JAK RADZIĆ SOBIE W TRUDNEJ RZECZYWISTOŚCI GOSPODARCZEJ WYWOŁANEJ PANDEMIĄ?
ZAKŁÓCONE ŁAŃCUCHY DOSTAW, ZABURZONA SPRZEDAŻ W KANAŁACH, OGRANICZENIA W DOSTĘPNOŚCI PRACOWNIKÓW – TO TYLKO NIEKTÓRE Z PROBLEMÓW, JAKIE POJAWIŁY SIĘ WRAZ Z PANDEMIĄ KORONAWIRUSA.
W konsekwencji, firmy:
- tracą możliwość produkowania z wykorzystaniem dotychczasowych źródeł surowców,
- tracą możliwości sprzedaży znacznej części wyrobów gotowych przeznaczonych do sprzedaży w sklepach,
- doświadczają opóźnień w dostawach, wielu zwrotów i błędów w transferowaniu rosnącej liczby przesyłek oraz trudnościami w zarządzaniu kredytem kupieckim, kontrolowaniu zobowiązań i należności,
- zmuszone są do wysyłania pracowników do pracy zdalnej i przekazywania dokumentów i podjętych decyzji w sposób tradycyjny, z wykorzystaniem poczty lub kuriera, co zwiększa ryzyko opóźnień i zagubienia dokumentów.
MAMY NARZĘDZIA, KTÓRE POMOGĄ POKONAĆ TE PROBLEMY!
KLIKNIJ PONIŻEJ by przeczytać jak możemy pomóc Ci radzić sobie z:
- zakłóceniami łańcucha dostaw,
- zakłóceniami sprzedaży w kanałach,
- ograniczeniami w dostępności pracowników.
WSZYSTKIE NASZE TECHNOLOGIE:
- umożliwiają zdalną pracę z dowolnego urządzania takiego jak komputer, tablet, smartfon, czy nawet smartwatch,
- nie wymagają uruchomienia skomplikowanej platformy sprzętowej ze względu na implementację w chmurze,
- zapewniają, że wdrożenie będzie mogło być zrealizowane prawie całkowicie zdalnie.
ELASTYCZNE PŁATNOŚCI:
Całość wdrożenia rozwiązań może się zamknąć w okresie kilku miesięcy. Generalnie w większości wypadków, proponujemy następujące rozwiązania finansowania inwestycji:
- opłata za licencje będzie opłatą abonamentową uiszczaną co miesiąc, pobieraną od 4 miesiąca po starcie wdrożenia,
- opłaty za wdrożenie zostaną rozłożone na raty, których płatność rozpocznie się w 4 miesiącu po starcie wdrożenia i będzie trwała przez kolejne 12 miesięcy,
- możemy również pomóc w zorganizowaniu leasingu i kredytowania.
Szczegóły zależą oczywiście od konkretnej zawartości zamawianego projektu – w przypadku zainteresowania prosimy o kontakt z:
Natasza Rabsztyn-Piekarska, tel. 516 140 769, e-mail: natasza.piekarska@i-pcc.pl