fbpx

Zahid Group osiąga przełom w transformacji cyfrowej dzięki rozwiązaniom Infor.

Infor, wiodący dostawca aplikacji biznesowych dla wybranych branż ogłosił, że Zahid Group, firma prywatna z siedzibą w Jeddah w Arabii Saudyjskiej osiągnęła przełom w strategii transformacji cyfrowej. Po okresie planowania i przygotowań, jednostka EJAR należąca do Zahid Group uruchomiła z sukcesem pierwszy etap innowacyjnego rozwiązania Infor M3.

Kierownictwo Zahid Group stworzyło mapę transformacji biznesowej w 2012 roku, rozpoczynając od wdrożenia Infor M3 w celu standaryzacji kluczowych funkcji biznesowych we wszystkich firmach grupy oraz zbudowania efektywniejszych modeli działania, które pomogą w zdobyciu nowych klientów i zatrzymaniu istniejących. Cel osiągnięcia operacyjnej doskonałości jest zbieżny z projektem „Wizja Arabii Saudyjskiej 2030”, polegającym na zróżnicowaniu ekonomicznych działań w sektorze prywatnym.

Bazując na infrastrukturze Infor, firma Zahid Group będzie włączała coraz więcej swoich spółek do tego samego rozwiązania w najbliższej przyszłości, jednocześnie wdrażając dodatkowe aplikacje Infor służące lepszej obsłudze klienta. Poprawa wydajności, sprawniejsze podejmowanie decyzji i ulepszenia w obsłudze klienta mają przyczynić się także do umocnienia postrzegania marki firmy.

„We współpracy z Infor uprościliśmy, ustandaryzowaliśmy i zmieniliśmy nasze poprzednie praktyki biznesowe by osiągnąć wyznaczone cele operacyjne. Zważywszy na kompleksowość rozwiązań Infor jest to dla nas idealna okazja do transformacji całej organizacji w firmę jeszcze bardziej konkurencyjną dzięki przejrzystości ważnych operacji biznesowych, gładkiemu przepływowi danych między działami i uporządkowaniu procesów we wszystkich naszych jednostkach” – powiedział Barig Siraj, CIO w Zahid Tractor and Heavy Machinery.

„Osiągnęliśmy kamień milowy w naszej technologicznej podróży, i wprowadzamy transformację cyfrową na każdym poziomie naszego biznesu – zarówno my, jak i nasi klienci widzimy już realne, wymierne korzyści” – kontynuuje Barig.

Rozwiązanie Infor M3 składa się ze skalowalnych aplikacji dostosowanych do branży sprzętu ciężkiego, które zarządzają realizacją łańcucha dostaw, magazynami z urządzeń mobilnych, sprzedażą oraz finansami i księgowością.

„Zahid Group musiała stać się bardziej konkurencyjna na tym wymagającym rynku. Infor M3 odznacza się elastycznością, która obsłuży niejednorodne i złożone środowiska oraz zapewni szybkość i skalowalność tak bardzo potrzebną w dynamicznym prywatnym sektorze Arabii Saudyjskiej” – komentuje Tarik Taman, dyrektor generalny regionu IMEA w Infor.

O firmie Zahid Group
Zahid Group to prywatna organizacja reprezentująca zróżnicowane firmy, strategiczne partnerstwa i znane na całym świecie marki. Biuro główne firmy mieści się w Jeddah w Arabii Saudyjskiej. Grupa jest zarządzana przez znaną rodzinę, której korzenie biznesowe sięgają początków 20-go wieku. Więcej informacji na www.zahid.com.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 15 000 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

 

 

System Infor M3 upiększa Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wzmacnia strategię rozwoju w 2017 – firma wdrożyła zaktualizowaną wersję oprogramowania Infor M3 do szybkiego i niezawodnego obiegu informacji.

WARSZAWA – 17 maja 2017 roku – Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych m.in. do działania w chmurze, poinformował, że Dr Irena Eris, renomowana firma branży kosmetycznej zaktualizowała system Infor M3 do najnowszej wersji. W dynamicznie rozwijającym się polskim przedsiębiorstwie niezawodny obieg informacji odgrywa kluczową rolę. Wdrożenie aktualizacji przeprowadziła polska firma iPCC – Infor Partner Network (IPN).

