fbpx

Wolf Lingerie wybiera rozwiązanie Infor CloudSuite Fashion by wspierać rozwój sprzedaży internetowej.

W epoce e-commerce francuski producent bielizny rozpoczął olbrzymi projekt zabezpieczania systemu informatycznego oraz zindustrializowania procesów w celu spełnienia wymagań rynku internetowego.

RUEIL-MALMAISON, Francja – Infor, wiodący dostawca aplikacji chmurowych poinformował, że firma Wolf Lingerie wybrała Infor CloudSuite Fashion – rozwiązanie ERP zaprojektowane specjalnie dla branży modowej, tekstylnej i dóbr luksusowych, jako część projektu restrukturyzacji systemów informatycznych i procesów do połowy 2022 roku.

Ze 150 pracownikami i obrotami rzędu 50 milionów Euro, Wolf Lingerie od ponad 40 lat wyróżnia się na wysoce konkurencyjnym rynku damskiej bielizny, tworząc i oferując wszystkim kobietom „pozytywną i kompletną bieliznę” w różnorodnych liniach produktowych oraz bogatych i spójnych markach. Sztandarowy produkt – kolekcja „Sans Complexe” – okrzyknięta przez Francuzki trzecią ulubioną marką (na równi z „Billet Doux”), jest linią bielizny z pięknymi fantazyjnymi modelami, które spełnią potrzeby kobiet „plus size”, pozwalając im się czuć pięknymi.

Eric Bricout, dyrektor administracyjny i finansowy, dowodzący jednocześnie działem IT w Wolf Lingerie mówi: ”Nasz projekt rozpoczął się w drugim kwartale 2020 roku. Mieliśmy świadomość, że duża część naszych systemów IT jest przestarzała; chcieliśmy wyposażyć naszą firmę w nowoczesny i skalowalny system ERP, zdolny do obsługi międzynarodowego rozwoju (szczególnie w Europie południowej, Niemczech, Turcji i Skandynawii), w system otwierający drzwi dla nieustannie wymagającej klienteli w zakresie innowacji, jakości produktu i usług stowarzyszonych. Nasz system e-commerce również stawał się przestarzały i napotykaliśmy coraz więcej problemów w dostawach i zarządzaniu zapasami. Trudności te były jeszcze potęgowane przez rosnące wymagania kanałów sprzedaży takich jak supermarkety i platformy zakupowe.”

We współpracy z niemiecką firmą konsultingową P5 Empowering, która już wspomagała Wolf Lingerie w części projektu dotyczącej zarządzania cyklem życia produktu, przeanalizowano procedury i wybrano 15 rozwiązań, z których zostały w końcu 4. Po dostarczeniu finalistom zestawu danych, odbyły się testy i rozliczne warsztaty zanim firma zdecydowała się na wybór.

„Infor szybko wybił się na prowadzenie, spełniając wszystkie kryteria, które zdefiniowaliśmy – w szczególności przyjazność użytkownikom, bogata funkcjonalność, nowoczesna technologia i możliwość obsługi olbrzymiej części naszych procesów w standardzie rozwiązania” – kontynuuje Bricout. „W tym samym czasie zdecydowaliśmy się na współpracę z LTTD Consulting, partnerem Infor w zakresie Infor CloudSuites, w szczególności Infor CloudSuite Fashion. Doświadczenie i wiedza LTTD zdecydowały o tym, że zmodyfikowaliśmy nasze procedury do tych zaproponowanych jako standard w rozwiązaniu Infor, które wpisują się w bardziej zindustrializowane podejście.

Wybór rozwiązania Infor, dokonany w maju 2021, obejmuje szeroki zakres – od całego łańcucha dostaw do planowania zakupów i fakturowania, przez zarządzanie zapasami i dostawami, finansami i księgowością. W drugiej fazie projekt obejmie wdrożenie modułu Infor BI. Potęga i otwartość technologii Infor OS zapewni, że zestaw Infor CloudSuite Fashion będzie łatwo zintegrowany z innymi aplikacjami Wolf Lingerie, takimi jak system PLM i Infor WMS.

Wdrożenie planowane jest na połowę 2022 roku, do tego czasu musimy zrewidować nasze wszystkie procesy żebyśmy mogli skorzystać z bogactwa funkcjonalności standardu Infor CloudSuite Fashion” – wyjaśnia Bricout. „Wybór chmury był naturalny – dzięki korzyściom, jakie ona zapewnia, takim jak np. elastyczność, skalowalność i szybkość wdrożenia.”

Jednocześnie firma zaczęła proces rekrutacji by dopasować zasoby ludzkie do celów sprzedaży online (w szczególności przez platformy zakupowe), które to cele są podstawą standaryzacji i industrializacji firmy.

Romain Charreton, account manager Infor, mówi: “Infor CloudSuite Fashion zapewnia markom z branży fashion możliwość zarządzania wszystkimi aspektami biznesu w ramach zintegrowanego, konfigurowalnego i skalowalnego rozwiązania. W dodatku, moduł prognozowania sprzedaży we współpracy zespołowej sprawi, że firma Wolf Lingerie – podobnie jak nasi inni klienci z branży – będzie mogła zoptymalizować zarządzanie zamówieniami i zatowarowaniem sklepów, ulepszając działalność operacyjną i podnosząc zadowolenie klientów.”

Bricout twierdzi: “Dzięki Infor CloudSuite Fashion patrzymy w przyszłość I zarządzamy ewolucją naszej strategii dystrybucji omnichannel z większym spokojem. Otwarta infrastruktura systemu, umożliwiająca integrację z innymi aplikacjami, a także przyczyni się do szybkiej zmiany naszych wszystkich systemów IT w jeden w pełni zcentralizowany i bezpieczny system, zarówno z perspektywy aplikacji, jak i danych.

O firmie LTTD Consulting
Założona w 2006, firma LTTD Consulting jest strategicznym partnerem Infor we Francji. Około 100 pracowników firmy działa w tym kraju i całej Europie, obsługując branże takie jak Fashion, dobra luksusowe, sektor spożywczy i dystrybucyjny.

LTTD Consulting zatrudnia najlepszych specjalistów Infor M3 z całego świata, łącznie z inżynierami, deweloperami i konsultantami, i opiera działanie na silnych wartościach szacunku, zaangażowania i wiedzy, wspierając swoich klientów codziennie w ich projektach, nieustających usprawnieniach, szkoleniach MCO/ TMA, itp. Więcej informacji: https://lttd-consulting.com/index.php

O firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Z newralgicznych aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 65 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

# # #

Kontakt dla prasy
Vincent Fournier & Odile Pin
Tél. +33 (0)6 80 34 24 00 – Tél. +33 (0)6 81 80 35 46
vf@pr.dragway-productions.com – odilepin@r2po.fr
Twitter : @InforFranceNews

 

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Francuski producent win wybiera Infor

Maison Sieur d’Arques rozpoczyna projekt transformacji operacyjnej włączając Infor M3 – aplikację ERP przeznaczoną dla branży spożywczej – do trzonu swojej infrastruktury IT.

RUEL MALMAISON, Francja – Infor, wiodący dostawca aplikacji chmurowych ogłosił, że francuski producent win, firma Sieur d’Arques, zdecydowała się na wdrożenie systemu Infor M3. Integracja aplikacji ERP jest częścią projektu transformacji systemów IT firmy, która chce jednocześnie korzystać z wielu możliwości, jakie daje rozwiązanie zaprojektowane precyzyjnie pod kątem wymagań biznesu wina i jego powiązań z producentami, dystrybutorami i resellerami.

