fbpx

Zintegrowane planowanie w przedsiębiorstwie | Webinarium 3

Webinarium z cyklu: ZINTEGROWANE PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE

JAK DOBRZE PLANOWAĆ OPERACJE BIZNESOWE PRZY SZYBKIM ROZWOJU TECHNOLOGII, ZMIENNYCH GUSTACH KONSUMENTÓW I CORAZ BARDZIEJ ZŁOŻONYCH ŁAŃCUCHACH DOSTAW? (WEBINARIUM 3)

O webinarium

W trzecim webinarium dotyczącym zintegrowanego planowania przedstawimy kolejne etapy tego procesu: opracowanie głównego harmonogramu produkcji (MPS), zgrubną analizę zdolności produkcyjnych (RCCP) oraz optymalizację i kolejkowanie zleceń w module SWB (APS).

Punktem wyjścia do opracowania realnego, czyli możliwego do realizacji planu produkcji jest główny harmonogram produkcji MPS (plan materiałowy w Infor M3) prezentujący – w zdefiniowanych wcześniej grodziach czasowych – prognozy sprzedaży, potwierdzone zamówienia, oraz bieżący i przewidywany poziom zapasu dla analizowanego przedmiotu. Dzięki temu narzędziu i wspierającej go analizie RCCP możliwe jest zderzenie i zbilansowanie spodziewanego popytu ze zdolnościami produkcyjnymi przedsiębiorstwa.

Narzędzie Infor M3 Rough-Cut Capacity Planning, odpowiadające za zgrubne planowanie zdolności produkcyjnych, pomaga zidentyfikować potencjalne wąskie gardła, które mogą zakłócić realizację założeń głównego harmonogram MPS. Moduł można też użyć jako podstawę do wstępnego planowania zdolności produkcyjnych. Planowanie to może być oparte na prognozach popytu z uwzględnieniem zdolności zasobów które oznaczone zostały jako krytyczne.

Operacyjne harmonogramowanie zleceń produkcji z symulacją każdego planu przed implementacją w środowisku produkcyjnym realizowane jest przez narzędzie Infor M3 SWB Scheduling Workbench. Dzięki możliwości pobierania danych o zleceniach produkcji, zdolnościach zasobów i dostępności materiałów, narzędzie SWB potrafi ułożyć kolejność i zoptymalizować obciążenie stanowisk produkcyjnych operacjami pochodzącymi z wielu zleceń. Dzięki możliwości przedstawienia harmonogramu na interaktywnym wykresie Gantta, planista otrzymuje sprawne narzędzie do wizualizacji aktualnie realizowanej produkcji i wyliczania realnych terminach zakończenia zleceń.

Dla kogo?

Na webinarium zapraszamy zarządy firm oraz dyrektorów związanych z produkcją, logistyką, prognozowaniem, sprzedażą, magazynowaniem oraz IT. Tym razem łączymy różne branże – webinarium skierowane jest do przemysłu spożywczego, meblowego, metalowego,  kosmetycznego oraz chemii lekkiej.

Webinarium już się odbyło

18.11.2021 (czwartek)

10.00- 11.00

Online

Agenda webinarium

1. Konfiguracja parametrów planistyczne przedmiotów

• Grodzie czasowe popytu i planowania
• Polityka i metody planowania
• Parametry zapasu magazynowego

2. Prognozy sprzedaży w Infor M3

• Metody prognozy i jej parametry
• Źródła pochodzenia prognozy sprzedaży

3. Plan materiałowy czyli główny harmonogram MPS

• Źródła popytu i sprawdzenie dostępności składników
• Systemowe komunikaty działań generowane dla pozycji MPS

4. Zgrubna analiza zdolności produkcyjnych RCCP

• Budowanie struktury zasobów planistycznych
• Analiza obciążeń zasobów produkcyjnych

5. Optymalizacja i kolejkowanie zleceń w module SWB (APS)

• Parametry optymalizacji
• Analiza głównych KPI w narzędziu do panowania operacji

Wypełnij formularz

Poznaj prelegentów

Grzegorz Osiak

Rozwój Produktów

Krzysztof Skowronek

Konsultant Biznesowy – Presales

JAK DOBRZE PLANOWAĆ OPERACJE BIZNESOWE PRZY SZYBKIM ROZWOJU TECHNOLOGII, ZMIENNYCH GUSTACH KONSUMENTÓW I CORAZ BARDZIEJ ZŁOŻONYCH ŁAŃCUCHACH DOSTAW? (WEBINARIUM 3)

Przejdź do formularza rejestracyjnego i zapisz się na webinarium. Link do wydarzenia otrzymasz na wskazany adres email.