Poprzedni system Infor pracował w firmie nieprzerwanie od 2008 roku. Dr Irena Eris zdecydowała się na przeprowadzenie analizy procesów w przedsiębiorstwie i usprawnienie ich w oparciu o nowoczesny system ERP.

„Głównym powodem, dla którego zdecydowaliśmy się na aktualizację naszego oprogramowania ERP do najnowszej wersji Infor M3, była konieczność dostosowania technologii informatycznej do bieżących potrzeb i wzrastających wymagań naszych użytkowników. Infor M3 wyróżnia się spośród innych systemów ERP tym, że obejmuje funkcjonalność wymaganą w naszej branży” – mówi Jacek Badowski, kierownik działu informatyki, Dr Irena Eris.

„Z każdą nową wersją Infor M3 rozszerzamy zakres funkcjonalny oprogramowania i optymalizujemy działanie funkcji biznesowych. Dzięki temu klienci mają pewność, że posługują się najlepszymi na rynku rozwiązaniami i nie muszą szukać aplikacji uzupełniających ich zakres działania” – mówi Mariusz Siwek, Channel Director CEE North, Infor.

System ERP w firmie Dr Irena Eris odpowiada za wiele funkcji biznesowych. Infor M3 obsługuje m.in. takie procesy, jak zaopatrzenie, rozwój produktu, produkcję i jej planowanie, kontrolę jakości, magazynowanie, sprzedaż i finanse.

„Dokładnie sprawdziliśmy ofertę rynkową przed podjęciem decyzji. Po gruntownej analizie dostępnych możliwości zdecydowaliśmy się na aktualizację oprogramowania Infor M3. Był to najlepszy wybór zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i dostosowania ich do naszych oczekiwań” – mówi Jacek Badowski.

Infor M3 wyróżnia także nowoczesne podejście do user experience. Infor M3 oferuje wszechstronne funkcjonalności, dzięki którym możliwe jest zredukowanie czasu niezbędnego do konfiguracji i utrzymania systemu. „Wydruki i komunikaty EDI zmieniają się w naszej firmie bardzo często, Infor M3 dostarcza efektywne narzędzia do konfiguracji tych funkcji. Umożliwia to szybsze reagowanie na potrzeby biznesu niż dokonywanie zmian poprzez kodowanie” – zauważa Jacek Badowski.

Wdrożenie zaplanowane było na około 100 dni, ale dzięki perfekcyjnej koordynacji prace udało się sfinalizować wcześniej.

„Zakończyliśmy proces aktualizacji przed czasem i w budżecie, a nowa wersja systemu spełnia oczekiwania naszych użytkowników. Infor M3 w swojej najnowszej wersji będzie wyśmienitą bazą wspierającą realizację wielu usprawnień biznesowych planowanych przez nas w 2017 r.” – podsumowuje Jacek Badowski.

System w najnowszej wersji uruchomiono na początku bieżącego roku.

O firmie Dr Irena Eris

Dr Irena Eris to marka zbudowana przez Irenę Eris – doktor farmacji. Od lat jest ceniona przez Polki i kojarzona z kwintesencją dobrego smaku i stylu. Dzięki realizacji idei holistycznego piękna prezentuje całościowe podejście do pielęgnacji ciała i ducha. Świat marki tworzą nie tylko doskonałej jakości, innowacyjne, skuteczne i bezpieczne luksusowe kosmetyki, ale także dopasowana do indywidualnych potrzeb profesjonalna pielęgnacja, którą uosabiają Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris oraz dbałość o zrównoważony wypoczynek w postaci luksusowych Hoteli SPA na Wzgórzach Dylewskich, w Krynicy-Zdroju oraz Polanicy-Zdroju. Więcej informacji na stronie http://DrIrenaEris.com/

O firmie iPCC

Zespół specjalistów iPCC wyrósł z wieloletniej pracy z systemem klasy ERP Movex (poprzednia wersja systemu informatycznego Infor M3), którego właścicielem była firma Lawson. W 2008 r. stworzona została firma Polish Consulting Company, która, po przejęciu firmy Lawson przez Infor, jako polski partner korporacji Infor, zajmuje się dostarczaniem i wdrażaniem zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami (systemy klasy ERP i około-ERP), w szczególności systemu Infor M3. Obecnie z usług iPCC korzysta ponad 80 przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych w Polsce i za granicą. W kwietniu 2016 r. firma Polish Consulting Company zmieniła nazwę na iPCC. Więcej informacji na stronie https://i-pcc.pl/

O Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 15 000 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

 Więcej informacji:

Joanna Borowska, Omega Communication, 22 854 1623, 664 761 401, jborowska@communication.pl

 

Fetim Group odpowiada na wyzwania rynku razem z Infor

Międzynarodowa firma produkująca elementy konstrukcyjne i dekoracje dla domu przechodzi na wersję Infor M3 w chmurze.