Założona w 1946 roku w Limoux we francuskim regionie Languedoc, słynącym z idealnych warunków do produkcji wspaniałych win, firma Sieur d’Arques jest prawdziwym pionierem w dziedzinie produkcji wina. Firma odziedziczyła także tradycję wytwarzania win musujących sięgającą szesnastego wieku. Dzisiaj przedsiębiorstwo skupia się wokół kooperatywy 188 członków uprawiających winorośle i wytwarzających około 9 mln butelek wina każdego roku. 45% produkcji przeznaczane jest na eksport. W swojej siedzibie głównej Sieur d’Arques zatrudnia 117 osób i w 2020 roku wygenerowała obroty 32,3 mln Euro.

Projekt przeglądu infrastruktury IT zainicjowany przez Infor i jego partnera Hectic3 narodził się z rozwijających się komercyjnych działań winiarni, które wymagają z każdym dniem coraz większej sprawności, elastyczności, przejrzystości i integracji wykorzystywanych danych.

“Chcieliśmy ustandaryzować nasze procesy biznesowe opierając się na technologii, w której nie trzeba będzie tworzyć od początku specjalistycznych funkcjonalności, i która zapewni komunikację, wymianę i analizę ważnych danych w naszym lokalnym i międzynarodowym rozwoju” – komentuje Pascal Vigata, kontroler zarządzania i kierownik projektu w Sieur d’Arques.

„Od początku projektu mieliśmy ustalone precyzyjne wymagania. Jednym z warunków była możliwość polegania na symbiozie dostawcy systemu z firmą go wdrażającą. Następnie, ważne było dla nas by rozwiązanie zawierało proste i skuteczne odpowiedzi na nasze wszystkie wyzwania i standaryzowało nasze procesy finansowe, sprzedażowe, produkcyjne, kontroli jakości, identyfikowalności i logistyki (przechowania i wysyłek). Pozytywne opinie z naszego ekosystemu dotyczące rozwiązania Infor M3 i jego funkcjonalności przeznaczonych dla biznesu produkcji win miały także wpływ na naszą ostateczną decyzję” – zapewnia Vigata.

Integracja rozwiązania Infor M3 będzie rozłożona na dwie fazy, każda trwająca 12 miesięcy. Pierwszy etap będzie dotyczył części komercyjnej, a drugi – kooperatywy. Maison Sieur d’Arques deleguje do projektu 9 osób, którym będą towarzyszyły zespoły Infor i Hectic3.

Christophe Pino, sales manager w Hectic3, mówi: “Projekt powierzony nam przez Sieur d’Arques jest typowy w oczekiwaniach branżowych – usprawnienie i przyspieszenie operacji bez szkody dla jakości produktów i usług. Z integracją Infor M3 zapewnioną przez Hectic3, firma Sieur d’Arques otrzymała rozwiązanie zaprojektowane dla branży. Funkcjonalności biznesowe i wysoki stopień parametryzacji systemu pozwolą przedsiębiorstwu na efektywne zarządzanie produkcją i relacjami z wszystkimi kanałami dystrybucyjnymi firmy – tak licznymi, jak zróżnicowanymi.”

Kontrakt ten po raz kolejny potwierdza ważność innowacji rozwiązań Infor w branży spożywczej. „Cieszy nas możliwość towarzyszenia Sieur d’Arques w projekcie na wielką skalę, w tak trudnym czasie dla przemysłu winnego” – powiedział Philippe Maillet, dyrektor Infor ds. sprzedaży na rynku SME we Francji. „Wizja Infor, wsparcie Hectic3 oraz prężność naszego klienta sprawiają, że patrzymy z optymizmem na wdrożenie Infor M3 – naszego specjalistycznego rozwiązania, które zaspokoi ambicje firmy.”

Informacje o Sieur d’Arques
Sieur d’Arques jest kooperatywą produkcji wina utworzoną w 1946 roku. Firma jest uznanym specjalistą w produkcji win musujących i liderem win Limoux, mającym 75 lat doświadczenia w wytwórstwie metodami tradycyjnymi przekazywanymi z pokolenia na pokolenie. Z obrotami rzędu 32,3 mln euro, winiarnia Limoux zatrudnia 117 pracowników i zrzesza 188 członków użytkujących powierzchnię prawie 1600 hektarów. Firma, produkująca rocznie ok. 6 mln butelek wina musującego i 3 miliony butelek wina niemusującego, ma olbrzymi kanał sprzedaży, za pomocą którego zaopatruje hurtową dystrybucję, sektor tradycyjny (restauracje i sklepy z winem) oraz odbiorców indywidualnych, lokalnie i za granicą. Więcej informacji: https://www.sieurdarques.com.

Informacje o Hetic3
Hectic3 jest oddziałem HELIOS Group i ma ponad 15 lat doświadczenia w integracji systemów ERP. Firma jest jednym z największych partnerów Infor w zakresie sprzedaży i wdrożenia systemu Infor M3 i opiera swoje działania na trzech obszarach: dystrybucji, integracji i utrzymania aplikacji. Hectic3 zatrudnia blisko 70 konsultantów w 4 agencjach we Francji i współpracuje z ponad 100 klientami w branżach: spożywczej, przemysłowej/ dystrybucyjnej oraz modowej. Oferuje też prekonfigurowane rozwiązanie Infor M3 dla przemysłu alkoholowego, w tym produkcji win. Więcej informacji: https://www.hetic3.fr/.

Informacje o Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Z newralgicznych aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 65 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

# # #

Kontakt dla prasy

Richard Moore
Infor PR Manager, EMEA
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

Copyright © 2021 Infor. Wszelkie prawa zastrzeżone. Znaki słowne i graficzne zawarte w niniejszym dokumencie są znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi spółki Infor i/lub jej spółek zależnych i stowarzyszonych. Wszelkie inne znaki towarowe są własnością odpowiednich podmiotów. www.infor.com

 

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

GAP GROUP WDRAŻA INFOR CLOUDSUITE EQUIPMENT

Firma specjalizująca się w wynajmie urządzeń przenosi swoją działalność do chmury za pomocą Infor CloudSuite Equipment, aby zoptymalizować operacje i zarządzać rozwojem

Infor, dostawca rozwiązań chmurowych dla przedsiębiorstw, poinformował, że GAP Group, największa niezależna firma zajmująca się wynajmem sprzętu w Wielkiej Brytanii, wdraża rozwiązanie Infor CloudSuite Equipment – oparty na chmurze system ERP wielu najemców, zaprojektowany z myślą o firmach, które specjalizują się w produkcji, sprzedaży i wynajmie urządzeń. Rozwiązanie dostarczane za pośrednictwem chmury współdzielonej w Amazon Web Services (AWS) pozwoli poprawić wydajność operacyjną na skalę całej grupy, usprawniając procesy zamówień sprzedaży oraz zapewniając dostęp do najnowszych aktualizacji oprogramowania.

Więcej informacji o Infor CloudSuite Equipment: www.infor.com/products/cloudsuite-equipment

Firma GAP obsługuje 146 placówek w całej Wielkiej Brytanii, podzielonych na 10 oddziałów. Dostarcza ponad 6000 linii produktów skierowanych do sektorów użyteczności publicznej, budownictwa i infrastruktury. Grupa używa obecnie lokalnie wdrożonego systemu Infor M3 do zarządzania obsługą i wynajmem całej gamy produktów oraz do utrzymywania zgodności z istotnymi przepisami BHP. Przejście na rozwiązanie Infor CloudSuite Equipment pozwoli firmie uzyskać dodatkowe bezpieczeństwo, skalowalność, funkcjonalność i niezawodność systemu.

„Jesteśmy dynamiczną i rozwijającą się firmą, a rozwiązanie Infor CloudSuite Equipment stanowi sprawdzony, skalowalny i sprawny system, który jest w stanie sprostać naszym wymaganiom – zarówno teraz, jak i w przyszłości” – komentuje Chris Parr, dyrektor operacyjny GAP Group. „Infor CloudSuite Equipment będzie wspierać nasze zaangażowanie w dostarczanie wyjątkowych, dostosowanych do potrzeb klientów usług – za pomocą rozwiązania, z którego codziennie korzysta ponad 1200 z 1860 naszych pracowników w całej Wielkiej Brytanii. Będziemy w stanie nadal skupiać się na naszej podstawowej działalności, mając pewność, że pracujemy z najnowocześniejszymi funkcjami systemu, które zostały dostosowane do unikatowych wymagań branży, co dodatkowo usprawni i zoptymalizuje nasze złożone, wieloaspektowe działania”.