Zintegrowane planowanie w przedsiębiorstwie | Webinarium 2

Webinarium z cyklu: ZINTEGROWANE PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE

JAK DOBRZE PLANOWAĆ OPERACJE BIZNESOWE PRZY SZYBKIM ROZWOJU TECHNOLOGII, ZMIENNYCH GUSTACH KONSUMENTÓW I CORAZ BARDZIEJ ZŁOŻONYCH ŁAŃCUCHACH DOSTAW? (WEBINARIUM 2)

O webinarium

W drugim webinarium dotyczącym zintegrowanego planowania skupiliśmy się na dwóch początkowych, bardzo ważnych, etapach tego procesu – prognozowaniu popytu oraz planowaniu procesów z uwzględnieniem ograniczeń popytu i podaży, zdolności produkcyjnych i dostępności materiału oraz kosztów kapitału.

Prognozowanie popytu pomaga rozpoznać jaki asortyment i w jakich ilościach będzie się dobrze sprzedawać w przyszłości. Nawet jeśli firma produkuje wyłącznie na zamówienie, często musi sprowadzać surowce, których czas dostawy jest dużo dłuższy niż wymagany czas dostawy gotowego wyrobu do klienta. Niezbędna więc staje się informacja o przyszłej sprzedaży. Informacja taka jednak, z racji tego, że dotyczy przyszłości, zawsze będzie obarczona niepewnością. Oczywiste więc jest to, że im lepsza będzie prognoza, tym szybciej będzie rozwijał się biznes – gdyż trafiając lepiej w popyt, producent czy dystrybutor poniesie mniejsze koszty i zwiększy efektywność sprzedaży.

Wcelowanie w przyszłe potrzeby klienta to:

  • mniejsze zapasy,
  • mniejsze zakupy niepotrzebnych surowców,
  • mniejsze ilości zalegających wyrobów gotowych,
  • mniejsza sprzedaż utracona.

Tymi zagadnieniami zarządza narzędzie, które zaprezentujemy podczas webinarium – Infor DMP (Demand Planner – planowanie popytu), zapewniające zaawansowane – i prowadzone we współpracy z zespołem – planowanie popytu, tworzenie budżetów sprzedaży i analizę danych statystycznych.

Następnym krokiem w łańcuchu planowania zintegrowanego zajmie się z kolei aplikacja Infor Supply Chain Planner, bazująca na prognozach przygotowanych przez Infor DMP. Wyliczy ona najbardziej korzystne scenariusze dotyczące, na przykład, opłacalności:

  • zakupu dodatkowych zasobów,
  • zwiększenia / zmniejszenia zatrudnienia,
  • produkcji / zakupu wyrobu,
  • zakupów większej ilości surowców od tańszego dostawcy / drożej od kilku dostawców,
  • produkcji większych serii i powiększenia magazynu / zlecania produkcji na zamówienie, bez własnego magazynu, ale kosztem wydłużenia terminów dostaw do klienta.

Scenariusze takie generują informacje, które, przesłane dalej do systemu ERP, umożliwią planowanie następnych kroków, jakimi jest, między innymi, tworzenie głównego harmonogramu produkcji (MPS) czy planowanie operacyjne. Te kolejne etapy będą tematem naszego trzeciego webinarium z cyklu Zintegrowane Planowanie.

Dla kogo?

Na webinarium zapraszamy zarządy firm oraz dyrektorów związanych z produkcją, logistyką, prognozowaniem, sprzedażą, magazynowaniem oraz IT. Tym razem łączymy różne branże – webinarium skierowane jest do przemysłu spożywczego, meblowego, metalowego,  kosmetycznego oraz chemii lekkiej.

Webinarium już się odbyło

19.10.2021 (wotrek)

10.00- 11.00

Online

Wypełnij formularz

Agenda webinarium

W drugim webinarium z cyklu „Zintegrowane planowanie w przedsiębiorstwie” pokazaliśmy już w szczegółach jak zaawansowana technologia pochodząca od jednego dostawcy – firmy Infor – zapewni wsparcie procesu planowania na początkowych jego etapach – prognozowania popytu i przygotowania scenariuszy dalszego działania z uwzględnieniem ograniczeń popytu i podaży, zdolności produkcyjnych i dostępności materiału oraz kosztów kapitału. Skupiliśmy się na odpowiedzi na dwa pytania:

Jakie są początkowe etapy w planowaniu zintegrowanym?

Co uzyskamy dzięki wprowadzeniu narzędzi planistycznych wspierających te etapy?

Trzecie webinarium, zaplanowane na listopad, poświęcone będzie kolejnym wybranym narzędziom Infor, wspierającym następne etapy procesu planowania zintegrowanego. Szczegółowe informacje o tym wydarzeniu będą pojawiały się wkrótce na naszej stronie www oraz na profilach Facebook i LinkedIn iPCC, a także będą wysyłane e-mailem w formie zaproszeń do wybranych grup.

