wybrała rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage. Dostosowany do specyfiki branży pakiet aplikacji Infor, dostarczany w chmurze współdzierżawionej, będzie pomagał firmie Paulig w transformacji biznesowej w celu harmonizacji procesów i usprawnienia modelu operacyjnego w skali międzynarodowej.

Dowiedz się więcej o Infor CloudSuite Food & Beverage: www.infor.com/products/cloudsuite-food-and-beverage

Paulig jest rodzinną fińską firmą spożywczą, która dostarcza na rynek międzynarodowy przede wszystkim kawy i napoje, Tex Mex i przyprawy, przekąski i produkty roślinne. Jej marki to Paulig, Santa Maria, Risenta i Poco Loco. Firma zatrudnia 2300 pracowników w 13 krajach.

„Paulig wybrał rozwiązanie Infor ze względu na jego szeroką funkcjonalność branżową oraz dostępność w nowoczesnej chmurze, które jest nieustannie aktualizowana. Aplikacja Infor zwiększa wydajność i widoczność wszystkich operacji w firmie Paulig’ – mówi Marika Lindström, CIO firmy Paulig.

Rozwiązanie składa się z podstawowego systemu ERP (Infor CloudSuite Food & Beverage) oraz systemów do zarządzania cyklem życia produktu (Infor PLM for Process), planowania łańcucha dostaw (Infor Supply Chain Planning) oraz mobilnej obsługi magazynu (Infor Factory Track). Podobnie jak inne produkty Infor, rozwiązanie będzie działało na platformie cyfrowej Infor OS, zamieszczonej w Amazon Web Services.

„Wybór Infor jako partnera do naszego programu transformacji biznesowej pomoże naszej organizacji pracować jako jednolite przedsiębiorstwo. Musimy zwiększyć widoczność naszych procesów, a właśnie to zapewnia Infor poprzez nowoczesne, oparte na chmurze rozwiązanie, stworzone w godny zaufania, dostosowany do branży sposób” – mówi Juha Väre, CFO firmy Paulig. „Jesteśmy pewni, że możliwości firmy Infor pomogą Paulig osiągnąć nowy poziom skuteczności działania i poprawić jakość usług oferowanych naszym klientom”.

Malin Petterson, dyrektor generalna Infor EMEA North, mówi: „Z radością witamy Paulig jako nowego klienta Infor. Infor szanuje potężne dziedzictwo i marki Paulig w Europie”.

Juha Levo, menedżer krajowy Infor w Finlandii, dodaje: „Ze względu na fakt, że obie firmy mają swoje korzenie w Europie Północnej, Infor będzie pomagał Paulig za pośrednictwem rozległego lokalnego ekosystemu umożliwiającego współpracę i wsparcie we wszystkich krajach, w których działa Paulig”.

O firmie Paulig
Paulig jest rodzinną firmą produkującą żywność i napoje, rozwijającą nową, ekologiczną kulturę jedzenia – taką, która jest korzystna zarówno dla ludzi, jak i dla planety. Paulig oferuje wszystko co smaczne: kawy i napoje, Tex Mex i przyprawy, przekąski i produkty roślinne. Marki firmy to Paulig, Santa Maria, Risenta i Poco Loco. Wartość sprzedaży firmy Paulig wyniosła w 2021 roku 966 mln euro. Firma zatrudnia 2300 pełnych entuzjazmu pracowników w 13 krajach, którym przyświeca hasło: Dla życia pełnego smaku. Więcej informacji: www.pauliggroup.com.

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

Sutton Tools doskonali precyzyjne dostawy dzięki Infor CloudSuite

Infor M3 CloudSuite dla sektora produkcyjnego pomaga australijskiej ikonie biznesu dotrzeć do trudnych punktów biznesu, aby uzyskać innowacyjne rozwiązania Przemysłu 4.0 i znaczne oszczędności.

Infor ogłosił, że firma Sutton Tools wdrożyła oprogramowanie Infor M3 CloudSuite dla sektora produkcyjnego, aby przyśpieszyć ekspansję produktów i firmy zarówno w kraju, jak i za granicą. Firma Sutton Tools wdrożyła również platformę operacyjną Infor OS w chmurze, w tym Infor Intelligent Open Network (ION) i Mongoose, aby dopracować wewnętrzne procesy i zmniejszyć całkowity koszt posiadania.

