Smaken av Grimstad inwestuje w platformę chmurową Infor

Infor®, firma specjalizująca się w rozwiązaniach chmurowych dla przemysłu, ogłosiła dziś, że Smaken av Grimstad AS, wiodący norweski dostawca konserwowanych i świeżych produktów spożywczych, wdrożył Infor CloudSuite Food & Beverage w ciągu ośmiu tygodni. Potężne, chmurowe, zorientowane na branżę rozwiązanie Infor do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) zapewni wgląd w dane z całego łańcucha dostaw, stanowiąc podstawę przyszłego rozwoju firmy. Projekt był zarządzany przez partnera Infor, firmę Columbus.

Firma Smaken av Grimstad po raz ostatni zmodernizowała swój system ERP pięć lat temu. Jednakże hamował on rozwój firmy, która chciała mieć bardziej elastyczny, zawsze aktualny system ERP i możliwość korzystania z nowych technologii jako usługi w chmurze. Firma zdecydowała się więc na wdrożenie rozwiązania Infor CloudSuite Food & Beverage, obsługiwanego przez AWS (Amazon Web Services).

Firma Smaken av Grimstad była chętna do przejścia do chmury, ale musiała być gotowa przed żniwami. Zespół Columbus ciężko pracował, aby to osiągnąć i po zaledwie ośmiu tygodniach przeniesienie systemu ERP do chmury zostało zakończone.

„Kiedy zarząd podjął decyzję o przeniesieniu rozwiązania ERP do chmury, do lipcowych zbiorów pozostały zaledwie dwa miesiące” – wyjaśnia Jan Rommetveit, dyrektor zarządzający i współwłaściciel Smaken av Grimstad. „Ogórki są dojrzałe i gotowe do zbioru około połowy lipca. Kilka dni później zaczynają gnić. Fabryka musi być wyposażona w ludzi i systemy przygotowane do odbioru i przetwarzania surowców po ich zebraniu. Aby zapewnić terminowe dostawy do klientów i płynność w biznesie, realizacja zamówień i fakturowanie musiały być uruchomione na czas.

„Magazyn potrzebował również możliwości skanowania palet przy dostawie towarów, abyśmy mogli wysyłać elektroniczne informacje o dostawach towarów do klientów. Bez tego nasi klienci musieliby robić to ręcznie, na co nasi duzi klienci hurtowi Norgesgruppen, Rema i Coop po prostu by się nie zgodzili” – kontynuował Rommetveit.

„Infor CloudSuite Food & Beverage zabezpiecza naszą perspektywę „od pola do stołu” dla całego łańcucha dostaw żywności, umożliwiając nam pozyskiwanie informacji z każdego etapu. Jednocześnie wiemy, że rozwiązanie jest stale wzbogacane o funkcje specyficzne dla branży, co daje nam pewność, że mamy platformę zorientowaną na przyszłość, która będzie zawsze odpowiednia dla naszej działalności. Co więcej, nie kosztowało nas ono więcej niż ciągnik użytkowy – jest to dowód, że nowoczesne platformy ERP są teraz dostępne dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw” – podsumował Rommetveit.

„To był w dużej mierze wysiłek zespołowy” – powiedział Per Christian Øen, kierownik ds. klientów w firmie Columbus. „To nie było „my i oni”, ale „my” przez cały czas. W projekt zaangażowanych było wiele osób, ale połączenie dokładnej alokacji zasobów, migracji danych z zapewnieniem jakości i wyczuciem czasu, odpowiedniej wiedzy specjalistycznej oraz, co nie mniej ważne, profesjonalnego zarządzania projektami i zwinnego podejścia do projektów z dialogiem z zespołami, przyczyniło się do ukończenia tego projektu na czas i w ramach budżetu”.

„Dzięki Infor CloudSuite Food and Beverage, Smaken av Grimstad zainwestował w rozwiązanie długoterminowe” – powiedział Marcel Koks, lider strategii Infor dla branży spożywczej. „Nasze specyficzne dla branży funkcje pomagają producentom zwiększyć widoczność w całym łańcuchu dostaw, dostarczając cennych informacji potrzebnych do obniżenia kosztów i zwiększenia wydajności, przy jednoczesnym zwiększeniu elastyczności biznesowej. To świadectwo ciężkiej pracy zaangażowanych zespołów, że byliśmy w stanie osiągnąć udane wdrożenie w zaledwie osiem tygodni”.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Liljeholmens Candle Factory oświetla przyszłość z pomocą Infor M3 CloudSuite

Infor®, dostawca branżowych aplikacji do zarządzania, poinformował, że firma Liljeholmens Stearinfabrik wybrała Infor M3 CloudSuite do obsługi procesów zaopatrzenia, planowania, produkcji i dostaw. Rozwiązanie, działające w chmurze współdzierżawionej, oparte jest na usługach Amazon Web Services (AWS).

Liljeholmens Stearinfabrik jest największym wytwórcą świec stearynowych na świecie i jedną z najstarszych działających firm w Szwecji. Fabryka przedsiębiorstwa znajduje się w Oskarshamn, a siedziba główna – w Malmö. Liljeholmens od wielu lat jest użytkownikiem systemu ERP Infor M3 w wersji on-premise.

“Mieliśmy migrować nasze rozwiązanie on-premise do najnowszej wersji M3, ale zdaliśmy sobie sprawę z tego, że z naszymi ograniczonymi zasobami IT lepiej przenieść się do chmury” – powiedziała Sofia Lanebäck, odpowiedzialna za łańcuch dostaw i system Infor M3 w Liljeholmens. „Z Infor M3 CloudSuite będziemy automatycznie otrzymywać aktualizacje i nowe funkcje, jednocześnie utrzymując łatwość korzystania z aplikacji.”

