fbpx

Z bloga Infor…. – Pokolenie „Z”

Blog Infor „Designed for fashion”

„Pokolenie Z” dorasta….
W branży, w której jutrzejsze trendy wyznaczają dzisiejszą strategię, firma, która nie rozumie Pokolenia „Z” (ang. „Gen Z”) praktycznie nie ma przyszłości…

Niedawny artykuł w magazynie Apparel cytuje Jerry Inman’a, dyrektora ds marketingu w Demand Worldwide (agencji marketingowej specjalizującej się w branży IT oraz świadczącej usługi konsultingowe dla branży sieci handlowych i detalistów), który pokazuje jak zrozumieć tę grupę docelową, stanowiącą aż 26% populacji i mającą olbrzymią siłę nabywczą (około 200 mld USD).

Owi konsumenci, w wieku 21 lat i młodsi, polegają na smartfonach właściwie we wszystkim. Ich brak zainteresowania robieniem zakupów w sklepach stacjonarnych przyczynił się do zmniejszenia ruchu w takich sklepach o 39%!

Stały popyt wymaga stałego zaopatrzenia

Dzięki technologiom socjalnym i aplikacjom transmisji danych, takim jak np. Periscope, filmy z najnowszymi produktami mogą być natychmiast udostępnione konsumentom.

Idąc po linii tych rosnących oczekiwań otrzymywania informacji i ich natychmiastowego wykorzystania, Instagram ostatnio uruchomił usługę Like2Buy, która zmienia zwykłe przeglądanie w aktywne kupowanie poprzez bezpośrednie linki do e-sklepów. Będący „brakującym ogniwem między ruchem w internecie a dochodem”, Like2Buy unaocznia rosnącą potrzebę zjednoczenia działań marketingowych z operacyjnymi.

Zamiast składać obietnice, które „masz nadzieję” spełnić, skup się na zaspokojeniu popytu pochodzącego z różnych źródeł – to zmaksymalizuje zyski bez zamrażania cennego kapitału w dużych zapasach, które mogą się nie sprzedać z maksymalnymi marżami.

Nowe wartości i nowe rozwiązania

Kolejnym punktem wskazanym przez Jerry Inman’a jest fakt, że 76% Pokolenia „Z” jest szczerze zatroskanych sprawą niekorzystnego wpływu działalności człowieka na naszą planetę. Jeśli korzystasz z odpowiedniego rozwiązania technologicznego, informacje dotyczące warunków pracy fabryki, inicjatyw zrównoważonego rozwoju, czy surowców będą skonsolidowane w centralnej bazie danych, łatwo dostępnej i możliwej do szybkiego udostępniania przez platformy online.  Ten nowy poziom wglądu w historię „za metką” buduje zaufanie i tworzy emocjonalne połączenia poprzez „odżywianie” oczekiwań i trendów, które będą się wzmagały.

Źródło: http://blogs.infor.com/inforfashion/2016/11/gen-z-marketing-insights.html

Dixcy Textiles wybiera Infor M3


System ma usprawnić procesy biznesowe w firmie i ułatwić pracę użytkownikom.

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że Dixcy Textiles Pvt Ltd, jeden z liderów w segmencie markowych wyrobów pończoszniczych w Indiach, wybrał rozwiązania Infor – M3, XI oraz d/EPM – w celu usprawnienia procesów biznesowych w firmie i ułatwienia pracy użytkownikom.

Dixcy Textiles zatrudnia ponad 3000 pracowników i może produkować do 625 000 sztuk garderoby dziennie, sprzedawanych w 120 000 sklepów. W ostatnich latach firma doświadczyła olbrzymiego wzrostu i zaczęła szukać kompleksowej platformy software’owej, która pomogłaby jej osiągnąć lepszą kontrolę nad procesami i poprawić wydajność. Przedsiębiorstwo oceniło różne rozwiązania dostępne na rynku – łącznie z tymi, które były stosowane u konkurencji firmy. W zamiarze szukano rozwiązania „szytego na miarę” lecz nowoczesnego przez długie lata – i wybrano oprogramowanie firmy Infor. Oprócz Infor M3 firma zdecydowała się też na platformę technologiczną Infor XI oraz system Infor d/EPM służący do dynamicznego zarządzania wynikami. Cały pakiet ma zapewnić lepszą widzialność zasobów, zredukować złożoność procedur, pomóc zbudować lepsze relacje z klientami oraz zapewnić lepsze zrozumienie biznesu.

„Dixcy jest wyróżniającym się branżowym przykładem tego, w jaki sposób strategiczna technologia może ułatwić bezproblemowe przejście ze starych, sztywnych systemów do zautomatyzowanych operacyjnych metod. Wybierając Infor, firma Dixcy ustanowiła podstawy dla bogatych w funkcjonalność technologii, które będą skutkowały wzrostem wartości całej organizacji. Cieszymy się, że możemy wesprzeć tego prężnego lidera w transformacji i mamy nadzieję na długotrwałą z nim relację” – powiedział Ashish Dass, wiceprezes i dyrektor zarządzający Infor, subkontynent południowej Azji.