W 2001 roku firma Sutton Tools miała jedno centrum dystrybucji i jedno centrum produkcyjne, ale w ostatniej dekadzie otworzyła nowe obiekty w Nowej Zelandii i Holandii, gdzie zlokalizowała swoją pierwszą europejską bazę. Po ponad dwóch dekadach, udana migracja do chmury ze środowiska Movex/Infor M3 w wersji on-premise pozwoliła firmie Sutton Tools zaoszczędzić setki tysięcy dolarów na nowych systemach komputerowych oraz poprawić integrację systemów i widoczność łańcucha dostaw w trzech zakładach produkcyjnych i trzech centrach dystrybucji – pod kierunkiem globalnego partnera Infor, firmy Fortude.

Dowiedz się więcej o Infor M3 CloudSuite dla sektora produkcyjnego i Infor OS:

www.infor.com/solutions/erp/m3

https://www.infor.com/technology

Według Sutton Tools, celem aktualizacji było:

  • Poprawienie czasu pracy systemów IT w biznesie
  • Zmniejszenie wysiłku wymaganego do uaktualnienia systemu w siedzibie firmy
  • Wykorzystanie nowoczesnych, stale ulepszanych funkcji usług w chmurze
  • Centralizacja rosnącej liczby lokalizacji operacyjnych i istniejących usług opartych na chmurze stron trzecich
  • Ułatwienie integracji z aplikacjami innych firm

Sutton Tools, rodzinna firma założona ponad 100 lat temu, rozszerzyła swoje portfolio od gwintów i przyrządów pomiarowych do narzędzi tnących i akcesoriów specjalistycznych zastosowań przemysłowych, takich jak przemysł lotniczy i samochodowy. Jako postępowa firma zatrudniająca 380 pracowników i osiągająca ponad 100 milionów dolarów przychodu, Sutton Tools konsekwentnie szuka sposobów na poprawę sposobu sprzedaży i dostarczania swoich narzędzi. Na przykład, we Francji, automat w firmie lotniczej natychmiast powiadamia Sutton Tools o sprzedaży, jednocześnie wystawiając faktury.

„Głównymi korzyściami wynikającymi z modernizacji były ulepszenia w zakresie czasu pracy, co jest najbardziej pozytywnym aspektem projektu. Oszczędności (rzędu $100,000) są znaczące”, powiedział Peter Sutton, dyrektor zarządzający w Sutton Tools. „Jednym z najważniejszych elementów naszego sukcesu jest nasze ciągłe reinwestowanie w firmę – poprzez badania i rozwój, nasze procesy produkcyjne oraz bazowe stosy technologiczne”.

Według Sutton, projekt „znacznie przekroczył nasze oczekiwania. Sama wydajność i możliwość wykorzystania Infor Mongoose i Infor ION w całej firmie, pozwoliła nam skupić się na rzeczywistym oprogramowaniu, a nie na sprzęcie”.

„Ocena gotowości była bezcenną częścią procesu. Podkreśliła funkcjonalność, którą zyskalibyśmy dzięki projektowi, ale co ważniejsze, zidentyfikowała obszary, w których można bardzo szybko odnieść korzyści” – powiedział. „Pracownicy bardzo szybko się przyzwyczaili. (…) Mogę pracować w dowolnym miejscu na świecie, a jednocześnie cieszyć się wglądem w całą działalność firmy. Podczas pandemii, łatwość (zdalnego) dostępu była bezcenna”.

Przejście na chmurę przyniosło całej firmie korzyści nie tylko w postaci oszczędności. Automatyczne aktualizacje platformy zmniejszyły obciążenie zespołu IT firmy, który mógł się skupić na zadaniach związanych z prowadzeniem firmy i poprawą wydajności. Infor M3 CloudSuite zapewnił łatwiejszy dostęp dla pracowników i dodatkowy nadzór dla kierownictwa.

„Sutton Tools jest symbolem sukcesu w Australii, a Infor jest dumny, że po raz kolejny powierzono mu zadanie poprowadzenia firmy na szczyt”, powiedział Jarrod Kinchington, wiceprezes i dyrektor zarządzający w Infor Australia/Nowa Zelandia. „Dzięki firmie Infor, Sutton Tools znalazło najlepsze rozwiązanie w chmurze, stworzone specjalnie dla nowoczesnych procesów produkcyjnych, co pozwoli na stałe zapewnianie doskonałości łańcucha dostaw i umożliwi osiągnięcie sukcesu biznesowego w przyszłości”.