Stroną wykonującą migrację do chmury w Liljeholmens  będzie jeden z lokalnych partnerów Infor – Meridion. Projekt rozpoczyna się w styczniu i ma potrwać do maja. Meridion jest odpowiedzialny za projekt bezproblemowego przeniesienia do chmury, a także za weryfikację procesów i technicznej migracji wykonanej przez Infor.

„Mamy rozległe doświadczenie w Infor M3 i Qlik, a za pomocą Infor OS będziemy w stanie zapewnić sprawne integracje – zarówno nowe, jak i te, które muszą zostać w środowisku on-prem, jak np. integracje z maszynami w fabryce czy integracje EDI z różnymi klientami” – powiedział Johan Bystedt, CEO w Meridion.

„Mamy teraz nowoczesną platformę, która pozwoli nam też połączyć procesy takie jak np. przepływ pracy pomiędzy różnymi oddziałami oraz zapewni przechowywanie dokumentacji dotyczącej produkcji i zarządzania jakością bezpośrednio w podległych systemach zamiast w sieci” – konkluduje Lanebäck.

O firmie Liljeholmens Stearinfabrik

Liljeholmens Candle Factory w Oskarshamn jest największym na świecie producentem świec stearynowych i jedną z najstarszych działających firm w Szwecji. Świece są odlewane w 100% ze stearyny, taką samą metodą jak na początku działalności firmy w 1839 roku, choć proces ten obecnie jest połączeniem rękodzieła i zautomatyzowanej produkcji. Więcej informacji: liljeholmens.se/sv/

Kontakt dla mediów:

Richard Moore
Infor PR Manager, EMEA
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Infor uzupełnia swoją platformę chmurową dla przemysłu spożywczego i napojowego o światowej klasy rozwiązanie Route-to-Market od Ivy Mobility

Firma Infor® ogłosiła dzisiaj podczas wydarzenia Infor Food & Beverage Connect w Chicago, że nawiązała partnerstwo z firmą Ivy Mobility w celu poszerzenia ekosystemu rozwiązań dla producentów dóbr konsumpcyjnych (CPG), przemysłu spożywczego oraz dystrybutorów.

Ivy Mobility oferuje inteligentne rozwiązania rynkowe dla producentów i dystrybutorów towarów konsumenckich. Firma wspiera DSD, merchandising i działalność wewnątrz sklepów za pomocą chmurowych rozwiązań mobilnych, które doskonale współgrają z platformą chmury przemysłowej Infor. Ivy Mobility ma swoją siedzibę główną w Singapurze i prowadzi działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej. Firma działa w ponad 57 krajach. „Mamy ponad 1000 klientów z branży produkcji i dystrybucji żywności i napojów, wielu z nich działa na rynkach i w kategoriach produktów, które są dostarczane bezpośrednio do sklepów i innych punktów sprzedaży, takich jak bary, restauracje, szkoły, szpitale i stacje paliwowe” – mówi Marcel Koks, strateg branżowy i produktowy Infor ds. przemysłu spożywczego i napojów. „Ten kanał sprzedaży wymaga zaawansowanych i łatwych w użyciu rozwiązań mobilnych dla pracowników w terenie i w sklepach, które są dostępne w trybie online i offline.”

Ivy Mobility i Infor CloudSuite Food & Beverage stanowią kompletną ofertę. Infor CloudSuite Food & Beverage zarządza danymi podstawowymi klientów i produktów, wprowadzaniem zamówień, magazynowaniem oraz należnościami od klientów. Ivy Mobility obejmuje realizację tras dostawy, sprzedaż z furgonetek, przyjmowanie zamówień i zwrotów w terenie, akceptację płatności kartami kredytowymi oraz wykonywanie działań merchandisingowych i wewnątrz sklepów. Ivy Mobility wspiera również planowanie tras i wizyt, załadunek furgonetek oraz bilansowanie zapasów furgonetek pod koniec dnia.

„Ivy Mobility z radością podchodzi do partnerstwa z firmą Infor i umożliwienia naszym ponad 100 globalnym klientom z branży CPG dostępu do szerokiego portfolio rozwiązań. Nasza branża dąży do adaptacji w świecie po COVID-19, i potrzebuje partnerstw między rozwiązaniami najlepszej klasy” – mówi Douglas Remick, dyrektor ds. sprzedaży i lider globalnych partnerstw w firmie Ivy. „Dzięki temu partnerstwu firmy CPG z całego świata mogą uzyskać dostęp do klarownych i zorganizowanych informacji w czasie rzeczywistym, umożliwiając podniesienie poziomu oferowanych usług.”

O firmie Ivy Mobility
Ivy Mobility ma swoją siedzibę główną w Singapurze i prowadzi działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej. Firma obsługuje ponad 100 klientów, prowadząc działalność w ponad 57 krajach. Odwiedź stronę www.ivymobility.com.

Kontakt dla mediów:

Infor
Scott Matulis
818.451.8918
Scott.matulis@infor.com

Ivy Mobility
Douglas Remick
Email: douglas.remick@ivymobility.com
Mobile: +1(207) 310 1508

Żródło: www.Infor.com

Mute wdraża platformę Infor CloudSuite

Mute Sp. z o.o. – lider w projektowaniu innowacyjnych rozwiązań do kształtowania komfortowych powierzchni biurowych oraz aranżacji akustycznej – i iPCC Sp. z o.o. – wieloletni partner firmy Infor specjalizujący się we wdrożeniach systemów Infor – podpisały umowę na wdrożenie platformy cyfrowej Infor CloudSuite.

Infor CloudSuite jest opartym na chmurze współdzierżawionej Amazon Web Services (AWS) zestawem kompletnych narzędzi i usług, zapewniającym zarządzanie wszystkimi procesami biznesowymi w firmie, a także komunikację i integrację między systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz bezpieczeństwo całej organizacji.

