fbpx

Infor pomaga zabezpieczyć przyszłą działalność Browaru Abro

Åbro Bryggeri inwestuje w ambitne cele związane z rozwojem z Infor CloudSuite Food & Beverage.

Infor ogłosił, że Åbro Bryggeri, najstarszy szwedzki browar rodzinny, wybrał Infor CloudSuite Food & Beverage, aby ułatwić osiągnięcie swoich ambitnych celów w zakresie rozwoju, po przeprowadzeniu procesu przetargowego, w którym uczestniczyło trzech dostawców. Jest to część transformacji firmy Åbro Bryggeri w kierunku nowoczesnego systemu biznesowego.

Dowiedz się więcej o Infor CloudSuite Food & Beverage: www.infor.com/products/cloudsuite-food-and-beverage

„Przez wiele lat rozwijaliśmy nasz system ERP we własnym zakresie i widzieliśmy, że istnieje ryzyko, iż kompetencje pozwalające na dalsze korzystanie z rozwiązania znikną, a koszty operacyjne wzrosną” – mówi Björn Ainemo, CFO w Browarze Åbro. „Zaczęliśmy więc szukać na rynku nowego odpowiedniego rozwiązania, dzięki któremu moglibyśmy się rozwijać. Infor wyróżniał się tym, że rozwiązanie było skonfigurowane dla naszej branży i pasowało do wielu zadań, które chcieliśmy realizować. Dzięki firmie Infor otrzymujemy również więcej funkcjonalności B2B, których nie ma nasze obecne rozwiązanie. Co więcej, wszystkie funkcje są częścią jednego systemu”.

Infor był jednym z trzech dostawców, których oceniał Åbro Bryggeri. Pandemia sprawiła, że ocena wymagała roku zdalnych spotkań, które ostatecznie doprowadziły do wyboru Infor CloudSuite Food & Beverage. Obecnie trwa wdrożenie z pomocą firmy konsultingowej M3CS.

„W trakcie całego procesu mieliśmy dobry kontakt zarówno z działem sprzedaży firmy Infor, jak i M3CS i czuliśmy zaufanie do obu stron”, mówi Håkan Larsson, kierownik łańcucha dostaw w Åbro Bryggeri. „Co nie mniej ważne, kładliśmy nacisk na to, aby osoby, z którymi współpracujemy, znajdowały się w naszym najbliższym otoczeniu, gdyż w trakcie wdrożenia odbywa się wiele warsztatów”.

Firma Åbro Bryggeri została założona w 1856 roku, a od 1898 roku jest własnością tej samej rodziny. Zaczęło się od warzenia piwa, ale z biegiem lat asortyment znacznie się rozszerzył. Obecnie Åbro Bryggeri składa się z grupy posiadającej kilka marek i działającej na wielu rynkach również poza Szwecją.

„Mamy teraz rozwiązanie przystosowane do przyszłości, jak np. nasz e-commerce, gdzie klienci będą mogli składać zamówienia bezpośrednio w systemie, co jest niemożliwe w naszej obecnej aplikacji” – mówi Anne Lageson, kierowniczka ds. IT w Åbro Bryggeri. Rozwiązanie firmy Infor działa w chmurze, co upraszcza sprawy od strony informatycznej, ponieważ nie musimy posiadać żadnego sprzętu. Wciąż pojawiają się aktualizacje, a oprogramowanie jest rozwijane, więc chmura jest postrzegana jako rozwiązanie, które w cały czas będzie ułatwiać nam działalność”.

„Cyfryzacja jest sprawą kluczową, jeśli firmy rywalizują na konkurencyjnych rynkach, takich jak przemysł spożywczy” – mówi Malte Ekedahl, lider Infor w regionie Nordics. „Konkurencja staje się z dnia na dzień coraz ostrzejsza, a nasze dostosowane do branży rozwiązanie w chmurze dla przemysłu spożywczego pomaga klientom podejmować trafne decyzje, które zwiększają ich konkurencyjność”.

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl

Jøtul ociepla swoją przyszłość dzięki Infor Cloud ERP

Wiodący producent kominków wdraża „nowoczesną platformę jako siłę napędową cyfryzacji i innowacji”.

Infor, dostawca rozwiązań chmurowych do zarządzania przedsiębiorstwem, ogłosił podpisanie umowy z firmą Jøtul, jednym z trzech największych dostawców kominków w Europie. Jøtul zaopatruje rynki na całym świecie poprzez jedną z najbardziej rozległych sieci handlowych w branży, składającą się z własnych spółek handlowych i dystrybutorów. Wspólnie z Infor Consulting Services, Jøtul ulepszy swoje obecne rozwiązanie ERP wprowadzając Infor M3 CloudSuite, które jest ustandaryzowanym rozwiązaniem dla produkcji przemysłowej.

„Ten projekt daje nam możliwość zebrania większej liczby kluczowych dla biznesu systemów w nowoczesną platformę, która będzie funkcjonować jako siła napędowa cyfryzacji i innowacji, a także umożliwi nam dostarczanie bardziej zrównoważonych rozwiązań” – mówi Kristoffer Rosseth Nebb, kierownik ds. informatyki w Jøtul Group. „Z naszego punktu widzenia zmiana polega na optymalizacji cyfryzacji całego łańcucha wartości, od fabryki do sklepu. Musimy usprawnić współpracę i przepływ pracy w całej grupie. Procesy ręczne są zastępowane narzędziami cyfrowymi, a my mamy obszary do poprawy w zakresie automatyzacji, planowania produkcji i łańcucha dostaw. Jednocześnie nowe rozwiązanie musi spełnić nasze surowe wymagania dotyczące stabilności operacyjnej i bezpieczeństwa” – podsumowuje Nebb.

„Jesteśmy przekonani, że wiele funkcji, których grupa aktualnie potrzebuje, jest dostępnych w rozwiązaniu opartym na chmurze firmy Infor. Zorientowane na produkcję przemysłową rozwiązanie jest konkurencyjne dzięki niskim kosztom operacyjnym połączonym z dostępem do branżowych funkcji. Firmy produkcyjne na całym świecie mają nieustannie nowe potrzeby i wymagania dotyczące funkcjonalności, niezawodności i stabilności, a my staramy się je spełnić” – mówi Erlend Skaar-Olsen, menedżer krajowy Infor w Norwegii.

Infor M3 CloudSuite, rozwiązanie oparte na Amazon Web Services (AWS), jest co miesiąc aktualizowane z myślą o klientach i ma specjalny zespół, który zapewnia spełnienie surowych wymagań w zakresie bezpieczeństwa informatycznego i utrzymania. Ponadto Infor kładzie duży nacisk na automatyzację i usprawnianie procesów biznesowych przy użyciu sztucznej inteligencji. „Przejście na wspólną platformę ERP opartą na chmurze współdzieloną zapewnia Jøtul – oprócz bardziej przyjaznego interfejsu z nowymi i przydatnymi funkcjami – lepszy zwrot z inwestycji dzięki usprawnieniom w zakresie logistyki, zakupów i wydajności w całej grupie” – mówi Nebb. Oczekuje się, że rozwiązanie zostanie uruchomione w styczniu 2023 r.