Z kolei Prem Prakash Sikka, prezes i dyrektor zarządzający Dixcy Textiles Pvt Ltd przyznaje: „Branża odzieżowa jest jedną z najbardziej konkurencyjnych jeśli chodzi o trendy i potrzeby klientów. Dzięki zintegrowanemu rozwiązaniu Infor mamy narzędzia do zarządzania całym procesem – łącznie z pozyskiwaniem zaopatrzenia, dystrybucją, produkcją, aż do sprzedaży – w sposób bardziej wydajny, z jednoczesną kontrolą kosztów w firmie. Jestem szczęśliwy, że możemy teraz działać tak szybko, jak sam rynek branży Fashion.”

Infor M3 to rozbudowany, scentralizowany system ERP przeznaczony dla średniej wielkości i dużych producentów i dystrybutorów, zarówno tych działających w skali lokalnej, jak i globalnej. Rozwiązanie oferuje elastyczność operacji, technologii i skali. Obsługując firmy z wieloma lokalizacjami i oddziałami, Infor M3 pomaga organizacjom przystosować się do zmieniających się potrzeb biznesowych. System zapewnia elastyczność w zarządzaniu różnorakimi modelami i złożonymi środowiskami oraz szybkość wprowadzania jakichkolwiek poprawek do danych. Napisany w języku Java, M3 zapewnia klientom niezależność od platformy systemowej i sprzętowej.

O firmie Dixcy Textiles

Firma Dixcy Textiles została założona w 1982 roku przez Shri Prem Prakash Sikka, z wizją stworzenia silnej marki, która będzie zaopatrywała cały segment rynku pończoszniczego. Tworząc innowacyjne produkty wyróżniające się ekonomiczną ceną, Dixcy przekształciła się na przestrzeni 32 lat z marki bieliźnianej w markę kształtującą style.

O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 15 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.

Creme de la creme

W  jaki sposób odpowiednio dobrana technologia niweluje różnicę między zyskiem a stratą w przemyśle mleczarskim?

Przewiduje się, że globalne zapotrzebowanie na produkty mleczne będzie rosło w tempie 2% rocznie przez najbliższą dekadę, głównie w krajach rozwijających się w Azji, Południowej Ameryce i Europie Wschodniej. Dlatego też potencjał branży mleczarskiej jest ogromny – jeśli tylko będzie ona działać w skali światowej. Oznacza to, że przetwórcy mleka muszą być w jak najlepszej kondycji – realizować politykę ekspansji będąc konkurencyjnym oraz spełniając nieustannie rosnącą ilość przepisów i regulacji. Zdolność szybkiej i efektywnej reakcji na dynamikę rynku może zapewnić sukces. Ale, w tak złożonej branży jak mleczarstwo, w której dodatkową komplikacją jest krótki termin przydatności produktów do spożycia oraz presja cenowa wywierana przez supermarkety, nie jest to łatwe zwycięstwo.

Jednakże wygrana nie jest niemożliwa. Wdrożenie zaawansowanych rozwiązań technologicznych  może stanowić różnicę między zyskownym i niezyskownym biznesem, zapewniając prawidłowe planowanie i osiąganie pożądanego wzrostu we właściwym czasie.  Jakkolwiek kuszące mogą wydawać się stare, znane nam systemy, nie zapewnią one prawidłowego czy kompletnego rozwiązania problemów. Zbieranie informacji z kilku różnych, oddzielnych systemów to jeden z wielu obszarów narażonych na popełnianie błędów, które mogą mieć katastroficzne skutki – na przykład w naszej globalnej dystrybucji czy przy śledzeniu pochodzenia partii, produktów, składników, surowców. Odrębne, ogólne aplikacje zapchane danymi nie mogą konkurować z systemami biznesowymi, które zapewniają wgląd w całe przedsiębiorstwo za pomocą jednego kliknięcia.

Uproszczona złożoność

Odpowiednie, zintegrowane rozwiązanie do zarządzania firmą odpowie na specyficzne potrzeby branży mleczarskiej, rozwiązując problemy wiążące się z krótką datą ważności, na przykład w zarządzaniu magazynem, prognozowaniu produkcji i zarządzaniu zapasami, a także identyfikowalności i efektywnej dystrybucji. Musimy jednak pamiętać, że aplikacje typu „jeden rozmiar dla wszystkich” też nie są wystarczające, gdyż nie są w stanie sprostać niuansom i unikatowym wymaganiom przemysłu mleczarskiego. Niektórzy producenci oprogramowania uznali ten fakt i zaprojektowali rozwiązania, które są perfekcyjnie dopasowane do takich niuansów i dynamiki branży.