„Coraz więcej firm dostrzega korzyści, jakie płyną z przejścia na chmurę obliczeniową celem zwiększenia skalowalności i sprawności biznesowej” – wyjaśnia Anwen Robinson, dyrektor generalny i wiceprezes firmy Infor na obszar Wielkiej Brytanii i Irlandii. „Infor CloudSuite Equipment zapewnia funkcjonalność dostosowaną do potrzeb branży, która jest niezbędna firmom wynajmującym sprzęt, a także elastyczność, która wspiera ciągły rozwój biznesu. Inwestycja GAP Group w Infor CloudSuite Equipment jest tego doskonałym przykładem: pomaga naszej firmie w dalszym ciągu skupiać się na doskonałej obsłudze klienta i strategicznym wzroście – bez obaw o to, że ograniczenia systemów będą stanowiły przeszkodę”.

O firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Z branżowych aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 65 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

# # #

Kontakt dla mediów
Richard Moore
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

LIM Group wdraża Infor CloudSuite

Czołowy francuski producent doskonałej jakości siodeł do jazdy konnej użytkownikiem Infor CloudSuite – nowoczesnego i skalowalnego rozwiązania ERP do zarządzania produkcją i wynajmem

Infor, dostawca rozwiązań chmurowych dla przedsiębiorstw, poinformował, że francuska firma LIM Group (Leather in Motion) dołączyła do grona użytkowników Infor CloudSuite – systemu ERP skierowanego do firm wyspecjalizowanych w produkcji, dystrybucji i wypożyczaniu sprzętu.

Więcej informacji o rozwiązaniu Infor CloudSuite: https://www.infor.com/products/cloudsuite-equipment

Firma LIM Group powstała w 2013 roku w wyniku połączenia CWD i Devoucoux – dwóch marek, które wchodziły w skład Butet Group. LIM Group zatrudnia 630 pracowników, którzy zajmują się projektowaniem, produkcją i dystrybucją doskonałej jakości siodeł. Odbiorcami produktów firmy jest m.in. około setka spośród 250 najlepszych jeźdźców na świecie. Marki grupy LIM szczycą się mianem „żywego dziedzictwa” i są powszechnie szanowane za swoja wyjątkową specjalistyczną wiedzę. Grupa jest dziś obecna w 12 krajach i jest mocno rozpoznawana w regionie Nouvelle Aquitaine we Francji. Aby sprostać oczekiwaniom swoich klientów, LIM Group opiera się na połączeniu innowacji i specjalistycznej wiedzy, a także na opanowaniu wszystkich ogniw łańcucha: od wytwarzania siodeł, przez ich produkcję, aż po dystrybucję. Obecnie firma korzysta ze wsparcia Bpifrance – francuskiej organizacji, która zajmuje się finansowaniem i rozwojem przedsiębiorstw – co pozwala na opracowywanie nowych produktów i wzmacnianie swoich zdolności produkcyjnych.

Jak tłumaczy Brice Cuenca, dyrektor firmy ds. systemów informatycznych i handlu elektronicznego: „LIM Group składa się z wielu podmiotów. To łącznie 15 spółek zależnych, które na co dzień wchodzą ze sobą w silne interakcje. 70% naszej produkcji jest przeznaczone na eksport – zwłaszcza do Niemiec, Kanady i Stanów Zjednoczonych – a nie mieliśmy odpowiedniego rozwiązania, które wspierałoby nasz rozwój, zarówno pod względem skali funkcjonalności, jak i zapewnienia pojedynczego repozytorium i identyfikowalności. A wszystkie te czynniki są niezbędne do optymalizacji naszych poszczególnych działań”.

LIM Group dysponuje 12 zakładami produkcyjnymi oraz serwisem posprzedażnym i kontroluje całą produkcję doskonałej jakości siodeł szytych na miarę: od wykroju skóry, przez jej obróbkę, aż po dostarczenie gotowego produktu – bez udziału pośredników. Przedsiębiorstwo zajmuje się również produkcją i dystrybucją sprzętu jeździeckiego: 150 linii produktów oraz tysięcy kombinacji rozmiarów i kolorów produktów. Co więcej, LIM Group stale rozwija swoją działalność w obszarze handlu używanymi siodłami, co rodzi znaczny potencjał zbudowania gospodarki zamkniętego obiegu, a także rozpoczęła działania w dziedzinie ochrony zdrowia, wprowadzając na rynek połączone z siecią urządzenia do monitorowania samopoczucia koni i jeźdźców.

„Nasz projekt transformacji cyfrowej rozpoczął się w 2017 roku – po przeprowadzeniu studium ewaluacyjnego, które pozwoliło nam wykryć około 10 obszarów wymagających rozwoju oraz sprawdzić, jak rozwiązanie ERP mogłoby w części lub w całości sprostać tym wyzwaniom” – wyjaśnia Cuenca. „Po dokonaniu oceny, która w prawie wszystkich przypadkach dała pozytywne rezultaty, projekt został uruchomiony kilka lat później na podstawie zaproszenia do składania ofert, w którym wzięło udział siedmiu dostawców i integratorów systemów. Kryzys związany z COVID opóźnił jednak naszą decyzję. Ostatecznie do roli integratora wybraliśmy firmę Authentic, a następnie, w marcu 2021 roku, postawiliśmy na rozwiązanie firmy Infor”.

Oprócz zarządzania produkcją za pomocą Infor M3 – systemu ERP, na którym bazuje rozwiązanie Infor CloudSuite – o wyborze zadecydowała zdolność do zarządzania wynajmem i dystrybucją siodeł, a także związanymi z tym procesem działaniami serwisowymi i konserwacyjnymi. Referencje od innych klientów firmy Infor również nie pozostały bez znaczenia na etapie porównywania systemu z bardziej tradycyjnymi rozwiązaniami do zarządzania produkcją.

Co więcej, producent siodeł dysponował już wieloma wewnętrznymi rozwiązaniami programowymi, które chciał zintegrować – na co platforma Infor pozwoliła dzięki wbudowanym interfejsom API.

Rozwiązanie firmy Infor obejmie także Infor Factory Track – kompletny pakiet do automatyzacji produkcji, który wspiera mobilność magazynu i identyfikowalność, a jednocześnie dostarcza narzędzi do śledzenia aktywności i czasu pracy.

Wdrożenie jest planowane na lipiec 2022 roku w środowisku lokalnym firmy i początkowo będzie skupiało się na funkcjach produkcyjnych i administracyjnych (z wyłączeniem sprzedaży – obsługiwanej przez odrębne narzędzie, które zostanie połączone z Infor ERP). Będzie z niego korzystać około 100 użytkowników na terenie Europy. Następnie, pod koniec 2022 roku, wdrożenie zostanie rozszerzone na Stany Zjednoczone i około 50 kolejnych pracowników.

Jak mówi Fabrice Caumette, dyrektor ds. dostaw w Authentic Group: „Jesteśmy bardzo dumni, że możemy towarzyszyć LIM Group – wspaniałej francuskiej firmie o silnych wartościach i uznanej specjalistycznej wiedzy – we wdrożeniu Infor CloudSuite. Skala projektu jest ogromna, ponieważ po uruchomieniu zakładów produkcyjnych we Francji i Maroku obejmie on również oddziały dystrybucyjne na całym świecie”.