Informacje o Sutton Tools

Założona w 1917 roku, firma Sutton Tools rozpoczęła działalność jako przedsiębiorstwo rodzinne, produkujące gwinty i przyrządy pomiarowe, a z czasem rozszerzyła swoją działalność o szeroką gamę narzędzi do cięcia. Obecnie Sutton Tools nadal jest australijską firmą rodzinną, która jest znana z wysokiej jakości akcesoriów do elektronarzędzi i narzędzi do cięcia stosowanych na rynku narzędzi i w szerokim zakresie specjalistycznych zastosowań przemysłowych. Więcej informacji: suttontools.com.

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

Mount Franklin Foods wybiera rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage, aby zaspokoić potrzebę rozwoju firmy i transformacji cyfrowej

Rozwiązanie pomoże firmie osiągnąć większą przejrzystość łańcucha dostaw, zwiększyć wydajność operacyjną i jeszcze bardziej poprawić zadowolenie klientów.

Infor poinformował,  że Mount Franklin Foods – wiodący producent markowych, kontraktowych i prywatnych marek słodyczy, orzechów, przekąsek i produktów gastronomicznych – wybrał rozwiązanie CloudSuite Food & Beverage firmy Infor, aby wesprzeć szybki wzrost biznesu i pomóc w przyspieszeniu działań związanych z transformacją cyfrową.

Firma Mount Franklin Foods, z siedzibą w El Paso w Teksasie, obsługuje głównych sprzedawców detalicznych, hurtowników, klientów prowadzących produkcję i dystrybutorów gastronomicznych poprzez swoje oddziały Sunrise Confections i Azar Nut oraz spółki stowarzyszone.

Po zakończeniu pandemii i dalszym gwałtownym wzroście firma Mount Franklin Foods uznała, że potrzebuje więcej elastyczności, aby reagować na szybko zmieniający się rynek i wykorzystywać nowe możliwości.

Firma zdecydowała się na współpracę z Infor i planuje wdrożyć rozwiązanie CloudSuite Food & Beverage, a także narzędzia do planowania łańcucha dostaw, mobilnej obsługi magazynu – Infor Factory Track oraz zarządzania wynikami przedsiębiorstwa (dEPM), aby osiągnąć większą przejrzystość łańcucha dostaw, zwiększyć wydajność logistyczną i operacyjną, spełnić i przekroczyć wymagania dotyczące jakości i zgodności z przepisami, a także jeszcze bardziej zwiększyć zadowolenie klientów.

Według Mayeli Soto, dyrektorki finansowej w Mount Franklin Foods, „rozwiązania w chmurze firmy Infor pomogą nam bardziej proaktywnie zaspokajać potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz przyspieszyć nasze szersze inicjatywy związane z transformacją całej organizacji. Mamy teraz narzędzia i wiedzę, które pozwalają nam szybciej podejmować lepsze decyzje”.

„Infor zapewnia nam zasoby, które pomogą wprowadzić naszą firmę na wyższy poziom” – powiedziała.

Dzięki Infor CloudSuite Food & Beverage firma Mount Franklin Foods zintegruje swoje systemy w jedną platformę – jedno źródło wiarygodnych danych dostępnych w czasie rzeczywistym. Ponieważ firma nadal się rozwija i rozszerza swoją działalność poprzez przejęcia, takie rozwiązanie pozwoli zminimalizować czas i koszty związane z integracją systemów. Firma będzie miała również dostęp do danych finansowych w czasie zbliżonym do rzeczywistego, co pozwoli na wgląd w działalność biznesową i tworzenie raportów finansowych.

Rozwiązanie Infor działające w chmurze pomoże firmie utrzymać wyższy poziom bezpieczeństwa i zarządzania ryzykiem. A dzięki większej przejrzystości i lepszej widoczności łańcucha dostaw firma może stale poprawiać jakość żywności i minimalizować ilość odpadów.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniach firmy Infor dla producentów żywności i napojów: www.infor.com/industries/food-beverage

Informacje o Mount Franklin Foods

Mount Franklin Foods, LLC jest wiodącym północnoamerykańskim producentem wysokiej jakości słodyczy, produktów orzechowych, miętówek, kulinarnych białek roślinnych, mieszanek do pieczenia, napojów w proszku i składników. Siedziba znajduje się w El Paso w Teksasie. Firma z dumą obsługuje głównych sprzedawców detalicznych, hurtowników, klientów prowadzących produkcję i dystrybutorów gastronomicznych poprzez swoje oddziały Sunrise Confections i Azar Nut oraz poprzez spółki stowarzyszone: Hospitality Mints i Element Food Solutions. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.mountfranklinfoods.com.