Na przykład, istnieją systemy, które obsługują cały łańcuch dostaw w mleczarstwie, zarządzając przygotowaniem, produkcją i dystrybucją produktów – i zapewniając tym samym spójny i jasny obraz schematu zamówień oparty na danych historycznych i prognozowaniu. Dzięki temu z kolei firma może optymalizować w pełni plany produkcyjne. Kierownicy produkcji mogą teraz podejmować precyzyjne decyzje odnośnie produkcji, wdrażając konieczne zmiany szybko i efektywnie. Dokładność prognozowania i planowania popytu jest niezwykle istotna w branży, w której tak łatwo wytworzyć zbyt mało lub zbyt dużo produktów gdy planowanie jest niedokładne lub nietrafione.

Śledzenie i identyfikacja

Identyfikacja to kolejny obszar, w którym firmy mleczarskie mogą wykazać przewagę gdy pracują z odpowiednim systemem. Rosnąca potrzeba szybkiej reakcji w obszarze wycofań, jak również możliwość śledzenia partii (zarówno do przodu, jak i w tył całego łańcucha dostaw) to zaledwie dwa zagadnienia z zakresu identyfikowalności, które nie dają spać wytwórcom przetworów mlecznych. Odpowiedni system zarządzania może dostarczyć konieczne informacje (takie jak numer partii, dział, data, charakterystyka produktu, składniki, testy, informacje odżywcze, data ważności), pomagając producentom spełnić wszystkie ważne normy związane z identyfikowalnością, usprawnieniem kontroli i wglądu w produkcję oraz umożliwiając im szybką reakcję na wymagania zgodności z przepisami.
Także w zarządzaniu recepturami odpowiednie rozwiązanie może zaoszczędzić pracownikom ciężkiej pracy i niepotrzebnych zmartwień. Potrafi ono obsłużyć głęboki poziom szczegółowości receptury – co przejawia się na przykład w tym, że, gdy dochodzi do zmiany formuły, system może przeliczyć o ile więcej danego składnika należy użyć by utrzymać specyfikację danego produktu. Dzięki temu można śledzić precyzyjne koszty i podać dokładną informację żywieniową, czyli łatwo zapewnić 'przejrzystość’ produktu, tak ważną dla dystrybutorów i konsumentów. Ponadto, kompleksowe rozwiązanie oszacuje później w jaki sposób taka zmiana wpłynie na zapasy, produkcję i planowanie, oraz umożliwi dokonanie niezbędnych modyfikacji w harmonogramach.

Dla zarządu

Rozwiązania klasy ERP (i uzupełniające je aplikacje „około-ERP”) dedykowane dla branży mleczarskiej skutecznie wspomagają nie tylko produkcję. Presja cięcia kosztów bez utraty jakości to ciężki orzech do zgryzienia dla zarządzających firmami. Na szczęście, systemy zarządzania nowej generacji przekraczają działy przedsiębiorstwa, integrując je całkowicie dzięki natychmiastowemu udostępnianiu informacji między produkcją, finansami, magazynami, sprzedażą i zapasami. Tylko dzięki możliwościom wglądu w informacje w całej firmie, osoby decyzyjne mogą optymalizować procesy i koszty, nie zmniejszając efektywności kosztem jakości.
Elastyczność osiągnięta dzięki możliwościom wglądu w czasie rzeczywistym w informację w całym przedsiębiorstwie ma kluczowe znaczenie dla wzrostu biznesu. Nie tylko umożliwia ona szybką i skuteczną reakcję na zmieniającą się dynamikę rynku, lecz także zapewnia przewagę wśród konkurencji, na przykład przygotowując firmę na wprowadzenie nowych produktów szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.

Krok w świat

Zdolność reakcji na zmiany jest bardzo ważna także w dziedzinie – jakże dzisiaj częstej – konsolidacji. Jeśli przemysł mleczarski ma się rozwijać, szczególnie w związku z potencjalną światową ekspansją, potrzebuje systemu, który rozwijał by się razem z nim. Technologia może wystarczyć do rozwoju lokalnego, ale co z funkcjonalnością, która będzie niezbędna przy wchodzeniu na arenę międzynarodową? Wielowalutowość, obsługa wielu języków czy omnichannel są nieodłączną częścią tego zjawiska, a system, który wspiera te funkcje będzie jednocześnie przyspieszał i ułatwiał przejście firmy z etapu lokalnego do międzynarodowego.

