fbpx

Ibnsina Pharma ujednolica i integruje procesy z Infor

Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych m.in. do działania w chmurze, poinformował, że Ibnsina Pharma (S.A.E.), jeden z największych egipskich dystrybutorów produktów farmaceutycznych, zainwestował w aplikacje Infor EAM, Infor d/EPM, Infor M3, Infor SCE oraz Infor OS w celu ujednolicenia i zintegrowania procesów biznesowych w swoich rozwijających się operacjach.

Ibnsina Pharma, dostawca rozwiązań dla opieki zdrowotnej w regionie, stale rośnie dzięki usługom łańcucha dostaw, importowi i dystrybucji produktów opieki zdrowotnej w sektorze prywatnym i rządowym. Dziś ma drugi co do wielkości udział w rynku egipskim w branży i prowadzi sieć 55 hurtowni aptecznych w całym kraju.

Ibnsina Pharma wybrała branżowe aplikacje firmy Infor w celu usprawnienia operacji biznesowych w całej organizacji, generowania mocnych sprawozdań finansowych, a także by osiągnąć wydajność operacyjną, zintegrować się z innymi technologiami w łańcuchu dostaw i wdrożyć najlepsze praktyki dla usprawnienia kontroli procesów. Ostatecznie planuje przenieść całe rozwiązanie do chmury.

“W ostatnich latach technologia zrewolucjonizowała branżę opieki zdrowotnej, a w tym także przemysł farmaceutyczny. Rozwiązania wspierane technologią, takie jak urządzenia śledzące, czujniki biologiczne i urządzenia do noszenia na ciele to droga przyszłości, a przemysł farmaceutyczny również będzie musiał zostać objęty cyfrową transformacją, aby lepiej zmierzyć się np. z rosnącą populacją i pojawianiem się nowych chorób przewlekłych” powiedział Amro Khorshid, dyrektor IT w Ibnsina Pharma.

“Szukaliśmy na rynku aplikacji dostosowanych do naszej branży, zapewniających kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie, które pomogłoby zapewnić wydajność operacyjną i produktywność w całej naszej działalności. Wybraliśmy Infor ze względu na siłę i rozmiar ekspertyzy branżowej, którą mają konsultanci firmy oraz ogólną propozycję wartości oferowaną przez zespół”.

Z punktu widzenia zarządzania łańcuchem dostaw, Ibnsina Pharma spodziewa się uzyskać bardziej solidny i spójny miesięczny cykl planowania sprzedaży i i uzupełniania zapasów za pomocą systemu zarządzania magazynem Infor. Ponadto Ibnsina Pharma zyska pełniejszy  obraz i większą szybkość wymiany informacji we wszystkich swoich łańcuchach dostaw, co usprawni współpracę między klientami i dostawcami i umożliwi lepsze podejmowanie decyzji. Ogólnie rzecz biorąc, Ibnsina Pharma spodziewa się poprawy przetwarzania danych w celu uzyskania bardziej efektywnych wyników działalności.

“Ibnsina Pharma jest pierwszym klientem z branży farmaceutycznej Infor na Bliskim Wschodzie. Cieszymy się, że możemy współpracować z zespołem firmy i wzbogacać doświadczenia jego klientów i pracowników” powiedział Jonathan Wood, dyrektor generalny Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki w Infor.

Dzięki korzystaniu z nowoczesnych możliwości inteligentnego zarządzania biznesowego i finansowego systemu Infor d/EPM, Ibnsina Pharma spodziewa się stosowania , poprawywyników działalności biznesowej. Dzięki usprawnieniu zarządzania procesami za pomocą aplikacji Infor d/EPM, Ibnsina Pharma będzie w stanie podejmować bardziej precyzyjne decyzje w dotyczące organizacji. Infor d/EPM pozwoli firmie zmodernizować przetwarzanie danych i wzbogacić proces decyzyjny o zaawansowane funkcje analityczne i planistyczne, samoobsługowe kokpity menedżerskie i współpracę społecznościową.

Platforma operacyjna Infor (Infor OS) zapewnia integrację między systemami firmy, dostarczając wgląd w czasie rzeczywistym do danych w całej organizacji, a tym samym-  informacji niezbędnych do prowadzenia działalności przez Ibnsina Pharma. Części składowe Infor OS, aplikacje Infor ION i Infor Ming.le ™, pomogą Ibnsina Pharma osiągnąć te cele.

Dzięki Infor EAM, Ibnsina Pharma będzie miała dostęp do zaawansowanych możliwości śledzenia i identyfikowalności produktów, ścieżek audytowych, procesów kalibracji, kontroli dokumentów oraz bezpiecznych zapisów elektronicznych i podpisów. Pozwoli to spełnić wymagania w zakresie zgodności, a także poprawi efektywność procesów biznesowych.