O firmie Jøtul
Historia firmy sięga 1853 roku. Jest to jedna z najstarszych firm w całej Norwegii. Jøtul zajmuje się dystrybucją pieców wolnostojących, wkładów kominkowych, ram i akcesoriów do kominków. Jest jednym z trzech największych dostawców kominków w Europie i liczącą się firmą w Ameryce Północnej. Produkcja realizowana jest w posiadanych przez Jøtul zakładach produkcyjnych w Norwegii, Polsce, Francji i USA. Główne marki grupy to Jøtul, Scan i Ravelli. Po więcej informacji zapraszamy na: www.jotul.no/

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z następującymi osobami:

Kristoffer Rosseth Nebb, menedżer IT w Jøtul Gruppen, tel. komórkowy: 982 29 634
email: kristoffer.nebb@jotul.no

Erlend Skaar-Olsen, menedżer krajowy Infor Norwegia, tel. komórkowy: 930 39 800
email: erlend.skaar-olsen@infor.com

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Infor pomaga Triballat Noyal zmodernizować systemy komputerowe

Grupa rolno-spożywcza wdraża Infor M3 w sercu swojej infrastruktury IT, aby zoptymalizować zarządzanie działalnością i wesprzeć swój międzynarodowy rozwój.

Infor ogłosił, że rodzinna grupa Triballat Noyal, lider w dziedzinie ekologicznych produktów o najwyższej jakości i pionier sprzedaży soi we Francji, wdrożyła rozwiązanie Infor M3. Przyjęcie nowego rozwiązania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) jest częścią zakrojonego na szeroką skalę projektu mającego na celu modernizację systemów informatycznych i zespołów.

Grupa rodzinna Triballat Noyal została założona w 1951 roku po przejęciu małej firmy mleczarskiej w Noyal sur Vilaine, niedaleko Rennes. Firma, od trzech pokoleń silnie zakorzeniona w swoich wartościach, od lat 70. ubiegłego wieku stosuje ekologiczne, zrównoważone i lokalne metody uprawy i jest pionierem w branży etycznej i zrównoważonej żywności.

Obecnie grupa zatrudnia ponad 1300 pracowników w 17 zakładach we Francji, a w 2020 roku osiągnęła obroty w wysokości 335 mln euro. Do flagowych marek grupy należą Sojasun, Vrai, Petit Billy, Merzer oraz Terres et Céréales.

Ze względu na rozwój działalności we Francji oraz w Hiszpanii, Włoszech, Niemczech i Anglii, grupa poddała w wątpliwość znaczną część swoich procesów biznesowych i zdecydowała się zracjonalizować działalność, wykorzystując rozwiązanie informatyczne, które było w stanie usprawnić sterowanie operacjami i zarządzanie zakładami produkcyjnymi, skrócić czas potrzebny na zamknięcie ksiąg rachunkowych i wesprzeć rozwój międzynarodowy.

„Nasze ambicje związane z rozwojem spowodowały konieczność gruntownego przeanalizowania transformacji naszej organizacji, zarówno pod względem narzędzi, jak i kapitału ludzkiego” – mówi Pierre Galeron, dyrektor ds. systemów informatycznych w Triballat Noyal. „Do niedawna nasze operacje były zarządzane za pomocą systemu ERP, który był z pewnością wydajny, ale po 25 latach rozwoju osiągnął granice swoich możliwości. Zdecydowaliśmy się zastąpić go systemem Infor M3, nowoczesnym rozwiązaniem zaprojektowanym z myślą o wymaganiach przemysłu spożywczego i zdolnym do wspierania naszego przyszłego rozwoju.”

Projekt przebudowy systemu ERP był realizowany przez firmę Infor i jej partnera LTTD Consulting, którego zespoły wspierały ponad 30 pracowników działu IT Triballat Noyal. Pojawiło się wiele wyzwań w zakresie infrastruktury, jak również bezpieczeństwa, wsparcia, funkcjonalności, aplikacji biznesowych i zarządzania danymi. W projekcie uwzględniono wymagania i specyfikę działalności różnych jednostek biznesowych i rynków, którymi zajmuje się grupa Triballat Noyal (desery i słodkie przysmaki, napoje i gotowanie, catering, sery konsumenckie i sery tradycyjne).

„O wyborze Infor M3 zadecydowały oczywiście funkcje zaprojektowane specjalnie dla przemysłu spożywczego -rozwiązanie to ma bardzo dobre opinie w sektorze rolno-spożywczym. Ponadto, możliwość integracji z rozwiązaniami innych firm i spełniania naszych wymagań w zakresie zarządzania finansami, administracji sprzedaży, logistyki (transport i gospodarka magazynowa) oraz produkcji przekonała nas do podjęcia takiej, a nie innej, decyzji” – powiedział Galeron.

Przy realizacji projektu korzystano ze wsparcia wszystkich zespołów firmy Infor we Francji i na najwyższych szczeblach zarządzania w skali międzynarodowej, a także partnera integracyjnego LTTD Consulting. „Towarzyszyliśmy firmie Triballat Noyal, aby zagwarantować każdemu pracownikowi pełne zrozumienie znaczenia projektu transformacji, jednocześnie zapewniając na każdym kroku o naszym stałym wsparciu i zaangażowaniu w powodzenie projektu” – komentuje Thierry Bigot, dyrektor handlowy LTTD Consulting.

Firma Infor jest bardzo zadowolona z tej współpracy z klientem, która rozpoczęła się w czerwcu 2018 r. i pomimo trudnych warunków w czasie pandemii doprowadziła projekt do końca w wyznaczonym terminie. „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy być związani z marką, która jest znana i szanowana przez francuskich konsumentów” – mówi Jean-Lucien Meunier, dyrektor generalny Infor we Francji. „Projekt pozwolił na wykorzystanie naszego know-how w branży spożywczej, która stale znajduje się pod presją i której wytrzymałość podziwiamy, zwłaszcza w czasach kryzysu. Dzięki tego typu współpracy jesteśmy też w stanie wprowadzić do naszych rozwiązań więcej funkcji i innowacji, aby jak najlepiej sprostać wymaganiom naszych klientów.”

O Triballat Noyal

Triballat Noyal to francuska rodzinna firma założona w Bretanii trzy pokolenia temu. Grupa składa się z wielu marek, takich jak Sojasun, Vrai, Sojade, Terre et Céréales i Petit Billy. Produkty są w całości wytwarzane we Francji, a 93% ich składników pochodzi z właśnie z tego kraju. Dzięki silnemu przywiązaniu do najważniejszych wartości, Triballat Noyal deklaruje i codziennie udowadnia swoje zaangażowanie w pionierskie innowacje, z poszanowaniem zarówno ludzi, jak i środowiska naturalnego. Od 2017 r. firma posiada uznanie na poziomie Excellence w ramach normy ISO 26 000 CSR. Bretońska grupa spożywcza jest kierowana przez Oliviera Clanchin, który jest przedstawicielem trzeciego pokolenia, oraz Solenn Douard, która jest dyrektorem generalnym. Odwiedź www.triballat-noyal.com

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż, na których się koncentrujemy, takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor dla przedsiębiorstw o znaczeniu krytycznym są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą pasją jest zapewnianie klientom dobrych wyników biznesowych. Ponad 60 000 organizacji w ponad 175 krajach polega na 17 000 pracowników Infor, którzy pomagają im osiągać cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami. www.infor.com.