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji biznesowych zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że grupa Fetim, lider w produkcji dekoracji dla domu, ukończyła z sukcesem migrację rozwiązania ERP Infor M3 do struktury w chmurze. Firma będzie też korzystała z Infor ION® by zintegrować wszystkie aplikacje funkcjonujące w przedsiębiorstwie oraz by połączyć rozwiązania działające w chmurze z tymi na standardowej platformie. Rynek dekoracji dla domu przeszedł radykalne zmiany w ostatnich kilku latach. Czynniki takie jak wzrost sprzedaży online, transparentność dostawców i cen oraz znaczna konsolidacja detalistów europejskich dramatycznie zmieniły rolę wszystkich graczy w tym kanale dystrybucji.  Kiedyś sklepy typu DYI („Do It Yourself” – zrób to sam) stanowiły znaczącą część bazy klientów Fetim, teraz natomiast dołączyły do niej platformy online tych sklepów oraz szybko rosnąca grupa klientów wyłącznie internetowych. W dodatku rosnący trend „Do It For Me” (zrób to za mnie) pokazuje wzmocnienie profesjonalnych usług grup takich jak deweloperzy, budowniczy domów czy usługodawcy kompleksowi branży.

„Fetim umieszcza swoje aplikacje w chmurze gdyż to zapewni nam szybkość reagowania na zmiany” – powiedział Frans Beerkens, dyrektor Fetim Group.

Fetim podjął decyzję o migracji także z powodu międzynarodowych przejęć, które skutkowały dużymi zmianami w liczbie użytkowników i wymaganych zasobach IT. Jako rosnąca firma zarówno w sektorze produkcyjnym, jak i dystrybucyjnym, Fetim chciał też zracjonalizować inwestycje w IT (wydatki na utrzymanie i inwestycyjne).

Użytkując Infor M3 od lat, firma Fetim miała wpływ na funkcjonalność kolejnych wersji systemu – dlatego też wdrożenie M3 w chmurze nie wymagało żadnych kastomizacji. Dzięki temu Fetim cały czas nadąża za zmieniającym się rynkiem i swoją globalną bazą klientów. Integracja z pozostałymi aplikacjami, w tym z systemem WMS (zarządzania magazynem) od innego dostawcy będzie zrealizowana za pomocą Infor ION.

Ponadto, razem z migracją do chmury, firma przeniesie obsługę systemu z infrastruktury desktopowej do mobilnej, będzie też lepiej zarządzać stale rosnącym problemem bezpieczeństwa danych. Usługi te zostały powierzone w ramach outsourcingu firmie Infor oraz partnerowi Infor – Amazon Web Services (AWS).

O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 15 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.

Rexel optymalizuje obsługę klienta z systemem Infor M3

 

Wiodący dystrybutor w branży elektrycznej inwestuje w aplikację ERP by usprawnić obsługę klienta i zapewnić spójność marki.

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji biznesowych zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że firma Rexel UK, czołowy dystrybutor produktów elektrycznych oraz usług wdrożył system Infor M3. Aplikacja wspiera program usprawnień w firmie i standaryzację procesów we wszystkich 350 oddziałach Rexel oraz zapewnienia dostęp do szczegółowej informacji – w celu ulepszenia obsługi klienta i zapewnienia spójności marki.

Infor M3 jest solidną platformą, która umożliwi firmie wdrożenie zmian w sposób bardziej efektywny, zapewni przejrzystość stanów magazynowych oraz pomoże kadrze zarządzającej lepiej monitorować i porównywać wyniki działalności całej grupy. W szczególności aplikacja wesprze zarządzanie wyzwaniami związanymi z dystrybucją dużych wolumenów, przyczyniając się do lepszej obsługi klienta w całej organizacji.

