fbpx

Zmiana nazwy i siedziby firmy

Rok 2016 przynosi wiele zmian – także i u nas…

Na początek – transformacja nazwy. Polish Consulting Company Sp. z o.o. (PCC) przekształciła się z dniem 6.04.2016 w iPCC Sp. z o.o. Krócej, łatwiej, przyjemniej… Litera „i” ma ilustrować nasz związek z informatyzacją przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych, a także z naszym partnerem – firmą Infor.

Poza tym, zmieniliśmy też siedzibę firmy. W związku z rozwojem firmy przenieśliśmy się na początku kwietnia do nowego biura. Nasz nowy adres to:

iPCC Sp. z o.o.
Wał Miedzeszyński 608
03-994 Warszawa
Tel. +48 22 740 44 44
biuro@i-pcc.pl
www.i-pcc.pl

Zapraszamy do kontaktu z nami w naszym nowym – i nowoczesnym – biurze, także telefonicznie lub drogą mailową.
Kolejnym etapem zmian jest całkowity 'rebranding’ – nowe logo firmy oraz zupełnie nowy wizerunek – czego przykładem jest, między innymi, niniejsza strona internetowa.

Scott Bader zacieśnia relację z Infor

Światowy producent z branży chemicznej poprawia zgodność z przepisami i wydajność.

Infor, wiodący dostawca aplikacji biznesowych dla wybranych branż ogłosił, że Scott Bader, światowy producent w branży chemicznej, który wytwarza, sprzedaje i dystrybuuje żywice syntetyczne i polimery, zwiększył swoją inwestycję w systemy Infor, wdrażając w fabryce w Wielkiej Brytanii moduł Infor M3 do zarządzania utrzymaniem ruchu. System ERP pomaga firmie w osiągnięciu lepszej wydajności poprzez automatyzację procesów zgodności z przepisami oraz zapewnienie wglądu w zdarzenia związane z utrzymaniem ruchu.

Scott Bader wdroży technologię Infor by zredukować ręczną administrację i „robotę papierkową” związaną z konserwacją prewencyjną i interwencyjną. Firma również chce poprawić jakość danych potrzebnych do analizy trendów związanych z rodzajami przestojów, czy maszyn najbardziej podatnych na zepsucie.

Usprawniając program konserwacji prewencyjnej, Scott Bader chce zoptymalizować zapas części zamiennych oraz dopasować ich wykorzystanie do potrzeb działu produkcji, przy jednoczesnej redukcji czasu przestoju.

Ponadto, lepsza przejrzystość pomoże wykrywać niezgodności z przepisami i praktykami oraz ułatwi decyzyjność kadrze zarządzającej, gdyż kierownicy działów będą mieli lepszy dostęp do szczegółów dotyczących przestojów.

„Zacieśniając współpracę z Infor, liczymy na stałą stopniową poprawę naszych procesów biznesowych” – powiedziała Kathryn Mclean, menedżer ds systemów informatycznych w Scott Bader. „Wdrożenie ma usprawnić zarządzanie utrzymaniem ruchu. Chcemy zautomatyzować procesy zgodności z przepisami i zredukować ilość operacji konserwacyjnych. To z kolei przełoży się na lepszą wydajność i lepszą obsługę klienta.”

„Producenci z branży chemicznej nieustannie zmagają się z wyzwaniami zapewnienia zgodności z regulacjami” – powiedział Mike Edgett, dyrektor ds marketingu dla produkcji procesowej w Infor. „To oznacza, że automatyzacja procesów związanych z utrzymaniem ruchu jest konieczna do tego, by firmy te mogły osiągać maksymalną wydajność. Nasze wdrożenie pokazuje wartość systemu Infor M3 dla Klienta, wraz z rozwojem jego potrzeb.”

O firmie Scott Bader

Firma Scott Bader została założona w 1921 roku. Dzisiaj jest przedsiębiorstwem o globalnej skali, osiągającym przychody na poziomie 253 mln Euro i zatrudniającym 650 pracowników na całym świecie. Scott Bader działa jako spółka powiernicza, bez zewnętrznych udziałowców, silnie wspierająca swoich klientów, pracowników i środowisko.