By zwyciężyć z konkurencją w tym wyścigu ekspansji, przemysł mleczarski powinien inwestować w rozwiązania IT, które będą stymulowały wzrost. Można to osiągnąć tylko z pomocą odpowiedniego systemu, który zoptymalizuje cały łańcuch dostaw, zarządzając identyfikowalnością i lepiej monitorując procesy organizacyjne podtrzymujące biznes. Wówczas przedsiębiorstwa mleczarskie będą w stanie wdrażać i zarządzać zmianą i wzrostem, zapewniając sukces w przyszłości, niezależnie od kierunku, w jakim będą podążać.

iPCC, październik 2016

iPCC Srebrnym Partnerem XIV Forum Spółdzielczości Mleczarskiej

iPCC po raz kolejny było sponsorem – Srebrnym Partnerem – Forum Spółdzielczości Mleczarskiej. Konferencja, organizowana po raz czternasty, tym razem w Jahrance koło Warszawy, odbyła się w dniach 14-16 września 2016.

Forum Spółdzielczości Mleczarskiej to największa cykliczna międzynarodowa konferencja branży mleczarskiej w tej części Europy, wyjątkowe miejsce spotkań osób decydujących o przyszłości sektora mleczarskiego w Polsce i Europie, a także elitarna i prestiżowa platforma wymiany myśli i opinii na temat innowacyjności w mleczarstwie. Tegoroczne międzynarodowe spotkanie stanowiło silną merytorycznie platformę do wymiany informacji, doświadczeń, konfrontacji poglądów oraz próby wypracowania wspólnej koncepcji działań na rzecz mleczarstwa w Polsce i Europie. Prelekcje zaproszonych gości jak i liczne panele dyskusyjne ujawniły złożoność problemów stojących przed producentami i przetwórcami mleka oraz konieczności zacieśnienia współpracy w obliczu kryzysu w branży, pomiędzy instytucjami, organizacjami krajowymi, europejskimi i międzynarodowymi. Prezentowane stanowiska i wypowiedzi uczestników sesji konferencyjnych stanowią źródło bardzo specjalistycznej wiedzy, popartej doświadczeniem oraz wypracowanymi dobrymi praktykami stanowiącymi know-how ekspertów z branży.

 

Infor Fashion otrzymuje rekomendację organizacji International Apparel Federation (IAF)

 

Moduł Infor M3 Analytics w pakiecie Infor Fashion zapewnia dostęp z urządzeń mobilnych oraz więcej spersonalizowanych interakcji.

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że moduł Infor Analytics w pakiecie Infor Fashion dostał rekomendację organizacji International Apparel Federation (IAF) potwierdzającą, że system jest narzędziem przygotowanym specjalnie dla branży odzieżowej, przy zaangażowaniu marek i producentów przemysłu modowego.  IAF reprezentuje globalne środowisko modowe poprzez narodowe i regionalne organizacje branżowe. Rada nieustannie pracuje nad ulepszeniem działania łańcucha dostaw, przyczyniając się do lepszych wyników branży w zakresie rentowności, a także korporacyjnej odpowiedzialności społecznej i środowiskowej.

„Zainteresowania zarówno klientów i dostawców w branży odzieżowej są odzwierciedlone w sprawniejszym i szybszym przepływie informacji i towarów pomiędzy wytwórcami, ich klientami, detalistami i konsumentami końcowymi. W efekcie będziemy mieć więcej dokładnie takich towarów na półkach, jakich klienci chcą, oraz mniej produktów, które wymagają nieplanowanych przecen” – powiedział Matthijs Crietee, sekretarz generalny International Apparel Federation. „Naszym zdaniem Infor Analytics, zapewniając klientowi możliwość analizowania olbrzymiej ilości danych w relatywnie łatwy sposób w całym łańcuch dostaw, ma duży wkład w rozwój globalnej branży odzieżowej.”

Infor Analytics w pakiecie Infor Fashion, razem z narzędziami inteligencji biznesowej Infor, zapewnia możliwości analizy branżowej, obszerne raportowanie i specyficzne wskaźniki wydajności (KPI), przy wykorzystaniu personalizowanych tablic, do których użytkownicy mają dostęp nie tylko z komputera, ale też z urządzeń mobilnych. Z systemem Infor, firmy mogą przekształcać informację w aktywne widoki działań, mieć obraz wyników działalności w czasie rzeczywistym, przyspieszyć podejmowanie decyzji i uwolnić potencjał składowanych danych w swoich systemach.

„Branża odzieżowa jest wielkim globalnym łańcuchem, który ciągle się zmienia w zależności od ekonomii i fluktuujących gustów konsumentów. Tworzy to olbrzymi zbiór danych, które, jeśli są przechowywane i analizowane w odpowiedni sposób, mogą przyczynić się do lepszej wydajności i szybszych operacji w całym łańcuchu” – powiedział Erick Rowe, wiceprezes działu Infor Retail. „Infor chce dostarczać innowacyjne, skalowalne aplikacje z funkcjonalnością specyficzną dla wybranej branży, a rekomendacja IAF jest potwierdzeniem, że odnieśliśmy sukces w tym zakresie.”