„Ustanowienie nowej platformy technologicznej, która pomoże osiągnąć spójność marki jest kluczem do osiągnięcia lojalności klienta i rozwoju biznesu” – powiedział Frank Lauriello, CTO w firmie Rexel. „Przejście ze starszej wersji systemu (Movex) na Infor M3 oznacza, że każdy oddział ma szybki i łatwy dostęp do głębokich informacji o stanie magazynów czy kosztach, gdyż stają się one przejrzyste, co z kolei wspiera lepsze podejmowanie decyzji i optymalizację obsługi klienta.”

„Mamy wiele lat doświadczenia w pracy z systemami ERP, łącznie z SAP i Oracle, i muszę przyznać, że wydajność i skalowalność Infor M3 jest imponująca. Pracujemy z Infor nad innowacjami zarówno w strategii obsługi klienta, jak i ofercie internetowej. Infor M3 czyni naszą firmę elastyczną w przystosowaniu się do zmian” – kontynuuje Lauriello.

“Dla firm zajmujących się dużymi ilościami produktów, stany magazynowe i obsługa klienta są naprawdę kluczowymi czynnikami sukcesu” – komentuje Phil Lewis, VP Solution Consulting Europe w Infor, “W 2017 roku dostarczenie produktu do właściwego miejsca, przy świetnej obsłudze i zachowaniu wybranych parametrów produktu niezależnie od oddziału, w którym się kupuje, w wielkiej mierze zależy od dobrych systemów zapewniających aktualną informację i dostawę zgodnie z zamówieniem w najbardziej wydajny sposób. Infor M3 umożliwia to wszystko, a jego skalowalność zapewnia dystrybutorom rozwój zgodny z ich zmieniającymi się strategiami biznesowymi.”

O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 15 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.

Preserved Food Specialty usprawnia operacje i zwiększa konkurencyjność za pomocą Infor M3

Rozwiązanie Infor zapewni tajskiemu producentowi suszonej żywności integrację wszystkich procesów biznesowych w ramach jednej platformy.

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji biznesowych zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że firma Preserved Food Specialty (PFS) z Tajlandii, która jest wiodącym producentem i dostawcą (dla marek lokalnych i na całym świecie) suszonej żywności – owoców morza, mięsa, owoców i warzyw, a także produktów nabiałowych i innych – wybrała Infor M3 by zoptymalizować procesy biznesowe i usprawnić wszystkie operacje. Rozwiązanie jest wdrażane przez Lawson Software Thailand, partnera Infor specjalizującego się w konsultingu i wdrożeniach systemów.

Przedsiębiorstwo PFS szukało platformy biznesowej, która płynnie zintegrowałaby rozliczne specjalistyczne i odrębne systemy zgromadzone w firmie w ciągu wielu lat. Stały one się niezwykle trudne do zarządzania i powolne w działaniu, co powodowało niewydolność operacyjną.

„Nieustannie zmagamy się z groźną konkurencją, musimy więc usprawnić technologię by spełniać szybko zmieniające się wymagania klientów” – powiedział Worapars Mahattanobol, dyrektor zarządzający w Preserved Food Specialty. „Jesteśmy przekonani, że Infor M3 zrealizuje nasze potrzeby biznesowe.”

Wdrożenie Infor M3 obejmie produkcję, magazyny, zakupy, finanse i marketing. Analizując różne konkurencyjne systemy, firma PFS stwierdziła, że Infor M3 jest oczywistym wyborem z powodu elastyczności i możliwości zarządzania złożonym i zróżnicowanym środowiskiem oraz możliwościom wprowadzania modyfikacji w każdym momencie – co pomoże PFS podejmować świadome i szybkie decyzje biznesowe.

Infor słynie z dostarczania najlepszych i przetestowanych rozwiązań branżowych, sprawdzających się na całym świecie w wielu branżach gospodarki. Komentując zaangażowanie Infor i dogłębną znajomość branży spożywczej, Worapars Mahattanobol podkreśla: „Infor M3 fantastycznie zarządza całym skomplikowanym portfolio usług i operacji związanych z produkcją spożywczą, co potwierdza głębokie zrozumienie naszego biznesu przez producenta systemu.”