Cuenca podsumowuje: „Z uwagi na naszą historię dysponowaliśmy dużym zapleczem technologicznym – w tym wieloma specyficznymi rozwiązaniami wewnętrznymi, które wymagały racjonalizacji. Dzięki bogatej funkcjonalności i skalowalności rozwiązania Infor CloudSuite, firmy Authentic i Infor przekonały nas, że są w stanie zapewnić nam wsparcie w dłuższej perspektywie, szczególnie w obliczu naszych strategicznych ambicji, do których należy przede wszystkim rozwój naszej działalności usługowej”.

Informacje o firmie Authentic Group
Firma Authentic Group od 2004 roku wdraża rozwiązania informatyczne oraz innowacyjne usługi, które wspierają firmy w ich rozwoju. Authentic Group współpracuje z firmami, które specjalizują się w dystrybucji na terenie Europy, Kanady i Stanów Zjednoczonych, oraz oferuje następujące usługi i rozwiązania:

– Infor M3, Infor OS, Infor CloudSuite Distribution Enterprise: implementacja, wdrożenia, migracja, wsparcie i inne;

– metodologia: sprawność i reaktywność w przypadku krótszych i mniej kosztownych projektów;

– rozwiązania pionowe: purchase-to-pay, analityka biznesowa.

Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.authentic-grp.com/en/

Informacje o firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Z branżowych aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 65 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

# # #

Więcej informacji:
Vincent Fournier i Odile Pin
Tel. +33 (0)6 80 34 24 00 – Tel. +33 (0)6 81 80 35 46
vf@pr.dragway-productions.com – odilepin@r2po.fr
Twitter: @InforFranceNews

 

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Infor pomaga grupie Polttimo w lepszym wykorzystaniu danych biznesowych

Skandynawski producent słodu wybiera rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage, aby zharmonizować procesy i zwiększyć ich przejrzystość.

Helsinki, 23 czerwca 2021 r. ― Infor, dostawca chmurowych rozwiązań branżowych dla przedsiębiorstw, poinformował, że fińskie przedsiębiorstwo Polttimo wytwarzające słód, produkty zbożowe i inne produkty spożywcze wdrożyło rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage w pięciu krajach europejskich. Aplikacja ta jest udostępniana we współdzielonym środowisku chmurowym na platformie Amazon Web Services (AWS) w Finlandii, Szwecji, Danii, Polsce i Litwie. Pomaga w harmonizowaniu technologii i sposobów pracy, zapewnia przejrzystość operacji i ułatwia ich śledzenie oraz upraszcza procesy, a tym samym ułatwia kontrolę jakości i tworzenie raportów. Zwiększa też wydajność operacyjną przedsiębiorstwa i umożliwia mu optymalizację modelu operacyjnego.

Po gruntownym przeanalizowaniu oferty dostępnej na rynku grupa Polttimo wybrała Infor CloudSuite Food & Beverage, kierując się przede wszystkim doświadczeniem firmy Infor w dostarczaniu wyspecjalizowanych rozwiązań i funkcji branżowych. Aplikacja ta zastąpi kilka systemów ERP używanych dotychczas przez Polttimo i umożliwi całej grupie osiąganie korzyści płynących ze standaryzacji.

Grupa Polttimo zdecydowała się na wielodostępowe rozwiązanie SaaS ze względu na mniejsze całkowite koszty eksploatacji oraz możliwość natychmiastowego wykorzystania innowacji, które Infor regularnie udostępnia. Nie bez znaczenia były również ciągłe aktualizacje produktu (aktualizacje główne będą potrzebne rzadziej).

Polttimo spodziewa się korzyści związanych z przejrzystością operacji, kontrolą głównych wskaźników biznesowych, ciągłością biznesową, wydajnością, współpracą i kontrolą jakości. Nowa aplikacja pomoże też firmie we wdrożeniu zintegrowanego planowania biznesowego.

„Udało nam się wspólnie wdrożyć platformę ERP w bardzo trudnych warunkach, co dobrze świadczy o umiejętnościach firm Infor i Polttimo oraz ich zdolności do współpracy” ― powiedział Teemu Pohjola, dyrektor finansowy grupy Polttimo. „Ponad 80% uruchomień przeprowadziliśmy zdalnie. Wkrótce będziemy mogli osiągać korzyści płynące z nowego systemu ERP”.

„Obsługujemy coraz większą liczbę czołowych skandynawskich firm, które podejmują działania w celu polepszenia swojej pozycji konkurencyjnej” ― powiedział Malte Ekedahl, wiceprezes firmy Infor na region skandynawski. „Ta inwestycja firmy Polttimo stanowi kolejne potwierdzenie, że nasze strategie branżowe oparte na chmurze pomagają firmom w transformacji opartej na najlepszych procedurach”.

Informacje o firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla poszczególnych branż. Z aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 67 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji: www.infor.com.

Dodatkowych informacji udziela:
Richard Moore
Infor PR EMEA
Richard.moore@infor.com
+447976111243

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Infor pomaga firmie Lancel w migracji do chmury

Rueil-Malmaison, Francja, 26 maja 2021 r. ― Infor, dostawca rozwiązań chmurowych dla przedsiębiorstw, poinformował, że Lancel, słynny francuski producent luksusowych wyrobów skórzanych, zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Infor CloudSuite Fashion ― systemu zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP) zaprojektowanego specjalnie z myślą o branży odzieżowej i tekstylnej oraz branży wyrobów luksusowych. Wdrożenie to jest częścią szerszego projektu migracji i usprawnienia systemów informatycznych.

Lancel został założony jako firma rodzinna w Paryżu, w roku 1876. Specjalizował się w produkcji i sprzedaży akcesoriów związanych z używaniem tytoniu, który zyskiwał wówczas coraz większą popularność wśród kobiet. Pierwszymi wyrobami skórzanymi wyprodukowanymi przez firmę były torebki do przechowywania tych akcesoriów. Przez blisko sto lat Lancel ciągle wprowadzał innowacje i składał liczne wnioski patentowe, co zapewniło mu stałe miejsce na francuskim rynku wyrobów luksusowych. Później, w latach 80. ubiegłego wieku, stał się marką międzynarodową. W 1997 roku został połączony z prestiżową szwajcarską grupą Richemont, aby ostatecznie w 2018 wejść w skład włoskiej grupy Piquadro.

W ramach tego ostatniego przejęcia konieczna była migracja infrastruktury informatycznej firmy Lancel z sieci Richemont, co skłoniło nowego dyrektora ds. informatycznych do kompletnego przebudowania dotychczasowego, heterogenicznego modelu, który niewiele się zmienił od 2011 roku. „Dołączyłem do firmy Lancel pod koniec 2019 roku z misją przeniesienia w ciągu 24 miesięcy starszych systemów, tj. trzech rozwiązań ERP ― Infor M3, Cegid Y2 i SAP, z infrastruktury i sieci grupy Richemont” ― mówi Michael Joncour, dyrektor ds. informatycznych w firmie Lancel. „Była to bardzo ważna misja, wymagająca precyzji i podjęcia ryzyka, zwłaszcza że miała miejsce w samym środku pandemii COVID-19, która wywarła duży wpływ na cały projekt”.

Ponieważ sytuacja wymagała szybkich działań, dyrektor Joncour postanowił wykorzystać jeden z używanych już produktów. Dogłębna analiza systemu ERP InforM3 wykazała, że choć został on zainstalowany w roku 2011, miał bardzo bogaty zestaw funkcji i wciąż spełniał wymagania biznesowe firmy Lancel. Plan polegał na modernizacji tego solidnego produktu przeznaczonego dla branży mody i wyrobów luksusowych. Naturalnym wyborem była najnowsza oferta Infora w tym zakresie ― działające w chmurze wielodostępne rozwiązanie SaaS o nazwie Infor CloudSuite Fashion. Decyzja ta umożliwiła szybkie przeprowadzenie migracji i modernizacji systemu Infor M3 bez zakłócania bieżących procesów.