W ramach platformy Infor CloudSuite osiemdziesięciu użytkowników firmy Mute otrzyma dostęp do:

  • bazy technologicznej Infor OS służącej do integracji różnych systemów w przedsiębiorstwie, zarządzania danymi przechowywanymi w Infor Cloud, wizualizacji i wglądu w informacje, a także do automatyzacji procesów biznesowych i samodzielnego tworzenia rozszerzeń aplikacji,
  • aplikacji biznesowych dla branży meblarskiej, takich jak system ERP Infor M3 ze spersonalizowanymi kokpitami managerskimi, Infor CLM – systemu CRM służącego do rejestrowania zdarzeń handlowych również po podpisaniu umowy z klientem, Infor Factory Track – aplikacji optymalizującej pracę w magazynie za pomocą przenośnych kolektorów danych,
  • narzędzi analitycznych Infor Birst, umożliwiających m.in. personalizację raportów i współdzielenie się danymi w całej organizacji oraz dających kompletny wgląd w biznes.

W ramach projektu będą także wdrażane panele produkcyjne – autorskie narzędzie iPCC, które  znacząco ułatwia klientom pracującym w systemie Infor M3 proces raportowania i rozliczania produkcji przy stanowiskach pracy. Ponadto, 170 użytkowników zostanie też objętych systemem kadrowo-płacowym opracowanym przez firmę DST Sp. z o.o.

Projekt wdrożeniowy rozpocznie się w kwietniu 2023 r. i będzie prowadzony przez specjalistów iPCC i DST, we współpracy z zespołem Mute, przez ok. 8 miesięcy. Start produkcyjny systemu przewidziany jest na 1 stycznia 2024 r.

Dokładny zakres wdrożenia według obszarów:

  • finanse i księgowość,
  • sprzedaż produktów konfigurowalnych,
  • zarządzanie relacjami z klientami,
  • zaopatrzenie,
  • bilansowanie potrzeb materiałowych i planowanie produkcji,
  • kontrola jakości,
  • gospodarka magazynowa i logistyka wewnętrzna,
  • zarzadzanie projektami,
  • utrzymanie ruchu,
  • zarządzanie dokumentami,
  • profilowane strony startowe i kokpity managerskie,
  • workflow,
  • zarządzanie personelem,
  • integracje: m.in. z pCon, konfiguratorem webowym dla produktów Space i Jetson, systemem kadrowo-płacowym, panelami produkcyjnymi iPCC.

Zdaniem Krzysztofa Skowronka, architekta rozwiązania ze strony iPCC, projekt realizowany wspólnie z Mute to wdrożenie kompleksowe, zdecydowanie wykraczające poza cyfryzację standardowych procesów obsługiwanych przez „zwyczajne” systemy klasy ERP. Dzięki solidnej platformie biznesowej IOS (Infor Operating Services) użytkownicy uzyskają dostęp do chmurowego środowiska pracy, wraz z szeroką gamą narzędzi wspomagających automatyzację procesów biznesowych, modelujących przepływ pracy oraz umożliwiających integrację z pozostałymi produktami firmy Infor, jak również z aplikacjami dostawców trzecich. Warto również zwrócić uwagę na fakt, że produkty Mute są w pełni konfigurowalne i oferowane klientom za pośrednictwem różnych kanałów sprzedaży – a wdrożenie platformy Infor CloudSuite zapewni swobodny przepływ danych o parametrach produktów, jak i o zamówieniach klientów pozyskiwanych za pośrednictwem portalu B2B oraz powszechnie wykorzystywanego na rynku niemieckim systemu aranżacji i projektowania wnętrz pCon Planner EasternGraphics.

O firmie Mute
Mute tworzy innowacyjne rozwiązania do kształtowania i organizacji komfortowych przestrzeni biurowych tj: budki akustyczne, pomieszczenia typu room-in-room, panele oraz lampy akustyczne. Firma współpracuje z najlepszymi polskimi projektantami. Produkcja odbywa się w nowoczesnej fabryce w Wielkopolsce, a wszystkie rozwiązania są testowane we własnym laboratorium akustycznym. Dzięki temu Mute łączy ponadczasowy, minimalistyczny design z najwyższymi parametrami akustycznymi. Produkty z logo Mute znajdują się w siedzibach takich firm jak Netflix, Microsoft czy Audi. Więcej informacji na www.mute.design.

O firmie iPCC
iPCC jest polskim partnerem firmy Infor w zakresie dostarczania i wdrożeń zintegrowanych systemów informatycznych Infor wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami. Konsultanci firmy mają staż przekraczający 15 lat i łącznie zrealizowali ponad 300 projektów – w większości dotyczących systemu Infor M3 – w kraju i za granicą. Doświadczenia wdrożeniowe w zakresie produkcji i dystrybucji obejmują również zastosowanie nowatorskich rozwiązań i narzędzi IT specyficznych dla konkretnej branży (dotyczy to m.in. przemysłu chemiczno-kosmetycznego, motoryzacyjnego, spożywczego, meblarskiego). Oprócz usług wdrożeniowych firma oferuje również kompleksową opiekę powdrożeniową, outsourcing i hosting rozwiązań oraz doradztwo i edukację w zakresie narzędzi i metod usprawniania biznesu. Z usług iPCC korzysta ponad 90 przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych w Polsce i za granicą. Więcej informacji: www.i-pcc.pl.

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Misją firmy jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadza ona innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Więcej informacji: www.infor.com.

O firmie DST
DST jest polską firmą, która od 25 lat tworzy oprogramowanie służące do obsługi kadr i płac, posiadające wszystkie funkcje niezbędne do profesjonalnego zarządzania personelem. Stworzone przez DST systemy zostały docenione przez wiele firm w Polsce i innych krajach. Wdrożenie poprzedzane jest analizą, tak aby każda firma otrzymała docelowo system spełniający wszystkie specyficzne wymagania. Więcej informacji: https://www.dst.com.pl/.

