fbpx

Największa firma odzieżowa w Izraelu przygotowuje się do sezonu świątecznych zakupów za pomocą rozwiązań Infor

Czołowa izraelska firma odzieżowa – Delta Galil – przygotowuje się do intensywnego sezonu świątecznych zakupów, wdrażając zaawansowany moduł Infor M3 WMS (system zarządzania magazynem), aby usprawnić realizację zamówień internetowych od klientów. Projekt wdrożeniowy trwał ok. sześć miesięcy i został zrealizowany przez firmę Intentia Israel będącą partnerem firmy Infor.

Avi Avital, wiceprezes firmy Delta Galil ds. systemów informatycznych, powiedział: „Naszym celem było osiągnięcie trzy razy wyższych celów w zakresie realizacji zamówień w porównaniu z rokiem ubiegłym. Zrealizowaliśmy te cele, a nawet je przekroczyliśmy. Nowa infrastruktura informatyczna została już przetestowana podczas chińskiego Dnia Kawalera oraz Dni Zakupowych Shopping IL i okazała się znacznie sprawniejsza od poprzedniej. Bardzo się cieszymy ze współpracy z firmą Intentia przy wdrożeniu, i jesteśmy dumni z naszej zdolności do spełniania wysokich wymagań klientów dotyczących natychmiastowej i sprawnej dostawy wszystkich artykułów oferowanych online”.

Moduł Infor M3 WMS jest zintegrowany z Infor M3 — rozwiązaniem do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), które stanowi podstawę operacji firmy Delta Galil w zakresie produkcji i dostaw. Firma Intentia Israel od paru lat wspiera i rozbudowuje rozwiązanie Infor M3 pod kątem wymagań i standardów Delty Galil, we współpracy z działem systemów informatycznych tej firmy.

Obecny projekt pozwolił firmie Delta Galil wprowadzić automatyzację, obniżyć koszty operacyjne, przeprowadzać zaawansowaną kontrolę jakości oraz osiągnąć wyjątkową wydajność przygotowywania i realizacji zamówień. Projekt zwiększył również możliwości zarządzania zamówieniami i dostawy dzięki zapewnieniu pełnej przejrzystości i graficznej analizy danych dotyczącej tego, co się dzieje w nowym centrum dystrybucyjnym, obejmującej m.in. dane dotyczące monitorowania zamówień oraz dane dotyczące sprzętu oraz pracowników realizujących zamówienia, za pomocą innowacyjnej i łatwej w użyciu aplikacji.

Dedi Angel, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Intentia, powiedział: „Delta Galil to najbardziej zaawansowana technologicznie firma odzieżowa. Stara się iść z duchem czasu i wdrażać innowacyjne rozwiązania, które pozwalają jej zapewniać klientom jak najlepszą obsługę i jak najwyższą jakość w sposób szybki i prosty. Obecny projekt optymalizuje dostawę produktów do klientów kupujących online i pozwala firmie osiągnąć wyśrubowane cele w sezonach szczytowej liczby zamówień”.

Informacje o firmie Intentia Israel

Intentia Israel jest regionalnym przedstawicielem firmy Infor. Zatrudnia doświadczonych ekspertów w dziedzinie ERP, którzy mają głęboką wiedzę na temat procesów w wielu różnych branżach oraz bogate doświadczenie we wdrażaniu skomplikowanych projektów informatycznych obejmujących całe organizacje w Izraelu i innych krajach. Dzięki swojemu doświadczeniu i profesjonalizmowi Intentia Israel została uhonorowana wieloma nagrodami przez firmę Infor.

Informacje o firmie Delta Galil

Delta Galil Industries jest globalnym producentem i sprzedawcą odzieży dla mężczyzn, kobiet i dzieci, sprzedającym zarówno odzież swoich własnych marek, jak i innych marek. Firma została założona w 1975 r. i od początku starała się tworzyć produkty z myślą przede wszystkim o użytkowniku, a nie materiale, oraz kładąc nacisk w równym stopniu na wygodę, estetykę i jakość. Delta Galil produkuje innowacyjną odzież bezszwową (w tym biustonosze, bieliznę modelującą i skarpetki), bieliznę damską, bogaty wybór bielizny męskiej, odzież dziecięcą, piżamy oraz odzież sportową i rekreacyjną. Ponadto Delta Galil projektuje, produkuje i sprzedaje odzież dżinsową pod marką 7 For All Mankind® oraz odzież damską pod marką Splendid®. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.deltagalil.com.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 17 300 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor

Pataya Food Group przeprowadza globalną ekspansję za pomocą rozwiązań Infor

Tajski producent i dystrybutor owoców morza – Pataya Food Group – wybrał firmę Infor jako partnera swojej cyfrowej transformacji. Ten gigant z branży spożywczej będzie wykorzystywać rozwiązania Infor CloudSuite Food & Beverage (F&B), Infor OS i Infor Birst we wszystkich swoich spółkach zależnych. Rozwiązania te pomogą Pataya Food Group przyspieszyć rozwój biznesowy i wejść na nowe rynki globalne. Rozwiązanie zostanie wdrożone przez firmę Lawson Software będącą partnerem handlowym firmy Infor.