# # #

Kontakt dla mediów:

Richard Moore
Menedżer ds. PR w Infor, region EMEA
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

Źródło: Infor

W Polsce aplikacje Infor są dystrybuowane i wdrażane między innymi przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Serge Blanco wybiera system nowy system ERP dla branży fashion

Marka odzieży męskiej wybiera Infor CloudSuite Fashion w ramach gruntownej przebudowy środowiska IT, aby sprostać wyzwaniom związanym z dywersyfikacją kanałów sprzedaży wraz z ponownym rozwojem handlu elektronicznego oraz by zoptymalizować satysfakcję klientów poprzez zarządzanie towarami w w czasie rzeczywistym i w sposób jak najbardziej zbliżony do popytu.

Infor ogłosił dziś, że firma Serge Blanco wybrała Infor CloudSuite Fashion – rozwiązanie zaprojektowane specjalnie dla branży mody, tekstyliów i dóbr luksusowych – jako część projektu mającego na celu modernizację systemu informatycznego i wdrożenie prawdziwie wielokanałowej obsługi klienta.

Zatrudniająca 160 pracowników firma Serge Blanco, należąca do grupy rodzinnej LBY z Tuluzy, od 30 lat ubiera mężczyzn. Marka oferuje pełną gamę ubrań dla mężczyzn, którzy przełamują przyjęte schematy i tworzą swój własny styl. W 2020 roku marka stała się oficjalnym partnerem największej francuskiej drużyny rugby, Stade Toulousain, rozpoczynając współpracę od stworzenia ekskluzywnej kolekcji.

Patrick Silvestri, menedżer ds. systemów informatycznych w Serge Blanco, powiedział: „Zainicjowany w listopadzie 2020 roku projekt z firmą Infor był podyktowany problemami biznesowymi, których nie byliśmy w stanie rozwiązać ze względu na przestarzałość naszego istniejącego systemu i rosnącą złożoność naszej sieci dystrybucji.”

Równolegle firma realizuje inne projekty, takie jak przebudowa witryny e-sklepu, która, podobnie jak inne aplikacje, zostanie połączona z rozwiązaniem Infor, umożliwiającym całościową koordynację łańcucha dostaw: od przyjmowania zamówień, poprzez alokację towarów, zarządzanie dotowarowaniem sklepów i zapasami, aż po magazyn.

Serge Blanco, firma tworząca dwie kolekcje rocznie dla różnych linii, dysponuje siecią około 30 sklepów firmowych, w tym czterech outletów, na terenie całej Francji. Ponadto marka korzysta z sieci franczyz, filii, 250 sklepów oferujących produkty wielu marek, a także licznych punktów sprzedaży w centrach handlowych i domach towarowych na całym świecie.

Zdając sobie sprawę z pracy, jaką trzeba wykonać, aby zmodernizować swój system zarządzania, Serge Blanco wybrała w czerwcu 2021 roku Infor CloudSuite Fashion, nowoczesne, skalowalne rozwiązanie ERP z bogactwem funkcji, które zgodnie ze specyfikacją nie wymagało żadnych szczególnych nakładów, aby uzyskać bardzo dobry stosunek korzyści do kosztów.

„Decyzja została podjęta wspólnie, po serii warsztatów wewnętrznych zorganizowanych przez Elcimaï, partnera integracyjnego firmy Infor, w których uczestniczyły różne działy: produkcja i zakupy, administracja sprzedaży i obsługa posprzedażowa, sprzedaż detaliczna, logistyka, księgowość/finanse i oczywiście IT” – mówi Silvestri. „Oprócz tego, że rozwiązanie standardowo pokrywa ponad 90% naszych potrzeb, fakt, że możemy polegać na w pełni zintegrowanym rozwiązaniu z jednym repozytorium, był jednym z głównych argumentów przemawiających za naszym wyborem”.

Bruno Kientzel, dyrektor zarządzający Elcimaï Business Solutions, wyjaśnia: „Wraz z Infor, byliśmy w stanie przekonać kierownictwo firmy o swojej zdolności do wsparcia projektu w sposób jak najbardziej dostosowany do jej wyzwań i problemów biznesowych. Wybór chmury, także w zakresie e-handlu, został dokonany w sposób naturalny, z oczywistych powodów braku powielania i centralizacji danych.”

Od lipca ubiegłego roku kilkunastu użytkowników pracowało nad ponownym zdefiniowaniem procesów, a teraz nadszedł czas na ostateczne zatwierdzenie wymagań i przeprojektowanie różnych interfejsów z myślą o wdrożeniu planowanym na trzeci kwartał 2022 roku.

Rozwiązanie firmy Infor zostanie połączone z pięcioma innymi aplikacjami, w tym z systemem zarządzania wydatkami, systemem zarządzania płacami, witryną e-handlu, platformą sprzedaży B2B dla wielu marek – „The New Black” – do której należy Serge Blanco, platformą SaaS WSHOP Unified Digital Commerce oraz oprogramowaniem do zarządzania kasami fiskalnymi firmy Polaris.

Philippe Maillet, dyrektor sprzedaży firmy Infor na Francję dla SMB & channel, powiedział: „Infor CloudSuite Fashion umożliwia markom modowym zarządzanie wszystkimi aspektami ich działalności w ramach jednego zintegrowanego, konfigurowalnego i skalowalnego rozwiązania, przy jednoczesnym łatwym łączeniu się z aplikacjami innych firm. Ponadto możliwości obsługi wielu języków i krajów powinny zapewnić Serge Blanco odpowiednie rozwiązanie wspierające jej międzynarodową ekspansję, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych i Belgii, gdzie firma ma już swoją filię.”

Silvestri podsumowuje: „Biorąc pod uwagę profesjonalizm zespołów Infor i Elcimaï, jak również wstępne informacje zwrotne, które otrzymaliśmy, jesteśmy pewni, że ten projekt przebiegnie pomyślnie. Ponieważ nasze firmy nadal się rozwijają, możemy teraz z dużo większym spokojem podchodzić do ewolucji relacji ze wszystkimi naszymi klientami.”

O grupie Elcimaï

Elcimaï to niezależna francuska grupa utworzona w 1992 roku i działająca w 14 oddziałach we Francji. Zatrudnia prawie 380 współpracowników w różnych zawodach, podzielonych na dwa obszary specjalizacji:

– Elcimaï Konsulting, Inżynieria i Architektura

– Elcimaï Technologie i Usługi Cyfrowe

Dzięki tej unikalnej i uzupełniającej się pozycji, Elcimaï proponuje ofertę o zasięgu ogólnoświatowym i odpowiada na projekty łączące doradztwo, wdrożenie, budowę, produkcję i zarządzanie IT. Elcimaï jest partnerem Infor od 1999 roku. Odwiedź https://www.elcimai.com/

Kontakt dla mediów:
Richard Moore
Menedżer ds. PR w Infor, region EMEA
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Branża produkcyjna w 2022

Jakie wyzwania czekają branżę produkcyjną w 2022 roku? Subiektywny przegląd wybranych kierunków rozwoju firm produkcyjnych.