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Infor liderem w dziedzinie Platformy Integracyjnej jako Usługi (iPaaS) w 2023 roku – Nucleus Research

Infor wyróżniony za funkcjonalność i użyteczność swojej inteligentnej platformy chmurowej do integracji (ION) oraz szyny integracyjnej ION API .

Firma Infor® ogłosiła, że Nucleus Research umieścił Infor wśród liderów w raporcie 2023 Integration Platform as a Service (iPaaS) Technology Value Matrix. Infor został doceniony za funkcjonalność i użyteczność swojego rozwiązania iPaaS, które składa się z narzędzi do integracji: Infor Intelligent Open Network (ION) oraz bramy API (Application Programming Interface), wchodzących w skład bazy technologicznej Infor OS (Operating Service).

„Z Infor ION klienci mogą integrować zarówno systemy Infor, jak i innych firm,” pisze Nucleus w raporcie. „Użytkownicy mogą także łączyć aplikacje z wydarzeniami w ich procesach biznesowych, automatyzować przesył danych między systemami, monitorować wyjątki biznesowe lub wywoływać procesy robocze za pomocą architektury opartej na wydarzeniach.”
Nucleus dodaje, że „Platforma Infor OS zapewnia zarządzanie „Big Data”, transformację danych między wszystkimi popularnymi formatami danych oraz obsługę wzorców integracji synchronicznej i asynchronicznej. Infor OS działa także od razu z Coleman AI, aby automatyzować szkolenie i bieżącą ocenę  modeli ML (uczenie maszynowe). Infor Coleman AI dostarcza również narzędzia do inteligentnej automatyzacji, przetwarzania języka naturalnego i uczenia maszynowego.”

Vignesh Subramanian, starszy dyrektor ds. zarządzania produktami w firmie Infor, powiedział: „Wierzymy, że pozycjonowanie Infor jako lidera w macierzy technologii Nucleus iPaaS jest silnym uznaniem tego, że platforma Infor ION i OS umożliwia łatwą integrację systemów Infor i aplikacji firm trzecich, jednocześnie usprawniając przepływy procesów biznesowych, aby zmniejszyć koszty i poprawić wydajność. W naszej wielokondygnacyjnej chmurze platforma ION oraz Brama API obsługują ponad 2 miliardy transakcji. Dlatego ta technologia zapewnia nie tylko niezawodność, ale także skalowalność, dzięki której klienci mogą poprawić efektywność od końca do końca, wykorzystać moc sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego oraz osiągnąć szybszy czas wartości.”

W swoim raporcie dotyczącym macierzy wartości technologii iPaaS, Nucleus zauważa, że Infor w ciągu ostatniego roku nadal wprowadza udoskonalenia do swojej platformy Infor OS i rozwiązania iPaaS, w tym:
• Integrację Jupyter Notebook z platformą Infor Coleman AI. Użytkownicy mogą teraz wykorzystywać wbudowane biblioteki i funkcje Pythona, w tym inteligentny edytor do eksploracji danych, opracowywania algorytmów i skutecznego ich testowania, aby skrócić czas wprowadzenia aplikacji uczenia maszynowego na rynek.
• „Backend as a Service (BaaS)”, dedykowaną platformę cyklu życia interfejsu API, umożliwiającą tworzenie samodzielnych, serwerowych mikroserwisów opartych na chmurze oraz udostępnianie ich jako interfejsy REST API w Bramie API platformy Infor OS. Struktura Infor BaaS pozwala deweloperom interfejsów API skupić się na budowaniu swojej logiki biznesowej jako interfejsów API, jednocześnie uwalniając ich od złożoności zarządzania infrastrukturą chmury i wdrażaniem.
• Oferowanie kompletnej platformy Infor OS, łącznie z iPaaS, zarządzaniem danymi, aplikacjami dodatkowymi oraz sztuczną inteligencją/uczeniem maszynowym, jako samodzielnej platformy na AWS Marketplace, gdy Infor dąży do rozwijania swojego sukcesu na rynku oprogramowania dla przedsiębiorstw i poszerzania zasięgu swojej platformy technologicznej.

Kontakt dla mediów:

Steve Bauer
Infor
(650) 670-7135
steven.bauer@infor.com

# # #

Źródło: Infor

 

 

Snellman wybiera Infor CloudSuite Food & Beverage

Infor CloudSuite Food & Beverage wesprze wzrost firmy i nowe operacje biznesowe fińskiej grupy spożywczej.

Infor poinformował, że Snellman, fińsko-szwedzka firma zajmująca się przetwórstwem spożywczym, wdroży oparty na platformie Amazon Web Services (AWS) system Infor ERP. Działający w chmurze współdzierżawionej system Infor CloudSuite Food & Beverage uprości środowisko IT w Snellman i usprawni wykorzystanie zasobów własnych firmy.

Zaletami nowego systemu Infor CloudSuite są, między innymi, zautomatyzowane aktualizacje, bezpieczeństwo utrzymania systemu, skalowalność środowiska chmurowego oraz możliwość łatwego dodawania modułów i rozszerzeń systemu gdy zajdzie taka potrzeba. Te zalety właśnie, razem z branżową funkcjonalnością rozwiązania, zdecydowały o przeniesieniu Snellman z wersji on-premise systemu Infor M3 do wersji chmurowej Infor CloudSuite Food & Beverage.

Dodatkowo, Snellman będzie korzystać także z funkcjonalności systemu Infor Factory Track do automatyzacji logistyki oraz z rozwiązania Infor Birst BI, wchodzącego w skład platformy Infor OS i służącego do prezentacji i analizy danych operacyjnych.