Pataya Food Group to czołowy tajski producent i dystrybutor owoców morza o przedłużonej trwałości, kierujący się zasadą, że wysoka jakość gwarantuje sukces.  Jej zaangażowanie w zapewnianie wysokiej jakości zyskało jej klientów na całym świecie. Grupa ma w swoim portfelu marki takie jak Nautilus, Sea Crown, Mongkut Talay i Regalos, a jej dział produkcji sprzętu również zyskał renomę dostawcy produktów najwyższej jakości.

Po wdrożeniu projektu Pataya Food Group będzie mogła usprawnić operacje produkcji i dystrybucji dzięki optymalizacji zarządzania magazynem i łańcuchami dostaw za pomocą narzędzi analitycznych nowej generacji. Projekt sprawi, że firma będzie mogła skutecznie zarządzać cyklem życia produktów wszystkich swoich marek od fabryki do półki sklepowej w wielu regionach za pomocą jednego scentralizowanego rozwiązania. Wdrożenie pomoże również w standaryzacji i zapewnieniu zgodności z przepisami w Azji.

„Celem Pataya Food Group jest bycie preferowanym dostawcą wysokiej jakości żywności w supermarketach w całej Azji i na rynkach globalnych” — powiedział Vichit Anathep, dyrektor zarządzający Pataya Food Industries Limited. „Dzięki współpracy z Infor będziemy w stanie przeprowadzić cyfrową transformację, tak aby stawić czoła wyzwaniom charakterystycznym dla branży żywności i napojów — w której firma Infor ma szerokie doświadczenie — oraz przeprowadzić ekspansję globalną”.

„Współpraca z Infor i wdrożenie rozwiązania Infor CloudSuite F&B udostępnia Pataya Food Group narzędzia i technologie umożliwiające jej sprawniej zapewniać jakość produktów, z której jest znana, co z kolei pomoże jej usprawnić całą swoją działalność” — powiedział Fabio Tiviti, wiceprezes firmy Infor w regionie ASEAN. „Firma Infor dostarcza nowoczesne aplikacje stworzone z myślą o poszczególnych branżach, dostosowane do działania w chmurze. Mamy nadzieję na owocną współpracę z Pataya Food Group, w ramach której będziemy jej pomagać w osiągnięciu ogólnych celów biznesowych oraz zwiększeniu produktywności i zadowolenia klientów”.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 17 300 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor

IRIS Ceramica Group przeprowadza cyfrową transformację za pomocą rozwiązań Infor

Infor, globalny lider w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla wybranych branż, poinformował, że włoski producent płytek ceramicznych IRIS Ceramica Group wybrał oprogramowanie korporacyjne firmy Infor oparte na rozwiązaniu Infor M3 w ramach cyfrowej transformacji mającej na celu zwiększenie produktywności i wydajności oraz usprawnienie obsługi klienta. Pakiet obejmuje rozwiązania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzania cyklem życia produktów (PLM) charakterystycznym dla branży wzornictwa przemysłowego, rozwiązania do zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) oraz narzędzia analityczne (Birst). Platforma Infor pomoże przyspieszyć opracowywanie produktów od projektu do produkcji oraz łatwo i szybko wprowadzać innowacje w firmie stawiającej na wzornictwo i jakość. Zaawansowane narzędzia do raportowania pomogą w pełnej integracji danych oraz przeprowadzaniu analiz w czasie rzeczywistym, obejmujących wszystkie działy, zakłady i spółki zależne.

IRIS Ceramica Group wybrała firmę Infor ze względu na jej partnerskie podejście oraz doświadczenie branżowe, jak również skalowalność oraz funkcje branżowe platformy. Rozwiązanie, stanowiące część strategii cyfrowej transformacji firmy IRIS, przyspieszy procesy oraz pozwoli firmie być bliżej klientów i uplasować się na czele stawki pod względem prezentowania najlepszych procedur w całym sektorze płytek ceramicznych.

„Jako firma zajmująca się wzornictwem przemysłowym jesteśmy dumni z opracowywania innowacyjnych produktów, a także z naszego nowoczesnego sprzętu przemysłowego i wizji” — powiedział Francesco Verde, dyrektor ds. informatycznych w IRIS Ceramica Group. „Dedykowana platforma innowacji firmy Infor dobrze się wpisuje w nasze wartości i procesy i pozwoli nam wykonać kolejny krok w historii naszej firmy, a zaawansowane narzędzia analityczne zapewnią nam łatwiejszy dostęp do danych z całego przedsiębiorstwa za pomocą pulpitów i dostosowanych raportów. Udostępniając klientom intuicyjne narzędzia wspierające produktywność i podejmowanie decyzji, chcemy stworzyć środowisko, które zwiększa zarówno innowacyjność, jak i zadowolenie klienta. Rozwiązania Infor stanowią fundament realizacji tej wizji”.

