fbpx

LC Waikiki wdraża Infor CloudSuite PLM

Światowy sprzedawca mody – LC Waikiki – wybrał aplikację Infor CloudSuite PLM for Fashion, zbudowaną na platformie Infor OS i wdrażaną w modelu SaaS („software as a service”), w celu zwiększenia widoczności marki, poprawienia prognozowania i wsparcia szybkiego wzrostu.

Firma LC Waikiki wybrała aplikacje Infor gdyż chce sprawniej i bardziej skutecznie reagować odpowiadać na trendy rynkowe. Dodatkowo na decyzję wpływ miały: doświadczenie użytkownika, które oferuje aplikacja, możliwość skalowania, branżowe funkcjonalności przeznaczone dla prywatnych detalistów modowych, a także profesjonalizm i wiedza zespołu konsultantów Infor.

Ponieważ aplikacja jest wdrażana w modelu SaaS, LC Waikiki może skupić się na rozwijaniu swojej działalności i pomaganiu użytkownikom w zwiększeniu wydajności i osiąganiu wartości biznesowej z rozwiązania, zamiast spędzać czas na utrzymywaniu go.

„Branża modowa o wartości 1,3 biliona dolarów jest niezwykle konkurencyjna i przechodzi znaczące zmiany. Aby wspierać rozwój i wydajność, marki modowe muszą mieć systemy, które pozwolą im reagować na najnowsze trendy na wybiegu i szybko wpasowywać je w nowe kolekcje i style oraz przekładać na kliknięcia online i sprzedaż w sklepach”, komentuje Jason Berry, VP Retail&Fashion, EMEA, Infor. „LC Waikiki korzysta z możliwości jakie daje Infor CloudSuite PLM for Fashion, by poprawić widoczność, współpracę i przyspieszyć wzrost – i pokonać konkurencję”.

„Używanie dedykowanej i kompleksowej platformy zaprojektowanej specjalnie w celu wspierania specyficznej dynamiki zarządzania cyklem życia produktu modowego ma kluczowe znaczenie dla zdobycia udziału w rynku w tak wysoce konkurencyjnym przemyśle”, komentuje Serafettin Ozer, dyrektor ds cyfryzacji w LC Waikiki. „LC Waikiki jest liderem na rynku w 15 z 46 krajów, w których działa. Rozbudowane możliwości i intuicyjny interfejs aplikacji Infor CloudSuite PLM for Fashion oznacza, że możemy dalej się rozwijać razem z najlepszymi narzędziami i z absolutnym zaufaniem do tego, jakie będą nasze wyniki. Zarządzanie cyklem życia produktu jest niezwykle istotnym działaniem dla naszej branży, dlatego nasz projekt z Infor jest wysoce strategiczny.”

O LC Waikiki

Historia LC Waikiki narodziła się we Francji w 1988 roku, a od 1997 roku kontynuuje rozwój jako turecka marka pod patronatem LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş.

Jako jedna z wiodących marek przemysłu prêt-à-porter, LC Waikiki ma ponad 958 sklepów zlokalizowanych w 46 krajach, w tym w Turcji i zatrudnia 43 200 pracowników.

Filozofia firmy brzmi: „Każdy zasługuje na dobre ubranie”, pozwalając ludziom cieszyć się dostępną modą poprzez wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach.

LC Waikiki, dzięki zagranicznym inwestycjom ma zamiar być „jednym z trzech największych europejskich sprzedawców odzieży do 2023 r.”.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 17 300 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Źródło: Infor