Centrala firmy mieści się w Wielkiej Brytanii, w nowoczesnych budynkach, w których prowadzi się badania i rozwój oraz testowanie i ocenę produktów. Fabryki firmy znajdują się w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Indiach, Południowej Afryce, Kanadzie i Południowej Ameryce. Szczegóły o firmie – tel. +44 (0)1933 666638, e-mail: enquiries@scottbader.com, strona www: www.scottbader.com

O firmie Infor

Infor, z obrotami rzędu 2,8 mld USD, jest trzecim na świecie pod względem wielkości dostawcą aplikacji i usług biznesowych. Dzięki rozwiązaniom Infor już ponad 70 tysięcy przedsiębiorstw (dużych i średniej wielkości) może usprawniać operacje oraz intensyfikować rozwój w wielu sektorach przemysłu. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę Polish Consulting Company Sp. z o.o. (PCC), która jest partnerem Infor w Polsce. PCC obsługuje obecnie ponad 80 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.e-pcc.pl.

Rafineria Preem wybiera Infor M3

Największa rafineria w Szwecji wdroży Infor M3 w celu ustandaryzowana informacji i modelu procesów.

Infor, wiodący dostawca aplikacji biznesowych dla wybranych branż ogłosił, że Preem, największa rafineria w Szwecji, zainwestowała w system Infor M3, który pomoże jej w modernizacji firmy. Celem inwestycji jest też standaryzacja modelu informacji i procesów, harmonizacja finansów oraz usprawnienie komunikacji między dwoma centrami Preem – Dostaw i Rafinerii oraz Marketingu i Sprzedaży. Rozwiązanie Infor M3 będzie wdrożone w całej organizacji w Szwecji dla 600 użytkowników. Projekt jest częścią programu zarządzania zmianą w Preem – SVAR*.

Preem planuje wdrożyć pełny zestaw aplikacji Infor, łącznie z zarządzaniem łańcuchem dostaw, budżetowaniem, planowaniem i konsolidacją oraz zarządzaniem relacjami z klientem (CRM). „Mamy nadzieję na zredukowanie złożoności procesów dzięki wykorzystaniu rozwiązań Infor w maksymalnym stopniu,” powiedziała Catarina Lotse, dyrektor programu w Preem. „Potrzebujemy równowagi i wydajności kosztów w obsłudze nowej legislacji, oraz wsparcia naszego strategicznego rozwoju w kierunku nowych rynków takich jak źródła energii odnawialnej.”

Jako największa firma paliwowa w Szwecji, obsługująca prawie połowę rynku paliw, Preem jest też kluczowym graczem kierującym się w stronę źródeł energii odnawialnej. Sprzedaż benzyny, oleju napędowego i smaru na szwedzkim rynku odbywa się poprzez własne marketingowe kanały firmy oraz poprzez certyfikowanych resellerów i stacje benzynowe. Preem ma krajową sieć około 600 stacji benzynowych dla odbiorców indywidualnych i firmowych. Biorąc pod uwagę wielkość firmy oraz fakt, że sektor transportu odpowiada za 1/3 emisji wszystkich gazów cieplarnianych w Szwecji, Preem pracuje intensywnie nad redukcją emisji gazów i zminimalizowaniu ich wpływu na środowisko na wszystkich etapach. Tak więc, zrównoważenie dostaw i popytu w łańcuchu dostaw jest kluczowym wyzwaniem, z którym zmierzy się Infor M3 i aplikacje Infor Supplay Chain Planning.

Kluczowe fakty:

  • Infor M3 pomoże Preem osiągnąć przejrzystość w rzeczywistych poziomach zapasów w  całym łańcuchu dostaw.
  • Infor M3 wesprze analizę danych w ramach całego łańcucha dostaw, aż do klienta końcowego.
  • Infor M3 zapewni możliwość śledzenia partii aż do najmniejszego składnika.

Preem będzie korzystał także z Infor ION®, elastyczniej platformy middleware, dzięki której aplikacje mogą działać jako osobne źródła raportowania i analiz, bez konieczności manualnej konsolidacji informacji. ION zarządza również przepływami danych między wszystkimi aplikacjami oraz zapewnia ich połączenie z chmurą i z innymi zewnętrznymi urządzeniami i systemami.

Wdrożenie Infor M3 jako trzon rozwiązania biznesowego w Preem będzie prowadzone w ramach wspólnego programu Infor i Preem, w trzech dużych etapach.