„Cieszymy się, że firma PFS dołączyła do grona naszych klientów i że Infor M3 odgrywa kluczową rolę w jej ciągłej transformacji” – powiedziała Helen Masters, wiceprezes i dyrektor zarządzająca regionem południowej Azji (ANZ & ASEAN) w Infor. „M3 pomoże PFS osiągnąć założone cele rentowności zarządzając klientami firmy, logistyką, finansami i produkcją w ramach jednej platformy i zapewniając holistyczny widok, który przyspieszy podejmowanie decyzji wewnątrz i na zewnątrz fabryki.”

Produkcyjny start systemu przewidziany jest na czerwiec 2017.

 

O firmie Preserved Food Specialty

Preserved Food Specialty to lider w Tajlandii w produkcji przetwarzanej suszonej żywności, łącznie z ekstraktami, produktami mrożonymi, a także suszonymi powietrzem i przez odwirowanie. PFS jest dostawcą do wielu wiodących firm w kraju i na całym świecie. Więcej informacji: www.preservefood.net.

O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 15 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.

Auricchio inwestuje w Infor M3 by wesprzeć światowy rozwój

Włoski producent serów za pomocą aplikacji Infor usprawnia planowanie i analitykę osiągając spójność w całej grupie.

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji biznesowych zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że włoski producent serów – firma Auricchio S.P.A. wybrała systemy Infor M3, Warehouse Mobility oraz Infor Xi by wesprzeć swój światowy rozwój i ustandaryzować procesy w całej grupie.

Platforma ERP ma wesprzeć potrzeby firmy specyficzne dla branży świeżej żywności, wspomóc analizę danych oraz procesy planowania i procesy logistyczne w 10 operacyjnych oddziałach firmy we Włoszech, Stanach Zjednoczonych i Hiszpanii.

Będąc w trakcie znaczących zmian – takich jak np. kilka przejęć w ciągu ostatnich lat – producent i dystrybutor serów „Made in Italy” wybrał aplikację Infor z powodu jej elastyczności, funkcjonalności branżowej (spożywczej) oraz nowszej, bardziej nowoczesnej i otwartej platformy zarządczej. Możliwość obsługi firmy międzynarodowej, skalowalność oraz zaufanie do lokalnych partnerów Infor, Cad-it i Brainware, to kolejne ważne powody decyzji Auricchio. Odwiedziny w firmach referencyjnych z tej samej branży, które korzystają z systemu Infor M3, utwierdziły Auricchio w tym, że Infor to najlepszy partner w projekcie transformacji firmy.

System , którego start produkcyjny dla 150 użytkowników przewidziany jest na styczeń 2018 roku, ma przynieść korzyści m.in. z lepszej koordynacji oddziałów, dokładniejszego zarządzania niuansami każdego produktu od strony kosztowej oraz restrykcji związanych z certyfikacją i identyfikowalnością. Lepsza informacja o każdej operacji – począwszy od produkcji, przez zapasy i zmiany wagi, po obsługę logistyczną –  przyczyni się do redukcji odpadów, usprawnienia rotacji produktów oraz ulepszenia obsługi klienta.

„Pracujemy w niestabilnym środowisku, i często musimy adaptować nasze strategie by sprostać zmieniającym się warunkom rynku” – mówi Giovanni Martini, Dyrektor finansowy i kontroler w Auricchio Group. „Zmiany prawne i zmiany innych regulacji mają znaczący wpływ na nasze operacje biznesowe, zwłaszcza, że mamy tak wiele różnych firm należących do grupy, o których musimy składać sprawozdania. Także wymogi co do identyfikowalności i certyfikacji są kluczowe w branży świeżej żywności. Musimy więc mieć system, który pomoże nam radzić sobie z tymi wszystkimi trudnościami, na dodatek za pomocą łatwego w obsłudze interfejsu. Rozwiązanie Infor zapewni nam jeden spójny widok zarządczy naszych wszystkich operacji, pomagając nam nie tylko sprostać wymaganiom legislacyjnym, ale też elastycznie i szybko odpowiadać na okazje na rynku by zmaksymalizować zyski.”