 

Intersnack podpisuje wielomilionowy kontrakt z Infor

Grupa Intersnack, właściciel KP Snacks, zawarła przełomowy kontrakt z Infor, by wesprzeć cyfrową transformację i przeniesienie sprzedaży hurtowej do chmury.

Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych m.in. do działania w chmurze, poinformował, że Intersnack, lider na rynku przekąsek i właściciel 20 znanych marek takich jak: McCoys, Hula Hoops i KP Nuts, wybrał Infor do przeprowadzenia wielomilionowej, 10-letniej transformacji w chmurze. W ramach projektu aplikacje Infor będą wspierały prawie każdy proces we wszystkich markach należących do Intersnack na terenie całej Europy, realizując tym samym strategię cyfrowej transformacji z wykorzystaniem nowoczesnej platformy, która pomoże firmie dalej się rozwijać. W ramach umowy cała firma ma działać na aplikacji Infor CloudSuite Food&Beverage wraz z innymi 18 rozwiązaniami Infor.

Zastępując 17 różnych systemów ERP Grupy Intersnack, z których znaczna część to SAP i Oracle, Infor uruchomi aplikacje biznesowe obejmujące: planowanie zasobów przedsiębiorstwa, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie finansami, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie wydatkami, zarządzanie wynikami działalności, analitykę biznesową, zarządzanie aktywami przedsiębiorstwa, zarządzanie relacjami z klientami, zaopatrzenie oraz zarządzanie łańcuchem dostaw.

Infor został wybrany w drodze przetargu, z uwagi na wiodącą ofertę rozwiązań w chmurze, w tym w środowisku „multi-tenant” (korzystanie ze wspólnych zasobów przez wielu użytkowników naraz) oraz  zobowiązanie wspierania cyfrowej wizji Intersnacks. Decydujące przy wyborze były również wysokie kwalifikacje i mocna funkcjonalność w branży spożywczej, a także innowacyjna wizja dotycząca cyfrowej transformacji i sztucznej inteligencji (AI).

Mając ponad 20 kultowych marek i produktów „private label”, obejmujących między innymi chipsy, orzechy i produkty specjalne, Intersnack przyjął program cyfryzacji, który ma na celu ujednolicenie i harmonizację globalnych procesów we wszystkich aspektach działalności firmy. Pomoże w tym nowoczesna, skalowalna platforma Infor, która przyspieszy integrację nowych transakcji Intersnack, a także wdrożenie wszystkich rozwiązań Infor, które będzie wspierało wzrost grupy.

“Ta przełomowa umowa wzmacnia naszą pozycję lidera w ofercie aplikacji w chmurze oraz pokazuje nasze zaangażowanie we wspieranie transformacji cyfrowej poprzez dostarczanie precyzyjnie dopasowanych funkcjonalności branżowych w skalowalnych aplikacjach Infor” – komentuje Stephan Scholl, prezes Infor. “Zostaliśmy wybrani przez Intersnack między innymi dlatego, że możemy zaoferować całe portfolio aplikacji działających w chmurze. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój relacji z Intersnack. Dzięki naszemu zespołowi ds. transformacji cyfrowej w Hook&Loop Digital oraz możliwościom AI w ramach aplikacji Infor Coleman, jesteśmy już w trakcie rozmów na temat tego, jak przenieść projekt na kolejny poziom, w którym zapewnimy  firmie Intersnack możliwość wprowadzania innowacji i znajdowania nowych rynków zbytu.”

“Jako liderzy w branży przekąsek, musimy wykazać się najlepszymi praktykami, aby wspierać nasz cel, jakim jest tworzenie długoterminowych wartości. Technologia szybko stała się kluczowym filarem pomagającym ten cel osiągnąć” – mówi Maarten Leerdam, dyrektor generalny Intersnack. “W procesie wyboru partnera mającego wspomóc naszą drogę do transformacji cyfrowej, Infor był wyraźnym zwycięzcą. Oprócz ogromu możliwości aplikacji oraz spełnienia wszystkich warunków zapytania (a nawet więcej) za pośrednictwem chmury, wizja i przywództwo Infor w obszarach takich jak transformacja cyfrowa za pośrednictwem H&L Digital czy zastosowanie sztucznej inteligencji były niezwykle imponujące. Z niecierpliwością czekamy na dalszą eksplorację nowych technologii w dążeniu do innowacji i tworzymy mocne oparcie dla naszego wzrostu.”