Poznaj prelegentów

Krzysztof Skowronek

Konsultant Biznesowy – Presales

Grzegorz Osiak

Rozwój Produktów

JAK DOBRZE PLANOWAĆ OPERACJE BIZNESOWE PRZY SZYBKIM ROZWOJU TECHNOLOGII, ZMIENNYCH GUSTACH KONSUMENTÓW I CORAZ BARDZIEJ ZŁOŻONYCH ŁAŃCUCHACH DOSTAW? (WEBINARIUM 2)

Przejdź do formularza rejestracyjnego i otrzymaj nagranie z webinarium. Dostęp od nagrania otrzymasz na wskazany adres email.

Zintegrowane planowanie w przedsiębiorstwie

Webinarium z cyklu: ZINTEGROWANE PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE

JAK DOBRZE PLANOWAĆ OPERACJE BIZNESOWE PRZY SZYBKIM ROZWOJU TECHNOLOGII, ZMIENNYCH GUSTACH KONSUMENTÓW I CORAZ BARDZIEJ ZŁOŻONYCH ŁAŃCUCHACH DOSTAW? (WEBINARIUM 1)

O webinarium

We współczesnym świecie przemysłu, liderzy w zarządzaniu produkcją i łańcuchem dostaw katalizują nieustanne usprawnienia i transformacje biznesowe. Muszą oni skupiać się na najnowszej technologii, która umożliwia im optymalizację operacji – od pozyskiwania zaopatrzenia po dostawę do klienta, z minimalnymi czasami przestojów i najwyższą jakością.

Jeśli chcesz się dowiedzieć w jaki sposób planować – w sposób zintegrowany, przejrzysty i spójny – operacje biznesowe w całym przedsiębiorstwie, dołącz do webinarium, podczas którego pokażemy nowoczesne narzędzia technologiczne wspierające ten proces – od planowania popytu i sprzedaży, przez zaopatrzenie, produkcję, zapasy i dostawy.

Podczas webinarium wyjaśniamy czym jest zintegrowane planowanie oraz jakie są jego etapy i horyzonty czasowe. Opowiadamy też z jakich źródeł danych czerpiemy w planowaniu zintegrowanych i wskazujemy osoby (stanowiska/ role), które będą zaangażowane w proces.

Dla kogo?

Na webinarium zapraszamy zarządy firm oraz dyrektorów związanych z produkcją, logistyką, prognozowaniem, sprzedażą, magazynowaniem oraz IT. Tym razem łączymy różne branże – webinarium skierowane jest do przemysłu spożywczego, meblowego, metalowego,  kosmetycznego oraz chemii lekkiej.

Webinarium odbyło się 21 września. Wypełnij formularz (poniżej) żeby otrzymać link do nagrania.

Agenda webinarium

W pierwszym webinarium z cyklu „Zintegrowane planowanie w przedsiębiorstwie” przedstawiliśmy na poziomie ogólnym jak zaawansowana technologia pochodząca od jednego dostawcy – firmy Infor – zapewni:

usprawnienie planowania łańcucha dostaw,

większą elastyczność reakcji na wahania popytu,

zbudowanie zapasów tak, by Twoja firma mogła na czas zrealizować prognozę,

zabezpieczenie zasobów produkcyjnych – by cele sprzedaży zostały osiągnięte pomimo wahań popytu,

usprawnienie planowania zdolności produkcyjnych, by Twoja firma była w stanie wyprodukować to, co zaplanowała,

możliwość płynnego zarządzania zasobami i szybkiego reagowanie na zmiany, co przełoży się na wzrost sprzedaży,

zaawansowane planowanie operacji.

Kolejne 3 webinaria, zaplanowane na październik i listopad, poświęcone będą już wybranym konkretnym narzędziom, wspierającym planowanie poszczególnych procesów w obszarach popytu, sprzedaży, zaopatrzenia, produkcji, zapasów i dostawy. Szczegółowe informacje o tych wydarzeniach będą pojawiały się wkrótce na naszej stronie www oraz na profilu Facebook iPCC oraz LinkedIn, a także będą wysyłane e-mailem w formie zaproszeń do wybranych grup.

Wypełnij formularz

Poznaj prelegentów

Krzysztof Skowronek

Konsultant Biznesowy – Presales

Grzegorz Osiak

Rozwój Produktów

Panel Produkcyjny – webinarium dla użytkowników systemu Infor M3, 29.06, godz.12:30

Webinarium „Panel Produkcyjny” dla użytkowników Infor M3 – otrzymaj nagranie

Zamiast MES?

Dlaczego warto obejrzeć nagranie z webinarium?

Potrzeba rejestracji i analizowania danych z produkcji jest bezdyskusyjna w każdej firmie produkcyjnej. Zaawansowane systemy MES są drogie, natomiast produkt opracowany przez iPCC dla użytkowników systemu Infor M3 może konkurować z nimi zarówno ceną, jak i funkcjonalnością – w większości przypadków w zupełności wystarczy do zbierania i monitorowania danych, które ułatwiają rozliczanie i zarządzanie produkcją.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego zaprezentujemy Panel Produkcyjny – oprogramowanie, które  powstało aby znacząco ułatwić i przyspieszyć klientom pracującym w systemie Infor M3 proces raportowania i rozliczanie produkcji.