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

Infor podpisał 7-letnią umowę z firmą Sealord, nowozelandzkim potentatem w branży owoców morza

Infor CloudSuite Food & Beverage odegra kluczową rolę w poprowadzeniu firmy z Nowej Zelandii w kierunku zrównoważonego rozwoju, efektywności kosztów i monitorowania łańcucha dostaw.

Infor ogłosił dzisiaj, że Sealord, jedna z największych firm produkujących owoce morza na półkuli południowej, wybrała Infor CloudSuite Food & Beverage (F&B) oraz Infor Supply Chain Planning (SCP) w ramach siedmioletniej umowy na oprogramowanie jako usługę dostępnej w chmurze współdzierżawionej, aby zwiększyć produktywność, poprawić prognozowanie i osiągać zrównoważony rozwój.

Sealord wybrał wiodącego dostawcę ERP w chmurze, firmę Infor, jako partnera strategicznego, aby wdrożyć platformę operacyjną, która od samego początku zapewnia wzrost funkcjonalności, jak również pozwala na ciągłe dostosowywanie się do zmieniających się wymagań. Jako firma intensywnie korzystająca z aktywów, Sealord chce również wprowadzić ulepszone i nowoczesne rozwiązanie do zarządzania zasobami, które spełni jej wszechstronne wymagania. Obejmują one zakup i oddanie do użytku, konserwację i zarządzanie aktywami oraz monitorowanie przez użytkowników przebywających zarówno na lądzie, jak i na morzu.

Dowiedz się więcej o Infor CloudSuite F&B: www.infor.com/products/cloudsuite-food-and-beverage

Oprócz zmniejszenia ryzyka i poprawy wydajności w całym biznesie, skupienie się firmy Sealord na promowaniu działań na rzecz zrównoważonego rozwoju zaowocowało wyborem rozwiązania Infor CloudSuite, zbudowanego specjalnie dla branży F&B. Pomoże ono zarządzać określonymi wskaźnikami emisji dwutlenku węgla i innymi działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju, takimi jak monitorowanie temperatury morza i zużycia tworzyw sztucznych. Wszystko to umożliwi i usprawni raportowanie, zarządzanie i realizację celów związanych ze zrównoważonym rozwojem.

CIO firmy Sealord Matthew Dodd powiedział, że Infor został wybrany, ponieważ był idealnym partnerem strategicznym.

„Infor zawarł w Infor CloudSuite F&B funkcjonalności charakterystyczne dla naszej branży, które są dostosowane do procesów biznesowych i funkcjonowania firmy Sealord. Dzięki temu od razu otrzymaliśmy idealnie dopasowane rozwiązanie. Szukaliśmy strategicznego, długoterminowego partnera do współpracy, cenimy nie tylko wieloletni rozwój firmy Infor, który zaowocował doskonałymi możliwościami w zakresie zarządzania produkcją żywności, ale także fakt, że Infor i Sealord mają podobne poglądy na temat ludzi i kultury” – powiedział Dodd.

„Musieliśmy zająć się rosnącym ryzykiem biznesowym i ryzykiem dotyczącym bezpieczeństwa związanym z naszymi starymi systemami. Infor umożliwi nam przeprojektowanie naszych podstawowych systemów finansowych wokół obecnych i przewidywanych wymagań biznesowych” – dodał Dodd. „Dzięki firmie Infor będziemy mogli łatwiej zautomatyzować przepływy pracy, procesy finansowe związane z końcem miesiąca i zapewnić standardowe raporty, aby zwiększyć wydajność w całej firmie”.

Dzięki firmie Infor, Sealord będzie mógł również dodać kluczowe wskaźniki, dane statystyczne i inne informacje niezwiązane z finansami w obszarach biznesowych, takich jak np. zrównoważony rozwój, udział w rynku, liczba pracowników, nastroje klientów, trendy rynkowe oraz dane dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa.

Nowe rozwiązanie zapewni również kompleksową, obejmującą wiele walut konsolidację finansową w pakiecie ERP w chmurze, dzięki czemu wszystkie spółki Grupy Sealord będą podlegały raportowaniu i zarządzaniu w jednym systemie, co pozwoli Sealord na wycofanie kosztownego, odrębnego oprogramowania do konsolidacji.