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 15 000 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

 

Vida Shoes International usprawnia operacje w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw

Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych m.in. do działania w chmurze, poinformował, że Vida Shoes International, światowy lider w branży obuwniczej, wybrał zestaw aplikacji Infor przeznaczonych dla branży sprzedaży detalicznej. Wdrożenie ma uprościć i usprawnić zarządzanie łańcuchem dostaw i zapewnić organizacji wiarygodne dane przekazywane w czasie rzeczywistym dzięki w pełni zintegrowanym rozwiązaniom biznesowym.

Vida wdroży pakiet Infor CloudSuite Fashion, który zapewnia dostęp do konkretnych analiz branżowych, dostarczających istotne dane i kluczowe wskaźniki wydajności dzięki wyjątkowemu interfejsowi opartemu na warstwie middleware Infor ION oraz dzięki platformie współpracy – Infor Ming.le. Ulepszenia te wspierają globalny łańcuch, umożliwiając użytkownikom przeglądanie danych w czasie rzeczywistym w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto, Infor Fashion PLM dostarczy narzędzia, które pomogą szybciej wprowadzać produkt na rynek i zakończą ten proces w kilka dni, co w przeciwnym razie zajęłoby tygodnie lub miesiące. Narzędzia te połączą każdy krok w procesie rozwoju produktu, co zmniejszy liczbę błędów, a także koszty i czas potrzebny do wprowadzenia towaru na rynek. Lepsze instrumenty współpracy pomogą firmie Vida zautomatyzować komunikację i tym samym zaoszczędzić czas, skuteczniej porozumiewać się w łańcuchu dostaw oraz ściślej połączyć się z partnerami. Natomiast funkcja samoobsługi dostawcy zapewni zespołom aktualne informacje w czasie rzeczywistym.

“Zdecydowaliśmy się na współpracę z Infor ze względu na dopasowanie systemu  do branży obuwniczej oraz funkcjonalności, które pomogą naszej firmie szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku i usprawnić komunikację między działami” mówi Arthur Levine, dyrektor finansowy Vida. “Ostatnie pięć lat to nasz intensywny rozwój, również poprzez nowe licencje i przejęcia marek. Musieliśmy być pewni, że współpracujemy z firmą, która dostarczy nam rozwiązania wspierające podobny wzrost w przyszłości. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, która pomogłaby ujednolicić nasze operacje i zapewniła nam godne zaufania źródło danych od łańcucha dostaw aż po użytkownika końcowego.

Vida wdroży także pakiet rozwiązań łańcucha dostaw opartych na GT Nexus, łącznie z aplikacjami współpracy w obszarze zamówień zakupu (Purchase Order Collaboration) i obsługi procesów od zakupu do zapłaty (Procure to Pay). Narzędzia te zapewnią szybką akceptację płatności i powiadomią o rozbieżnościach. Pokażą też wyraźny obraz przepływów pieniężnych i spodziewanych terminów płatności dla dostawców. Vida będzie mieć spójny widok danych dotyczących zamówień i możliwość potwierdzania lub negocjowania warunków dla wielu zamówień i pozycji jednocześnie.

Corey Tollefson, dyrektor generalny i starszy wiceprezes Infor Retail dodaje: “Cieszymy się z możliwości współpracy z firmą Vida przy wdrażaniu rozwiązania nowej generacji do obsługi wielokanałowego łańcucha dostaw. Rozwiązanie CloudSuite Fashion firmy Infor połączone z siecią Infor GT Nexus Commerce Network zapewni firmie Vida cyfrową platformę łańcucha dostaw, która zagwarantuje jej niezawodność, sprawność i dokładność – czynniki są niezbędne do odniesienia sukcesu w tak konkurencyjnej branży modowej. Ten pakiet nie tylko pozwoli zarządzać całą działalnością w czterech ścianach organizacji, ale także zapewni widoczność i zdolność zarządzania łańcuchem dostaw w ramach jednej z największych na świecie sieci biznesowych – Infor’s GT Nexus Commerce Network, która obejmuje ponad 55 000 firm z całego świata.”

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.infor.com/industries/retail/

O firmie Vida Shoes International Inc.