Ciągłe problemy logistyczne, restrykcje związane z pandemią, podwyżki cen surowców, presja zrównoważonej produkcji i niskoemisyjności, wymaganie innowacyjności produktowych, zwyżki popytu, gwałtowne zmiany zachowań zakupowych konsumentów – to przykłady wyzwań, z którymi mierzą się producenci już od prawie dwóch lat w świecie ogarniętym pandemią. Wyzwania te z pewnością będą prowadziły do redefiniowania działalności biznesu w kolejnych latach.

Bez współpracy w ramach globalnych łańcuchów dostaw oraz bez przejrzystości na poziomie całego przedsiębiorstwa, wprowadzenie zmian i adaptacja do rynkowych trendów wydają się niemożliwe. Co zatem może ułatwić modernizację, dzięki której dotrzymamy tempa zmieniającym się potrzebom klientów w najbliższych latach? W raporcie „2022 manufacturing industry outlook” Deloitte wskazuje, że kluczowymi czynnikami dla wytwórców są: przyspieszenie inwestycji w transformację cyfrową, przebudowanie łańcucha dostaw w kierunku jego większej elastyczności, strategie rozwiązujące problem niedoboru pracowników, cyberbezpieczeństwo oraz inwestowanie w zaawansowany zrównoważony rozwój.

Istotnym elementem właściwie wszystkich tych czynników są nowoczesne systemy zarządcze. W tym obszarze firmy produkcyjne na świecie skłaniają się obecnie ku wdrażaniu wyspecjalizowanych aplikacji branżowych, które zazwyczaj są dostarczane w chmurze w celu zapewnienia szybszego wdrożenia, elastyczności, dostępności i bezpieczeństwa, a także redukcji całkowitego kosztu posiadania.

Podążając za tymi trendami i za strategią naszego partnera – firmy Infor (producenta systemów zarządczych) w 2022 roku zamierzamy skupiać się na branżowych, prekonfigurowanych rozwiązaniach Infor CloudSuites przeznaczonych dla poszczególnych sektorów przemysłu (spożywczego, modowego, dystrybucyjnego, chemicznego, meblowego oraz serwisu i wynajmu maszyn i urządzeń). Pakiety te zawierają nie tylko system ERP, ale też zintegrowane ze sobą i oparte na tej samej logice aplikacje wspomagające zarządzanie cyklem życia produktu, łańcuchem dostaw, relacjami z dostawcami i klientami i prognozowaniem popytu, a także analitykę biznesową, obsługę magazynów i wiele innych obszarów. Ponadto, skonfigurowane procesy oparte na rolach zapewniają, że firma może korzystać z doświadczeń Infor zebranych w tysiącach wdrożeń w danej branży i zaszytych w funkcjonalności poszczególnego pakietu dla tego sektora gospodarki.

Technologia ta może pomóc wyprzedzać konkurencję, zapewniając, między innymi:

– możliwość obsługi wysoce spersonalizowanych produktów, a także szybkiego wprowadzania innowacji produktowych,

– wsparcie zrównoważonej produkcji – dzięki np. szczegółowej specyfikacji składników i ich kraju pochodzenia, zebraniu danych z każdego etapu produkcji i wysyłki (np. informacji o zgodności każdego poddostawcy z normami ekologicznymi, czy o możliwościach zredukowania śladu węglowego przy wysyłce), a także udostępnieniu tych danych konsumentom (na co oni coraz częściej nalegają),

– wsparcie bezpieczeństwa żywności – możliwość łatwego zidentyfikowania wadliwego produktu czy partii i wycofania go/ jej w szybkim czasie, zapewnienie zgodności etykiet produktu ze stanem faktycznym oraz pełnej specyfikacji składników,

– możliwość dodawania usług wcześniej nieplanowanych – np. firma odzieżowa może zechcieć wprowadzić usługi naprawiania, odsprzedaży czy recyklingu swoich produktów. Mając takie funkcjonalności wbudowane w standardowy system nie musi ona stosować kosztownych i czasochłonnych modyfikacji,

– przejrzystość operacji dzięki skonsolidowanemu wglądowi w całe przedsiębiorstwo, co umożliwia szybkie reagowanie na zmiany w łańcuchu dostaw i prowadzi m.in. do redukcji opóźnień i kosztów transportu,

– optymalizację zarządzania zdolnościami produkcyjnymi – np. dzięki uporządkowaniu procesów  planowania produkcji i i zapotrzebowania materiałowego.

My Food Bag dostarcza wysokiej jakości posiłki dzięki Infor

Infor CloudSuite Food & Beverage odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu wiodącej firmie z Nowej Zelandii, specjalizującej się w przepisach i posiłkach, wzrostu wydajności i efektywności.

My Food Bag, wiodąca firma oferująca usługi dostarczania przepisów i posiłków, wdrożyła oprogramowanie Infor CloudSuite Food & Beverage (F&B) do planowania zasobów przedsiębiorstwa, aby osiągnąć przejrzystość w całej organizacji i pełną kontrolę nad rentownością.

Firma My Food Bag, która w ciągu pierwszych pięciu lat działalności odnotowała gwałtowny wzrost, osiągając przychody przekraczające 100 milionów dolarów, dostrzegła potrzebę zainwestowania w nowoczesną, dostosowaną do potrzeb branży platformę ERP. W ciągu kilku miesięcy zakończono szybkie wdrożenie Infor CloudSuite F&B i Infor Product Lifecycle Management for Process (Optiva), które przyniosło korzyści wewnętrznym i zewnętrznym interesariuszom, w tym klientom i dostawcom.

Jednak rozwój firmy wiązał się z licznymi wyzwaniami, ponieważ systemy i procesy nie były w stanie nadążyć za rozwojem firmy. Firma My Food Bag podjęła decyzję o całkowitym przekształceniu swojego zaplecza biurowego w celu wsparcia dalszego dynamicznego rozwoju. Skupiła się na znalezieniu partnera posiadającego wiedzę branżową, strategię zorientowaną na chmurę oraz sprawną integrację, aby jej systemy mogły się dalej rozbudowywać.

„Wprowadzenie systemu Infor było prawdziwym punktem zwrotnym dla firmy; był to sygnał, że dorastamy, że dojrzewamy” – powiedział Kevin Bowler, dyrektor generalny My Food Bag. „Ponieważ nasz asortyment produktów stawał się coraz bardziej złożony, a nasi klienci coraz bardziej wymagający, bardzo zależało nam na posiadaniu jednego źródła informacji i jednego systemu, który wspierałby przepływ informacji w całym przedsiębiorstwie”.

My Food Bag tworzy i dostosowuje przepisy oraz dostarcza klientom składniki posiłków, opierając się na cotygodniowych opiniach zbieranych na temat każdego przepisu. Infor ma kluczowe znaczenie dla zatrzymania klientów.