„Zapewnianie klientom jak najlepszej obsługi ma dla nas kluczowe znaczenie, a dla lidera sektora wzornictwa przemysłowego takiego jak IRIS Ceramica Group jego podstawą są innowacje produktowe” — powiedział Laurent Jacquemain, wiceprezes Infor na Europę Południową. „Dzięki wykorzystaniu wszystkich kluczowych procesów związanych z produkcją i produktami oraz zapewnieniu, by wzory szybko trafiały do produkcji, zgodnie z sezonami i kolekcjami, nasze przedsiębiorstwo jest liderem w swojej branży”.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 17 300 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor

Sanimax wybiera Infor

Infor poinformował, że Sanimax, wiodący producent rozwiązań środowiskowych dla branży rolniczo-spożywczej wybrał aplikację Infor CloudSuite Food & Beverage. Sanimax ma łącznie 17 lokalizacji w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych, Brazylii i Kolumbii i obsługuje klientów na całym świecie. Liderzy firmy wiedzieli, że potrzebują inteligentnego rozwiązania i solidnego partnera technologicznego aby zrealizować strategię rozwoju biznesu. Rozwiązanie Infor poradzi sobie z  branżowymi wyzwaniami biznesowymi, takimi jak np. zarządzanie krótkimi czasami dostaw, wpływ towarów na cały łańcuch dostaw czy zmieniające się wymagania regulacyjne.

„Potrzebowaliśmy rozwiązania w chmurze, które moglibyśmy szybko wdrożyć by zarządzać operacjami i zgromadzonymi materiałami” – powiedział François Berthiaume, wiceprezes ds. finansów i administracji w Sanimax. „Zarówno zespół wdrożeniowy Infor, jak i usługi wsparcia oraz zakres rozwiązania pomogą nam w migracji ze starszego oprogramowania do bardziej nowoczesnych aplikacji biznesowych, które poprowadzą naszą firmę ku większej wydajności. Wiedza Infor na temat naszej branży, a także zaufanie do niezawodności platformy CloudSuite Food & Beverage, sprawiły, że firma Infor stała się oczywistym wyborem.”

Dzięki platformie Infor CloudSuite Food & Beverage opartej na Infor M3, Sanimax może przenieść się z już istniejącego, przestarzałego i wysoce spersonalizowanego rozwiązania do jednego systemu, który może lepiej zarządzić zadaniami zespołów i pomóc w usprawnieniu procesów w różnych obszarach działalności firmy. Narzędzia Infor usprawnią globalny łańcuch dostaw, pozwolą na szybsze wprowadzanie nowych produktów na rynek i zapewnią zwiększenie wydajności.

„Sanimax to złożony biznes i, podobnie jak większość firm zajmujących się produkcją procesową, stoi przed wyzwaniami, które zmuszają go do przemyślenia sposobu prowadzenia działalności. Technologia i struktura specjalistycznych aplikacji Infor pomaga pokonywać specyficzne wyzwania branży, kontrolować koszty, poprawiać innowacyjność i zwiększać wydajność”- powiedział Mike Edgett, dyrektor ds. strategii branżowej w firmie Infor. „Partner technologiczny, któremu możesz zaufać, jest niezwykle ważny, zwłaszcza w miarę rozwoju i ewolucji organizacji. Aplikacje Infor mogą dostarczać dane w czasie rzeczywistym, w dowolnym miejscu i czasie, co ułatwia naszym klientom ekspansję do nowych lokalizacji, dodawanie użytkowników oraz zapewnienie widoczności operacji w wielu miejscach i magazynach”.

O firmie Sanimax

Sanimax to rodzinna firma działająca w branży ochrony środowiska od 80 lat. Zatrudniając 2500 pracowników, Sanimax odzyskuje, odnawia i zwraca ponad 2 miliony ton organicznych produktów ubocznych, które w przeciwnym razie zostałyby przekierowane na składowisko. Sanimax – dla bardziej ekologicznej przyszłości. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź www.sanimax.com.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 17 300 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor

Infor M3 w Kyowa Chemical Industry

Kyowa Chemical Industry, producent i sprzedawca produktów chemicznych dla przemysłu i sektora opieki zdrowotnej wdrożył aplikację Infor M3 Cloud – oprogramowanie ERP firmy Infor. Projekt ma na celu poprawę widoczności danych i wydajności biznesowej w globalnych operacjach firmy podczas jej międzynarodowej ekspansji.