Od 1973 roku Vida Shoes International dąży do tego, aby stać się światowym liderem branży obuwniczej. Zajmujemy się projektowaniem, produkcją oraz marketingiem markowego obuwia z wykorzystaniem naszych rozległych, międzynarodowych zasobów. Nasza bogata wiedza wypływa z różnorodności marek i udanych produktów, które wypuszczaliśmy każdego roku. Nasza podstawowa działalność opiera się na markach oferujących produkty dla dzieci i kobiet oraz przeznaczonych do aktywności na świeżym powietrzu.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 15 000 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

 

Nutriset zastępuje swoje systemy informatyczne Infor M3

Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych m.in. do działania w chmurze, poinformował, że Nutriset, francuska agro-przemysłowa firma specjalizująca się w badaniu i rozwijaniu żywieniowych rozwiązań mających na celu leczenie i zapobieganie niedożywieniu, zdecydowała, że wdroży Infor M3 Food & Beverage jako swoje nowe rozwiązanie ERP.

Nutriset jest rozpoznawalny dzięki swoim wyspecjalizowanym rozwiązaniom żywieniowym, takim jak mleko typu F-75 i F-100 o leczniczym działaniu czy Plumpy’Nut – pierwszy gotowy od razu do spożycia posiłek o leczniczych właściwościach. Rozwiązania te, słynne na całym świecie, umożliwiają pomoc milionom dzieci cierpiącym na niedożywienie i są im dostarczane dzięki współpracy z partnerami działającymi w lokalnych warunkach: oddziałami ONZu, międzynarodowymi organizacjami pozarządowymi, a także z lokalnymi władzami i pracownikami medycznymi.

Wdrożenie projektu Infor M3 przez Infor i jego francuskiego partnera LTTD Consulting odpowiada oczekiwaniom firmy Nutriset co do jej planu rozwoju.

“Proces selekcji naszego nowego systemu ERP jest dokładnie przemyślany i przeanalizowany; chcieliśmy wdrożyć dynamiczne rozwiązania rynkowe, a także rozwijać zdolność do przewidywania zmian w naszym sektorze” – mówi Christophe Devillers, IT Manager w Nutriset – “Rozwiązanie firmy Infor okazało się najbardziej odpowiadające naszym wymaganiom. Jego specjalistyczna prekonfiguracja ukierunkowana na przemysł spożywczy, funkcjonalność i koszty czynią go konkurencyjnym. Co więcej, nasz zespół był pod wrażeniem atrakcyjnego i intuicyjnego interfejsu.”

Rozwiązanie Infor M3 Food & Beverage rozwiązuje konkretne problemy, z którymi spotyka się sektor żywności i napojów, takie jak okres przydatności do spożycia, akceptowana waga, a także zmienne cechy produktu. Rozwiązanie Infor usprawni produkcję, łańcuch dostaw, kontrolę jakości i obszar finansowy,
“Jesteśmy bardzo zadowoleni, mogąc wspierać Nutriset w ich projekcie strategicznej digitalizacji w tym dynamicznie się rozwijającej branży spożywczej” – mówi Laurent Jacquemain, wiceprezes na region południowej Europy w Infor – “Dzięki Infor M3 i możliwości śledzenia całego łańcuchu dostaw Nutriset będzie w stanie ulepszać swoje operacje i wypełniać powziętą przez siebie misję w sektorze humanitarnym jeszcze efektywniej.”

O Nutriset i Grupie Nutriset
Członek Grupy Nutriset, Nutriset, niezależny rodzinny biznes, jest w 100% oddany badaniom, tworzeniu i rozpowszechnianiu rozwiązań żywieniowych, aby leczyć i zapobiegać niedożywieniu w najbardziej bezbronnych społecznościach. Więcej informacji: www.nutriset.fr.

Groupe Nutriset, z siedzibą główną w Normandii (Francja), jest stowarzyszeniem różnych firm partnerskich, których celem jest zapewnienie dostępu do jakościowej żywności. Na czele Grupy Nutriset stoją dwie firmy: Nutriset, światowy lider w projektowaniu, produkcji i dystrybucji agro-żywności, wyspecjalizowanej do zwalczania niedożywienia; oraz Onyx Development, działający na rzecz zrównoważonego agro-przemysłu. Ich dopełniająca się ekspertyza wspiera nowatorskie rozwiązania w sektorze żywienia, żywności i agro-żywności, od podstawowych badań, po finansową i społeczną inżynierię. Więcej informacji: www.groupenutriset.fr

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 15 000 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

 

Infor wprowadza na rynek system Zespolonego Zarządzania Zamówieniami w Sieci

Zespolone Zarządzanie Zamówieniami w Sieci (Infor Networked Order Management) wprowadzone przez  Infor umożliwia firmom poprawę satysfakcji  klienta z koncepcji  “omni-channel”,  definiuje sklepy jako centra  zaspokajania potrzeb   oraz sięga po globalne, nie w pełni  wykorzystane zapasy .