„Rozwiązanie jest funkcjonalnie dostosowane do naszych potrzeb i zgodne ze standardami obowiązującymi w naszej branży. Ma referencje prestiżowych klientów, w szczególności firmy Zadig&Voltaire. Mieliśmy mało czasu i pracowników, a CGI, partner Infora, zapewnił nam wsparcie oraz pokierował wdrożeniem i całym środowiskiem firmy Lancel. Wszystkie te czynniki zdecydowały o wyborze oferty Infora” ― potwierdził Joncour. „Postanowiliśmy usprawnić nasze środowisko informatyczne, wykorzystując najnowszą wersję rozwiązania Infor CloudSuite Fashion działającą w chmurze AWS. Dodaliśmy nowe narzędzie do analityki biznesowej Infor Birst i zachowaliśmy nasze narzędzie Cegid Y2, które zostało połączone z rozwiązaniem Infor”.

Dziś projekt jest realizowany zgodnie z harmonogramem opracowanym przed wybuchem pandemii. „Projekt ruszył w marcu 2021 roku, a naszym celem jest przeprowadzenie migracji całej infrastruktury i wszystkich danych firmy Lancel do 31 grudnia” ― powiedział Olivier Scheidegger, dyrektor ds. usług doradczych w firmie CGI, który współpracuje z zespołami firm Lancel i Infor podczas realizacji projektu. „Wybór chmury jest w tym przypadku bardzo trafny, ponieważ umożliwia ona wdrażanie nowych rozwiązań z szybkością i elastycznością nieosiągalną w tradycyjnych środowiskach”.

Z perspektywy firmy Infor projekt ten potwierdza, że branżowa specjalizacja produktów i inwestycje w technologie chmurowe na platformie AWS przynoszą rezultaty. „Nie ulega wątpliwości, że nasze rozwiązanie Infor CloudSuite Fashion zyskało popularność wśród prestiżowych firm modowych we Francji i na całym świecie” ― powiedział Philippe Maillet, dyrektor firmy Infor ds. małych i średnich firm oraz kanałów sprzedaży we Francji. „Realizując ten projekt wspólnie z firmą Lancel i naszym partnerem CGI, po raz kolejny udowadniamy, że potrafimy szybko przekształcić starsze środowisko heterogeniczne w homogeniczną infrastrukturę cyfrową, która umożliwia centralizację zarządzania aplikacjami i danymi. W ciągu niespełna roku pomimo pandemii Lancel zyskał dedykowane, scentralizowane i bezpieczne rozwiązanie biznesowe. Będzie również mógł osiągać korzyści dzięki regularnym aktualizacjom systemu CloudSuite Fashion i jego otwartej architekturze, a także łączyć ten system z innymi aplikacjami, w szczególności do zarządzania cyklem życia produktu (PLM), zgodnie ze swoimi planami”.

Informacje o firmie Lancel
Lancel to francuska firma produkująca wyroby skórzane. Założona w 1876 roku jako grupa należąca do jednej rodziny, od początku starała się wnieść swój akcent do paryskiego życia, oferując produkty łączące nowoczesność z pewną nonszalancją w ponadczasowym stylu znanym na całym świecie jako „francuski sznyt”. Włączony w 1997 roku do prestiżowej szwajcarskiej grupy Richemont, w 2018 Lancel został ostatecznie przejęty przez włoską grupę Piquadro. Dziś doskonale odnajduje się w nowych trendach, a równocześnie kontynuuje długą tradycję, której główny wątek, równie kobiecy, jak paryski, najlepiej odzwierciedla określenie „francuska lekkość” (légèreté) Więcej informacji o firmie: www.lancel.com/fr_en/

Informacje o firmie CGI
Założona w 1976 roku firma CGI należy do największych na świecie niezależnych dostawców usług doradczych w zakresie technologii informatycznych i zagadnień biznesowych. Zatrudnia 77 000 konsultantów i innych specjalistów na całym globie. Oferuje kompleksowy zestaw usług, od strategicznego doradztwa informatycznego i biznesowego poprzez integrację systemów po usługi zarządzane dotyczące procesów informatycznych i biznesowych oraz rozwiązania chroniąc własność intelektualną. CGI współpracuje z klientami w oparciu o model powiązań lokalnych uzupełniony przez globalną sieć dostaw, która pomaga klientom w transformacji cyfrowej i szybszym osiąganiu korzyści z inwestycji. W roku finansowym 2020 przychody CGI wyniosły 12,16 mld CAD. Akcje CGI są notowane na giełdach TSX (GIB.A) i NYSE (GIB). Więcej informacji: www.cgi.com

Informacje o firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla poszczególnych branż. Z aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 67 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji: www.infor.com.

Dodatkowych informacji udziela:
Richard Moore
Infor PR EMEA
Richard.moore@infor.com
+447976111243

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Infor pomaga grupie Z Nautic w migracji do chmury

Renomowany producent sztywnych łodzi nadmuchiwanych wybiera Infor CloudSuite Equipment ― nowoczesne i skalowalne rozwiązanie ERP, które zoptymalizuje procesy biznesowe i zapewni pracownikom większą samodzielność dzięki wbudowanym funkcjom analitycznym i intuicyjnemu interfejsowi użytkownika.

Rueil-Malmaison, Francja, 11 maja 2021 ― Infor, dostawca chmurowych rozwiązań branżowych dla przedsiębiorstw, poinformował, że grupa Z Nautic wdraża Infor CloudSuite Equipment — wielodostępowy system ERP działający w chmurze, zaprojektowany z myślą przedsiębiorstwach wyspecjalizowanych w produkcji, dystrybucji i wypożyczaniu sprzętu. Grupa Z Nautic była wcześniej znana jako Zodiac, a jej marka stała się synonimem nadmuchiwanych łodzi na całym świecie. Przed rozpoczęciem tego projektu firma podzieliła się, a jej francuski oddział produkcyjny został przeniesiony do Tunezji. Na skutek tych zmian Z Nautic utracił kontrolę nad swoim systemem informatycznym w zakresie dystrybucji, zarządzania sprzętem oraz śledzenia łodzi na podstawie numerów seryjnych.

Założona 125 lat temu grupa Z Nautic w ostatnich latach przeszła wiele zmian zarówno o charakterze biznesowym, jak i organizacyjnym. Dziś zatrudnia 600 pracowników i ma 1600 partnerów-dilerów (i kilku dystrybutorów) na całym świecie. Zajmuje się wyłącznie produkcją oraz dystrybucją łodzi przeznaczonych do użytku profesjonalnego i rekreacyjnego.

Grupa Z Nautic używała wcześniej starszej wersji rozwiązania Infor M3, której nie modernizowała z powodu problemów i zmian wewnętrznych. W 2019 roku zdecydowała się na przekształcenie swojego systemu informatycznego, a związane z tym projektem konsultacje rynkowe i audyt zleciła firmie Ernst & Young. W ramach przetargu, w którym uczestniczyło wielu dostawców, pod koniec 2020 roku grupa Z Nautic zdecydowała się na ofertę firmy Infor i jej partnera Hetic 3. Nie ograniczyła się do prostej wymiany systemu, lecz wybrała opcję migracji do chmury.

„Nasza decyzja o wyborze tego rozwiązania była podyktowana trzema głównymi przyczynami” ― powiedział Anthony Chapeltegui, dyrektor ds. informatycznych w firmie Z Nautic. „Po pierwsze, Infor zaoferował standardowe funkcje biznesowe doskonale dostosowane do naszych procesów sprzedaży (z uwzględnieniem wypożyczania) oraz zarządzania częściami zamiennymi, zaopatrzeniem i magazynem. Po drugie, chcieliśmy wdrożyć konfigurację typu „oprogramowanie jako usługa” (SaaS), aby zyskać większe bezpieczeństwo, skalowalność, prostotę i niezawodność. Trzecią przyczyną były zintegrowane, wbudowane moduły analityczne, które w długim terminie zapewnią naszym użytkownikom kontrolę nad tworzeniem tabel i raportów, w szczególności z podziałem na obszary geograficzne i produkty”.

