ZAKŁÓCENIA ŁAŃCUCHA DOSTAW
ZAKŁÓCENIA ŁAŃCUCHA DOSTAW
Rozszerzająca się pandemia koronawirusa powoduje, że łańcuchy dostaw po stronie surowców i półproduktów podlegają przerwaniu lub dużym zakłóceniom. Najczęstszym powodem tego są:
- ograniczenia w przepływie towarów i ludzi przez granice poszczególnych państw,
- zamykanie firm dostawców produkujących potrzebne surowce czy półprodukty.
W konsekwencji większość firm traci w ten sposób możliwość produkowania z wykorzystaniem dotychczasowych źródeł surowców.
Możliwymi rozwiązaniami tych ograniczeń są:
- szybkie znalezienie innych (lokalnych) dostawców na potrzebne surowce i półprodukty,
- umiejętne zastosowanie technologii i materiałów alternatywnych,
- sprawne zaprojektowanie nowych wyrobów będących substytutami dotychczasowych.
Proponujemy narzędzia, które wspierają:
- pełną kontrolę dostawców, technologii i surowców,
- łatwe i szybkie zarządzanie zmianami produktów poprzez pełną kontrolę procesu technologicznego i używanych surowców,
- sprawne zarządzanie alternatywnymi kanałami dostaw surowców i materiałów poprzez zastosowanie platformy zakupowej,
- wykorzystanie wcześniej zdefiniowanych materiałów alternatywnych,
- precyzyjne prognozowanie popytu,
- szybką ścieżkę podejmowania decyzji uwzględniająca m.in. kalkulację kosztów wybrania „alternatyw”,
- lepszą kontrolę i szybsze wprowadzenie nowych produktów do produkcji,
- dokładne planowanie zapasów magazynowych i zleceń produkcyjnych w celu zapewnienia dostępności wyrobów na wymaganym poziomie,
- zautomatyzowanie rozliczeń zakupów surowców i materiałów do produkcji oraz towarów.
OTO ONE:
1. Infor CloudSuite™ PLM for Process (Optiva)
System służący do opracowywania i rozwoju produktów od koncepcji, poprzez projekt i produkcję. Jest to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu złożonych potrzeb przemysłu spożywczego i chemicznego, uwzględniające wszelkie niuanse i specyfikę tych branż. Innowacje, szybszy czas reagowania, lepsza dostępność informacji przy podejmowaniu decyzji, wydajny i niedługi rozwój produktów — to tylko niektóre z cech i korzyści aplikacji stworzonej przy użyciu najnowszej technologii Infor.
2. Infor DMP – Moduł prognozowania i budżetowania umożliwiający analizę danych statystycznych oraz planowanie popytu i prognozowanie sprzedaży ze scenariuszami „co jeśli”. Aplikacja umożliwia łatwe prognozowanie sprzedaży, z wychwytywaniem informacji rynkowych. Obsługuje wiele metod automatycznych prognoz. Dynamiczne grupowanie i agregacja danych pozwala na manipulowanie popytem i prognozami. Dzięki ustawieniom filtrowania można w łatwy sposób skonfigurować ulubione widoki z preferowanym ekranem informacji. Moduł umożliwia generowanie bardziej dokładnych, konsensusowych prognoz w celu zwiększenia wydajności dostaw, przyczynia się do zmniejszenia zapasów produktów gotowych i uniknięcia utraty przydatności produktów.
3. Branżowe aplikacje ERP w prekonfigurowanej, szybkiej do wdrożenia wersji Implementation Accelerator:
- Infor CloudSuite Food & Beverage – link
- Infor CloudSuite Fashion – link
- Infor CloudSuite Chemicals – link
Co to jest Implementation Accelerator? – link
WSZYSTKIE NASZE TECHNOLOGIE:
- umożliwiają zdalną pracę z dowolnego urządzania takiego jak komputer, tablet, smartfon, czy nawet smartwatch,
- nie wymagają uruchomienia skomplikowanej platformy sprzętowej ze względu na implementację w chmurze,
- zapewniają, że wdrożenie będzie mogło być zrealizowane prawie całkowicie zdalnie.
ELASTYCZNE PŁATNOŚCI:
Całość wdrożenia rozwiązań może się zamknąć w okresie kilku miesięcy. Generalnie w większości wypadków, proponujemy następujące rozwiązania finansowania inwestycji:
- opłata za licencje będzie opłatą abonamentową uiszczaną co miesiąc, pobieraną od 4 miesiąca po starcie wdrożenia,
- opłaty za wdrożenie zostaną rozłożone na raty, których płatność rozpocznie się w 4 miesiącu po starcie wdrożenia i będzie trwała przez kolejne 12 miesięcy,
- możemy również pomóc w zorganizowaniu leasingu i kredytowania.
Szczegóły zależą oczywiście od konkretnej zawartości zamawianego projektu – w przypadku zainteresowania prosimy o kontakt z:
Natasza Rabsztyn-Piekarska, tel. 516 140 769, e-mail: natasza.piekarska@i-pcc.pl