Panel, którego wyróżnikiem jest prostota użytkowania, obsługiwany jest przez ekran dotykowy i działa na wszystkich urządzeniach z systemem WINDOWS. Funkcjonalność Panelu zawiera wszystko, co jest potrzebne do skutecznego i szybkiego raportowania produkcji. Uruchomienie aplikacji na sprzęcie przylegającym do stanowiska roboczego daje pracownikom możliwość bezpośredniego i szybkiego rejestrowania wykonywanych prac produkcyjnych w czasie zbliżonym do rzeczywistego, oraz zapisywania ich w systemie Infor M3 bez konieczności uruchamiania  środowiska.

O czym i dla kogo?

Korzyści z wdrożenia Panelu Produkcyjnego:

  • Większa jakość produkcji dzięki monitorowaniu brakowości w czasie zbliżonym do rzeczywistego.
  • Większa samodyscyplina pracowników.
  • Ograniczenie produkcji w toku dzięki wykonywaniu prac zgodnie z harmonogramem.
  • Większa efektywność wykonywanych prac dzięki ograniczaniu nieuzasadnionych przestoi.
  • Możliwość łatwego wyliczania wskaźników KPI, m.in. OEE.
  • Możliwość stałego analizowania tempa produkcji, gęstości zakłóceń, czy kosztów braków dzięki częstemu i sprawnemu raportowaniu.

Do pobrania nagrania z webinarium zapraszamy osoby związane z produkcją, usprawnieniami technologicznymi, cyfryzacją firmy, zarządzaniem operacyjnym i zarządzaniem procesami biznesowymi.

Więcej informacji na temat Panelu Produkcyjnego znajduje się na stronie: Panel Produkcyjny.

Kiedy i gdzie?

To webinarium już się odbyło

29.06.2021 (wtorek)

12:30-13:30

Online

Otrzymaj nagranie z webianrium

Poznaj prelegenta

Grzegorz Osiak
Rozwój Produktu
iPCC

Jak otrzymać nagranie webinarium?

W pierwszym kroku wypełnij formularz rejestracyjny, aby otrzymać nagranie z webinarium. 

Otrzymaj nagranie

Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do nagrania.

Otrzymaj nagranie

Obejrzyj nagranie z webinarium.

Otrzymaj nagranie

Jak dobry system ERP radzi sobie z wyzwaniami branży spożywczej? (Część 2 – webinar 2)

Webinarium z cyklu: Cyfryzacja Branży Spożywczej

Jak dobry system ERP radzi sobie z wyzwaniami branży spożywczej? Pobierz nagranie Webinarium 2.

Dlaczego warto uczestniczyć w webinarium?

Ogólne wyzwania stojące obecnie przed producentami żywności i napojów mogą wydawać się takie same jak te, z którymi branża mierzy się od wielu lat, ale kontekst tych wyzwań zasadniczo się zmienił. Oczekiwania klientów dotyczące przejrzystości i bardziej innowacyjnych produktów, coraz większy nacisk na jakość i zgodność z przepisami, niższe marże, nowe kanały sprzedaży oraz dynamiczna siła robocza to tylko niektóre z czynników, które zmieniają dynamikę tego rynku do tego stopnia, że producenci żywności i napojów muszą odświeżyć swój sposób prowadzenia działalności. Technologia w niektórych przypadkach będzie motorem tych zmian, a w innych dostarczy rozwiązań. W tych zmieniających się warunkach skuteczne zarządzanie rozwojem i rentownością zależy od tego, w jakim stopniu producenci żywności i napojów są w stanie przekształcić swoją działalność, wdrażając jednocześnie nowoczesne technologie.

W dwóch webinariach z serii #CyfryzacjaBranżySpożywczej pokazaliśmy w jaki sposób zaawansowana technologia – konfigurowalna, elastyczna i funkcjonalna aplikacja do zarządzania przedsiębiorstwem – Infor CloudSuite Food & Beverage (Infor M3), zaprojektowana specjalnie dla branży spożywczej – pomaga zarządzać specyficznymi dla tej branży wyzwaniami, usprawniając, upraszczając i przyspieszając zarządzanie całym łańcuchem dostaw.

O czym i dla kogo?

W drugim webinarium z cyklu „Jak dobry system ERP radzi sobie z wyzwaniami branży spożywczej?” pokazaliśmy możliwości aplikacji Infor CloudSuite Food & Beverage, które zapewniają:

  • prognozowanie popytu na wyroby gotowe,
  • obsługę receptur standardowych i odwróconych,
  • obsługę definiowalnych modeli kosztów produkcji,
  • planowanie zapotrzebowania na surowce,
  • kontrolę jakości w procesach logistycznych i produkcyjnych,
  • narzędzia do identyfikacji wyrobów i śledzenie partii. 