„Dzięki oprogramowaniu Infor dysponujemy teraz przejrzystymi danymi na temat tego, ile kosztuje nas każdy składnik w każdym przepisie. Następnie możemy wykorzystać tę wiedzę i dostosować ją do informacji zwrotnych od naszych klientów, co pomaga nam w optymalizacji i tworzeniu nowych przepisów, które nie tylko pomogą nam się rozwijać, ale także sprawią, że nasi klienci będą do nas wracać” – powiedział Bowler.

Jak wyjaśnia Bowler, dzięki Infor firma My Food Bag poprawiła terminowość płatności dla ponad 80 lokalnych dostawców.

„Dla niektórych rolników jesteśmy największym klientem. Ci ludzie nie zawsze mają wystarczające fundusze, aby kontynuować działalność, jeśli przez dłuższy czas nie otrzymują pieniędzy. Dlatego niezwykle ważne jest, abyśmy płacili naszym dostawcom na czas i prawidłowo, tak aby mogli pracować i dostarczać produkty, bez których nie zrealizujemy naszych dostaw. Wprowadzenie oprogramowania Infor Food & Beverage naprawdę pomogło nam usprawnić nasze procesy finansowe, dzięki czemu możemy być pewni, że płacimy naszym dostawcom na czas” – powiedział Bowler.

Według dyrektora finansowego firmy My Food Bag, Marka Wintera, przed wprowadzeniem oprogramowania Infor istniały „ogromne trudności z zadawaniem podstawowych pytań dotyczących danych”, ponieważ organizacja nie miała jednego źródła informacji. „Mieliśmy wiele źródeł informacji, a to oznaczało, że traciłem czas na analizowanie niespójności w danych, zamiast skupić się na priorytetach”.

Wcześniej firma My Food Bag polegała na ręcznych arkuszach kalkulacyjnych z informacjami o wartościach odżywczych i alergenach, a Infor PLM for Process dostarczył niezawodny system zarządzania przepisami z kontrolami i parametrami zapewniającymi pewność w każdej sytuacji.

Jarrod Kinchington, dyrektor zarządzający Infor ANZ, powiedział: „My Food Bag to firma, która osiągnęła olbrzymi sukces nie tylko na skalę Nowej Zelandii, ale całego regionu. Odegrała kluczową rolę w zapewnieniu mieszkańcom Nowej Zelandii zdrowego jedzenia w warunkach lockdownu. Infor jest dumny, że może wspierać tak innowacyjną i sprawną markę, która każdego dnia zapewnia klientom wysokiej jakości żywność. Dzięki ścisłemu i przejrzystemu podejściu opartemu na partnerskiej współpracy, Infor zapewnił firmie My Food Bag korzyści biznesowe w ciągu kilku miesięcy, podczas gdy w branży standardem jest konieczność poczekania na korzyści przez kilka lat”.

O firmie My Food Bag

My Food Bag to czołowa firma dostarczająca przepisy i składniki na posiłki w Nowej Zelandii, która pomaga mieszkańcom tego kraju uporać się z problemem braku pomysłu na obiad. Założona przez grupę przedsiębiorców i zwyciężczynię nowozelandzkiej edycji MasterChef, Nadię Lim, firma wyznaje filozofię „jedzenia bez zbędnych opakowań” – składników, które pochodzą z lokalnych upraw, są naturalne i nie zawierają konserwantów, aby pomóc mieszkańcom Nowej Zelandii i ich rodzinom żyć w zdrowiu i szczęściu – z każdym zjedzonym posiłkiem. My Food Bag zatrudnia ponad 200 pracowników i obsługuje ponad 66 000 klientów. Odwiedź https://www.myfoodbag.co.nz/.

O firmie Infor
Infor jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania biznesowego w chmurze, dostosowanego do potrzeb poszczególnych branż. Tworzymy kompletne rozwiązania dla branż takich jak produkcja przemysłowa, dystrybucja, opieka zdrowotna, przemysł spożywczy, motoryzacja, przemysł lotniczy i obronny oraz zaawansowane technologie. Aplikacje i usługi Infor są zaprojektowane tak, aby zapewnić trwałe korzyści operacyjne, bezpieczeństwo i szybszy czas uzyskania wartości. Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych rozwiązań biznesowych, dlatego też nieustannie wprowadzamy innowacje pozwalające szybko reagować na pojawiające się wyzwania branżowe. 17 000 pracowników Infor z głęboką wiedzy o branży pomaga ponad 60 000 organizacji w 175 krajach przezwyciężyć problemy na rynku i osiągać założone cele biznesowe. Jako firma Koch, nasza siła finansowa, struktura własnościowa i długoterminowa perspektywa pozwalają nam na budowanie trwałych, wzajemnie korzystnych relacji z naszymi klientami, pracownikami i partnerami. Odwiedź stronę www.infor.com.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z następującymi osobami:

Kristoffer Rosseth Nebb, menedżer IT w Jøtul Gruppen, tel. komórkowy: 982 29 634
email: kristoffer.nebb@jotul.no

Erlend Skaar-Olsen, menedżer krajowy Infor Norwegia, tel. komórkowy: 930 39 800
email: erlend.skaar-olsen@infor.com

Prawa autorskie ©2022 Infor. Wszelkie prawa zastrzeżone. Znaki słowne i graficzne przedstawione w niniejszym dokumencie są znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Infor i/lub powiązanych z nią podmiotów stowarzyszonych i spółek zależnych. Wszystkie inne znaki towarowe wymienione w niniejszym dokumencie są własnością ich właścicieli. www.infor.com

 

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Portwest wybiera Infor CloudSuite Fashion

Lider w produkcji ubrań roboczych przechodzi na rozwiązanie Infor CloudSuite Fashion w chmurze współdzielonej by podtrzymać wzrost i przyspieszyć integrację po nowych przejęciach.

Infor, wiodący dostawca aplikacji chmurowych poinformował, że producent i dystrybutor odzieży roboczej, firma Portwest, wdrożyła rozwiązanie Infor CloudSuite Fashion w chmurze współdzielonej, na platformie Amazon Web Services. Przejście na rozwiązanie chmurowe zapewni firmie standaryzację procesów we wszystkich oddziałach w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polsce, Dubaju, Australii, Birmie, Chinach, Bangladeszu, Włoszech i Albanii.

W ciągu ostatnich dwóch lat firma rosła o 24% rocznie i obecnie wytwarza i dystrybuuje ponad 1800 produktów i 35 000 SKU. Upgrade do rozwiązania chmurowego jest najnowszym etapem standaryzacji, która ma pomóc podtrzymać ten wzrost.

Na początku Portwest wykorzystał możliwości integracyjne Infor CloudSuite, usprawniając współpracę z dostawcami i klientami w zakresie przepływu dokumentów i EDI. Stare i niewydolne systemy zarządzania dokumentami zostały zastąpione nowymi możliwościami rozwiązania Infor CloudSuite, które ulepszyły takie obszary jak listy pobrań, faktury, potwierdzenia zamówień, noty wysyłkowe. Teraz Portwest będzie stosował wewnętrzne fakturowanie w celu bardziej precyzyjnego śledzenia ruchu towarów w grupie, a także utworzy schemat dla szybkich integracji i przejęć.