„Zwiększająca się złożoność, połączona z minimalnymi marżami i stale zmieniającym się popytem konsumenta w branży spożywczej oznacza, że systemy typu „jeden pasuje do wszystkich” są pieśnią przeszłości” – stwierdza Bruno Pagani, Dyrektor Sprzedaży w Infor we Włoszech. „Producenci odnoszący sukces, tacy jak Auricchio, wdrażają technologię, która jest ściśle dopasowana do wymogów ich branży, w tym wypadku złożoności procesów produkcji sera, bez poświęcania skali projektu. Mikro-branżowa strategia Infor jest zaprojektowana tak, by sprostać takim właśnie wyzwaniom. Jesteśmy tym bardziej zadowolenie, że będziemy częścią kolejnego etapu rozwoju Auricchio.”

O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 15 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.

LTP Group i Infor – pasuje jak ulał

Duński producent z branży odzieżowej wdraża rozwiązanie Infor CloudSuite Fashion (składające się ze zintegrowanych ze sobą aplikacji Infor M3 oraz Infor PLM).

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że duński producent z branży odzieżowej, LTP Group, wybrał rozwiązanie Infor CloudSuite Fashion (oparte na Infor M3 i Infor PLM), które będzie wdrożone we wszystkich fabrykach firmy w Europie i na Dalekim Wschodzie. Rozwiązanie wspomoże LTP w rozwoju, zapewniając firmie korzyści standaryzacji, a jej klientom lepszą jakość dzięki połączonym możliwościom systemów zarządzania zasobami (ERP – Infor M3) i cyklem życia produktu (Infor PLM). LTP Group produkuje odzież dla marek takich jak Kjus, House of Lola i Peak Performance, jak również obicia do sof i krzeseł. Firma zatrudnia ponad 1200 pracowników w 7 fabrykach i wytwarza ponad 3 miliony produktów rocznie.

Obsługując tak duże wolumeny produkcji, LTP zmaga się z wyzwaniami ciągłych zmian w projektach, których serie już są w produkcji. By dostosować się do tego dynamicznego środowiska firma szukała rozwiązania, które łączyłoby ERP z PLM, jednocześnie obsługując standardowe procesy.

Po dokładnej analizie rynku i porównaniu ofert, wybrano aplikację Infor CloudSuite Fashion, gdyż odznacza się ona głęboką funkcjonalnością branżową dla przemysłu odzieżowego oraz prostym i szybkim połączeniem możliwości ERP i PLM. Ponadto, może ona pomóc w usprawnieniu czasu wprowadzenia produktów na rynek i procesów magazynowania w całym łańcuchu dostaw, łącznie z obsługą pod-dostawców.

Przedsiębiorstwo LTP wybrało wdrożenie w chmurze gdyż dzięki temu będzie mogło skupić się na swojej działalności, powierzając odpowiedzialność za hosting, maintenance i upgrade’y technologii firmie Infor. Wdrożenie w chmurze zapewnia także spójność we wszystkich oddziałach grupy na świecie oraz prostą ścieżkę przyszłych ekspansji.

„W branży tak konkurencyjnej i innowacyjnej jak odzieżowa, zdolność do dostarczenia klientowi wartości dzięki integracji rozwoju produktu z procesami końcowymi może być prawdziwą przewagą” – powiedział Morten Ostergaard, CEO w LTP Group. „Nasza inwestycja w technologię Infor przede wszystkim ma na celu zapewnienie nam wzrostu oraz możliwości szybszej i lepszej reakcji na potrzeby klienta.”

„Producenci z branży fashion szukają technologii, która nie tylko pozwoli na oszczędności dzięki funkcjonalnościom branżowym w standardzie, ale też dostarczy innowacyjne narzędzia pomagające osiągać wzrost” – powiedział Andrew Dalziel, dyrektor ds strategii branży i rozwiązań w Infor. „Chmura zapewni LTP obydwie te korzyści, jak również spójność, standaryzację oraz szybkość operacji.”

O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 15 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.

Słynna francuska winiarnia Maisons et Domaines Henriot wybiera Infor M3

Rodzinny biznes, będący właścicielem marek szampana, burgunda i likierów, potrzebował jednego centralnego narzędzia zarządzania, które ujednolici wszystkie podmioty.

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że grupa Maisons et Domaines Henriot (poprzednia nazwa: LA VIGIE), która specjalizuje się w produkcji i dystrybucji likierów oraz win takich jak Champagne, Burgund, Beaune, Chablis, Fleurie (z markami takimi jak Champagne Henriot, Bouchard Père et Fils, William Fèvre, Château de Poncié, Lejay-Lagoute), wybrała system Infor M3 jako rozwiązanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP). W projekcie, który rozpoczął się na początku 2015 roku, ustanowiono także nowy zespół zarządzający i zajmujący się projektowaniem i wdrażeniem szerokiej gamy rozwiązań w celu połączenia różnych marek, ukierunkowaniem procesów i optymalizacją wyników działalności – wszystko to w zgodzie z wizją, misją i wspólnymi działaniami firmy.