Infor, czołowy dostawca branżowych specjalistycznych aplikacji przeznaczonych do działania w chmurze, ogłosił wprowadzenie na rynek systemu Zespolonego Zarządzania Zamówieniami w Sieci – nowego rozwiązania, którego zadaniem jest pomoc właścicielom marek i detalistom w poprawie satysfakcji  przy zakupach w wielu kanałach sprzedaży poprzez zapewnienie nowego poziomu elastyczności w zarządzaniu stanami magazynowymi. System ten będzie wykorzystywał Infor GT Nexus Commerce – największą na świecie sieć biznesową, zrzeszającą ponad 55000 firm, wśród których znajduje się np. sześć z dziesięciu czołowych dostawców usług logistycznych oraz ponad 40 światowych instytucji finansowych.

To „’sieciowe” podejście do zarządzania zamówieniami usprawni obsługę klienta poprzez wykorzystanie zasobów całej sieci zaopatrzeniowej, umożliwi redukcję liczby produktów niedostępnych w magazynie oraz zapewni skrócenie czasu sprzedaży i dostarczenia przesyłki.

“Podejście Infor do zarządzania zamówieniami usprawnia obsługę klientów poprzez wykorzystanie zapasów dostępnych u  wszystkich użytkowników sieci” – mówi Wade Gerten,  wiceprezes-senior  działu Retail R&D w Infor – “Zespolone Zarządzanie Zamówieniami w Sieci  może dać dostęp do większej ilości opcji realizacji zamówień  w porównaniu do tego, co jest tradycyjnie dostępne. Oznacza to więcej przesyłek bezpośrednich, towarów w drodze, magazynów należących do detalistów i partnerów sieciowych, a nawet magazynowanie towarów w ramach sieci – wszystko to jest prawie niemożliwe do realizacji za pomocą poprzednich metod zarządzania zamówieniami.”

Zespolone Zarządzanie Zamówieniami w Sieci firmy Infor  ułatwi też dostarczanie klientom wielorakich opcji, włączając w to zakup online i odbiór w sklepie, zakup online i dostarczenie ze sklepu oraz połączenie zakupu towarów dostępnych od ręki i zamawianych. Te złożone transakcje mogą być zrealizowane za pomocą  pojedynczej transakcji dokonanej przy kliencie. Mobilny sklepowy fragment aplikacji wykorzystuje ten sam nowoczesny interfejs  użytkownika, w który  wyposażone są  również  inne produkty firmy Infor takie jak system POS, system interakcji z klientami czy zarządzania magazynem w sklepie. Interfejs jest na tyle intuicyjny, że nie jest wymagane szkolenie podczas wdrażania  nowego pracownika.

Ponadto,  Konfigurator Produktów firmy Infor ( Product Configuration) będzie ściśle zintegrowany z  Zespolonym Zarządzaniem Zamówieniami w Sieci , ułatwiając klientom stworzenie własnych, wyjątkowych produktów  oraz pomagając osiągnąć wyższe współczynniki konwersji z interakcji internetowych, większe przychody z zamówień i wzmożoną lojalność wobec marki.

Platforma Infor wykorzystująca sztuczną inteligencję –  InforColeman – będzie współdziałać z nowym rozwiązaniem aby  ustalić jak najlepiej zarządzać opcjami realizacji zamówień w sposób bardziej ukierunkowany na klienta. Na przykład, jeśli powstanie ograniczenie zapasów, dostępny produkt będzie mógł być alokowany albo najpierw do istniejących  klientów albo najpierw  w celu  pozyskania nowych klientów i rynków. Coleman optymalizuje też decyzje dotyczące realizacji nie tylko poprzez uczenie się najbardziej wydajnych metod pozyskiwania produktów, lecz również poprzez umożliwienie automatycznego przyspieszania dostaw dla klientów większej wagi.

Nowoczesne, bazujące na chmurze podejście firmy Infor do zarządzania zamówieniami znacznie redukuje koszty i złożoność typowe dla starszych systemów typu  Rozproszonego Zarządzania Zamówieniami (Distributed Order Management). Chmura jest czymś więcej niż strategią  wdrożeniową Infor. Poprzez stworzenie połączonych sieciowo ekosystemów i dostarczenie olbrzymiej siły obliczeniowej niezbędnej do „uczenia się” maszyn, przetwarzanie danych w chmurze pozwala na rozwiązywanie problemów w sposób niedostępny dla poprzednich systemów.