„Jesteśmy zaszczyceni, że Preem wybrał Infor na partnera tak ważnych transformacji biznesowych,” powiedział Malte Ekedahl, dyrektor ds sprzedaży w Infor. „Celem wyboru systemu było uproszczenie procesów, usprawnienie łańcucha dostaw i przygotowanie firmy do przyszłego strategicznego rozwoju na nowe rynki. Jesteśmy dumni, że to właśnie Infor M3 pomoże osiągnąć te cele. Preem jest jednym z naszych największych nowych klientów w ostatnich latach w regionie państw skandynawskich”.

#

*O programie SVAR
SVAR to skrót oznaczający wewnętrzny projekt Preem, który ma na celu wydajne zarządzanie produktami, procesami i rachunkowością. W ramach projektu Preem wymieni około 30 systemów, zastępując je nowymi narzędziami, które zoptymalizują poziom zapasów oraz usprawnią relacje z partnerami biznesowymi.

O firmie Preem

Preem to największa firma paliwowa w Szwecji, z możliwością rafinacji ponad 18 milionów metrów sześciennych ropy naftowej rocznie w dwóch rafineriach. Firma produkuje i sprzedaje benzynę, olej napędowy oraz paliwa ze źródeł odnawialnych dla firm i odbiorców indywidualnych w Szwecji i za granicą. Około 2/3 produkcji jest eksportowane.

Preem zapewnia też ogrzewanie i produkty energetyczne ponad połowie szwedzkich przedsiębiorstw przemysłowych oraz jednej trzeciej małych firm. Preem ma krajową sieć blisko 600 stacji benzynowych, które obsługują prywatny i komercyjny transport.

Firma zatrudnia ponda 1200 pracowników, a jej obroty wyniosły 94 mld koron szwedzkich (SEK) w 2014 roku. Więcej informacji na www.preem.com.

 

O firmie Infor

Infor, z obrotami rzędu 2,8 mld USD, jest trzecim na świecie pod względem wielkości dostawcą aplikacji i usług biznesowych. Dzięki rozwiązaniom Infor już ponad 70 tysięcy przedsiębiorstw (dużych i średniej wielkości) może usprawniać operacje oraz intensyfikować rozwój w wielu sektorach przemysłu. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę Polish Consulting Company Sp. z o.o. (PCC), która jest partnerem Infor w Polsce. PCC obsługuje obecnie ponad 80 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.e-pcc.pl.

Piekarnie Bakers AS wdrożyły Infor M3

Infor ogłosił, że Bakers AS, największa grupa piekarni w Norwegii, należąca do łańcucha detalistów NorgesGruppen ASA, wdrożyła systemy Infor M3 ERP i Infor Warehouse Mobility. Wdrożenie, zakończone o czasie i w ramach wyznaczonego budżetu, ma przynieść poprawę kontroli zakupów, zredukować straty dzięki zmniejszeniu nadprodukcji oraz podnieść produktywność i jakość danych finansowych w celu ich sprawnej analizy. Po starannym wyborze systemu i przy wsparciu NorgesGruppen Data AS, firma Bakers AS wybrała Infor M3 z powodu funkcjonalności systemu dostosowanej do branży, doświadczeniu firmy Infor w przemyśle piekarniczym oraz niskich kosztów posiadania.

Aplikacje zostały wdrożone w dwóch fazach, pierwsza objęła podstawowe moduły operacyjne, a druga dodatkową funkcjonalność. Przed startem systemu odbyły się intensywne testy, które zapewniły późniejsze sprawne funkcjonowanie ponad 350 użytkowników w ramach aplikacji w 12 lokalizacjach firmy.

Ole H Neergaard, dyrektor IT w Bakers AS, powiedział: „Wybierając i wdrażając nowy system ERP, zwracaliśmy uwagę na doświadczenie pracy użytkownika. Zdecydowaliśmy się na Infor M3 nie tylko dlatego, że spełnia nasze oczekiwania co do funkcjonalności, ale też dlatego, że jest znacząco mniej skomplikowany niż inne systemy, które braliśmy pod uwagę. Wystarczyło tylko kilka mniejszych modyfikacji – mimo tego, że dodaliśmy moduł zakupów, magazynów, planowania produkcji i wsparcia produkcji. Wszystko to przełożyło się na większe zadowolenie pracowników na hali produkcyjnej.

Rozbicie projektu na dwa etapy zapewniło nie tylko realizację wdrożenia w zakładanym czasie i budżecie, ale także pozwoliło pracownikom, którzy nigdy nie pracowali z komputerami, na stopniowe oswojenie się z technologią. Obserwujemy ciągłą poprawę.”