W pierwszym webinarium (27.05, link do pobrania nagrania) skupiliśmy się na przedstawieniu funkcjonalności, które dotyczą m.in. obsługi spółek wielozakładowych, konfiguracji parametrów planistycznych indeksów, zarządzania atrybutami zapasu magazynowego, obsługi wielu jednostek miar i bieżącej kontroli wagi, kontroli dat przydatności i obsługi procesu reklasyfikacji asortymentu, ewidencji opakowań i kontenerów, a także mobilnej obsługi procesów magazynowych.

Agenda webinarium

W trakcie webinarium zaprezentowaliśmy jak dobry system klasy ERP:

wspiera prognozowanie popytu na wyroby gotowe,

sprawnie zarządza recepturami standardowymi i odwróconymi,

efektywnie zarządza definiowalnymi modelami kosztów produkcji,

wspiera planowanie zapotrzebowania na surowce,

usprawnia kontrolę jakości w procesach logistycznych i produkcyjnych,

dostarcza narzędzia do identyfikacji wyrobów i śledzenia partii.

Webinarium odbyło się:

24.06.2021 (czwartek)

10:00 -11:00

Online

Zarejestruj się by otrzymać nagranie webinarium:

Jak otrzymać nagranie webinarium?

Wypełnij formularz, aby otrzymać nagranie webinarium.

Zarejestruj się tutaj

Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do nagrania.

Zarejestruj się tutaj

Spotkanie online. Udział jest całkowicie bezpłatny.

Zarejestruj się tutaj

Poznaj prelegenta

Krzysztof Skowronek
Konsultant Biznesowy – Presales

Czy Twój system ERP jest dopasowany do potrzeb branży spożywczej?

Przejdź do formularza rejestracyjnego i otrzymaj nagranie z webinarium.

Jak dobry system ERP radzi sobie z wyzwaniami branży spożywczej? (Część 1 – webinar 1)

Webinarium z cyklu: Cyfryzacja Branży Spożywczej

Jak dobry system ERP radzi sobie z wyzwaniami branży spożywczej? (Webinar 1)

Dlaczego warto uczestniczyć w webinarium?

Ogólne wyzwania stojące obecnie przed producentami żywności i napojów mogą wydawać się takie same jak te, z którymi branża mierzy się od wielu lat, ale kontekst tych wyzwań zasadniczo się zmienił. Oczekiwania klientów dotyczące przejrzystości i bardziej innowacyjnych produktów, coraz większy nacisk na jakość i zgodność z przepisami, niższe marże, nowe kanały sprzedaży oraz dynamiczna siła robocza to tylko niektóre z czynników, które zmieniają dynamikę tego rynku do tego stopnia, że producenci żywności i napojów muszą odświeżyć swój sposób prowadzenia działalności. Technologia w niektórych przypadkach będzie motorem tych zmian, a w innych dostarczy rozwiązań. W tych zmieniających się warunkach skuteczne zarządzanie rozwojem i rentownością zależy od tego, w jakim stopniu producenci żywności i napojów są w stanie przekształcić swoją działalność, wdrażając jednocześnie nowoczesne technologie.

W dwóch webinariach z serii #CyfryzacjaBranżySpożywczej pokazujemymy w jaki sposób zaawansowana technologia – konfigurowalna, elastyczna i funkcjonalna aplikacja do zarządzania przedsiębiorstwem – Infor CloudSuite Food & Beverage (Infor M3), zaprojektowana specjalnie dla branży spożywczej – pomaga zarządzać specyficznymi dla tej branży wyzwaniami, usprawniając, upraszczając i przyspieszając zarządzanie całym łańcuchem dostaw.

O czym i dla kogo?

W pierwszym webinarium (dostęp do nagrania możliwy jest po wypełnieniu formularza rejestracji zamieszczonego poniżej) z cyklu „Jak dobry system ERP radzi sobie z wyzwaniami branży spożywczej?” przedstawiliśmy możliwości aplikacji Infor CloudSuite Food & Beverage, które zapewniają:

  • obsługę spółek wielozakładowych,
  • konfigurację parametrów planistycznych indeksów,
  • zarządzanie atrybutami zapasu magazynowego,
  • obsługę wielu jednostek miar i bieżącą kontrola wagi,
  • kontrolę dat przydatności i obsługę procesu reklasyfikacji asortymentu,
  • ewidencję opakowań i kontenerów,
  • mobilną obsługę procesów magazynowych.

W drugim webinarium (24.06, link do rejestracji) – skupimy się na pokazaniu funkcjonalności, które dotyczą m.in. prognozowania popytu, receptur standardowych i odwróconych, definiowalnych modeli kosztów produkcji, planowania zapotrzebowania na surowce, kontroli jakości, a także identyfikacji wyrobów i śledzenia partii.

Do udziału w webinariach zapraszamy osoby związane z cyfryzacją firmy, zarządzaniem operacyjnym, zarządzaniem procesami biznesowymi, usprawnieniami technologicznymi, a także produkcją i planowaniem.