Corey Tollefson, dyrektor generalny i  wiceprezes-senior działu Infor Retail dodaje: “Z radością wprowadzamy na rynek podejście do zarządzania zmówieniami oparte na sieci połączeń i sztucznej inteligencji. Nasze rozwiązanie jest podstawą nowej platformy handlowej, która została zbudowana by zapewniać zintegrowaną sprzedaż typu „omni-channel” i wprowadzić alternatywny model realizacji zamówień. Jeszcze większą zaletą jest możliwość połączenia systemu z naszymi rozwiązaniami do zarządzania zintegrowanym łańcuchem dostaw, magazynami, transportem i systemem do konfiguracji produktów.

Nowe podejście do zarządzania zamówieniami nie tylko łamie tradycyjne bariery między cyfrowym i stacjonarnym handlem, lecz również stwarza możliwości współpracy i współzawodnictwa dla właścicieli marek oraz detalistów, co pozwala na lepszą obsługę klienta.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 15 000 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

 

Plantagen wysiewa nasiona dla wzrostu z Infor

Największy sprzedawca detaliczny z branży ogrodniczej w krajach skandynawskich stawia na cyfryzację, aby wesprzeć wizję omnichannel.

Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych m.in. do działania w chmurze, poinformował, że skandynawska firma Plantagen z branży ogrodniczej wybrała system Infor aby wesprzeć swoją strategię cyfryzacji. Rozwiązanie składające się z Infor CloudSuite Food&Beverage, Infor PLM Optiva, Infor Demand Planner, Infor Ming.le oraz Infor ION ma na celu zapewnienie przedsiębiorstwu większej przejrzystości, wydajności i skuteczności w całym łańcuchu dostaw, i będzie dostępne dla 1000 użytkowników w 2018 roku.

Posiadający 135 punktów sprzedaży detalicznej w Szwecji, Norwegii i Finlandii oraz działalność hurtową obsługującą 600 punktów handlowych, Plantagen rozwija się bardzo dynamicznie, a po znaczącym przejęciu rozpoczął program modernizacji swoich systemów. Skandynawski detalista zdecydował się wybrać Infor ze względu na jego nowoczesną, łatwą w obsłudze, elastyczną i skalowalną platformę umożliwiającą dalszy wzrost.

Plantagen przewiduje, że dzięki funkcjonalności obejmującej cały łańcuch dostaw, od produkcji aż po halę magazynową, gdzie pracownicy wykorzystują urządzenia przenośne do wprowadzania informacji o zapasach, transferach i zwrotach, rozwiązanie Infor umożliwi lepsze planowanie, większą precyzję w zarządzaniu cyklem życia produktu oraz obniżenie kosztów. Infor ION® umożliwi pełną integrację z systemami innymi niż Infor, podczas gdy Infor Ming.le ™ zapewni bezproblemową współpracę między pracownikami.

„Jako firma mamy świadomość, że digitalizacja jest nierozerwalnie związana ze wzrostem, a Infor jest kluczową częścią naszej strategii, aby stać się cyfrowym liderem” – komentuje Susanna Liljeqvist, CIO w firmie Plantagen. „W środowisku handlu detalicznego sukces lub porażka zależą od jakości i spójności doświadczeń klientów, jak również od zapewnienie przejrzystości i wglądu w każdy etap cyklu życia produktu. Mamy nadzieję na pełne wykorzystanie nowych możliwości, aby przyjąć w pełni wielokanałowy model biznesowy.”

„Doświadczenie firmy Infor w zakresie sprzedaży detalicznej i systemów opartych na chmurze oznacza, że otrzymamy narzędzie, które wspiera nasze ambitne plany rozwoju i zapewnia szczegółowy wgląd w niuanse naszego sektora przemysłowego. Czekamy na kolejny etap naszej podróży.”

„Rozumiemy, że wymagania firmy z branży mody czy świeżych produktów istotnie różnią się od wymagań firmy ogrodniczej, i  właśnie ta wiedza umożliwiła nam dostarczenie rozwiązań, które wspierają specyficzne potrzeby organizacji w różnych środowiskach handlu detalicznego” – komentuje Jason Berry, wiceprezes Infor ds. sprzedaży dla regionu EMEA. „Plantagen ma złożony model handlu detalicznego i hurtowego, z planami rozszerzenia go o e-sklepy, zatem posiadanie systemu, który łączy wszystkie procesy – od projektu i produkcji do łańcucha dostaw i hali magazynowej – ma kluczowe znaczenie dla wykorzystania szansy, jaką daje cyfryzacja, na zwiększenie udziału w rynku „.

O firmie Plantagen

Plantasjen jest wiodącą siecią skandynawską w sektorze  roślin i akcesoriów ogrodniczych, posiadającą około 120 sklepów w Norwegii, Szwecji i Finlandii, skupiającą się przede wszystkim na konsumentach. Sprzedaż w 2016 r. wyniosła 3 624 000 000 NOK .