O organizacji International Apparel Federation

IAF stała się wiodącą na świecie federacją zrzeszającą producentów modowych, ich organizacje, detalistów i dostawców branży dzięki narodowym i regionalnym organizacjom branżowym na wszystkich kontynentach. Członkami IAF są organizacje odzieżowe z prawie 40 krajów, reprezentujące ponad 150 000 firm dostarczających produkty i usługi dla branży modowej. Więcej informacji: http://iafnet.eu/.


O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 14 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

Klienci Infor to, miedzy innymi:

  • 18 z 20 wiodących firm lotniczych
  • 8 z 10 największych firm high-tech
  • 10 z 10 wiodących firm farmaceutycznych
  • 22 z 25 największych w USA sieci służby zdrowia
  • 20 z 20 największych miast USA
  • 20 z 20 czołowych dostawców motoryzacyjnych
  • 19 z 20 największych dystrybutorów przemysłowych
  • 18 z 20 największych światowych detalistów
  • 4 z 5 wiodących browarów
  • 19 z 20 wiodących banków światowych
  • 10 z 10 największych marek hotelowych
  • 6 z 10 wiodących marek towarów luksusowych

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.

La Laiterie de Montaigu – wybiera Infor M3 by podnieść wydajność produkcji i poprawić elastyczność działań

 

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że La Laiterie de Montaigu, wytwórca produktów nabiałowych, wybrał system ERP Infor M3, który ma umożliwić poprawę elastyczności operacji biznesowych i przyczynić się do poprawienia wyników firmy.

W procesie wyboru systemu ERP brali udział najwięksi dostawcy na rynku aplikacji biznesowych. La Laiterie de Montaigu wybrał Infor M3, system, który będzie wspierał rozwój firmy. Planowana jest również integracja z innymi systemami już działającymi w przedsiębiorstwie.

La Laiterie de Montaigu jest niezależnym biznesem rodzinnym założonym w 1932 roku w departamencie Wandea w zachodniej Francji. Firma ma ugruntowaną pozycję lidera w branży przetwórstwa mlecznego w kraju. Oparta na tradycji firma stale inwestuje w zaawansowane technologie najlepszej klasy dla swoich zakładów produkcyjnych, dostarczając klientom produkty najwyższej jakości.

Proces wyboru systemu ERP rozpoczął się na początku 2015 roku, a zakończył na początku 2016. Wdrożenie zostanie wykonane w dwóch etapach i potrwa do końca 2017 roku.

„Nasza działalność nieustannie ewoluuje. Rozwój linii produktów wysokiej jakości, w połączeniu z pojawieniem się nowych rynków eksportu były kluczowymi bodźcami do wyboru nowego systemu. By wspierać wzrost firmy, potrzebowaliśmy rozwiązania IT, które zarządzi wszystkimi naszymi działaniami, w szczególności dotyczącymi produktów w proszku czy produktów kulinarnych, a także które zoptymalizuje łańcuch dostaw, zarządzi identyfikowalnością produktów oraz będzie lepiej monitorowało nasz biznes i procesy organizacyjne. Infor M3 zapewni przejrzystość i kontrolę kosztów w naszej firmie” – mówi Christophe Morisseau, dyrektor finansowy w  La Laiterie de Montaigu.

Infor M3 wyróżnia się spośród innych systemów tym, że ma innowacyjny interfejs użytkownika, wiele zintegrowanych aplikacji, funkcjonalności przeznaczone wyłącznie dla branży mleczarskiej i spożywczej oraz tym, że potrafi zarządzać zróżnicowanymi środowiskami. Infor M3 to system obsługujący wiele oddziałów, wiele języków i wiele firm w ramach jednego przedsiębiorstwa.

„Bogata funkcjonalność Infor M3, możliwość obsługi specyficznych dla branży procesów w standardzie systemu, wsparcie zespołu Infor przy integracji oraz obecność partnera Infor – LTTD Consulting – zaważyły na wyborze tej aplikacji” – dodaje Christophe Morisseau.

Dzięki Infor M3 i zaawansowanym modułom systemu służącym do harmonogramowania i planowania, La Laiterie de Montaigu otrzyma wsparcie w zakresie monitorowania procesów i kontynuowania innowacyjnego podejścia firmy zmierzającego do produkcji produktów doskonałej jakości.


O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 14 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

Klienci Infor to, miedzy innymi:

  • 18 z 20 wiodących firm lotniczych
  • 8 z 10 największych firm high-tech
  • 10 z 10 wiodących firm farmaceutycznych
  • 22 z 25 największych w USA sieci służby zdrowia
  • 20 z 20 największych miast USA
  • 20 z 20 czołowych dostawców motoryzacyjnych
  • 19 z 20 największych dystrybutorów przemysłowych
  • 18 z 20 największych światowych detalistów
  • 4 z 5 wiodących browarów
  • 19 z 20 wiodących banków światowych
  • 10 z 10 największych marek hotelowych
  • 6 z 10 wiodących marek towarów luksusowych

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.