Firmy Snellman i Infor są zdecydowane na długotrwałą współpracę; Infor zapewni też pełne wsparcie podczas okresu przejścia z wersji on-premise do momentu pełnego wdrożenia Infor CloudSuite.

„Jesteśmy dumni z tego, że Snellman chce z nami współpracować długofalowo – dzięki temu mamy okazję wspierać wzrost naszego klienta za pomocą najnowocześniejszego na świecie rozwiązania dla branży spożywczej” – powiedział Juha Levo, dyrektor Infor w Finlandii.

John Aspnäs, IT manager w Snellman, mówi: “Cieszymy się, że możemy zastosować rozwiązanie Infor do naszych operacji. Naszym celem jest utrzymanie ciągłości procesów serwisowych, a z pomocą Infor mamy teraz jasny plan przejścia z wersji Infor M3 on-premise do chmury Infor CloudSuite. Funkcjonalność branżowa tego rozwiązania będzie kluczowa dla naszych długoterminowych potrzeb.”

Rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage jest szczególnie chętnie wybierane przez firmy z sektora spożywczego w Finlandii. Przykładami klientów są np. PauligAtriaPolttimo i Saarioinen.

Kontakt dla mediów:

Richard Moore
Infor PR Manager, EMEA
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Zeelandia odnotowuje 83% redukcję czasu potrzebnego na przygotowanie rekomendacji produktowych dla klientów

Międzynarodowy producent składników do pieczenia zwiększa przychody i poprawia jakość obsługi klienta dzięki rekomendacjom produktowym i cenowym bazującym na sztucznej inteligencji

Globalna firma produkująca składniki do pieczenia, Zeelandia Group, wdrożyła rozwiązanie Infor Coleman AI (tj. sztuczną inteligencję). Nowe możliwości sztucznej inteligencji poprawiają dokładność i szybkość wyboru produktów i strategii cenowych oraz pomagają zapewnić rozwój firmy pomimo aktualnych trudności na rynku.

Już wdrożone w zakładzie firmy Zeelandia w Czechach, funkcje Infor Coleman AI zostaną wkrótce wprowadzone w całej Holandii, a następnie w innych oddziałach grupy na całym świecie. Zeelandia rozpoczęła swoją cyfrową transformację wraz z Infor w 2017 roku, przenosząc swoje planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ERP) do rozwiązania Infor CloudSuite Food & Beverage, obecnie działającego w Czechach i na Słowacji. Rozwiązanie ERP w chmurze zapewnia nowoczesną platformę technologiczną – Infor OS, umożliwiającą czerpanie większych korzyści dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, takim jak np. Infor Coleman AI.

Grupa Zeelandia, działająca na rynku składników do pieczenia w ponad 30 krajach i prowadząca sprzedaż w 100 krajach, stanęła w obliczu bezprecedensowych trudności rynkowych. Wyższe koszty i brak dostępności składników do pieczenia wymagały wprowadzenia nowych strategii sprzedażowych i cenowych, aby utrzymać długoterminową lojalność klientów i jednocześnie osiągać założone zyski. Biorąc pod uwagę szerokie portfolio produktów i dużą bazę klientów, Zeelandia uznała, że do osiągnięcia tych celów konieczna jest cyfrowa transformacja organizacji.

Firma podjęła współpracę z Infor, aby zbadać możliwość wykorzystania Infor Coleman AI do tworzenia maszynowo generowanych rekomendacji produktów i cen.

Przed wdrożeniem rozwiązania przygotowywanie się do spotkań z klientami w celu przeanalizowania, jakie produkty należy im polecić, było dla zespołu sprzedaży w Zeelandii czasochłonne i obarczone ryzykiem popełnienia błędu ze względu na ręczny proces raportowania sprzedaży. Określenie odpowiednich produktów dla każdego klienta stanowiło wyzwanie, co wiązało się ze stratą czasu zarówno sprzedawcy, jak i klienta.

Zeelandia współpracowała z zespołem Infor Coleman AI w celu wdrożenia Infor Product Recommender, rozwiązania, które generuje pięć najlepszych produktów do polecenia klientom, uszeregowanych według prawdopodobieństwa sukcesu. Sprzedawca, korzystając z analityki Infor Birst, wybiera klienta, a następnie wyświetla rekomendacje produktów. Sprzedawca może odbyć do pięciu spotkań z klientami w ciągu jednego dnia, więc narzędzie Product Recommender może pozwolić mu zaoszczędzić prawie jedną trzecią czasu potrzebnego na przygotowania.

Dzięki rekomendacjom produktowym sterowanym przez sztuczną inteligencję, Zeelandia osiągnęła następujące korzyści:

  • szybszy czas przygotowania rekomendacji produktowych dla klienta, redukcję z około 30 do 5 minut, czyli o 83%,
  • lepsze doświadczenie klienta dzięki inteligentnym, spersonalizowanym rekomendacjom produktów,
  • zwiększony przychód z transakcji i udział w portfelu na klienta,
  • lepszą konwersję marketingową dla nowych produktów lub produktów, które wkrótce stracą ważność.

Kolejnym wyzwaniem, które Zeelandia podjęła z pomocą Infor, było ustalanie cen. Przy ciągłych zmianach kosztów i niedostępności towarów, ceny produktów musiały być częściej aktualizowane. Było to wyzwanie dla Zeelandii, ponieważ proces oparty na arkuszu kalkulacyjnym, dotyczący wyceny tysięcy produktów dla tysięcy klientów, okazał się czasochłonny i obarczony ryzykiem popełnienia błędu, a także nie był w stanie nadążyć za częstotliwością wprowadzania wymaganych korekt cenowych.