Projektem dowodzi Sandrine Lesnik, CIO w firmie Maisons et Domaines Henriot, która powiedziała: „Mieliśmy potrzebę natychmiastowego stworzenia jednej nowej platformy zarządczej wspierającej transformację grupy. Ponad 40 aplikacji biznesowych działających w naszej firmie to za dużo, zamiast więc rozwijać każdą z nich kawałek po kawałku, zdecydowaliśmy się skupić na standardowym rozwiązaniu, które zintegruje nasze wszystkie funkcje i potrzeby.”

Projekt rozpoczął się pod koniec 2015 roku, po wstępnym teście benchmarkowym, łącząc sześciu dostawców oprogramowania. Jednym z warunków wstępnych było zapewnienie wspólnego dostawcy i integratora pracującego cały czas razem z zespołami by czuwać nad utrzymaniem jakości pre-definiowanych funkcji i usług.

Sandrine Lesnik kontynuuje: „Możliwości standardowej wersji systemu M3 w zakresie wspierania naszych głównych procesów biznesowych oraz nieustanne zaangażowanie Infor i firmy partnerskiej Helant w integrację naszych rozlicznych funkcjonalności były głównymi powodami naszego wyboru. Poza tym, zachwycił nas piękny graficzny interfejs M3 oraz oddanie, z jakim zespół słuchał naszych potrzeb i na nie odpowiadał, szczególnie w obszarze CRM i specyficznych problemów związanych z prowadzeniem winiarni.”

Wdrożenie Infor M3 odbędzie się w kilku etapach, start systemu przewidziany jest na początek 2018 roku.

Sandrine Lesnik podsumowuje: „Dzięki ustanowieniu nowej organizacji na poziomie zarządu grupy, projekt będzie mógł być prowadzony na wielu płaszczyznach. Mamy ponad 350 pracowników i obroty rzędu 100 mln Euro; naszą ambicją jest podejmowanie akcji, które zapewnią naszym wszystkim markom wspólną tożsamość, i które jednocześnie zbudują platformę i narzędzia wspierające przekształcenie grupy w bardziej spójną, aktywną i wydajną organizację.”

O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 15 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.

Infor M3 w Zakładach Porcelany Stołowej „Lubiana”

Zakłady Porcelany Stołowej „Lubiana” S.A. to jedna z największych i najbardziej znanych firm na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych, od ponad 40 lat produkująca porcelanę do użytku domowego i hotelowego. Specjalizacją ZPS są artykuły z linii hotelowej przeznaczone na eksport (ponad 80% produkcji). Firma stale się rozwija i inwestuje w najnowsze technologie, czego przykładem jest projekt rozszerzenia używanego systemu ERP.

Od kilkunastu lat Zakłady „Lubiana” korzystają w zarządzaniu firmą z systemu ERP Infor M3, i są z niego na tyle zadowolone, że regularnie decydują się na upgrade do aktualnie najwyższej wersji. Kilka miesięcy temu zakończył się właśnie duży projekt podniesienia systemu Infor M3 do najnowszej wersji, który został zrealizowany w krótkim czasie 6 miesięcy przez firmę iPCC Sp. z o.o. – polskiego partnera wdrożeniowego producenta systemu – firmy Infor.

W ramach projektu wdrożono także obsługę magazynu wysokiego składowania Infor Warehouse Mobility. Jest to narzędzie zaprojektowane specjalnie do mobilnej pracy z użyciem skanerów oraz terminali montowanych na ciężarówkach. Dzięki niemu automatyzowane są procesy przyjęć, obsługi ruchów wewnątrz magazynu, wydań, raportowania zleceń produkcyjnych oraz przesyłania informacji o stanie magazynowym.