Dzięki przejęciu firmy Starmount Infor szybciej wprowadzi system obsługi klienta zespalający techniki handlowe

 

Wiodący dostawca aplikacji obsługi klientów sklepów stacjonarnych i internetowych pomoże zrealizować Infor wizję sprawnej obsługi handlowej w ramach jednej platformy.

Infor,  wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że zawarł porozumienie dotyczące nabycia firmy Starmount, która jest producentem nowoczesnych systemów obsługi sklepowej dla dużych i średniej wielkości sklepów detalicznych. Gdy przejęcie zostanie zrealizowane, Starmount dostarczy także systemy typu POS (Point of Sale – obsługa stanowisk kasowych), mobilny asystent sklepowy oraz obsługa stanu magazynów sklepowych. Są to produkty dodatkowe do platformy obsługi handlu, która angażuje klientów, usprawnia operacje i wspiera interakcje konsumenta we wszystkich kanałach sprzedaży. Infor spodziewa się, że przejęcie przyspieszy wprowadzenie na rynek pakietu Infor CloudSuite Retail – zestawu nowoczesnych aplikacji dostępnych w chmurze i zaprojektowanych dla rynku sprzedaży detalicznej. Dzięki niemu detaliści nie będą musieli już dostosowywać swoich staromodnych systemów do zmieniających się wymogów branży. Po utworzeniu działu Infor Retail latem 2015 roku Infor rozpoczął współpracę z  Whole Foods Market w tworzeniu nowoczesnego systemu handlowego, a także nabył firmę  GT Nexus dla obsługi sieci łańcucha dostaw, Predictix dla zarządzania popytem, a teraz Starmount dla obsługi systemów sklepowych.

„Rynek jest zaśmiecony przestarzałymi systemami zbudowanymi 20 lub 30 lat temu, które po prostu nie potrafią zapewnić tego, czego potrzebują współcześni detaliści” – powiedział Wade Gerten, wiceprezes działu Customer Experience & Digital w Infor. „Chcą alternatywy, dostępnej w chmurze, z lokalną obsługą z urządzeń mobilnych. Przejęcie Starmount pomoże nam szybciej wprowadzić takie rozwiązanie na rynek.”

Infor mocno inwestuje w produkty zespalające techniki handlowe, dzięki którym detaliści będą mogli korzystać z jednego systemu dla wszystkich interakcji klienta. Zespolenie technik handlowych w obsłudze klienta jest nie tylko bardziej przyjazne dla konsumenta (zapewniając mu odpowiednią informację w natychmiastowym czasie we wszystkich formach sprzedaży), ale także jest tańsze w użytkowaniu dla dostawcy, gdyż nie wymaga kosztownych integracji koniecznych przy tradycyjnej obsłudze wielu kanałów.

„Po ogłoszeniu zamiaru utworzenia Infor CloudSuite Retail jesienią w zeszłym roku, nasze telefony rozdzwoniły się z pytaniami od detalistów głodnych aplikacji, które pomogą im pokonać trudności branży” – powiedział Corey Tollefson, starszy wiceprezes i dyrektor generalny działu  Infor Retail.  „Dla nas oznaczało to przyspieszenie wprowadzenia takich rozwiązań na rynek, dzięki właśnie takim działaniom jak współpraca z Whole Foods Market, partnerstwo z liderami branży czy kupowanie najlepszej technologii jak Predictix czy Starmount.”

Starmount, z siedzibą w Austin w stanie Texas (USA) doświadczył 41% wzrostu w skali rocznej w 2015 r. Wśród jego klientów znajdują się firmy takie jak Abercrombie & Fitch, Burlington Coat Factory, Perry Ellis oraz Urban Outfitters. Szczegóły kontraktu, który ma być sfinalizowany w ciągu 30 dni, nie zostały ujawnione.

O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 14 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

Klienci Infor to, miedzy innymi:

  • 18 z 20 wiodących firm lotniczych
  • 8 z 10 największych firm high-tech
  • 10 z 10 wiodących firm farmaceutycznych
  • 22 z 25 największych w USA sieci służby zdrowia
  • 20 z 20 największych miast USA
  • 20 z 20 czołowych dostawców motoryzacyjnych
  • 19 z 20 największych dystrybutorów przemysłowych
  • 18 z 20 największych światowych detalistów
  • 4 z 5 wiodących browarów
  • 19 z 20 wiodących banków światowych
  • 10 z 10 największych marek hotelowych
  • 6 z 10 wiodących marek towarów luksusowych

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.

Firma Elektrizace železnic produkuje i zarządza projektami z Infor M3

Najnowsza wersja Infor M3 wesprze i zintegruje rozproszone procesy, zredukuje koszty związane z zapewnieniem zgodności z przepisami oraz zagwarantuje wygodniejszą pracę użytkownikowi systemu.