„Mamy bardzo złożoną konfigurację cenową, która obejmuje 10 000 poszczególnych cen” – powiedział Michal Rada, lider transformacji i dyrektor grupy ICT ds. sztucznej inteligencji w Zeelandii. „Przy obecnych wahaniach rynkowych i niepewności, utrzymanie takiej konfiguracji było jeszcze większym wyzwaniem. Ustalanie cen było więc kolejnym oczywistym celem, przy realizacji którego współpracowaliśmy z Infor wykorzystując sztuczną inteligencję i naukę o danych. Chcieliśmy otrzymywać inteligentne rekomendacje cenowe, które pozwolą znaleźć odpowiedni balans pomiędzy satysfakcją klienta a zyskami firmy”.

Z pomocą firmy Infor, Zeelandia zastosowała koncepcję rekomendacji opartych na sztucznej inteligencji do wycen, osiągając następujące korzyści:

  • zwiększoną lojalność klientów, oferowanie właściwej ceny i zrozumienie przyczyn jej wysokości,
  • realizację celów związanych z rentownością dzięki ustalaniu cen na odpowiednim poziomie,
  • skrócenie czasu i zmniejszenie kosztów dzięki wycenom tworzonym przez sztuczną inteligencję.

„Naszym celem jest bycie zaufanym partnerem piekarni poprzez oferowanie im właściwych produktów w odpowiedniej cenie, tak aby ich klienci byli zadowoleni i do nich wracali” – powiedział Rada. „Dzięki opartym na sztucznej inteligencji rekomendacjom Infor dotyczącym produktów i cen, nie tylko nasi sprzedawcy oszczędzają czas na przygotowaniach do spotkań z klientami. Zeelandia pozostaje również wierna temu, co cenimy najbardziej – zażyłości z klientem”.

Zeelandia kontynuuje swą drogę ku innowacjom dzięki zastosowaniu Infor Coleman AI do danych z systemu CRM, aby zapewnić rekomendacje dla klientów i produktów. Ponadto Zeelandia planuje być pionierem rozwiązań Infor w zakresie hiperautomatyzacji, co pozwoli na uzyskanie jeszcze większej wydajności.

„Nasza relacja z Zeelandią jest świadectwem ciągłego zaangażowania firmy Infor w innowacyjność, współpracy z naszymi klientami w celu dostarczania rozwiązań branżowych, które odpowiadają na wyzwania, z jakimi klienci spotykają się na co dzień” – powiedział Marcel Koks, starszy dyrektor ds. strategii branżowej i rozwiązań dla Infor Food & Beverage. „Już nie możemy się doczekać kolejnego etapu cyfrowego rozwoju Zeelandii. Będziemy kontynuować współpracę z ich zespołem, aby dostarczyć rozwiązania niezbędne do wsparcia jakże ambitnych celów biznesowych”.

O firmie Zeelandia

Firma Zeelandia, założona w 1900 roku przez holenderską rodzinę Doelemanów i nadal mająca siedzibę w Zierikzee w Holandii, stała się międzynarodowym przedsiębiorstwem zajmującym się produkcją składników do pieczenia. Obecnie 3200 pracowników na całym świecie zajmuje się rozwojem produktów dostosowanych do lokalnych gustów i potrzeb – prowadząc działalność w ponad 30 krajach, a sprzedaż w około 100 krajach. Zeelandia otrzymała holenderskie oznaczenie „Royal” w 1950 roku. Odwiedź https://www.zeelandia.com/

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

 

Lely optymalizuje środowisko w chmurze dzięki firmie Infor

Innowator w dziedzinie rolnictwa wybiera Infor CloudSuite Equipment, aby zapewnić sobie wzrost i wpłynąć na środowisko.

Infor poinformował, że firma Lely wprowadziła rozwiązanie do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) Infor CloudSuite Equipment, aby zwiększyć wzrost i innowacyjność swojej produkcji robotów udojowych. Gotowe na przyszłość, elastyczne rozwiązanie oferuje usprawnienia w takich obszarach, jak możliwości śledzenia produktu, zarządzanie jakością i zarządzanie łańcuchem dostaw.

Lely to holenderska firma rodzinna z sektora rolniczego założona w 1948 roku. Firma projektuje i produkuje zautomatyzowane systemy dla hodowców bydła mlecznego na całym świecie, aby umożliwić im prowadzenie ekologicznej produkcji mleka, z myślą o wyżywieniu całego świata. Dzięki nowemu, opartemu na chmurze systemowi Infor ERP, zasilanemu przez Amazon Web Services (AWS), firma Lely chce zwiększyć elastyczność, aby wspierać innowacje w dziedzinie robotyki udojowej.

Dowiedz się więcej o Infor CloudSuite Equipment: www.infor.com/products/cloudsuite-food-and-beverage

Świat rolnictwa się zmienia. Rosnąca populacja świata i niedobór surowców wymagają większej wiedzy. Dzięki automatyzacji i robotyce przedsiębiorcy rolni mogą wykonywać proste analizy, aby np. monitorować swoje zwierzęta gospodarskie i zwiększać wydajność. Aplikacja Infor CloudSuite wspiera potrzebną do osiągnięcia tego celu elastyczność działania.

„Jestem bardzo dumny ze sposobu, w jaki przeprowadziliśmy wdrożenia jako zespół wspólnie z partnerem firmy Infor – Apex Systems. Udało nam się osiągnąć sukces zespołowy. Założenia były następujące: wdrożenie trzeba przeprowadzić w krótkim czasie, użytkownicy i klienci go nie mają odczuć, nie ma być przestojów w produkcji. Każde z tych założeń zostało spełnione. Serwery zostały wymienione, a nowy system przełączony w weekend, więc w poniedziałek rano aplikacje w chmurze działały już bez zarzutu. Najważniejszym kryterium było to, że nasi klienci nie doświadczyli żadnych zakłóceń” – mówi Bart Kuijpers, szef działu danych i IT w firmie Lely. „Ogromną zaletą jest to, że nie musimy już przeprowadzać żadnych aktualizacji systemu ani posiadać serwerów. Wszystkim zajmuje się Infor. ERP jest w centrum naszego środowiska IT, możemy korzystać z regularnych aktualizacji funkcjonalności oraz z Infor Data Lake jako głównego repozytorium danych”.