Kyowa Chemical Industry opracowuje bezpieczne oraz przyjazne dla ludzi i środowiska produkty. Głównym surowcem wyrobów przemysłowych, farmaceutyków i dodatków do żywności jest magnez uzyskiwany z wody morskiej. Firma ma największy udział w krajowym rynku nieorganicznych chemikaliów przemysłowych i aktywnych składników farmaceutycznych. W ostatnich latach Kyowa Chemical Industry sprzedaje coraz więcej produktów za granicę (głównie do użytku przemysłowego); ma już pięć zagranicznych zakładów produkcyjnych/handlowych, zlokalizowanych między innymi w Holandii i Chinach.

W ramach globalnej ekspansji Kyowa Chemical Industry pracuje nad poprawą widoczności danych i wydajności biznesowej. Niezbędna jest w szczególności ścisła wymiana informacji z zagranicznymi zakładami, pozwalająca na zapewnienie stabilnych dostaw produktów na całym świecie. Firma nie była w stanie zreformować swoich praktyk biznesowych w oparciu o poprzedni system, którego używała do zarządzania sprzedażą, zakupami i zapasami.

Gdy poprzedni system na dobre się „zestarzał”, Kyowa Chemical Industry postanowiła wymienić go na aplikację Infor M3 Cloud, która łączy w sobie wszystkie funkcje wymagane do globalnej sprzedaży, zakupów i zarządzania zapasami oraz umożliwia scentralizowane zarządzanie danymi. Innym czynnikiem wpływającym na decyzję wyboru było to, że Infor ma duże doświadczenie w zarządzaniu produkcją procesową w różnych miejscach i branżach na świecie – Kyowa Chemical Industry rozważa wdrożenie także modułu zarządzania produkcją.

Za pomocą Infor M3 Cloud Kyowa Chemical Industry zbudowała nową platformę biznesową do zarządzania sprzedażą, zakupami i zapasami, którą uruchomiła w swoich krajowych oddziałach w kwietniu 2019 roku. Platforma jest teraz wdrażana w zagranicznych placówkach firmy, aby umożliwić scentralizowane zarządzanie sprzedażą, zakupami i informacjami o zapasach – co przyspieszy udostępnianie informacji i podejmowanie decyzji w całej organizacji. Firma rozważa także wykorzystanie modułów Infor M3 służących do optymalnej koordynacji dostaw i popytu w skali globalnej.

„W Kyowa Chemical Industry nieustannie pracujemy nad usprawnieniem sprzedaży i produkcji w Japonii i za granicą, aby bezpośrednio dostarczać naszym klientom na całym świecie unikalne produkty. Przyjęliśmy rozwiązanie Infor ERP w chmurze, aby umożliwić połączenie z naszymi zagranicznymi oddziałami, które zyskują na znaczeniu, oraz w celu zwiększenia wydajności biznesowej” – powiedział Mitsunori Kado, dyrektor działu zasobów ludzkich w Kyowa Chemical Industry. „W przyszłości mamy nadzieję czerpać z rozległej wiedzy firmy Infor w zakresie produkcji procesowej, aby rozszerzać naszą ofertę bezpiecznych, ekologicznych produktów na całym świecie.”

O firmie Kyowa Chemical Industry Co., Ltd.

Kyowa Chemical Industry została założona w 1947 roku w Takamatsu, Prefektura Kagawa. Firma opracowuje bezpieczne i ekologiczne produkty, takie jak niehalogenowe stabilizatory żywicy i środki zmniejszające palność oraz produkty farmaceutyczne, dodatki do żywności, np. środki zobojętniające kwas, jak również dodatki funkcjonalne, wykorzystujące magnez w wodzie morskiej jako główny surowiec. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.kyowa-chem.jp/

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 17 300 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor

LC Waikiki wdraża Infor CloudSuite PLM

Światowy sprzedawca mody – LC Waikiki – wybrał aplikację Infor CloudSuite PLM for Fashion, zbudowaną na platformie Infor OS i wdrażaną w modelu SaaS („software as a service”), w celu zwiększenia widoczności marki, poprawienia prognozowania i wsparcia szybkiego wzrostu.

Firma LC Waikiki wybrała aplikacje Infor gdyż chce sprawniej i bardziej skutecznie reagować odpowiadać na trendy rynkowe. Dodatkowo na decyzję wpływ miały: doświadczenie użytkownika, które oferuje aplikacja, możliwość skalowania, branżowe funkcjonalności przeznaczone dla prywatnych detalistów modowych, a także profesjonalizm i wiedza zespołu konsultantów Infor.

Ponieważ aplikacja jest wdrażana w modelu SaaS, LC Waikiki może skupić się na rozwijaniu swojej działalności i pomaganiu użytkownikom w zwiększeniu wydajności i osiąganiu wartości biznesowej z rozwiązania, zamiast spędzać czas na utrzymywaniu go.

„Branża modowa o wartości 1,3 biliona dolarów jest niezwykle konkurencyjna i przechodzi znaczące zmiany. Aby wspierać rozwój i wydajność, marki modowe muszą mieć systemy, które pozwolą im reagować na najnowsze trendy na wybiegu i szybko wpasowywać je w nowe kolekcje i style oraz przekładać na kliknięcia online i sprzedaż w sklepach”, komentuje Jason Berry, VP Retail&Fashion, EMEA, Infor. „LC Waikiki korzysta z możliwości jakie daje Infor CloudSuite PLM for Fashion, by poprawić widoczność, współpracę i przyspieszyć wzrost – i pokonać konkurencję”.