Plany na rok 2022 obejmują integrację fabryk w Bangladeszu i Birmie oraz przyłączenie albańskiej fabryki, która została kupiona przez włoską filię firmy. Gdy standardowy schemat zostanie wdrożony w tych oddziałach, Portwest planuje wdrożyć zintegrowaną analitykę i BI oraz rozpocząć pełną automatyzację magazynu w Wielkiej Brytanii.

„Zastosowanie rozwiązań Infor ewoluuje wraz z naszym wzrostem – od systemu ERP Infor M3 w wersji on-premise, po Infor CloudSuite w chmurze współdzielonej” – wyjaśnia Paul Forry, dyrektor ds. IT w Portwest. „Migracja do chmury pomoże nam też w rozwiązaniu problemów z ruchem naszych towarów i zbuduje podstawę standaryzacji procesów w przejęciach. Mamy ambitny plan osiągania 1 mld GBP przychodu rocznie do 2025 roku, a przejęcia i powiększenie siły sprzedażowej mają być głównymi czynnikami tego rozwoju. Analizujemy też dogłębnie profil naszych klientów i sprawdzamy jak możemy poszerzać zakres produktów by podtrzymać dwucyfrowy wzrost. Infor CloudSuite będzie w centrum tych inicjatyw.”

“Portwest to podręcznikowy przykład tego, jak przejście z systemu ERP w wersji on-premise do chmury współdzielonej umożliwia, przyspiesza i utrzymuje wyraźny wzrost” – powiedziała Anwen Robinson, dyrektor generalny i starsza wiceprezeska Infor w Wielkiej Brytanii i Irlandii. „Pozbywając się starej technologii firma usprawniła procesy i zredukowała koszty, a także przyspieszyła nowe przejęcia. Tym samym udowodniła, że wykorzystanie technologii chmurowej jest naprawdę opłacalne, a nawet staje się koniecznością w stałym rozwoju.”

Informacje o Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Z newralgicznych aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 65 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

Kontakt dla mediów:

Richard Moore
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

 

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite Fashion jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

OFFICE wybiera Infor CloudSuite Fashion by usprawnić i ujednolicić operacje biznesowe

Infor przekazał, że OFFICE, firma specjalizująca się w sprzedaży obuwia, stanowiąca część Truworths International, wybrała Infor CloudSuite Fashion by ujednolicić różne procesy biznesowe za pomocą jednego systemu ERP. Rozwiązanie, działające w chmurze współdzielonej opartej na Amazon Web Services (AWS), będzie wdrożone przez partnera Infor – Fortude, i ma pomóc OFFICE w uproszczeniu złożonych procesów w obszarze zakupów, magazynów, alokacji oraz planowania i zarządzania zapasami.

Wdrażając szeroką strategię transformacji cyfrowej, firma OFFICE uznała, że potrzebuje nowoczesnego systemu zarządzania zakupami oraz że musi zmienić niewydolną infrastrukturę IT, która nie pozwalała na obsługę modelu omnichannel.

“Nasza infrastruktura informatyczna nie dotrzymywała tempa biznesowi” – mówi Jon Richens, dyrektor zarządzający w OFFICE. “Infor CloudSuite Fashion zapewni funkcjonalności, jakich potrzebuje nasz biznes, poprawiając wydajność całej organizacji. Będziemy w stanie dostarczać odpowiednie, dokładne informacje w szybkim czasie do właściwych ludzi, aktywując szybsze i bardziej proaktywne podejmowanie decyzji.

“Jesteśmy dynamicznym biznesem I potrzebujemy systemu, który będzie do niego pasował” – kontynuuje Richens. „Aplikacje Infor mają prostą architekturę, ale jednocześnie głęboką i specjalistyczną funkcjonalność branżową, wszystko to dostępne w rozsądnej cenie i z cechami odporności i zwinności, jaką charakteryzują się rozwiązania chmurowe. Zaangażowanie zespołów Infor i Fortude nie miały sobie równych, wypracowaliśmy prawdziwe partnerstwo, które – jestem pewien – będzie gwarantem sukcesu już przy starcie wdrożenia.”

“Nasze korzenie w branży Fashion i umiejętności skutecznego stosowania aplikacji biznesowych były głównym powodem wyboru naszej firmy przez OFFICE. Nasza wiedza gwarantuje, że klienci wybierają najbardziej efektywne rozwiązania, które spełnią ich specyficzne potrzeby, niezależnie od ich stopnia złożoności” – komentuje James Abdool, starszy wiceprezes Fortude na Zjednoczone Królestwo i Europę. „Pracując przy projekcie z Infor dobrze zrozumieliśmy wyzwania, z jakimi mierzy się OFFICE i zaproponowaliśmy odpowiednie rozwiązanie, które zaangażuje najlepsze praktyki biznesowe w całym przedsiębiorstwie.”

“Elastyczność i zwinność technologii chmurowej jest idealna dla rosnących biznesów w pełni korzystających z modelu omnichannel” – powiedziała Anwen Robinson, dyrektorka zarządzająca i starsza wiceprezeska Infor na Zjednoczone Królestwo i Irlandię. „Infor CloudSuite Fashion oferuje specjalistyczną funkcjonalność branżową, umożliwiającą markom szybką i efektywną reakcję na wymagania konsumentów. Jest to idealne rozwiązanie dla firm Fashion, które chcą usprawnić i ujednolicić swoje kluczowe procesy biznesowe. Rezultatem wdrożenia będzie wszechstronna przejrzystość organizacyjna firmy, gwałtowny zwrot z inwestycji i solidna podstawa dla zrównoważonego rozwoju biznesu.”

O firmie OFFICE

OFFICE jest wiodącym specjalistą w zakresie dostarczania innowacyjnego obuwia na każdą okazję. Zakres produktów – unikatowy w projektach i jakości, tworzony jest przez własnych projektantów firmy we współpracy z globalnymi markami. W 2015 roku OFFICE została nabyta przez Truworths International, holding inwestycyjny i firmę zarządczą. Truworths jest detalistą modowym w Afryce Południowej, oferującym własne różnorodne marki ubrań, obuwia i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Więcej informacji: www.office.co.uk

O firmie Fortude

Fortude jest partnerem Infor (Infor Global Alliance Partner), dostarczającym rozwiązania klientom na całym świecie. Wiedza ekspercka konsultantów w zakresie branż: modowej, spożywczej, produkcyjnej i dystrybucyjnej zapewnia bezproblemowe wdrożenia systemów Infor, ciągłą optymalizację, support i wsparcie klientów w ich rozwoju. Certyfikowani konsultanci firmy pracują w biurach w USA, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Australii, Sri Lance i Indiach, a także w projektach w Ameryce Północnej, Europie, Południowo-Wschodniej i Południowej Azji. Więcej informacji: www.fortude.com.

O firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Z newralgicznych aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 65 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

Kontakt dla mediów:

Richard Moore
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite Fashion jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Wolf Lingerie wybiera rozwiązanie Infor CloudSuite Fashion by wspierać rozwój sprzedaży internetowej.