„Rozwiązanie firmy Infor zapewnia elastyczność w zarządzaniu najbardziej złożonymi łańcuchami wartości, takimi jak zarządzanie łańcuchem dostaw, wgląd w zamówienia i procesy produkcyjne. Dzięki rozwiązaniu ERP organizacje mogą szybko dostosować się do zmieniających się trendów w branży. To optymalizuje ich działania i pomaga zwiększyć możliwości uzyskiwania przychodów” – powiedział Hein Kivits, starszy dyrektor ds sprzedaży firmy Infor w regionie Beneluksu. „Cieszymy się, że możemy zapewnić firmie Lely solidne podstawy, które pomogą jej zrealizować ambicję pozostania liderem rynku w branży rolniczej”.

W kolejnej fazie wdrożenia – w 2022 i 2023 roku – aplikacja Infor w chmurze zostanie wdrożona w pozostałych krajach, w których działa Lely. Nacisk zostanie położony na usprawnienie łańcucha dostaw i procesów finansowych.

O firmie Lely
Firma Lely ma siedzibę w Maassluis w Holandii i od ponad 70 lat jest synonimem innowacyjnej robotyki udojowej na całym świecie. Jako jedna z wiodących na świecie organizacji w branży rolniczej Lely zatrudnia ponad 1600 osób. W ponad 45 krajach hodowcy bydła codziennie pracują z rozwiązaniami firmy Lely w oborze lub w gospodarstwie. Lely posiada dwa zakłady produkcyjne i trzy działy badawczo-rozwojowe wspierające rozwój produktów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.lely.com/nl.

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

Paulig wybiera Infor CloudSuite Food & Beverage do realizacji transformacji biznesowej

Infor poinformował, że Paulig, międzynarodowa, rodzinna firma z branży spożywczej i napojów, wybrała rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage. Dostosowany do specyfiki branży pakiet aplikacji Infor, dostarczany w chmurze współdzierżawionej, będzie pomagał firmie Paulig w transformacji biznesowej w celu harmonizacji procesów i usprawnienia modelu operacyjnego w skali międzynarodowej.

Dowiedz się więcej o Infor CloudSuite Food & Beverage: www.infor.com/products/cloudsuite-food-and-beverage

Paulig jest rodzinną fińską firmą spożywczą, która dostarcza na rynek międzynarodowy przede wszystkim kawy i napoje, Tex Mex i przyprawy, przekąski i produkty roślinne. Jej marki to Paulig, Santa Maria, Risenta i Poco Loco. Firma zatrudnia 2300 pracowników w 13 krajach.

„Paulig wybrał rozwiązanie Infor ze względu na jego szeroką funkcjonalność branżową oraz dostępność w nowoczesnej chmurze, które jest nieustannie aktualizowana. Aplikacja Infor zwiększa wydajność i widoczność wszystkich operacji w firmie Paulig’ – mówi Marika Lindström, CIO firmy Paulig.

Rozwiązanie składa się z podstawowego systemu ERP (Infor CloudSuite Food & Beverage) oraz systemów do zarządzania cyklem życia produktu (Infor PLM for Process), planowania łańcucha dostaw (Infor Supply Chain Planning) oraz mobilnej obsługi magazynu (Infor Factory Track). Podobnie jak inne produkty Infor, rozwiązanie będzie działało na platformie cyfrowej Infor OS, zamieszczonej w Amazon Web Services.

„Wybór Infor jako partnera do naszego programu transformacji biznesowej pomoże naszej organizacji pracować jako jednolite przedsiębiorstwo. Musimy zwiększyć widoczność naszych procesów, a właśnie to zapewnia Infor poprzez nowoczesne, oparte na chmurze rozwiązanie, stworzone w godny zaufania, dostosowany do branży sposób” – mówi Juha Väre, CFO firmy Paulig. „Jesteśmy pewni, że możliwości firmy Infor pomogą Paulig osiągnąć nowy poziom skuteczności działania i poprawić jakość usług oferowanych naszym klientom”.

Malin Petterson, dyrektor generalna Infor EMEA North, mówi: „Z radością witamy Paulig jako nowego klienta Infor. Infor szanuje potężne dziedzictwo i marki Paulig w Europie”.

Juha Levo, menedżer krajowy Infor w Finlandii, dodaje: „Ze względu na fakt, że obie firmy mają swoje korzenie w Europie Północnej, Infor będzie pomagał Paulig za pośrednictwem rozległego lokalnego ekosystemu umożliwiającego współpracę i wsparcie we wszystkich krajach, w których działa Paulig”.

O firmie Paulig
Paulig jest rodzinną firmą produkującą żywność i napoje, rozwijającą nową, ekologiczną kulturę jedzenia – taką, która jest korzystna zarówno dla ludzi, jak i dla planety. Paulig oferuje wszystko co smaczne: kawy i napoje, Tex Mex i przyprawy, przekąski i produkty roślinne. Marki firmy to Paulig, Santa Maria, Risenta i Poco Loco. Wartość sprzedaży firmy Paulig wyniosła w 2021 roku 966 mln euro. Firma zatrudnia 2300 pełnych entuzjazmu pracowników w 13 krajach, którym przyświeca hasło: Dla życia pełnego smaku. Więcej informacji: www.pauliggroup.com.