„Używanie dedykowanej i kompleksowej platformy zaprojektowanej specjalnie w celu wspierania specyficznej dynamiki zarządzania cyklem życia produktu modowego ma kluczowe znaczenie dla zdobycia udziału w rynku w tak wysoce konkurencyjnym przemyśle”, komentuje Serafettin Ozer, dyrektor ds cyfryzacji w LC Waikiki. „LC Waikiki jest liderem na rynku w 15 z 46 krajów, w których działa. Rozbudowane możliwości i intuicyjny interfejs aplikacji Infor CloudSuite PLM for Fashion oznacza, że możemy dalej się rozwijać razem z najlepszymi narzędziami i z absolutnym zaufaniem do tego, jakie będą nasze wyniki. Zarządzanie cyklem życia produktu jest niezwykle istotnym działaniem dla naszej branży, dlatego nasz projekt z Infor jest wysoce strategiczny.”

O LC Waikiki

Historia LC Waikiki narodziła się we Francji w 1988 roku, a od 1997 roku kontynuuje rozwój jako turecka marka pod patronatem LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş.

Jako jedna z wiodących marek przemysłu prêt-à-porter, LC Waikiki ma ponad 958 sklepów zlokalizowanych w 46 krajach, w tym w Turcji i zatrudnia 43 200 pracowników.

Filozofia firmy brzmi: „Każdy zasługuje na dobre ubranie”, pozwalając ludziom cieszyć się dostępną modą poprzez wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach.

LC Waikiki, dzięki zagranicznym inwestycjom ma zamiar być „jednym z trzech największych europejskich sprzedawców odzieży do 2023 r.”.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 17 300 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor

Horseware Irleand kuje sukces z Infor M3

Infor, wiodący dostawca aplikacji biznesowych działających w chmurze i specjalizowanych dla różnych branż, poinformował, że czołowy producent produktów jeździeckich i przeznaczonych dla zwierząt domowych, Horseware Ireland, z powodzeniem zakończył globalne wdrożenie Infor M3. Platforma ERP pomoże zagwarantować lepszą jakość obsługi partnerom i klientom firmy oraz większą efektywność i widoczność operacji w całej korporacji – w Irlandii, Stanach Zjednoczonych, Kambodży i Chinach.

Oferując tak różnorodną mieszankę produktów, która obejmuje akcesoria dla koni i psów, odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci, oraz gamę produktów terapeutycznych zaprojektowanych dla koni, Horseware Ireland wymagało elastycznego i skalowalnego systemu, ułatwiającego wprowadzanie nowej oferty zgodnie z wymaganiami rynku. Poprzednie systemy firmy uległy znacznym modyfikacjom, były różne w różnych lokalizacjach i wymagały wielu ręcznych interwencji, co pogarszało produktywność i wydajność.

Horseware Ireland wybrało system Infor kierując się możliwościami skalowania, dopasowaniem do branży odzieżowej i nowoczesnym interfejsem aplikacji. Ponieważ firma korzystała już z produktu Infor, wymagania dotyczące szkoleń i migracji danych były jeszcze łatwiejsze w zarządzaniu i umożliwiły zespołowi na szybsze działanie.

„Od momentu powstania w 1985 r., Horseware Ireland nieustannie wprowadzała różne innowacje i inwestowała w najnowszą technologię, aby wspierać rozwój i odnosić sukcesy na rynku produktów jeździeckich”, komentuje Alan O’Neill, IT Manager, Horseware Ireland. „Dostarczanie wysokiej jakości produktów w połączeniu z wyjątkowym doświadczeniem jest nieodłącznym elementem naszej wizji. Wspierana przez partnerów takich jak MRC UK, BEC S.I., Millersoft, Glantus, Vince i Cashbooks, platforma Infor personalizuje doświadczenie użytkownika, pozwalając nam zautomatyzować więcej procesów i zwiększyć produktywność, lepiej kontrolować alokację towarów do partnerów i klientów, wzmacniając ich zaangażowanie”.

„Firmy modowe żyją lub umierają w zależności od doświadczenia marki, którą oferują, szczególnie w sektorach niszowych”, komentuje Simon Niesler, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Infor Western Europe. „W coraz bardziej wymagającym i zmieniającym się świecie strategie zorientowane na klienta muszą być wspierane przez zintegrowaną, specjalizowaną dla branży technologię do zarządzania produktami, zapewniającą produktywność i spełniającą oczekiwania klientów i zapewniającą istotną przewagę nad konkurencją”.