Einar Broch, dyrektor sprzedaży w Infor w Norwegii, mówi: „Koncentracja Infor na mikro-branżach i związany z tym brak konieczności modyfikacji systemu sprawiają, że nasz system ERP jest dobrze dopasowany do wymogów branż o tak specyficznych cechach i dużej dynamice, jak piekarnictwo. Piekarnie, takie jak Bakers AS, operujące na dużą skalę, wymagają tego, by wdrożenie było tak samo dopasowane do ich pracy, jak system. Połączenie elastycznego oprogramowania i odpowiedniej metodyki wdrożenia zapewnia szybsze rezultaty.”

#

System Infor M3 jest rozwijany ściśle pod kątem wybranych mikrobranż i jest dedykowanym elementem pakietu narzędzi Infor dla sektora producentów żywności. Ten pakiet narzędzi informatycznych to kombinacja wielu lat doświadczeń i technologii oraz doświadczeń we współpracy ze światowymi liderami sektora spożywczego i technologii, która dba o wygodę i efektywność pracy użytkowników.

Infor, z obrotami rzędu 2,8 mld USD, jest trzecim na świecie pod względem wielkości dostawcą aplikacji i usług biznesowych. Dzięki rozwiązaniom Infor już ponad 70 tysięcy przedsiębiorstw (dużych i średniej wielkości) może usprawniać operacje oraz intensyfikować rozwój w wielu sektorach przemysłu. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę Polish Consulting Company Sp. z o.o. (PCC), która jest partnerem Infor w Polsce. PCC obsługuje obecnie ponad 80 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.e-pcc.pl.

Champion Petfoods wybiera Infor M3

Infor, wiodący dostawca rozwiązań dla biznesu, ogłosił, że firma Champion Petfoods wybrała Infor M3 (Food&Beverage). Kanadyjski wytwórca karmy dla zwierząt Biologically Appropriate™, słynący ze swoich marek ACANA i ORIJEN, chciał zacieśnić wspołpracę ze swoimi dostawcami świeżych regionalnych składników wzbogacających receptury firmy. W skład pakietu Infor F&B, wybranego przez Champion Petfoods, wchodzi system ERP Infor M3 oraz platforma integracyjna ION (Infor Integration Network). W odróżnieniu od przestarzałych systemów, które działały w firmie do tej pory, Infor M3 zapewnia zintegrowane rozwiązanie, które będzie optymalizowało procesy i dostarczało precyzyjne informacje na czas.

„Budujemy super nowoczesną fabrykę w Auburn, stan Kentucky, i musimy zainwestować w technologię i w szybką konsolidację informacji. Dzięki Infor Food & Beverage zyskamy narzędzia pozwalające na to.” – powiedział Matthew Smith, IT Manager w Champion Petfoods.

Infor został wybrany ze względu na najleszą ofertę produktową, specjalizację w branży – zarówno produktów, jak i konsultantów oraz doskonaly zespół supportowy.

“Champion Petfoods zyskał świetną okazję by udoskonalić swoje procesy biznesowe przez konsolidację rozrzuconych systemów w jedno źródło danych. To daje szybszy i kompletny wgląd w operacje.” – mówi Mike Edgett, Industry & Solution Strategy Director, Process Manufacturing w Infor. „Z radością zacieśnimy współpracę z  Champion Petfoods, pomagając firmie zbudować solidny fundament informatyczny na następne lata.”

O firmie Champion Petfoods LP

Champion Petfoods jest niezależnym i wielokrotnie nagradzanym producentem karmy dla zwierząt, z tradycją innowacyjności i niekwestionowanego przywództwa sięgającą ponad 25 lat. Słynne marki ACANA i ORIJEN opierają się na nowoczesnych dietach dla psów i kotów, zawierają świeże lokalne składniki i są przygotowywane w niezwykle nowoczesnych fabrykach firmy.

Polish Consulting Company w Przeglądzie Mleczarskim

W 10 wydaniu Przeglądu Mleczarskiego ukazał się artykuł pt „Jak poradzić sobie z sytuacją, gdy ceny spadają, a konkurencja rośnie.” autorstwa Jacka Jakubika, starszego konsultanta w firmie Polish Consulting. Publikacja ta podsumowuje obecne wyzwania branży mleczarskiej i wskazuje niektóre metody radzenia sobie z nimi.Czytaj dalej