W epoce e-commerce francuski producent bielizny rozpoczął olbrzymi projekt zabezpieczania systemu informatycznego oraz zindustrializowania procesów w celu spełnienia wymagań rynku internetowego.

RUEIL-MALMAISON, Francja – Infor, wiodący dostawca aplikacji chmurowych poinformował, że firma Wolf Lingerie wybrała Infor CloudSuite Fashion – rozwiązanie ERP zaprojektowane specjalnie dla branży modowej, tekstylnej i dóbr luksusowych, jako część projektu restrukturyzacji systemów informatycznych i procesów do połowy 2022 roku.

Ze 150 pracownikami i obrotami rzędu 50 milionów Euro, Wolf Lingerie od ponad 40 lat wyróżnia się na wysoce konkurencyjnym rynku damskiej bielizny, tworząc i oferując wszystkim kobietom „pozytywną i kompletną bieliznę” w różnorodnych liniach produktowych oraz bogatych i spójnych markach. Sztandarowy produkt – kolekcja „Sans Complexe” – okrzyknięta przez Francuzki trzecią ulubioną marką (na równi z „Billet Doux”), jest linią bielizny z pięknymi fantazyjnymi modelami, które spełnią potrzeby kobiet „plus size”, pozwalając im się czuć pięknymi.

Eric Bricout, dyrektor administracyjny i finansowy, dowodzący jednocześnie działem IT w Wolf Lingerie mówi: ”Nasz projekt rozpoczął się w drugim kwartale 2020 roku. Mieliśmy świadomość, że duża część naszych systemów IT jest przestarzała; chcieliśmy wyposażyć naszą firmę w nowoczesny i skalowalny system ERP, zdolny do obsługi międzynarodowego rozwoju (szczególnie w Europie południowej, Niemczech, Turcji i Skandynawii), w system otwierający drzwi dla nieustannie wymagającej klienteli w zakresie innowacji, jakości produktu i usług stowarzyszonych. Nasz system e-commerce również stawał się przestarzały i napotykaliśmy coraz więcej problemów w dostawach i zarządzaniu zapasami. Trudności te były jeszcze potęgowane przez rosnące wymagania kanałów sprzedaży takich jak supermarkety i platformy zakupowe.”

We współpracy z niemiecką firmą konsultingową P5 Empowering, która już wspomagała Wolf Lingerie w części projektu dotyczącej zarządzania cyklem życia produktu, przeanalizowano procedury i wybrano 15 rozwiązań, z których zostały w końcu 4. Po dostarczeniu finalistom zestawu danych, odbyły się testy i rozliczne warsztaty zanim firma zdecydowała się na wybór.

„Infor szybko wybił się na prowadzenie, spełniając wszystkie kryteria, które zdefiniowaliśmy – w szczególności przyjazność użytkownikom, bogata funkcjonalność, nowoczesna technologia i możliwość obsługi olbrzymiej części naszych procesów w standardzie rozwiązania” – kontynuuje Bricout. „W tym samym czasie zdecydowaliśmy się na współpracę z LTTD Consulting, partnerem Infor w zakresie Infor CloudSuites, w szczególności Infor CloudSuite Fashion. Doświadczenie i wiedza LTTD zdecydowały o tym, że zmodyfikowaliśmy nasze procedury do tych zaproponowanych jako standard w rozwiązaniu Infor, które wpisują się w bardziej zindustrializowane podejście.

Wybór rozwiązania Infor, dokonany w maju 2021, obejmuje szeroki zakres – od całego łańcucha dostaw do planowania zakupów i fakturowania, przez zarządzanie zapasami i dostawami, finansami i księgowością. W drugiej fazie projekt obejmie wdrożenie modułu Infor BI. Potęga i otwartość technologii Infor OS zapewni, że zestaw Infor CloudSuite Fashion będzie łatwo zintegrowany z innymi aplikacjami Wolf Lingerie, takimi jak system PLM i Infor WMS.

Wdrożenie planowane jest na połowę 2022 roku, do tego czasu musimy zrewidować nasze wszystkie procesy żebyśmy mogli skorzystać z bogactwa funkcjonalności standardu Infor CloudSuite Fashion” – wyjaśnia Bricout. „Wybór chmury był naturalny – dzięki korzyściom, jakie ona zapewnia, takim jak np. elastyczność, skalowalność i szybkość wdrożenia.”

Jednocześnie firma zaczęła proces rekrutacji by dopasować zasoby ludzkie do celów sprzedaży online (w szczególności przez platformy zakupowe), które to cele są podstawą standaryzacji i industrializacji firmy.

Romain Charreton, account manager Infor, mówi: “Infor CloudSuite Fashion zapewnia markom z branży fashion możliwość zarządzania wszystkimi aspektami biznesu w ramach zintegrowanego, konfigurowalnego i skalowalnego rozwiązania. W dodatku, moduł prognozowania sprzedaży we współpracy zespołowej sprawi, że firma Wolf Lingerie – podobnie jak nasi inni klienci z branży – będzie mogła zoptymalizować zarządzanie zamówieniami i zatowarowaniem sklepów, ulepszając działalność operacyjną i podnosząc zadowolenie klientów.”

Bricout twierdzi: “Dzięki Infor CloudSuite Fashion patrzymy w przyszłość I zarządzamy ewolucją naszej strategii dystrybucji omnichannel z większym spokojem. Otwarta infrastruktura systemu, umożliwiająca integrację z innymi aplikacjami, a także przyczyni się do szybkiej zmiany naszych wszystkich systemów IT w jeden w pełni zcentralizowany i bezpieczny system, zarówno z perspektywy aplikacji, jak i danych.

O firmie LTTD Consulting
Założona w 2006, firma LTTD Consulting jest strategicznym partnerem Infor we Francji. Około 100 pracowników firmy działa w tym kraju i całej Europie, obsługując branże takie jak Fashion, dobra luksusowe, sektor spożywczy i dystrybucyjny.

LTTD Consulting zatrudnia najlepszych specjalistów Infor M3 z całego świata, łącznie z inżynierami, deweloperami i konsultantami, i opiera działanie na silnych wartościach szacunku, zaangażowania i wiedzy, wspierając swoich klientów codziennie w ich projektach, nieustających usprawnieniach, szkoleniach MCO/ TMA, itp. Więcej informacji: https://lttd-consulting.com/index.php

O firmie Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Z newralgicznych aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 65 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

# # #

Kontakt dla prasy
Vincent Fournier & Odile Pin
Tél. +33 (0)6 80 34 24 00 – Tél. +33 (0)6 81 80 35 46
vf@pr.dragway-productions.com – odilepin@r2po.fr
Twitter : @InforFranceNews

 

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Francuski producent win wybiera Infor

Maison Sieur d’Arques rozpoczyna projekt transformacji operacyjnej włączając Infor M3 – aplikację ERP przeznaczoną dla branży spożywczej – do trzonu swojej infrastruktury IT.