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 15 000 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

 

Życzenia świąteczne i noworoczne

 

Drodzy Klienci i Partnerzy!

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia cały zespół iPCC składa Państwu najserdeczniejsze życzenia spokoju, wytchnienia od problemów dnia codziennego oraz spędzenia tego wyjątkowego czasu zgodnie z Państwa marzeniami.

A na Nowy Rok życzymy wszelkiej pomyślności zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym!

Pozdrawiamy gorąco!

Zarząd i pracownicy iPCC Sp. z o.o.

 

 

Marine Harvest czerpie korzyści biznesowe ze współpracy z Infor

Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych m.in. do działania w chmurze poinformował, że Marine Harvest, największy na świecie producent łososia hodowlanego, zainwestował w Infor CloudSuite Food & Beverage, którego rdzeniem jest Infor M3. Po projekcie pilotażowym przeprowadzonym w Szkocji, Infor CloudSuite Food & Beverage zostanie wdrożony w oddziałach na całym świecie, aby zapewnić wspólną platformę i ujednolicone procesy, które będą podstawą strategii cyfryzacji firmy. Spójny system  raportowania i łatwiejszy dostęp do danych powinny również przyczynić się do zwiększenia produktywności.

Ponieważ niektóre oddziały  firmy korzystały już z systemu Infor M3, Marine Harvest dążyła do wdrożenia tej aplikacji w skali globalnej, w modelu chmury, aby ograniczyć stopień złożoności i stworzyć wspólną platformę wspierającą przyszły wzrost. Po wdrożeniuw Szkocji system ma zostać wdrożony w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Azji i Europie do końca 2018 roku. W wyniku znormalizowania i udoskonalenia procesów firma Marine Harvest przewiduje zmniejszenie liczby transakcji i większą globalną identyfikowalność.

„Ponieważ wciąż obserwujemy znaczący wzrost  działalności naszego przedsiębiorstwa, najistotniejsze jest, abyśmy mieli solidne i stabilne podstawy, dzięki  którym będziemy mogli wykorzystać nowe możliwości i objąć  firmę cyfryzacją” – komentuje Jørn I. Berg, menedżer IT w Marine Harvest Group. „Dział IT w Marine Harvest przyjął strategię „Cloud First” („najpierw chmura”) dla wszystkich aplikacji biznesowych oraz dla produktów wspierających infrastrukturę. Przeniesienie Infor M3 do chmury jest częścią nadrzędnej cyfrowej wizji Marine Harvest, z wieloma inicjatywami generującymi biznesową wartość firmy w sposób mierzalny. Kilka systemów o kluczowym dla przedsiębiorstwa znaczeniu już przeszło do chmury, i wykazało imponujące wyniki w zakresie kosztów, licencji, pracy, elastyczności i bezpieczeństwa. Nie mniej ważny jest fakt, że wraz z usunięciem silosów informacyjnych byliśmy w stanie zoptymalizować i skoordynować operacje globalne oraz poprawić ogólną wydajność i współpracę w całej firmie. ”

„Hodowla łososia zmaga się obecnie z ogromnym poziomem złożoności, z nieustannym globalnym zapotrzebowaniem, zmiennymi procesami i czynnikami środowiskowymi zagrażającymi dostawom” komentuje Mike Edgett, Dyrektor Marketingu i Dyrektor ds. Produkcji w Infor. „Stworzenie odpowiedniej platformy, która jest elastyczna, skalowana i daje gwarancję doskonałej przejrzystości w całej organizacji, aby móc podejmować decyzje i chronić marże, jest niezbędne u progu nowej ery cyfryzacji. Jako największy producent łososia na świecie Marine Harvest jest liderem zmian w tym względzie, a dzięki aplikacji CloudSuite Food & Beverage, będzie mieć znakomitą pozycję do wdrożenia innowacji niezbędnych dla zapewnienia kontynuacji wzrostu w kolejnych latach.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 15 000 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

 

Konferencja Infor Next

Świat pędzi naprzód — czy transformacja cyfrowa próbuje za nim nadążyć czy raczej wyznacza tempo? …

10 października w Warszawie Infor zorganizował kolejną edycję konferencji Infor Next Polska, podczas której przedstawił kierunek rozwoju swoich aplikacji, wpisujących się w ogólnoświatowe trendy. Jak pisze Control Engineering „wbrew prognozom zawartym w futurystycznych filmach z lat 80. XX wieku, „bunt maszyn” nie będzie oznaczał upadku rodzaju ludzkiego – przyniesie raczej większe wsparcie dla biznesu w postaci aplikacji, które pomogą zapewnić efektywność wynikającą z większej inteligencji, mniejszego marginesu błędu i rosnącej kontroli nad danymi.” To bardzo dobre podsumowanie tego, co Infor zawiera w swoich systemach służących do zarządzania każdym aspektem działalności biznesowej, a co menedżerowie i specjaliści produktowi firmy przedstawili podczas Infor Next.