„O migracji zdecydowały przede wszystkim nasze długoletnie, oparte na wzajemnym zaufaniu relacje z firmą Z Nautic, a także oferowana przez Infor opcja usługi przetwarzania w chmurze” ― skomentował Christophe Pino, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Hetic 3. „Opcja ta zapewnia korzyści wynikające z elastyczności i skalowalności na żądanie, a równocześnie pozwala uwzględnić wymagania i możliwości finansowe klientów”.

Rozwiązanie to, wdrożone w wielodostępowym środowisku chmurowym, sprawi, że informatycy z firmy Z Nautic nie będą już musieli wykonywać czasochłonnych zadań związanych z utrzymaniem i modernizacją środowiska informatycznego.

130 użytkowników zacznie pracować z nowym rozwiązaniem Infor CloudSuite Equipment już pod koniec 2021 roku. To ważne, ponieważ kryzys związany z pandemią przyspieszył rozwój firmy Z Nautic i spowodował zapełnienie jej księgi zamówień. Na razie wszystkie działy przedsiębiorstwa, które będą korzystać z nowego systemu (tj. działy finansów, produkcji, sprzedaży, marketingu, kontroli jakości, zarządzania produktami, zakupów i zaopatrzenia), uczestniczą w serii zdalnych warsztatów szkoleniowych organizowanych przez Hetic 3 i potwierdziły już trafność tego wyboru.

„Jesteśmy pod wrażeniem niezwykle przyjaznego interfejsu systemu Infor” ― stwierdza Chapeltegui. „Nasi pracownicy są nim zachwyceni. Dzięki niestandardowym ustawieniom i wyświetlaczom dostosowanym do indywidualnych potrzeb poczuli się, jakby zostali przeniesieni z epoki kamienia do ery cyfrowej.  Z kolei efektywne funkcje automatyzacji procesów i obsługi przepływów pracy pozwalają nam się spodziewać szybkiego wzrostu wydajności po wdrożeniu rozwiązania. Dzięki większej centralizacji danych będziemy mogli lepiej poznać naszych dilerów, co przyniesie nam dodatkowe korzyści. Oczekujemy też oszczędności czasu i pieniędzy”.

Ponadto planujemy wdrożenie konfiguratora klientów i partnerów, który umożliwi bardziej płynne i sprawne wprowadzanie indywidualnych ustawień oraz wybieranie opcji, a także zarządzanie częściami podczas budowania łodzi.

Informacje o firmie Z Nautic
Istniejąca od 125 lat firma Zodiac Nautic może się pochwalić ogromnym doświadczeniem i kluczowymi innowacjami w sektorze nadmuchiwanych łodzi, których jest wynalazcą. Oferuje produkty o wyjątkowej odporności i niezawodności dzięki wykorzystaniu materiałów i procesów produkcyjnych, które są zawsze oparte na najnowocześniejszych technologiach. Grupa Zodiac Nautic jest obecna w ponad 50 krajach na całym świecie i ma przeszło 1600 autoryzowanych dilerów. Naszą misją jest umożliwienie każdemu przeżycia niezapomnianych przygód na wodzie. Więcej informacji: https://www.zodiac-nautic.com/en-us/

Informacje o firmie Hetic 3
Hetic 3, podmiot zależny grupy HELIOS, ma ponad 15 lat doświadczenia i zatrudnia wysoko wykwalifikowanych pracowników. Cieszy się uznaniem na rynku integracji rozwiązań ERP i ma ambicję zostać głównym partnerem firmy Infor w zakresie dystrybucji i wdrażania rozwiązania M3. Działalność firmy Hetic 3 skupia się na trzech głównych obszarach: dystrybucji oprogramowania, integracji oprogramowania oraz serwisowania aplikacji innych producentów. Hetic 3 zatrudnia prawie 70 konsultantów w 4 agencjach we Francji. Obsługuje ponad 100 klientów z branży spożywczej, handlu detalicznego, produkcji przemysłowej i mody. Wiedza funkcjonalna konsultantów na temat biznesu połączona z doświadczeniem w zakresie systemu Infor M3 ERP stanowi prawdziwą wartość dodaną i gwarancję powodzenia projektów realizowanych wspólnie z klientami. Hetic 3 oferuje również wstępnie skonfigurowane rozwiązanie M3 dla branży winiarskiej i spirytusowej. Więcej informacji: https://www.hetic3.fr/

Informacje o firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla poszczególnych branż. Z aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 67 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji: www.infor.com.

Dodatkowych informacji udziela:
Richard Moore
Infor PR EMEA
Richard.moore@infor.com
+447976111243

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Infor i Elvenite pomagają firmie Norgesmøllene AS z grupy Cernova w migracji do chmury

Największe norweskie przedsiębiorstwo młynarskie wkracza w erę Przemysłu 4.0 dzięki rozwiązaniu Infor CloudSuite Food & Beverage.

Oslo, 10 maja 2021 r. ― Infor, dostawca chmurowych rozwiązań branżowych dla przedsiębiorstw, poinformował, że firma Norgesmøllene AS należąca do przedsiębiorstwa Cernova, największej norweskiej grupy w sektorze młynarstwa i piekarnictwa przemysłowego, wdrożyła rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage, aby ułatwić sobie transformację cyfrową i realizację inicjatyw dotyczących platformy Przemysł 4.0, a także usprawnić procesy i polepszyć ich widoczność. Rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage, zarządzane i wdrożone przez firmę Elvenite będącą partnerem Infora, jest oparte na wielodostępowej platformie Infora w chmurze AWS.

Firma Norgesmøllene AS musi sprostać wielu wyzwaniom związanym z obsługą swoich głównych rynków, wynikającym z natury sektora młynarstwa i piekarnictwa przemysłowego. Dlatego potrzebowała nowego, nowoczesnego, opartego na chmurze rozwiązania do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP), które umożliwiłoby jej korzystanie z najnowocześniejszych funkcji i zbudowanie podstaw dalszego rozwoju.

Jako że od końca lat 1990 korzystała z systemu Infor M3 (znanego wcześniej jako Movex), miała pełne zaufanie do firmy Elvenite, której powierzyła wdrożenie rozwiązania Infor CloudSuite obejmującego produkty Infor M3 ERP, Infor Rhythm for Commerce i Infor Factory Track Warehouse Mobility.

Rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage, które obejmuje również funkcję Eye Share do zarządzania przepływem faktur przychodzących od dostawców, umożliwi firmie Norgesmøllene AS przyspieszenie procesów i zapewnienie lepszej widoczności operacji. Usługa Infor OS i funkcja Infor Document Management pozwalają lepiej integrować dokumenty, a intuicyjny interfejs użytkownika ułatwia realizację celów związanych z modernizacją.

„Od kilku dekad zajmuję się wdrażaniem i używaniem systemów ERP, i mogę z ręką na sercu powiedzieć, że dzięki firmie Elvenite jest to najbardziej bezproblemowy projekt, z jakim miałem do czynienia, odkąd 11 lat temu wdrożyliśmy rozwiązanie Infor M3” ― mówi Rolf Palmesen, menedżer ds. informatycznych w grupie Cernova. „Migracja do chmury zmieniła naszą firmę. Zyskaliśmy solidną, skalowalną platformę, na bazie której możemy realizować naszą strategię ciągłego doskonalenia oraz inicjatywy Przemysłu 4.0. Przyszłość należy niewątpliwie do środowisk chmurowych. Choć wdrożenie najnowszej wersji rozwiązania nie było głównym celem tego projektu, dostęp do nowych funkcji i aktualizacji technologii stanowi dodatkową korzyść”.