 O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 17 300 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor

Francuska firma Groupe Gascogne wdraża Infor M3

Infor, wiodący dostawca aplikacji biznesowych działających w chmurze i specjalizowanych dla różnych branż, poinformował, że Groupe Gascogne, francuska firma produkująca opakowania w procesie przetwórstwa drewna, wybrała Infor M3 w ramach projektu restrukturyzacji swoich jednostek wokół jednego rozwiązania.

Zatrudniająca 1700 pracowników i posiadająca 13 zakładów produkcyjnych w Niemczech, Grecji, Francji i Tunezji, Groupe Gascogne jest ważnym francuskim graczem na rynku transformacji drewna na papier. Grupa ma cztery uzupełniające się i zintegrowane obszary (drewno, papier, torby i produkty elastyczne) i jest wiodącym na świecie producentem prążkowanego papieru pakowego, jednym z europejskich liderów w branży toreb przemysłowych i konsumenckich, a także wśród światowych producentów zestawów opakowaniowych i ochronnych. Firma jest notowana na Euronext Growth.

Christophe Lagardère, dyrektor ds. informatycznych Groupe Gascogne, mówi: “Głównym celem projektu, który rozpoczął się na początku 2017 r. jest harmonizacja wszystkich istniejących procesów biznesowych w celu zwiększenia naszej wydajności. Infor M3 zastąpi kilka rozwiązań opracowanych we własnym zakresie, poprawiając identyfikowalność różnych produktów i przepływu materiałów, jakość naszych produktów i, ostatecznie, naszą obsługę klienta.”

Infor został wybrany w wyniku przetargu, obejmującego kilkanaście zespołów dostawców i integratorów, ustanowionego w celu objęcia wymagań całego zakresu funkcjonalnego, od zakupów poprzez finanse, produkcję, planowanie, sprzedaż, utrzymanie, aż po wysyłkę. Rozwiązanie będzie obsługiwać 900 użytkowników w 15 różnych lokalizacjach (w tym 13 zakładach produkcyjnych).

Rozwiązanie Infor M3 jest szczególnie dobrze dostosowane do potrzeb przemysłu przetwórczego, zapewniając redukcję kosztów, łatwość integracji, wydajność i szybkość operacji i obsługę specyfiki biznesowej.

„Połączenie profesjonalizmu zespołów Infor i partnerskiej firmy Hetic3 pokazało pełny potencjał rozwiązania Infor M3, co wzmocniło nasze przekonanie, że dokonaliśmy dobrego wyboru. Ponadto, przekonały nas też funkcjonalne bogactwo i elastyczność systemu w zakresie konfiguracji, a także nowoczesny i niezwykle intuicyjny interfejs użytkownika”, dodaje Lagardère.

Pierwsze – pilotażowe – wdrożenie, obejmujące zakres funkcjonalny wspólny dla wszystkich działań grupy, a mianowicie zarządzanie finansami i utrzymaniem, planowane jest w zakładzie Dax we Francji. Wdrożenie wszystkich innych obszarów nastąpi od stycznia 2020 r. i potrwa dwa lata.

Warto także nadmienić, że jednym z decydujących argumentów za wyborem dokonanym przez Groupe Gascogne była także możliwość rozwoju interfejsów API, umożliwiających Infor M3 integrację z zewnętrznymi systemami do obsługi realizacji produkcji i nadzoru nad nią.

Firma planuje wdrożyć w kolejnej fazie chmurową platformę analityczną – Infor Birst, aby zapewnić spójność wszystkich danych i ich zintegrowaną analizę.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 17 300 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor

Francuski producent oprawek okularowych wdraża Infor M3 Fashion

Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych m.in. do działania w chmurze, poinformował, że francuska firma Morel, specjalizująca się w projektowaniu i produkcji opraw okularowych, rozszerza wdrożenie rozwiązania Infor M3 Fashion na dziewięć swoich spółek za granicą.

Morel, założona w 1880 r. we Francji (w regionie Jura), jest firmą modową o silnej tożsamości, całkowicie niezależną, której wzrost we Francji i na arenie międzynarodowej nastąpił przez przejęcie jej dystrybutorów za granicą (w Holandii, Belgii, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii). Celem tych akwizycji jest zapewnienie obecności i optymalnej reprezentacji na terytorium każdego państwa, biorąc pod uwagę, że 75% obrotów firmy generowane jest na arenie międzynarodowej.

Projekt wdrożenia aplikacji Infor M3 Fashion ERP rozpoczął się w 2016 r., system został skutecznie uruchomiony w kwietniu 2018 r. w 130-osobowej firmie. Partner Infor, Hetic 3 (dawniej HELANT), specjalista w zakresie Infor M3, przejął projekt od fazy komercjalizacji, zastępując dotychczasowe rozwiązanie, którego elastyczność i funkcjonalność przestały odpowiadać ambicjom firmy Morel.