„Standaryzacja według jednego systemu zaopatrzenia zapewni efektywność procesów zakupowych i obniży koszty. Poprawi również szybkość i precyzję, a także przejrzystość planowania i prognozowania. Sealord zaoszczędzi cenny czas dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi do organizacji pracy, automatyzacji i sztucznej inteligencji” – powiedział Dodd.

Sealord obecnie prowadzi działalność w zakresie rybołówstwa, akwakultury i przetwórstwa lądowego w Nowej Zelandii i Australii oraz działalność handlową na całym świecie. Rozwiązania Infor zostaną przyjęte w całej firmie.

Wiceprezes Infor na region Australii i Nowej Zelandii i dyrektor zarządzający Jarrod Kinchington powiedział, że umowę udało się podpisać po wygraniu bardzo konkurencyjnego przetargu.

„Cieszymy się, że możemy być strategicznym partnerem Sealord, pomagając usprawnić działalność firmy i osiągnąć nowy poziom efektywności dzięki innowacyjnym i dostosowanym do branży funkcjom oferowanym przez Infor CloudSuite. Zbudowaliśmy bardzo dobre relacje z firmą, pomimo przeszkód związanych z pandemią. Cieszymy się, że możemy pomóc firmie Sealord w realizacji jej strategicznych celów, i że może skupić się na swojej podstawowej działalności, podczas gdy nasza platforma zapewni dane i ich płynne monitorowanie”, powiedział Kinchington.

O firmie Sealord

Dzięki prowadzeniu połowów w Nowej Zelandii, Australii i na Mauritiusie, Sealord jest jedną z największych firm zajmujących się owocami morza na półkuli południowej. Sealord zatrudnia ponad 1000 osób w Nowej Zelandii i 240 osób za granicą, prowadząc zarówno zrównoważone połowy głębinowe, jak i akwakulturę ryb. Sealord eksportuje 90% połowu pod postacią różnego rodzaju produktów mrożonych do ponad 40 krajów. Firma specjalizuje się w połowach, przetwarzaniu, dystrybucji i marketingu. Pracownicy Sealord są pasjonatami rybołówstwa, innowacji, pysznych owoców morza i troski o dobro swoje i środowiska. Sealord jest jednym z największych posiadaczy kwot połowowych w Nowej Zelandii, odławiającym ekologiczne owoce morza, a także właścicielem Petuna Aquaculture (hodowla łososia i pstrąga oceanicznego) oraz Sealord King Reef (hodowla barramundi) w Australii. Firma Sealord została założona w Nelson, w Nowej Zelandii, ponad 60 lat temu. Obecnie Sealord jest w równym stopniu własnością Maorysów poprzez Moana New Zealand i globalnej firmy zajmującej się owocami morza Nippon Suisan Kaisha Ltd. (Nissui). Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź www.sealord.com.

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

IDC MarketScape wskazuje Infor jako lidera na światowym rynku SaaS (oprogramowania jako usługi), i chmurowych operacyjnych i produkcyjnych aplikacji ERP

Klienci firmy Infor podkreślają mocne strony firmy w zakresie znajomości branży, komfortu użytkowania i innowacyjności aplikacji, a także doświadczenia we wdrażaniu.

NOWY JORK – 2 czerwca 2022 – Infor ogłosił, że otrzymał tytuł Lidera w dwóch raportach IDC MarketScape – IDC MarketScape: Worldwide SaaS and Cloud-Enabled Manufacturing ERP Applications 2022 Vendor Assessment (doc. #US49047922, maj 2022 r.) („Raport produkcyjny”); oraz IDC MarketScape: Worldwide SaaS and Cloud-Enabled Operational ERP Applications 2022 Vendor Assessment (doc #US46733721, maj 2022) („Raport operacyjny”).

Pobierz fragment raportu produkcyjnego.

Pobierz fragment raportu operacyjnego.

W raporcie produkcyjnym oceniono opinie klientów firmy Infor z branży produkcji przemysłowej, takiej jak przemysł motoryzacyjny, lotniczy i obronny, zaawansowanych technologii i maszyn przemysłowych, oraz z branży przetwórczej, takiej jak przemysł chemiczny, pakowanych towarów konsumpcyjnych, żywności i napojów oraz celulozowo-papierniczy.

W raporcie operacyjnym oceniono opinie klientów Infor z organizacji skoncentrowanych na produktach w wielu branżach, takich jak dystrybucja, produkcja i handel detaliczny.