Ponadto, iPCC przeprowadziło też w ZPS „Lubiana” SA duży projekt wdrażania pętli usprawnień, dotyczącej zarówno zaawansowanego planowania produkcji i raportowania, jak i narzędzi ułatwiających pracę managementu – począwszy od obsługi procesów (workflows) przy pomocy platformy Infor Xi, a skończywszy na Business Intelligence. Przykładem jednego elementu pętli jest moduł Infor M3 SCO (Supply Chain Orders) — potężne narzędzie, które wiąże zlecenia produkcyjne z zamówieniami sprzedaży i systemem MRP, umożliwiając lepsze zarządzanie produkcją na zamówienie klienta. SCO pozwala na łatwą, wielopoziomową identyfikację wszystkich zleceń składających się na łańcuch realizujący zamówienie. Dzięki temu nie ma problemów z udzielaniem odpowiedzi na pytanie w jakiej fazie realizacji znajduje się zamówienie. Można również zautomatyzować wielopoziomowe przeplanowanie całego łańcucha w przypadku, gdy klient zmieni swoją decyzję odnośnie do ilości lub daty dostawy.

 

Kiviks Musteri inwestuje w aplikacje Infor

Szwedzki producent cydru – Kiviks Musteri – inwestuje w aplikacje Infor by obniżyć całkowity koszt posiadania (TCO) i korzystać z możliwości identyfikacji produktów.

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że szwedzki producent cydru i przetworów owocowych – Kiviks Musteri (Kiviks) – będzie wdrażał pakiet Infor CloudSuite Food & Beverage. Aplikacja oparta na systemie Infor M3 będzie solidną bazą rozwoju firmy, która pomoże w modernizacji całego biznesu przy jednoczesnym obniżeniu kosztów TCO i wdrożeniu funkcjonalności identyfikowalności produktów.

Doświadczając w ostatnich siedmiu latach wzrostu na poziomie 100%, Kiviks musiał dostosować infrastrukturę IT – tak, by zapewniała ona możliwość realizacji potencjału firmy i była wystarczająco skalowalna by udźwignąć rozwój. Pakiet Infor CloudSuite Food & Beverage jest nieszablonowym rozwiązaniem, zawierającym głęboką funkcjonalność przygotowaną specjalnie dla firm z branży spożywczej – i jako taki pomoże Kiviks nadążyć za tempem wzrostu.

„Jesteśmy małą, lecz szybko rosnącą firmą ze złożonym portfolio produktów i usług, i możliwości systemu z Infor CloudSuite Food & Beverage zrobiły na nas wrażenie” -powiedział Mattias Wistrand, CFO w Kiviks Musteri. „Mamy ponad 70 odmian jabłek rosnących w naszych sadach oraz szeroki wachlarz produktów – począwszy od soków jabłkowych, cydru i sosów, przez dżemy i marmolady, aż do sosów deserowych. W takich warunkach optymalizacja uzysku i zapewnienie dostępności produktów jest wyzwaniem. W wielu przypadkach jesteśmy w rękach natury – jabłka muszą być zebrane dokładnie w wyznaczonym czasie by miały najlepszy smak, tak więc czas, jaki mamy na ich przetworzenie jest krótki. Jednakże, odpowiednia platforma IT będzie pilnowała rygoru w naszych procesach, pomagając zwiększyć wydajność i zapewnić lepszy dochód.”

„Oprócz tego, że system Infor CloudSuite Food & Beverage będzie wspierał wzrost firmy Kivik w przyszłości, zredukuje też administrację i wyciekanie kapitału” – kontynuuje Mattias Wistrand. „Wdrożenie w chmurze nieszablonowej branżowej funkcjonalności w ramach standardu pozwoli nam skoncentrować się na rozwijaniu naszego biznesu, a nie systemu ERP.”

„Ochrona marży i reputacji poprzez zwinne działania operacyjne i zaawansowane możliwości identyfikacji produktów to najważniejsze sprawy dla dzisiejszych producentów żywności” – mówi Mike Edgett, dyrektor ds branży F&B i strategii rozwiązań w Infor. „Kiviks jest doskonałym przykładem małej firmy, która zmaga się z olbrzymią złożonością swoich surowców, sięgając po sukces na znacznie wyższą półkę. Dzięki solidnej i nowoczesnej platformie IT firma może skupić się na sukcesie i zdobywać udziały w rynku nie będąc obciążoną niepotrzebnym ryzykiem, które pojawia się przy stosowaniu przestarzałych systemów.”

O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 15 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.