„Projekt M3 Fashion to strategiczna inicjatywa pochodząca prosto od naszego najwyższego kierownictwa” – mówi Laurent Chevalier, dyrektor IT w Morel. „Konkurencja ze strony dostawców tanich opraw okularowych była tak duża, że wielu aktywnych francuskich graczy w naszym sektorze zniknęło. Dzięki naszej silnej tożsamości, zdolności do ciągłego oferowania nowych produktów (prawie 1500 nowych pozycji katalogowych rocznie) oraz spójnemu, solidnemu i zrównoważonemu projektowi informatycznemu, byliśmy w stanie poradzić sobie z konkurencją i znacznie rozszerzyć naszą działalność. ”

Międzynarodowe ambicje Morel skłoniły firmę do wybrania narzędzia, które można wdrożyć w każdym z regionów gdyż jest dostosowane do lokalnych regulacji i przepisów – w szczególności w kwestiach podatkowych – oraz które zagwarantuje sprawną i szybką komunikację z centralą. Ma to na celu zapewnienie, że administracja, planowanie przepływu pracy i relacje biznesowe są doskonale dopasowane do wymagań firmy.

„Jesteśmy bardzo dynamiczną firmą high-tech (wtryski 3D, bezśrubowe ramy itp.), z różnorodnymi procesami biznesowymi, zawsze w czołówce trendów projektowych, a także bardzo nowoczesną marką pod względem planowania i rozwoju produktu. Fakt, że nadal prowadzimy działalność w tym szczególnie konkurencyjnym sektorze, zawdzięczamy tożsamości marki, ale jestem pewien, że również naszej wizji zarządzania w zakresie systemów informatycznych. Potrzebujemy rozwiązania, które jest idealnie dostosowane do naszej działalności w branży modowej ”- kontynuuje Laurent Chevalier. „Od ogólnego, jednoosobowego, jednojęzycznego, jednomiejscowego rozwiązania wewnętrznego, które zaspokajało potrzeby rynku, jakie znaliśmy 30 lat temu, przeszliśmy do nowoczesnego, elastycznego i skalowalnego rozwiązania. Infor M3 Fashion oferuje przyjazny interfejs użytkownika oraz bogate i precyzyjne funkcje, zwłaszcza w zakresie zarządzania stylem. Wdrożenie rozwiązania zdecydowanie oznacza istotny krok w rozwoju naszej firmy”.

Z perspektywy firmy Infor projekt jest częścią strategii ciągłego rozwoju w tzw. „mikro-branżach”, demonstrując zdolność Infor do zaspokajania specyficznych potrzeb i dostosowywania systemów do wymagań danego sektora i klienta, czy to we wdrożeniu tradycyjnym, czy w chmurze.

„Klient taki jak Morel doskonale ilustruje naszą zdolność do reagowania na bardzo specyficzne żądania za pomocą dedykowanego rozwiązania – w tym przypadku dedykowanego sektorowi mody” – mówi Laurent Jacquemain, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Infor w Europie Południowej. „Dzięki naszemu partnerowi Hetic 3 udało nam się stworzyć rozwojowy projekt, najpierw na rodzimym rynku, następnie na arenie międzynarodowej, z wdrożeniem w dziewięciu placówkach za granicą, od chwili obecnej do 2021 r. Wdrożenie to pomoże firmie Morel zarządzać swoimi działaniami z dużą wydajnością i sprawnością.”

O firmie HETIC 3

Hectic 3, należący do grupy HELIOS, jest głównym partnerem Infor w zakresie dystrybucji i wdrażania aplikacji Infor M3. Funkcjonalna wiedza biznesowa w połączeniu z doświadczeniem Infor M3 ERP przynosi prawdziwą wartość dodaną i gwarancję dla klientów. Około 70 konsultantów firmy pracuje dla prawie 130 klientów, koncentrując się wokół trzech głównych obszarów: dystrybucji, integracji i utrzymania aplikacji.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 16 500 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 Fashion jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o.

Źródło: Infor

Wdrożenie Infor M3 u producenta nabiału – Emmi

Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych m.in. do działania w chmurze, poinformował, że producent nabiału, firma Emmi, wdraża rozwiązanie Infor M3 do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) w swoich spółkach w celu usprawnienia działalności biznesowej na skalę międzynarodową. Pierwszy start systemu w ramach projektu odbył się w brytyjskiej siedzibie firmy pod koniec 2018 roku. Wdrożenie obejmie następnie (w 2019 roku) oddział w Kanadzie i jedną z amerykańskich spółek, a oddziały z krajów Beneluksu dołączą w 2020 roku.

Emmi pochodzi ze Szwajcarii, gdzie jest największym przetwórcą nabiału w kraju i ma światową reputację producenta wysokiej jakości produktów mlecznych oraz serów. W Szwajcarii firma produkuje i sprzedaje szeroką gamę produktów mleczarskich dedykowaną głównie sprzedaży detaliczne. Poza Szwajcarią Emmi koncentruje się na specjalnościach marki, takich jak gotowe do spożycia serowe fondue, sery dojrzewające w odpowiednich pomieszczeniach oraz kawy mrożone typu caffe latte. Firma zatrudnia około 6100 osób na całym świecie.