Infor, wiodący dostawca aplikacji biznesowych dla wybranych branż ogłosił, że firma Elektrizace železnic (Republika Czeska) będzie migrować do najnowszej wersji systemu Infor M3 (Infor M3 13.3). Nowa wersja, która ukaże się na początku 2017 roku, zapewni jeszcze lepsze wsparcie procesów biznesowych – w szczególności produkcji jednostkowej – oraz najnowocześniejszy interfejs użytkownika dla ponad 150 osób. Elektrizace železnic od ponad 10 lat korzysta z systemu Infor M3, głównie w procesach projektowania, produkcji i montażu przewodów trakcyjnych oraz sprzętu elektrotechnicznego dla infrastruktury transportowej. Firma pracuje w mieszanym trybie produkcji powtarzalnej (produkty mechaniczne i elektryczne) oraz produkcji jednostkowej.

Najnowsza wersja Infor M3 ma wesprzeć i zintegrować rozproszone procesy, zredukować koszty związane z zapewnieniem zgodności z przepisami oraz zagwarantować korzystanie z najnowszej technologii, również na urządzeniach mobilnych. Infor M3 13.3 będzie wspierał też najważniejszy obszar działalności firmy czyli procesy produkcji jednostkowej, łącznie z integracją z zarządzaniem dokumentami oraz integracją z systemami PDM (Product Data Management – zarządzanie danymi produktu).

Elektrizace železnic planuje również wykorzystać nowe możliwości systemu M3 13.3 usprawniające pracę użytkownika – m.in. narzędzie Infor Mashup Designer, które pozwala na wyświetlenie na jednym ekranie wszystkich informacji potrzebnych danemu użytkownikowi. Gdy projekt upgrade’u Infor M3 w głównej fabryce zostanie zakończony, firma planuje rozszerzenie go również na firmy do niej należące.

„Oczekujemy, że nowa wersja Infor M3 pomoże nam lepiej sprostać wymaganiom rynku dzięki bardziej efektywnemu wsparciu procesów produkcyjnych oraz możliwości jeszcze bardziej precyzyjnego zapewnienia warunków dostawy projektu” – powiedział Jan Sobotka, dyrektor w Elektrizace železnic. „Poza wykorzystaniem najnowszej funkcjonalności i zwiększeniem liczby użytkowników planujemy w przyszłości wdrożenie systemu w innych firmach należących do Elektrizace železnic.”

„Elektrizace železnic i inne firmy zajmujące się produkcją jednostkową muszą zmagać się z wyzwaniami środowiska mieszanego trybu produkcji, jednocześnie skupiając się na swoim trzonie działalności” – mówi Monika Vitaskova, Channel manager Infor w Czechach. „Najnowsza wersja Infor M3 zapewnia jeszcze lepsze wsparcie zarówno produkcji powtarzalnej, jak i jednostkowej. Dzięki temu firma Elektrizace železnic będzie w stanie szybciej i bardziej efektywnie reagować na sytuację rynkową i spełnić wymagania zgodności z przepisami.”

O firmie Elektrizace železnic

Od ponad 60 lat firma Elektrizace železnic Praha a.s. specjalizuje się w rozwoju, projektowaniu, produkcji i montażu komponentów instalacji sieci trakcyjnych (kolejowych, tramwajowych i trolejbusowych). Firma produkuje też jednostki elektro-techniczne takie jak podstacje trakcyjne, stacje konwertujące, transformatory, rozdzielnie, z centralnym lub zdalnym systemem sterowania. Więcej informacji –  www.elzel.cz/en.

O firmie Infor

Infor, z obrotami rzędu 2,8 mld USD, jest trzecim na świecie pod względem wielkości dostawcą aplikacji i usług biznesowych. Dzięki rozwiązaniom Infor już ponad 70 tysięcy przedsiębiorstw (dużych i średniej wielkości) może usprawniać operacje oraz intensyfikować rozwój w wielu sektorach przemysłu. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.

iPCC sponsorem IX Euroforum Polskiego Mleczarstwa (19-22.04.2016)

Firma iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) po raz kolejny była sponsorem tegorocznego Euroforum Polskiego Mleczarstwa, organizowanego przez Zarząd Krajowego Stowarzyszenia Mleczarzy w dniach 19  – 22 kwietnia 2016 r. w Szczecinie.  Było to dziewiąte już spotkanie branżowe, w którym wzięli udział przedstawiciele polskich spółdzielni mleczarskich.