„Bardzo nas cieszy, że pomogliśmy kolejnemu klientowi z branży spożywczej w migracji do współdzielonego środowiska chmurowego. Dostarczyliśmy Norgesmøllene najwyższej klasy platformę, na bazie której firma będzie stale się rozwijać” ― komentuje Mathias Dyberg, dyrektor generalny Elvenite. „Dzięki współpracy z firmą Infor możemy wykorzystać nasze doświadczenie w branży spożywczej, aby tworzyć światowej klasy rozwiązania w chmurze. W ten sposób pomagamy naszym klientom w cyfrowej transformacji oraz budowaniu solidnych podstaw dalszego rozwoju”.

„Elvenite jest naszym partnerem wyspecjalizowanym w branży spożywczej. Łącząc doświadczenie biznesowe i dogłębną wiedzę techniczną obu firm utworzyliśmy rozwiązanie, które zapewni grupie Cernova długotrwałe korzyści” ― komentuje Malte Ekedahl, wiceprezes firmy Infor ds. sprzedaży w Europie Północnej. „Dzięki połączeniu naszych mocnych stron sprawnie wdrożyliśmy rozwiązanie dla grupy Cernova. Cieszy nas, że będziemy mogli z nią nadal współpracować i pomagać jej w realizacji celów”.

Informacje o firmie Elvenite
Celem założonej w 2007 r. firmy Elvenite jest osiągnięcie pozycji lidera w dziedzinie cyfryzacji przemysłu spożywczego i handlu artykułami spożywczymi. Firma zatrudnia 75 pracowników i osiąga obroty przekraczające 100 mln SEK. Jej głównymi klientami są największe przedsiębiorstwa z branży spożywczej w Skandynawii. Od 2018 roku Elvenite należy do CombinedX ― rodziny przedsiębiorstw opartych na wiedzy, które pomagają firmom i instytucjom w osiąganiu korzyści dzięki cyfryzacji. Więcej informacji: www.elvenite.se

Informacje o firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla poszczególnych branż. Z aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 67 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji: www.infor.com.

Dodatkowych informacji udziela:
Richard Moore
Infor PR EMEA
Richard.moore@infor.com
+447976111243

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Infor pomaga firmie Zahid Tractor w transformacji cyfrowej

Dżudda, Arabia Saudyjska, 8 marca 2021 r. — Infor poinformował, że firma Zahid Tractor z Arabii Saudyjskiej, będąca dostawcą maszyn budowlanych i pojazdów użytkowych należącym do grupy Zahid Group, używa tego samego co grupa systemu zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP) w celu usprawnienia swojego środowiska informatycznego i zapewnienia widoczności procesów we wszystkich działach. Zahid Tractor wyróżnia się na saudyjskim rynku w sektorach budownictwa, transportu i dzierżawy dzięki ofercie ukierunkowanej na klienta oraz dążeniu do doskonałości. Integracja rozwiązania Infor M3 for Equipment pomoże mu w utrzymaniu tej pozycji.

Zahid Tractor poprzez swój dział maszyn budowlanych jest autoryzowanym dystrybutorem firmy Caterpillar, z którą współpracuje od 71 lat, zaś poprzez dział pojazdów użytkowych ― autoryzowanym dystrybutorem grupy Volvo Trucks, obejmującej firmy Volvo Trucks, Renault Trucks i UD Trucks (w tym przypadku współpraca trwa od 41 lat).

Początkowo Zahid Tractor korzystał z samodzielnie opracowanego rozwiązania informatycznego. W miarę rozwoju firmy stało się ono jednak niewystarczające, a w szczególności nie było w stanie nadążyć za intensywną transformacją cyfrową. Zahid Tractor postawił więc sobie za cel usprawnienie i uproszczenie wszystkich aspektów swojej działalności w ramach programu „Etos doskonałości” oraz wdrożenie najnowszych technologii, takich jak analiza danych biznesowych, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe. W związku z tym zlecił jednej z czterech największych firm konsultingowych nadzór nad analizą due diligence związaną z wyborem idealnego rozwiązania ERP.

Po zakończeniu procesu due diligence okazało się, że produktem idealnym, który najskuteczniej pomoże firmie Zahid Tractor w realizacji ambitnych celów dotyczących technologii cyfrowych, jest system Infor M3 for Equipment obejmujący rozwiązania ERP z zakresu produkcji, dystrybucji, sprzedaży sprzętu poprzez sieć dilerów oraz dzierżawy.

Infor M3 spełnił wszystkie wymagania dotyczące interfejsu związane ze wspólnymi inicjatywami firmy Zahid Tractor i jej partnerów typu OEM (producentów oryginalnego sprzętu). Pomógł w zapewnieniu lepszej widoczności łańcucha dostaw oraz podniesieniu poziomu obsługi klienta. Ze względu na skalę i znaczenie partnerów firmy Zahid Tractor, takich jak Caterpillar i Volvo Trucks Group, było to najważniejsze wymaganie wstępne stawiane systemowi ERP.

Infor M3 modernizuje najważniejsze obszary działalności firmy Zahid Tractor, od zarządzania cyklem życia sprzętu poprzez zarządzanie produktywnością pracowników i usługami dzierżawy po konserwację urządzeń, serwis w terenie, uzupełnianie zapasów i zarządzanie partnerami OEM. Kompleksowe rozwiązanie obejmujące analizę danych biznesowych dostarcza dyrektorom, kierownictwu i pracownikom kontaktującym się z klientami wartościowe dane, które pomogą im w planowaniu działań, codziennych operacjach, kontroli i podejmowaniu decyzji.

Infor M3 pomoże firmie Zahid Tractor w wykorzystaniu dynamicznego wzrostu na rynku sprzętu budowlanego w Arabii Saudyjskiej. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez portal Reportlinker.com, w latach 2020-2025 skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) tego rynku wyniesie 4,79%. Warto wspomnieć, że Arabia Saudyjska w ramach programu transformacji Vision 2030 realizuje wielkie projekty, takie jak supermiasto NEOM (więcej tutaj: „The LINE” (a revolution in urban living)), miasto rozrywki Qiddiya o powierzchni 334 kilometrów kwadratowych, a także duże dzielnice mieszkaniowe w głównych ośrodkach miejskich.

„W Arabii Saudyjskiej realizowane są najbardziej imponujące projekty budowlane na świecie” ― skomentował Barig Siraj, wiceprezes firmy Zahid Group odpowiedzialny za sprawy grupy. „Zahid Group wnosi swój udział w te ważne przedsięwzięcia jako jeden z głównych dostawców maszyn budowlanych i pojazdów użytkowych. Dzięki takim rozwiązaniom jak Infor M3 grupa może szybciej i efektywniej reagować na nowe wymagania klientów, a równocześnie zwiększać swoją ogólną efektywność i zdolność do osiągania sukcesów”.

„Bardzo nas cieszy, że możemy pomóc firmie Zahid Tractor w transformacji cyfrowej” ― powiedział Amel Gardner, wiceprezes firmy Infor na region Bliskiego Wschodu i Afryki (MEA). „Infor M3 pomaga przedsiębiorstwom w zapewnieniu widoczności wszystkich operacji oraz zwiększeniu produktywności i wydajności. Ułatwia też kierownictwu podejmowanie dobrze umotywowanych decyzji. Krótko mówiąc, udostępnia funkcje niezbędne do osiągania sukcesów w kapitałochłonnych i dynamicznie rozwijających się branżach, takich jak produkcja sprzętu budowlanego”.

Obecnie Zahid Group współpracuje z Inforem w związku z wdrażaniem rozwiązań Infor Birst Analytics i Infor M3 CloudSuite w innych spółkach należących do grupy.

Informacje o firmie Infor

Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla poszczególnych branż. Z aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 67 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji: www.infor.com.

