ZAKŁÓCENIA SPRZEDAŻY W KANAŁACH
ZAKŁÓCENIA SPRZEDAŻY W WYBRANYCH KANAŁACH
Także kanały sprzedaży podlegają przerwaniu lub dużym zakłóceniom. Najczęstszym powodem tego są:
- przeciążenie spedytorów oraz systemów komputerowych odpowiedzialnych za dostawy zrealizowane w handlu elektronicznym,
- ograniczenia w działaniu sklepów stacjonarnych,
- brak sprawnej kontroli kredytów kupieckich i systemów rabatowych.
W konsekwencji firmy tracą możliwości sprzedaży znacznej części wyrobów gotowych przeznaczonych do sprzedaży w sklepach. Pojawiają się opóźnienia w dostawach, wiele zwrotów i błędów w transferowaniu rosnącej liczby przesyłek. Coraz trudniej zarządzać kredytem kupieckim, kontrolować zobowiązania i należności, co może zaburzyć płynność finansową przedsiębiorstwa.
Możliwymi rozwiązaniami powyższych ograniczeń są:
- lepsze planowanie wyrobów, ich przeznaczenia oraz transportu,
- szybkie przełączenie biznesu na handel elektroniczny,
- zarządzanie dokumentami w formie elektronicznej,
- usprawnienie zarządzania zobowiązaniami, limitem kredytu kupieckiego i należnościami,
- uproszczenie procedur reklamacyjnych.
Proponujemy narzędzia, które wspierają:
- sprawne zarządzanie kredytami kupieckimi i należnościami,
- sprzedaż w trybie „możliwe do przyrzeczenia”, uruchamianym gdy występuje konieczność określenia kiedy nowe zamówienie lub zamówienie spoza harmonogramu może zostać zrealizowane,
- pełną obsługę handlu elektronicznego zarówno klientów B2C, jak i klientów B2B,
- pełną obsługę dokumentacji – od ofert i zapytań ofertowych do faktur i płatności, w tym elektroniczny przepływ dokumentów,
- szybsze składanie zamówień przez klientów dzięki profilowaniu ich preferencji i poprzednich zamówień oraz zastosowaniu nowoczesnych narzędzi do płatności online,
- bardziej elastyczne wykorzystanie zapasów poprzez różne polityki przydzielania zapasu do zmiennych w czasie zapotrzebowań w różnych kanałach sprzedaży,
- reagowanie z wyprzedzeniem na zmiany występujące w poszczególnych kanałach sprzedaży,
- precyzyjne planowanie zakupów, z wykorzystaniem narzędzi planistycznych,
- zdalne podejmowanie decyzji i czynności działań w procesie zakupów i sprzedaży.
OTO ONE:
System eCommerce zapewniający pełną obsługę handlu elektronicznego w zaawansowanym środowisku zakupów online. Rhythm przeznaczony jest dla klientów, którzy korzystają z systemów ERP firmy Infor (jest z nimi w pełni zintegrowany), działa w chmurze w architekturze multi-tenant. Jego częścią jest rozwiązanie PIM (Product Information Management), które prezentuje dane produktowe – firmy mogą przedstawiać zamówienia klientów, faktury i dostawy w spersonalizowanym portalu. Dane pobierane są bezpośrednio z systemu ERP, tak więc cenniki, dostępność i dane klienta są zawsze aktualne. Elementy zarządzania treścią, wbudowane w Infor Rhythm umożliwiają łatwe tworzenie skalowalnego i spersonalizowanego przekazu dla odbiorcy.
Więcej informacji: www
2. Infor DMP – Moduł prognozowania i budżetowania umożliwiający analizę danych statystycznych oraz planowanie popytu i prognozowanie sprzedaży ze scenariuszami „co jeśli”. Aplikacja umożliwia łatwe prognozowanie sprzedaży, z wychwytywaniem informacji rynkowych. Obsługuje wiele metod automatycznych prognoz. Dynamiczne grupowanie i agregacja danych pozwala na manipulowanie popytem i prognozami. Dzięki ustawieniom filtrowania można w łatwy sposób skonfigurować ulubione widoki z preferowanym ekranem informacji. Moduł umożliwia generowanie bardziej dokładnych, konsensusowych prognoz w celu zwiększenia wydajności dostaw, przyczynia się do zmniejszenia zapasów produktów gotowych i uniknięcia utraty przydatności produktów.
3. Branżowe aplikacje ERP w prekonfigurowanej, szybkiej do wdrożenia wersji Implementation Accelerator:
- Infor CloudSuite Food & Beverage – link
- Infor CloudSuite Fashion – link
- Infor CloudSuite Chemicals – link
Co to jest Implementation Accelerator? – link
4. System Plus Workflow firmy partnerskiej SUNCODE
Szybka i nowoczesna obsługa przepływu dokumentów umożliwiająca skuteczne zarządzanie procesami biznesowymi oraz produkcyjnymi, z możliwością rozszerzenia o moduły dziedzinowe usprawniające pozostałe obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa. Plus Workflow umożliwia nie tylko realizację procesów biznesowych, ale także ich projektowanie i wdrażanie.
Więcej informacji: broszura
WSZYSTKIE NASZE TECHNOLOGIE:
- umożliwiają zdalną pracę z dowolnego urządzania takiego jak komputer, tablet, smartfon, czy nawet smartwatch,
- nie wymagają uruchomienia skomplikowanej platformy sprzętowej ze względu na implementację w chmurze,
- zapewniają, że wdrożenie będzie mogło być zrealizowane prawie całkowicie zdalnie.
ELASTYCZNE PŁATNOŚCI:
Całość wdrożenia rozwiązań może się zamknąć w okresie kilku miesięcy. Generalnie w większości wypadków, proponujemy następujące rozwiązania finansowania inwestycji:
- opłata za licencje będzie opłatą abonamentową uiszczaną co miesiąc, pobieraną od 4 miesiąca po starcie wdrożenia,
- opłaty za wdrożenie zostaną rozłożone na raty, których płatność rozpocznie się w 4 miesiącu po starcie wdrożenia i będzie trwała przez kolejne 12 miesięcy,
- możemy również pomóc w zorganizowaniu leasingu i kredytowania.
Szczegóły zależą oczywiście od konkretnej zawartości zamawianego projektu – w przypadku zainteresowania prosimy o kontakt z:
Natasza Rabsztyn-Piekarska, tel. 516 140 769, e-mail: natasza.piekarska@i-pcc.pl