RUEL MALMAISON, Francja – Infor, wiodący dostawca aplikacji chmurowych ogłosił, że francuski producent win, firma Sieur d’Arques, zdecydowała się na wdrożenie systemu Infor M3. Integracja aplikacji ERP jest częścią projektu transformacji systemów IT firmy, która chce jednocześnie korzystać z wielu możliwości, jakie daje rozwiązanie zaprojektowane precyzyjnie pod kątem wymagań biznesu wina i jego powiązań z producentami, dystrybutorami i resellerami.

Założona w 1946 roku w Limoux we francuskim regionie Languedoc, słynącym z idealnych warunków do produkcji wspaniałych win, firma Sieur d’Arques jest prawdziwym pionierem w dziedzinie produkcji wina. Firma odziedziczyła także tradycję wytwarzania win musujących sięgającą szesnastego wieku. Dzisiaj przedsiębiorstwo skupia się wokół kooperatywy 188 członków uprawiających winorośle i wytwarzających około 9 mln butelek wina każdego roku. 45% produkcji przeznaczane jest na eksport. W swojej siedzibie głównej Sieur d’Arques zatrudnia 117 osób i w 2020 roku wygenerowała obroty 32,3 mln Euro.

Projekt przeglądu infrastruktury IT zainicjowany przez Infor i jego partnera Hectic3 narodził się z rozwijających się komercyjnych działań winiarni, które wymagają z każdym dniem coraz większej sprawności, elastyczności, przejrzystości i integracji wykorzystywanych danych.

“Chcieliśmy ustandaryzować nasze procesy biznesowe opierając się na technologii, w której nie trzeba będzie tworzyć od początku specjalistycznych funkcjonalności, i która zapewni komunikację, wymianę i analizę ważnych danych w naszym lokalnym i międzynarodowym rozwoju” – komentuje Pascal Vigata, kontroler zarządzania i kierownik projektu w Sieur d’Arques.

„Od początku projektu mieliśmy ustalone precyzyjne wymagania. Jednym z warunków była możliwość polegania na symbiozie dostawcy systemu z firmą go wdrażającą. Następnie, ważne było dla nas by rozwiązanie zawierało proste i skuteczne odpowiedzi na nasze wszystkie wyzwania i standaryzowało nasze procesy finansowe, sprzedażowe, produkcyjne, kontroli jakości, identyfikowalności i logistyki (przechowania i wysyłek). Pozytywne opinie z naszego ekosystemu dotyczące rozwiązania Infor M3 i jego funkcjonalności przeznaczonych dla biznesu produkcji win miały także wpływ na naszą ostateczną decyzję” – zapewnia Vigata.

Integracja rozwiązania Infor M3 będzie rozłożona na dwie fazy, każda trwająca 12 miesięcy. Pierwszy etap będzie dotyczył części komercyjnej, a drugi – kooperatywy. Maison Sieur d’Arques deleguje do projektu 9 osób, którym będą towarzyszyły zespoły Infor i Hectic3.

Christophe Pino, sales manager w Hectic3, mówi: “Projekt powierzony nam przez Sieur d’Arques jest typowy w oczekiwaniach branżowych – usprawnienie i przyspieszenie operacji bez szkody dla jakości produktów i usług. Z integracją Infor M3 zapewnioną przez Hectic3, firma Sieur d’Arques otrzymała rozwiązanie zaprojektowane dla branży. Funkcjonalności biznesowe i wysoki stopień parametryzacji systemu pozwolą przedsiębiorstwu na efektywne zarządzanie produkcją i relacjami z wszystkimi kanałami dystrybucyjnymi firmy – tak licznymi, jak zróżnicowanymi.”

Kontrakt ten po raz kolejny potwierdza ważność innowacji rozwiązań Infor w branży spożywczej. „Cieszy nas możliwość towarzyszenia Sieur d’Arques w projekcie na wielką skalę, w tak trudnym czasie dla przemysłu winnego” – powiedział Philippe Maillet, dyrektor Infor ds. sprzedaży na rynku SME we Francji. „Wizja Infor, wsparcie Hectic3 oraz prężność naszego klienta sprawiają, że patrzymy z optymizmem na wdrożenie Infor M3 – naszego specjalistycznego rozwiązania, które zaspokoi ambicje firmy.”

Informacje o Sieur d’Arques
Sieur d’Arques jest kooperatywą produkcji wina utworzoną w 1946 roku. Firma jest uznanym specjalistą w produkcji win musujących i liderem win Limoux, mającym 75 lat doświadczenia w wytwórstwie metodami tradycyjnymi przekazywanymi z pokolenia na pokolenie. Z obrotami rzędu 32,3 mln euro, winiarnia Limoux zatrudnia 117 pracowników i zrzesza 188 członków użytkujących powierzchnię prawie 1600 hektarów. Firma, produkująca rocznie ok. 6 mln butelek wina musującego i 3 miliony butelek wina niemusującego, ma olbrzymi kanał sprzedaży, za pomocą którego zaopatruje hurtową dystrybucję, sektor tradycyjny (restauracje i sklepy z winem) oraz odbiorców indywidualnych, lokalnie i za granicą. Więcej informacji: https://www.sieurdarques.com.

Informacje o Hetic3
Hectic3 jest oddziałem HELIOS Group i ma ponad 15 lat doświadczenia w integracji systemów ERP. Firma jest jednym z największych partnerów Infor w zakresie sprzedaży i wdrożenia systemu Infor M3 i opiera swoje działania na trzech obszarach: dystrybucji, integracji i utrzymania aplikacji. Hectic3 zatrudnia blisko 70 konsultantów w 4 agencjach we Francji i współpracuje z ponad 100 klientami w branżach: spożywczej, przemysłowej/ dystrybucyjnej oraz modowej. Oferuje też prekonfigurowane rozwiązanie Infor M3 dla przemysłu alkoholowego, w tym produkcji win. Więcej informacji: https://www.hetic3.fr/.

Informacje o Infor
Infor jest globalnym liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania biznesowego dla różnych branż. Z newralgicznych aplikacji dla przedsiębiorstw korzysta 65 000 klientów w ponad 175 krajach – oprogramowanie firmy Infor jest tworzone z myślą o zwiększaniu wartości przy znacznie niższym ryzyku oraz trwalszych korzyściach operacyjnych. 17 000 pracowników naszej firmy wykorzystuje swoją zaawansowaną wiedzę specjalistyczną oraz informacje oparte na danych, aby tworzyć i adaptować rozwiązania, które są w stanie sprostać nowym wyzwaniom biznesowym i branżowym. Firma Infor dostarcza swoim klientom nowoczesne narzędzia wspomagające ich transformację biznesową i pozwalające szybciej wprowadzać własne innowacyjne rozwiązania. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.infor.com.

# # #

Kontakt dla prasy

Richard Moore
Infor PR Manager, EMEA
+447976111243
Richard.Moore@infor.com

Copyright © 2021 Infor. Wszelkie prawa zastrzeżone. Znaki słowne i graficzne zawarte w niniejszym dokumencie są znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi spółki Infor i/lub jej spółek zależnych i stowarzyszonych. Wszelkie inne znaki towarowe są własnością odpowiednich podmiotów. www.infor.com

 

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).