W raporcie produkcyjnym zauważono, że klienci firmy Infor podkreślają jej mocne strony w zakresie wiedzy branżowej, innowacyjności i doświadczenia we wdrażaniu.

„Infor zdaje sobie sprawę, że głęboka wiedza branżowa jest kluczem do sukcesu jego klientów, a wielu (ankietowanych klientów) wymieniło tę wiedzę jako kluczową w procesie wyboru i najważniejszy powód, dla którego pozostali z firmą Infor” – czytamy w raporcie. „Inny (klient) stwierdził, że Infor zapewnia mu funkcjonalność, szeroki zakres i elastyczność, których potrzebuje, aby spełnić nietypowe wymagania”.

Według raportu produkcyjnego, „Osoby udzielające opinii zauważyły, że Infor przekroczył oczekiwania, jeśli chodzi o innowacje”. Raport produkcyjny zawiera również stwierdzenie, że „Połączenie wiedzy technologicznej ze wspomnianą wcześniej wiedzą branżową jest najlepszym sposobem na zapewnienie wymiernych efektów produkcyjnych dzięki zastosowaniu nowych technologii (IoT, AI/ML, itp.)”.

Według raportu produkcyjnego „Bazując na przeprowadzonych rozmowach możemy stwierdzić, ze doświadczenie związane z wdrożeniami zasadniczo przekroczyło oczekiwania klientów. Wdrożenie jest ułatwione dzięki elastyczności, zdolności do adaptacji i możliwości poszerzenia zakresu zastosowań aplikacji, w połączeniu z prostymi projektami ekranów i widokiem z podziałem na funkcje”.

W raporcie operacyjnym ankietowani klienci wskazywali na mocne strony firmy Infor w zakresie doświadczenia użytkownika / interfejsu użytkownika, innowacyjności i doświadczenia we wdrażaniu.

„Wielu klientów operacyjnych wskazało jako mocną stronę łatwość użytkowania rozwiązań firmy Infor. Osoby te przyznały, że ich pracownicy potrzebują jedynie krótkiego szkolenia, aby zacząć korzystać z systemu, co naprawdę pomogło im przyswoić sobie narzędzia i zwiększyć wpływ nowego rozwiązania”.

Soma Somasundaram, Dyrektor Technologiczny Infor i Prezes ds. Produktów, powiedział: „Uważamy, że to wyróżnienie ze strony IDC MarketScape potwierdza, że Infor dostarcza klientom inteligentne, wstępnie skonfigurowane i nowoczesne rozwiązania oparte na chmurze, które pozwalają im sprostać wyzwaniom branżowym oraz skuteczniej konkurować i wprowadzać innowacje. Nasze rozwiązania są zaprojektowane tak, aby zaspokajać specyficzne dla danej branży potrzeby klientów, nieszablonowo upraszczać proces wdrożenia, zapewniać intuicyjne doświadczenie użytkownika i ostatecznie pomagać im szybciej osiągać pożądane wyniki biznesowe”.

Informacje o IDC MarketScape:

Model oceny dostawców IDC MarketScape został zaprojektowany w celu zapewnienia informacji o konkurencyjności dostawców ICT (technologii informacyjnych i komunikacyjnych) na danym rynku. Metodologia badania wykorzystuje rygorystyczną metodę punktacji opartą na kryteriach jakościowych i ilościowych, która prowadzi do pojedynczej graficznej ilustracji pozycji każdego dostawcy na danym rynku. IDC MarketScape zapewnia przejrzyste zasady, dzięki którym można w sposób zrozumiały porównać ofertę produktów i usług, możliwości i strategie oraz obecne i przyszłe czynniki sukcesu rynkowego dostawców z sektora IT i sektora telekomunikacyjnego. Dzięki temu kupujący technologie mogą dokonać kompleksowej oceny mocnych i słabych stron obecnych i potencjalnych dostawców. Więcej informacji: www.idc.com/promo/idcmarketscape.

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż, na których się koncentrujemy, takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor dla przedsiębiorstw o znaczeniu krytycznym są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą pasją jest zapewnianie klientom dobrych wyników biznesowych. Ponad 60 000 organizacji w ponad 175 krajach polega na 17 000 pracowników Infor, którzy pomagają im osiągać cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami. www.infor.com.

# # #

Kontakt dla mediów:
Steve Bauer
Infor
steven.bauer@infor.com
(650) 670-7135

Źródło: Infor

W Polsce aplikacje Infor są dystrybuowane i wdrażane między innymi przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).