Agenda webinarium

W trakcie webinarium pokazaliśmy jak dobry system klasy ERP:

obsługuje procesy zachodzące w wielu zakładach w ramach jednej firmy,

sprawnie zarządza atrybutami (cechami) surowców i wyrobów,

efektywnie zarządza parametrami planistycznymi indeksów,

obsługuje wiele jednostek miar oraz w pełni kontroluje zmieniającą się w czasie wagę produktu,

kontroluje daty „najlepsze przed” i przydatności do spożycia,

usprawnia ewidencję opakowań i kontenerów z uwzględnieniem opakowań zwrotnych i wielopoziomowej struktury opakowania,

usprawnia obsługę procesów magazynowych dzięki rozwiązaniom mobilnym.

Webinarium odbyło się:

27.05.2021 (czwartek)

10:00 -11:00

Online

Zarejestruj się by otrzymać dostęp do nagrania webinarium

Jak otrzymać nagranie webinarium?

Wypełnij formularz rejestracyjny, aby otrzymać e-mail z linkiem do nagrania webinarium.

Zarejestruj się tutaj

Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do nagranego spotkania.

Zarejestruj się tutaj

Spotkanie online. Udział jest całkowicie bezpłatny.

Zarejestruj się tutaj

Poznaj prelegenta

Krzysztof Skowronek
Konsultant Biznesowy – Presales

Czy Twój system ERP jest dopasowany do potrzeb branży spożywczej?

Przejdź do formularza rejestracyjnego i otrzymaj nagranie tego wydarzenia.

Przyszłość technologii produkcji spożywczej

Przyszłość technologii produkcji spożywczej

Webinarium z cyklu: Cyfryzacja Branży Spożywczej

Przyszłość technologii produkcji spożywczej

O webinarium

Czego można się spodziewać w technologii produkcji spożywczej w 2021 roku?

W 2020 roku zakłócenia były codziennością, a odporność producentów i ich łańcuchów dostaw w dużej mierze zależała od technologii. Dowiedz się, jak miniony rok wpłynie na przyszłość technologii wykorzystywanych w branży spożywczej. Oceń wydajność swoich obecnych rozwiązań i poznaj pięć prognoz dotyczących tego, jak technologia usprawni operacje, działanie linii produkcyjnych i rozwój zabezpieczeń.

Dla kogo?

Webinarium kierujemy przede wszystkim do przedstawicieli firm z branży spożywczej. Temat szczególnie polecamy organizacjom, które chcą przygotować swoje przedsiębiorstwa na przyszłość tak szybko, jak to tylko możliwe. Omawiamy zagadnienia, które pozwolą wykorzystać przyszłe możliwości rynkowe. Otrzymaj dostęp do nagrania.

Uwaga: webinarium jest prowadzone w języku angielskim.

Agenda webinarium

Z nagrania webinarium dowiesz się jak właściwa technologia pozwoli:

ograniczyć czas przestojów poprzez proaktywne podejście do ogólnej efektywności wyposażenia,

zwiększyć wydajność, usprawnić obsługę klienta i podnieść jakość poprzez poprawę widoczności łańcucha dostaw,

zapewnić bezpieczeństwo żywności i ograniczyć ilość odpadów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii.

TO WYDARZENIE JUŻ SIĘ ODBYŁO

Możesz uzyskać dostęp do nagrania

Kliknij w button

Nagranie otrzymasz bezpłatnie

Poznaj prelegentów

Przemysł spożywczy - wybór systemu ERP w chmurze

Mikael Bengtsson

Dyrektor ds. strategii i rozwiązań dla branży spożywczej w firmie Infor na Amerykę Północną

 

Ile kosztuje system ERP w chmurze?

Marcel Koks

Dyrektor ds. strategii i rozwiązań dla branży spożywczej w firmie Infor

 

Przyszłość technologii produkcji spożywczej

Czego Twoja firma może spodziewać się w 2021 roku w zakresie rozwoju technologii produkcji spożywczej? Obejrzyj nagranie webinarium, aby to sprawdzić.

Jak zarządzanie cyklem życia produktów przyspiesza innowacje produktowe?

Jak zarządzanie cyklem życia produktów przyspiesza innowacje produktowe?

Webinarium z cyklu: Cyfryzacja Branży Spożywczej

Cykl życia produktu a innowacje produktowe

O webinarium

To innowacje kierują produkt na drogę sukcesu. Chcesz uwolnić ukrytą moc drzemiącą w cyklu życia produktu? Usprawnić proces dostarczania innowacyjnych rozwiązań na rynek? Co możesz zrobić, aby Twoje przedsiębiorstwo było bardziej innowacyjne? Czy wdrożony system ERP wspiera odpowiednio uruchomienie innowacyjnych produktów?

System ERP (Enterprise Resource Planning) wspiera, optymalizuje i standaryzuje procesy biznesowe, natomiast rozwój innowacji i produktów wspierają systemy klasy PLM – Zarządzanie Cyklem Życia Produktu (ang. Product Lifecycle Management). Głównym zadaniem systemu klasy PLM jest kompleksowe wspomaganie przedsiębiorstwa we wszystkich obszarach tworzenia i rozwoju produktów. System tej klasy wspiera cały cykl rozwoju i życia produktu, tj. od momentu stworzenia koncepcji, poprzez projekt, następnie produkcję, aż po obsługę posprzedażną i utylizację. System PLM jest narzędziem informatycznym integrującym zasoby ludzkie, dane, procesy i narzędzia, które dają możliwość kontrolowania i zarządzania całością informacji o produkcie. Zapraszamy na webinarium, podczas którego przedstawimy, jak zarządzanie cyklem życia produktów przyspiesza innowacje produktowe.

Dla kogo?

Webinarium kierujemy przede wszystkim do przedstawicieli firm z branży spożywczej. Przedsiębiorstw, które posiadają już wdrożone systemy ERP, a także tych, które planują ich zakup lub zmianę. Podczas spotkania przedstawimy zagadnienia związane z zarządzaniem cyklem życia produktu. Pracowaliśmy na realnych przykładach i konkretnych funkcjonalnościach systemu, które na co dzień znajdują zastosowanie w przedsiębiorstwach przemysłu przetwórstwa spożywczego.

Dla osób, które wcześniej rejestrowały się na webinarium, nagranie dostępne jest pod indywidualnym linkiem przesłanym mailem przed 27.11 – po kliknięciu w link otwiera się strona z miejscem na wprowadzenie adresu e-mail podanego przy rejestracji. Dla tych z Państwa, którzy nie rejestrowali się, a chcieliby zobaczyć nagranie webinarium, dostęp zostanie przyznany po rejestracji – proszę kliknąć w button poniżej.

Agenda webinarium

W trakcie webinarium pokażemy jak można:

zoptymalizować działania w zarządzaniu portfolio produktów, poprzez sprawną analizę portfela produktów i zarządzanie priorytetami w projektach rozwoju oraz wdrożenia innowacji produktowych.

obniżyć koszty projektowania produktów i wprowadzenia na rynek, poprzez wgląd w dane w czasie rzeczywistym co przekłada się na zwiększenie rentowność poszczególnych projektów,

zautomatyzować zarządzanie etykietami i składnikami dla wielu rynków – większa niezawodność  i zapewnienie zgodności z regulacjami prawnymi.

sprawniej zarządzać informacją i zapewnić większą transparentność specyfikacji oraz obsługi zapytań.

TO WYDARZENIE JUŻ SIĘ ODBYŁO

Możesz uzyskać dostęp do nagrania

Kliknij w button

Nagranie otrzymasz bezpłatnie

Dlaczego warto?

Dowiesz się, jak zwiększyć prawdopodobieństwo udanej realizacji projektów priorytetowych.

Podpowiemy Ci, jak skrócić czas wprowadzenia produktu na rynek.

Poznasz mechanizmy, które umożliwią Ci budowę i utrzymanie bazy informacji o produktach.

Pokażemy jak zmaksymalizować wykorzystanie nowych pomysłów oraz śledzenie potrzeb rynkowych.

Poznaj prelegenta

Zarządzanie cyklem życia produktu

Maarten Hagen

Dyrektor ds. rozwiązań PLM w firmie Infor

Zarządzanie cyklem życia produktu - innowacje produktowe

Wypełnij formularz, aby otrzymać nagranie.
OTRZYMAJ DOSTĘP DO NAGRANIA

Zaawansowane zarządzanie cyklem życia produktu

Jak trafnie zarządzać popytem w branży spożywczej?

Zarządzanie popytem - prognozowanie i planowanie przykłady

Webinarium z cyklu: Cyfryzacja Branży Spożywczej

Jak trafnie zarządzać popytem w branży spożywczej?

O webinarium

Aby zmaksymalizować rentowność, łańcuchy dostaw muszą być maksymalnie wydajne. Dokładne planowanie popytu ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia wydajności łańcuchów dostaw w zakresie zapasów i ostatecznie przychodów.

Planowanie popytu (ang. Demand Planning) to proces zarządzania łańcuchem dostaw polegający na prognozowaniu lub przewidywaniu popytu na produkty w celu zapewnienia ich dostawy i zadowolenia klientów. Celem jest znalezienie równowagi między posiadaniem wystarczających poziomów zapasów, aby zaspokoić potrzeby klientów bez nadwyżek. Na popyt może wpływać wiele różnych czynników, w tym zmiany siły roboczej, zmiany gospodarcze, trudne warunki pogodowe, klęski żywiołowe lub globalne wydarzenia kryzysowe.

Dla kogo?

Webinarium kierujemy przede wszystkim do przedstawicieli firm z branży spożywczej. Podczas spotkania przedstawimy zagadnienia związane z  wdrożeniem mechanizmów planowania popytu w przemyśle spożywczym, które ma kluczowy wpływ na zwiększanie rentowności łańcucha dostaw. Zaprezentujemy przykłady, jak korzystać z nowoczesnych technologii, które mogą pomóc w zarządzaniu popytem poprzez optymalizację, elastycznego i opartego na danych podejścia do zarządzania łańcuchem dostaw. Przedstawimy nowe sposoby obniżania kosztów operacyjnych, zwiększania przychodów i oferowania większej konkurencyjności. Skuteczniej zarządzaj popytem.

Webinarium już się odbyło. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat zarządzania popytem w branży spożywczej pobierz nagranie.

Agenda webinarium

W trakcie webinarium pokażemy:

narzędzia i oprogramowania wspierające planowanie popytu w przedsiębiorstwach branży spożywczej,

metody planowania popytu wspierane nowoczesnymi technologiami,

korzyści z połączonego podejścia do zarządzania popytem,

najlepsze praktyki dla planowania popytu w branży spożywczej.

przyszłość planowania popytu w łańcuchu dostaw w przemyśle spożywczym.

Otrzymaj nagranie z webinarium

Wypełnij formularz i otrzymaj dostęp do nagrania

Dlaczego warto?

Dowiesz się, co to jest planowanie popytu i do czego jest potrzebne w Twojej firmie?

Odkryjesz, jak zapewnić równowagę między posiadaniem wystarczającego poziomu zapasów, aby zaspokoić potrzeby klientów bez gromadzenia nadwyżek.

Podpowiemy Ci, jak sprawniej prognozować popyt?

Poznasz jakie narzędzia lub techniki mogą wspierać planowanie popytu w Twojej organizacji?

Ocenisz, czy potrzebujesz proces planowania popytu?

Poznaj prelegenta

Zarządzanie popytem - planowanie popytu

Natasza Rabsztyn-Piekarska
Specjalista Infor DMP

Jak trafnie zarządzać popytem w branży spożywczej?

Wypełnij formularz i otrzymaj link do nagrania webinarium

Bezpieczeństwo żywności w łańcuchu dostaw – szybka, intuicyjna i wszechstronna identyfikowalność

Bezpieczeństwo żywności w branży spożywczej

Webinarium z cyklu: Cyfryzacja Branży Spożywczej

Bezpieczeństwo żywności w łańcuchu dostaw – pobierz nagranie webinarium!

O webinarium

Spełnienie norm bezpieczeństwa żywności jest coraz trudniejsze w czasach, gdy instytucje rządowe i główni detaliści wdrażają coraz ostrzejsze regulacje i wymagają dokładniejszych informacji. Zapewnienie bezpieczeństwa żywności jest tym trudniejsze, że rośnie ryzyko związane z globalizacją zaopatrzenia, z szybkością rozprzestrzeniania się skażeń i chorób, a nawet z zagrożeniem międzynarodowym terroryzmem. Tym samym bezpieczeństwo i identyfikowalność żywności są obecnie jeszcze ważniejsze niż w przeszłości. Podjęcie działań zapewniających bezpieczeństwo produktów żywnościowych, od surowców do wyrobów na stołach konsumentów, staje się najwyższym priorytetem producentów branży spożywczej.

Dla kogo?

Webinarium kierujemy przede wszystkim do przedstawicieli firm z branży spożywczej. Podczas spotkania przedstawiliśmy zagadnienia związane z wymagania dotyczącymi bezpieczeństwa żywności i elastycznie reagować na zmiany.  Pracowaliśmy na realnych przykładach i konkretnych funkcjonalnościach systemu, które na co dzień znajdują zastosowanie w przedsiębiorstwach przemysłu przetwórstwa spożywczego.

Dla osób, które rejestrowały się na webinarium, nagranie dostępne jest pod tym linkiem, po wprowadzeniu adresu e-mail podanego przy rejestracji. Dla tych z Państwa, którzy chcieliby zobaczyć nagranie webinarium, a ich adres e-mail nie jest zapisany w naszej bazie, dostęp zostanie przyznany po rejestracji – kliknij w button poniżej.

Agenda webinarium

W trakcie webinarium pokażemy jak można:

spełniać obecne wymagania dotyczące bezpieczeństwa żywności i elastycznie reagować na zmiany,

widzieć na jednym ekranie zarówno graficzną ścieżkę śledzenia, jak również szczegółowe transakcje,

używać elastycznego systemu śledzenia przepływów w łańcuchu dostaw,

dysponować w jednym miejscu wszystkimi informacjami potrzebnymi do wycofań,

istotnie skrócić (z dni do minut) czas przygotowania do audytu,

zobrazować funkcjonowanie procesów i łatwo wykryć czy procedury dla konkretnej partii lub produktu były przestrzegane.

To wydarzenie już się odbyło

Możesz uzyskać dostęp do nagrania

Kliknij w button

Nagranie otrzymasz bezpłatnie