# # #

Dodatkowych informacji udziela:
Roger Field
Wallis PR
+971 50 273 9936
infor@wallispr.com

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Infor wspiera grupę Levoni w transformacji cyfrowej

Vimercate, Włochy, 24 lutego 2021 r. ― Infor poinformował, że Gruppo Levoni, włoskie przedsiębiorstwo z długimi tradycjami specjalizujące się w produkcji wędlin, zdecydowało się wdrożyć rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage zaprojektowane specjalnie z myślą o przedsiębiorstwach z sektora spożywczego. Rozwiązanie to, oparte na systemie zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP) Infor M3 i systemie operacyjnym Infor OS, pomoże firmie Levoni w opracowaniu ścieżki transformacji cyfrowej. Projekt będzie w całości zarządzany przez Atlantic Technologies ― partnera Gold firmy Infor.

Firma Levoni została założona w 1911 roku, a jej marka stała się synonimem delikatesowych wędlin. Jakość swoich produktów zawdzięcza starannie wyselekcjonowanym surowcom i umiejętnościom rzemieślników, które z doskonałym skutkiem łączy z gwarancjami i standardami bezpieczeństwa systemów przemysłowych. Sprzedaje swoje stuprocentowo włoskie produkty w ponad 10 000 sklepach delikatesowych we Włoszech i 50 krajach na całym świecie. Levoni to obecnie grupa zatrudniająca 700 pracowników. Doskonałość jest jej znakiem firmowym już od czterech pokoleń.

Rynek intensywnie się rozwija, konkurencja jest coraz ostrzejsza, a firmy chcą zadowolić klientów, którzy zwracają coraz większą uwagę na jakość, transparentność i ochronę środowiska. Pandemia sprawiła, że te trendy jeszcze bardziej się nasiliły. W związku z tym firma Levoni zdecydowała się na cyfryzację procesów produkcyjnych oraz ich dostosowanie do nowych zwyczajów nabywców i nowych trendów popularnych wśród klientów przy równoczesnym zapewnieniu dużej wydajności.

Po gruntownej ocenie dostępnych na rynku rozwiązań grupa Levoni stwierdziła, że Infor CloudSuite Food & Beverage to idealna platforma do zarządzania złożonymi procesami w przedsiębiorstwie z branży spożywczej. Rozwiązanie to jest oparte na międzynarodowym systemie ERP Infor M3, wyposażonym w funkcje specyficzne dla branży oraz predefiniowane najlepsze procedury, które umożliwiają szybsze osiąganie oczekiwanych rezultatów. Przedsiębiorstwo może dokładniej planować popyt i szybciej reagować na jego zmiany zarówno w swojej w fabryce, jak i całym globalnym łańcuchu dostaw. Funkcje doskonałości operacyjnej zostały zaprojektowane specjalnie dla sektora przetwórstwa spożywczego. Spełniają jego wymagania dotyczące przejrzystości i możliwości śledzenia produktów i partii, bezpieczeństwa żywności i zmniejszenia marnotrawstwa. Nowe rozwiązanie umożliwi firmie Levoni zarządzanie zarówno ubojnią, jak i fabryką wyrobów wędliniarskich, czyli bardzo zróżnicowanymi procesami, za pomocą jednego narzędzia, które zapewni śledzenie całego cyklu produkcji, od gospodarstwa rolnego do talerza na stole.

Grupa Levoni doceniła w szczególności wersję rozwiązania Infor Implementation Accelerator for Food & Beverage, która udostępnia już zdefiniowane i skonfigurowane procesy oparte na bogatych doświadczeniach firmy Infor na międzynarodowych rynkach branży spożywczej. Infor Implementation Accelerator umożliwi grupie Levoni tworzenie nowych i modyfikowanie istniejących procesów, przy czym punktem wyjścia będą sprawdzone na całym świecie najlepsze procedury umożliwiające szybkie i elastyczne reagowanie na coraz częstsze zmiany na rynku.

Dzięki wdrożeniu nowej platformy grupa Levoni zyska zintegrowany ekosystem połączony z pracownikami, dostawcami i współpracownikami, umożliwiający zarządzanie różnymi aspektami popytu ze strony coraz bardziej świadomych i wymagających klientów. Plan rozwoju technologicznego opracowany przez Atlantic Technologies ułatwił grupie Levoni stworzenie podstaw efektywnego zarządzania procesami i integracji systemów w celu osiągnięcia efektu synergii obejmującego ważne obszary i informacje. Z nowego rozwiązania będzie korzystać około 230 użytkowników związanych z włoskim i amerykańskim biurem przedsiębiorstwa. Levoni zyska jeden system, który umożliwi zarządzanie wszystkimi działaniami grupy oraz zapewni ich całościowy widok.

Wdrożenie nowego rozwiązania ERP to pierwszy krok na drodze do transformacji środowiska aplikacji używanych przez grupę. W przyszłości planowana jest analiza możliwości integracji różnych komponentów tego rozwiązania z liniami produkcyjnymi poszczególnych ośrodków, a także analiza konkretnych problemów związanych z tworzeniem nowych produktów. Levoni zamierza również wybrać rozwiązanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, które spełni jego wymagania biznesowe.

„Jesteśmy przekonani, że rozwiązanie Infor M3 w wersji Implementation Accelerator for Food & Beverage pomoże nam w osiągnięciu celów projektu. System umożliwi zarządzanie wszystkimi przedsiębiorstwami grupy i pomoże w fazie analizy projektu. Zamiast zaczynać od zera, będziemy mogli korzystać z najlepszych praktyk związanych z procesami typowymi dla naszego sektora, równocześnie zachowując zgodność rozwiązania ze standardami w możliwie największym zakresie” ― powiedział Roberto Pigni, dyrektor ds. systemów informatycznych w grupie Levoni.

„Platforma Infor OS jest bardzo efektywnym narzędziem, które umożliwi nam zarządzanie zarówno połączeniami z innymi aplikacjami biznesowymi, jak i automatyzacją procesów biznesowych. Doceniamy też możliwość rozszerzania ekosystemu aplikacji Infor M3, który obejmuje funkcje zarządzania cyklem życia produktu (PLM) przeznaczone dla sektora spożywczego oraz rozwiązanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa” ― stwierdza Pigni.

„Jesteśmy dumni ze współpracy z tak prestiżową firmą, jak Levoni, która reprezentuje markę »Made in Italy« na całym świecie” ― powiedział Bruno Pagani, dyrektor firmy Infor ds. sprzedaży na Włochy. „Sektor spożywczy musi dostosowywać się do szybkich zmian popytu i reagować na nowe wymagania klientów. Potrzebuje elastyczności, prężności, bezpieczeństwa i zgodności z przepisami. Jestem przekonany, że nasze rozwiązanie dla sektora przetwórstwa mięsnego połączone z wiedzą i doświadczeniem firmy Atlantic Technologies pomoże grupie Levoni w szybszym wprowadzaniu innowacji i dalszym wzroście”.

„Bardzo nas cieszy, że możemy współpracować z firmą Levoni i pomagać jej we wprowadzaniu innowacji” ― oświadczyła Angela Clucci, wiceprezes ds. strategii i rozwoju biznesowego firmy Atlantic Technologies. „Atlantic ma bogate doświadczenie we współpracy z przedsiębiorstwami z sektora spożywczego na całym świecie. Pomaga im w śledzeniu i zaspokajaniu popytu ze strony konsumentów, którzy zwracają coraz większą uwagę na autentyczność produktów. Innowacyjna technologia Infor i specjalistyczne konsultacje Atlantic Technologies umożliwią grupie Levoni zarządzanie złożonymi problemami typowymi dla branży oraz osiągnięcie rentowności i odporności”.

Informacje o firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla poszczególnych branż. Z aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 67 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji: www.infor.com.

# # #

Dodatkowych informacji udziela:
Richard Moore
Infor PR EMEA
Richard.moore@infor.com
+447976111243

 

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).