W pierwszym dniu konferencji odbyły się zebrania Członków KZSM oraz Rady KZSM, a także zwiedzanie Oddziału Spółdzielni  Obrotu Towarowego w Szczecinie. Ponadto, podczas panelu dyskusyjnego uczestnicy rozważali aktualną problematykę mleczarstwa polskiego, niemieckiego i światowego, jak również rozmawiali o zagadnieniach techniczno – technologicznych tematycznie powiązanych z krajową oceną. W tym dniu również firma iPCC przedstawiła uczestnikom swoją propozycję zniwelowania za pomocą systemu Infor M3 niektórych trudności, z którymi borykają się mleczarnie w zarządzaniu procesami produkcyjno-logistycznymi oraz finansowymi.

20 kwietnia odbył się wyjazd do dużego zakładu serowarsko – proszkowniczego w miejscowości Dargun (Niemcy) należącego do koncernu DMK + DOC Kaas, 6-tego w Europie podmiotu przetwórstwa mleka o wartości rocznej sprzedaży 6 mld euro.

W ostatnim dniu pobytu, 22 kwietnia, w godzinach rannych odbyło się otwarte zebranie Polskiego Komitetu Międzynarodowej Federacji Mleczarskiej FIL/IDF pod przewodnictwem prof. dr hab. Andrzeja Babuchowskiego, który został wybrany przez Komisję Europejską do elitarnej 12-osobowej Grupy ds. rynków rolnych ze szczególnym uwzględnieniem zwiększenia roli producenta – rolnika w łańcuchu żywnościowym.

Jak zwykle w ramach kompleksu wydarzeń wokół IX Euroforum Polskiego Mleczarstwa odbyła się I Krajowa Ocena Wybranych Grup Przetworów Mlecznych  i X edycja konkursu „Produkt Mleczny Roku 2016”. Najwięcej nagród zdobyła OSM w Łowiczu.

Angel Bakeries wybiera Infor M3 po latach rozwijania własnego systemu ERP

Infor, wiodący dostawca aplikacji biznesowych dla wybranych branż ogłosił, że Angel Bakeries, największa piekarnia w Izraelu, wdroży Infor M3 jako swój nowy system ERP. Wdrożenie będzie prowadzone przez Intentia Israel, partnera firmy Infor w zakresie M3 w tym kraju. Start systemu planowany jest na grudzień 2016 roku.

Infor M3 został wybrany spośród 9 wiodących rozwiązań międzynarodowych i lokalnych dostawców współzawodniczących ze sobą w projekcie. Wybór systemu Infor M3 został dokonany dzięki sprawdzonej głębokiej funkcjonalności dla branży piekarniczej, rozległemu międzynarodowemu doświadczeniu w tym sektorze oraz możliwości spełnienia wymogów branży świeżej żywności, takich jak ścisłe planowanie produkcji czy zarządzanie zapasami i dystrybucją.

„Wytwórcy świeżej żywności, a w szczególności piekarnie, borykają się z wielkimi wyzwaniami, takimi jak np. bardzo krótki czas dostarczenia towaru do konsumenta od momentu zejścia produktu z linii produkcyjnej. Z tego powodu procesy planowania, produkcji i dystrybucji stają się niezwykle ważne. Wybraliśmy takie rozwiązanie ERP, które ma zaawansowane narzędzia planowania skracające proces od zamówienia do dostawy oraz zapewniające sprawne zarządzanie zasobami i surowcami” – powiedział Niva Kalish, dyrektor ds IT w Angel Bakeries.

„W 2015 roku pozyskaliśmy sporo nowych klientów, zwłaszcza w branży spożywczej. Wybór Angel Bakeries oparty był zarówno na doświadczeniu w branży piekarniczej, jak też na tym, że Infor M3 to prekonfigurowane rozwiązanie. Wszystko to razem zapewnia sukces projektu ERP – szybkie wdrożenie i znakomitą jakość” – powiedział Shimon Cohen, wiceprezes ds rozwoju i klientów strategicznych w Intentia Israel.

O firmie Angel Bakeries

Angel Bakeries, największa piekarnia w Izraelu, wytwarza i dystrybuuje różne rodzaje chleba, bułek i ciasta. Prowadzona od 1927 roku przez rodzinę Angel, firma stała się synonimem jakości i innowacji. Produkcja bochenków chleba i innego pieczywa sięga tysięcy sztuk dziennie i odznacza się zachowaniem stałej świeżości, jakości i różnorodności smaków. Przez ponad 80 lat Angel Bakeries utrzymuje pozycję lidera w krajowym piekarnictwie, zarówno dzięki innowacyjności technologicznej, jak i skoncentrowaniu na potrzebach klientów.  http://www.angel.co.il/category/profileenglish

O firmie Infor

Infor, z obrotami rzędu 2,8 mld USD, jest trzecim na świecie pod względem wielkości dostawcą aplikacji i usług biznesowych. Dzięki rozwiązaniom Infor już ponad 70 tysięcy przedsiębiorstw (dużych i średniej wielkości) może usprawniać operacje oraz intensyfikować rozwój w wielu sektorach przemysłu. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.