Niektóre z międzynarodowych spółek zależnych Emmi nie miały nowoczesnego oprogramowania biznesowego i potrzebowały profesjonalnego, znormalizowanego rozwiązania ERP, które wspierałoby ich szybki rozwój. Firma Emmi postanowiła nie inwestować w wiele różnych rozwiązań, które byłyby trudne do zintegrowania, zamiast tego wybrała jedno rozwiązanie dla wszystkich swoich międzynarodowych lokalizacji. Emmi poświęciła rok na zbadanie potrzeb każdej z nich. Spośród czterech rozwiązań branych pod uwagę, system Infor M3 spełnił wszystkie wymagania w największym stopniu, a firma Infor była w stanie zapewnić sprawne wdrożenie projektu międzynarodowego. Infor M3 uznano również za łatwiejszy w obsłudze od systemu SAP, który jest używany w centrali firmy w Szwajcarii.

„Oprócz szerokiej funkcjonalności branżowej, Infor M3 ma również dużo użytkowników w branży mleczarskiej” – mówi Kees van den Houten, dyrektor Infor w krajach Beneluksu. „Emmi jest dobrze znanym graczem na rynku mleczarskim, zarówno konsumenckim, jak i biznesowym; firma posiada międzynarodowe biura i fabryki zlokalizowane na całym świecie. Spółki Emmi rozwijają się dzięki przejęciom, a każda z nich ma swój własny sposób działania, co sprawia, że usprawnienie rozwoju i operacji biznesowych jest szczególnie trudnym zadaniem. Jestem dumny, że Emmi wybrała właśnie Infor by osiągnąć swój cel.”

Infor M3 jest łatwy w obsłudze i ma wszystkie zalety dojrzałego systemu ERP. Ten bardzo wszechstronny system – ze specyficznymi funkcjonalnościami dostosowanymi do potrzeb przemysłu spożywczego – jest w pełni zintegrowany, może też współpracować z oddzielnymi systemami finansowymi czy zakupowymi. Dzięki M3 Emmi może łatwo tworzyć  prognozy sprzedaży i raporty (co zapewnia firmie pełną kontrolę nad operacjami biznesowymi), usprawnić kontrolę jakości w procesach produkcyjnych i logistycznych, a także łatwo śledzić partie – są to bardzo istotne aspekty w przemyśle mleczarskim.

Spółka zależna Infor – Alfa-Beta –  specjalizująca się w branży spożywczej była właściwym partnerem wdrożeniowym dla Emmi. Po przejrzeniu możliwości zdecydowano, że pierwsze wdrożenie powinno mieć miejsce w Wielkiej Brytanii. Działania Infor Alfa-Beta przebiegały w charakterystyczny sposób: wdrożenie zostało zaplanowane i przeprowadzone na zasadach partnerstwa, z przekazywaniem jak największej ilości wiedzy – dzięki temu kolejne wdrożenia będą mogły być prowadzone coraz bardziej niezależnie. Zespoły wdrożeniowe Infor Alfa-Beta i Emmi Szwajcaria zajęły się projektem bardzo intensywnie – wdrożenie pilotażowe zostało zrealizowane w rekordowym czasie czterech miesięcy. Na początku 2019 r. rozpoczął się projekt w oddziale firmy w Montrealu, a kolejne wdrożenie odbędzie się w Kalifornii, gdzie Emmi ma własną linię produkcyjną i obecnie nie korzysta ze zintegrowanego systemu ERP. W 2020 roku wdrożenie zostanie przeprowadzone w Emmi Benelux –  ten projekt będzie większy od pozostałych.

Simon Berweger, starszy kierownik projektu rozwoju korporacyjnego w Emmi powiedział: „Jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do pracy z Infor M3. System działa tak, jak oczekiwaliśmy i już jest dla nas cennym zasobem. Jest również bardzo przyjazny dla użytkownika, nawet dla osób, które gorzej radzą sobie z obsługą komputera. W oddziale w Wielkiej Brytanii widzimy już, że niektóre działania zabierają dużo mniej czasu niż wcześniej. Razem z Infor Alfa-Beta zdecydowaliśmy się przyjąć podejście „lean” w projekcie, aby szybko zrealizować pierwsze wdrożenie. Chcieliśmy zdążyć z pierwszym terminem, aby ustanowić precedens dla kolejnych wdrożeń.”

„Mamy duże oczekiwania co do tego co M3 może zaoferować nam w przyszłości. Obecnie skupiamy się na projektach wdrożeniowych. Kiedy ostatni go-live zostanie uruchomiony i wszyscy opanują system, przyjrzymy się w jaki sposób możemy go jeszcze bardziej zoptymalizować, usprawnić procesy, uzyskać jeszcze lepszy wgląd w dane i więcej oszczędzić” – dodaje.

Źródło: Infor