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

Sutton Tools doskonali precyzyjne dostawy dzięki Infor CloudSuite

Infor M3 CloudSuite dla sektora produkcyjnego pomaga australijskiej ikonie biznesu dotrzeć do trudnych punktów biznesu, aby uzyskać innowacyjne rozwiązania Przemysłu 4.0 i znaczne oszczędności.

Infor ogłosił, że firma Sutton Tools wdrożyła oprogramowanie Infor M3 CloudSuite dla sektora produkcyjnego, aby przyśpieszyć ekspansję produktów i firmy zarówno w kraju, jak i za granicą. Firma Sutton Tools wdrożyła również platformę operacyjną Infor OS w chmurze, w tym Infor Intelligent Open Network (ION) i Mongoose, aby dopracować wewnętrzne procesy i zmniejszyć całkowity koszt posiadania.

W 2001 roku firma Sutton Tools miała jedno centrum dystrybucji i jedno centrum produkcyjne, ale w ostatniej dekadzie otworzyła nowe obiekty w Nowej Zelandii i Holandii, gdzie zlokalizowała swoją pierwszą europejską bazę. Po ponad dwóch dekadach, udana migracja do chmury ze środowiska Movex/Infor M3 w wersji on-premise pozwoliła firmie Sutton Tools zaoszczędzić setki tysięcy dolarów na nowych systemach komputerowych oraz poprawić integrację systemów i widoczność łańcucha dostaw w trzech zakładach produkcyjnych i trzech centrach dystrybucji – pod kierunkiem globalnego partnera Infor, firmy Fortude.

Dowiedz się więcej o Infor M3 CloudSuite dla sektora produkcyjnego i Infor OS:

www.infor.com/solutions/erp/m3

https://www.infor.com/technology

Według Sutton Tools, celem aktualizacji było:

  • Poprawienie czasu pracy systemów IT w biznesie
  • Zmniejszenie wysiłku wymaganego do uaktualnienia systemu w siedzibie firmy
  • Wykorzystanie nowoczesnych, stale ulepszanych funkcji usług w chmurze
  • Centralizacja rosnącej liczby lokalizacji operacyjnych i istniejących usług opartych na chmurze stron trzecich
  • Ułatwienie integracji z aplikacjami innych firm

Sutton Tools, rodzinna firma założona ponad 100 lat temu, rozszerzyła swoje portfolio od gwintów i przyrządów pomiarowych do narzędzi tnących i akcesoriów specjalistycznych zastosowań przemysłowych, takich jak przemysł lotniczy i samochodowy. Jako postępowa firma zatrudniająca 380 pracowników i osiągająca ponad 100 milionów dolarów przychodu, Sutton Tools konsekwentnie szuka sposobów na poprawę sposobu sprzedaży i dostarczania swoich narzędzi. Na przykład, we Francji, automat w firmie lotniczej natychmiast powiadamia Sutton Tools o sprzedaży, jednocześnie wystawiając faktury.

„Głównymi korzyściami wynikającymi z modernizacji były ulepszenia w zakresie czasu pracy, co jest najbardziej pozytywnym aspektem projektu. Oszczędności (rzędu $100,000) są znaczące”, powiedział Peter Sutton, dyrektor zarządzający w Sutton Tools. „Jednym z najważniejszych elementów naszego sukcesu jest nasze ciągłe reinwestowanie w firmę – poprzez badania i rozwój, nasze procesy produkcyjne oraz bazowe stosy technologiczne”.

Według Sutton, projekt „znacznie przekroczył nasze oczekiwania. Sama wydajność i możliwość wykorzystania Infor Mongoose i Infor ION w całej firmie, pozwoliła nam skupić się na rzeczywistym oprogramowaniu, a nie na sprzęcie”.

„Ocena gotowości była bezcenną częścią procesu. Podkreśliła funkcjonalność, którą zyskalibyśmy dzięki projektowi, ale co ważniejsze, zidentyfikowała obszary, w których można bardzo szybko odnieść korzyści” – powiedział. „Pracownicy bardzo szybko się przyzwyczaili. (…) Mogę pracować w dowolnym miejscu na świecie, a jednocześnie cieszyć się wglądem w całą działalność firmy. Podczas pandemii, łatwość (zdalnego) dostępu była bezcenna”.

Przejście na chmurę przyniosło całej firmie korzyści nie tylko w postaci oszczędności. Automatyczne aktualizacje platformy zmniejszyły obciążenie zespołu IT firmy, który mógł się skupić na zadaniach związanych z prowadzeniem firmy i poprawą wydajności. Infor M3 CloudSuite zapewnił łatwiejszy dostęp dla pracowników i dodatkowy nadzór dla kierownictwa.

„Sutton Tools jest symbolem sukcesu w Australii, a Infor jest dumny, że po raz kolejny powierzono mu zadanie poprowadzenia firmy na szczyt”, powiedział Jarrod Kinchington, wiceprezes i dyrektor zarządzający w Infor Australia/Nowa Zelandia. „Dzięki firmie Infor, Sutton Tools znalazło najlepsze rozwiązanie w chmurze, stworzone specjalnie dla nowoczesnych procesów produkcyjnych, co pozwoli na stałe zapewnianie doskonałości łańcucha dostaw i umożliwi osiągnięcie sukcesu biznesowego w przyszłości”.

Informacje o Sutton Tools

Założona w 1917 roku, firma Sutton Tools rozpoczęła działalność jako przedsiębiorstwo rodzinne, produkujące gwinty i przyrządy pomiarowe, a z czasem rozszerzyła swoją działalność o szeroką gamę narzędzi do cięcia. Obecnie Sutton Tools nadal jest australijską firmą rodzinną, która jest znana z wysokiej jakości akcesoriów do elektronarzędzi i narzędzi do cięcia stosowanych na rynku narzędzi i w szerokim zakresie specjalistycznych zastosowań przemysłowych. Więcej informacji: suttontools.com.

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl