fbpx
Krótkie
demo Infor M3
Produkty dodatkowe do Infor M3

Webinarium z cyklu: Cyfryzacja Branży Spożywczej

Jak dobry system ERP radzi sobie z wyzwaniami branży spożywczej? (Webinar 1)

Dlaczego warto uczestniczyć w webinarium?

Ogólne wyzwania stojące obecnie przed producentami żywności i napojów mogą wydawać się takie same jak te, z którymi branża mierzy się od wielu lat, ale kontekst tych wyzwań zasadniczo się zmienił. Oczekiwania klientów dotyczące przejrzystości i bardziej innowacyjnych produktów, coraz większy nacisk na jakość i zgodność z przepisami, niższe marże, nowe kanały sprzedaży oraz dynamiczna siła robocza to tylko niektóre z czynników, które zmieniają dynamikę tego rynku do tego stopnia, że producenci żywności i napojów muszą odświeżyć swój sposób prowadzenia działalności. Technologia w niektórych przypadkach będzie motorem tych zmian, a w innych dostarczy rozwiązań. W tych zmieniających się warunkach skuteczne zarządzanie rozwojem i rentownością zależy od tego, w jakim stopniu producenci żywności i napojów są w stanie przekształcić swoją działalność, wdrażając jednocześnie nowoczesne technologie.

W dwóch webinariach z serii #CyfryzacjaBranżySpożywczej pokazujemymy w jaki sposób zaawansowana technologia – konfigurowalna, elastyczna i funkcjonalna aplikacja do zarządzania przedsiębiorstwem – Infor CloudSuite Food & Beverage (Infor M3), zaprojektowana specjalnie dla branży spożywczej – pomaga zarządzać specyficznymi dla tej branży wyzwaniami, usprawniając, upraszczając i przyspieszając zarządzanie całym łańcuchem dostaw.

O czym i dla kogo?

W pierwszym webinarium (dostęp do nagrania możliwy jest po wypełnieniu formularza rejestracji zamieszczonego poniżej) z cyklu „Jak dobry system ERP radzi sobie z wyzwaniami branży spożywczej?” przedstawiliśmy możliwości aplikacji Infor CloudSuite Food & Beverage, które zapewniają:

  • obsługę spółek wielozakładowych,
  • konfigurację parametrów planistycznych indeksów,
  • zarządzanie atrybutami zapasu magazynowego,
  • obsługę wielu jednostek miar i bieżącą kontrola wagi,
  • kontrolę dat przydatności i obsługę procesu reklasyfikacji asortymentu,
  • ewidencję opakowań i kontenerów,
  • mobilną obsługę procesów magazynowych.

W drugim webinarium (24.06, link do rejestracji) – skupimy się na pokazaniu funkcjonalności, które dotyczą m.in. prognozowania popytu, receptur standardowych i odwróconych, definiowalnych modeli kosztów produkcji, planowania zapotrzebowania na surowce, kontroli jakości, a także identyfikacji wyrobów i śledzenia partii.

Do udziału w webinariach zapraszamy osoby związane z cyfryzacją firmy, zarządzaniem operacyjnym, zarządzaniem procesami biznesowymi, usprawnieniami technologicznymi, a także produkcją i planowaniem.

Agenda webinarium

W trakcie webinarium pokazaliśmy jak dobry system klasy ERP:

obsługuje procesy zachodzące w wielu zakładach w ramach jednej firmy,

sprawnie zarządza atrybutami (cechami) surowców i wyrobów,

efektywnie zarządza parametrami planistycznymi indeksów,

obsługuje wiele jednostek miar oraz w pełni kontroluje zmieniającą się w czasie wagę produktu,

kontroluje daty „najlepsze przed” i przydatności do spożycia,

usprawnia ewidencję opakowań i kontenerów z uwzględnieniem opakowań zwrotnych i wielopoziomowej struktury opakowania,

usprawnia obsługę procesów magazynowych dzięki rozwiązaniom mobilnym.

Webinarium odbyło się:

27.05.2021 (czwartek)

10:00 -11:00

Online

Zarejestruj się by otrzymać dostęp do nagrania webinarium

Jak otrzymać nagranie webinarium?

Wypełnij formularz rejestracyjny, aby otrzymać e-mail z linkiem do nagrania webinarium.

Zarejestruj się tutaj

Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do nagranego spotkania.

Zarejestruj się tutaj

Spotkanie online. Udział jest całkowicie bezpłatny.

Zarejestruj się tutaj

Poznaj prelegenta

Krzysztof Skowronek
Konsultant Biznesowy – Presales

Czy Twój system ERP jest dopasowany do potrzeb branży spożywczej?

Przejdź do formularza rejestracyjnego i otrzymaj nagranie tego wydarzenia.
Open