W konferencji wzięli udział klienci i partnerzy Infor – w tym oczywiście iPCC. Omawiano tematy takie jak Infor Cloud,  efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw i aktywami, umiejętne wykorzystanie Internetu Rzeczy, osiąganie terminowości w budżetowaniu, planowaniu i konsolidowaniu wyników za pomocą takich aplikacji, jak d/EPM i Birst (nowy produkt BI w portfolio Infor po przejęciu firmy Birst), a także o uruchomieniu innowacyjnej platformy Infor Coleman – kombinacji sztucznej inteligencji (AI) oraz machine learning, która w wyniku kompleksowej analizy danych pomaga klientom podejmować szybsze i trafniejsze decyzje biznesowe. Po południu konferencja rozdzieliła się na równoległe ścieżki produktowe, wśród których nie zabrakło oczywiście Infor M3. W sesji tej uczestniczyli tak znamienici Klienci iPCC/ Infor M3 jak na przykład ZPS „Lubiana”, Dr Irena Eris, Dellner, czy TM Technologie.

 

Samsung C&T America zwiększa efektywność dzięki systemom Infor

Infor Fashion oraz Infor Factory Track zapewniają większą elastyczność i kontrolę.

Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych m.in. do działania w chmurze, poinformował, że dział mody Samsung C&T America, Inc. (SCTA), z siedzibą w nowojorskim Garment  Disctrict, wybrał Infor  Fashion oraz Infor Factory Track, aby zoptymalizować działanie w trzech działach: odzieży, obuwia i akcesoriów.  Infor Fashion  to specjalnie zaprojektowany, dostosowany do potrzeb branży pakiet rozwiązań, które mają sprostać rozmaitym wyzwaniom, przed jakimi stają właściciele marek, dystrybutorzy, producenci oraz sprzedawcy detaliczni.  Kompleksowe funkcje  Infor  Fashion obejmują projektowanie i rozwój produktów, zaopatrzenie, zarządzanie popytem, planowanie łańcucha dostaw, zarządzanie produkcją, zarządzanie magazynami oraz wsparcie dla dystrybucji wielokanałowej.

„Nasza firma wciąż się rozwija i rozrasta, potrzebowaliśmy więc  partnera technologicznego i rozwiązania branżowego, które jest na tyle zaawansowane, aby  zarządzać naszymi obecnymi operacjami w USA i Wielkiej Brytanii, a jednocześnie wystarczająco elastyczne, aby można je było dostosować  do tego, czego będziemy potrzebować w przyszłości”, powiedział Eung  Beom  Lee, dyrektor  SCTA. „Infor  Fashion jest odpowiednim rozwiązaniem dla globalnej firmy, jaką jest  SCTA, nie tylko dlatego, że zespół Infor znakomicie rozumie naszą branżę i specyficzne dla nas cele, lecz także dlatego, że stojąca za doświadczeniem technologia jest dokładnie taka, jaka powinna być – aby nasza firma rozwijając się mogła bardziej efektywnie obsługiwać nowe lokalizacje.”

SCTA zdecydował się również na wdrożenie Infor  Factory  Track, rozwiązania zapewniającego kompleksową automatyzację magazynów, wraz obsługą magazynu z urządzeń mobilnych, identyfikowalnością i narzędziami do śledzenia pracy i czasu. Korzystając  z narzędzia Factory Track, SCTA jest w stanie usprawnić produkcję i zoptymalizować operacje magazynowe, a także zwiększyć  przejrzystość w celu zrozumienia rzeczywistych kosztów, skrócić czas cyklu dostaw i odpowiedzieć na oczekiwania klientów dotyczące terminowej dostawy.  Ponadto Infor  SupplyWEB, sieciowe rozwiązanie do zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) pomoże SCTA zmniejszyć  koszty  łańcucha  dostaw oraz magazynowania, jednocześnie zwiększając wydajność operacyjną i przejrzystość w całej organizacji.

„Przemysł mody,  mimo, że efektowny,  zwykle nie jest łatwy.  Panuje tu ogromna  konkurencja, a globalne wyzwania związane z łańcuchem dostaw pojawiają się na każdym kroku. Nigdy dotąd nie było tak ważne, aby rozwiązania IT  były dostosowane do konkretnych branż i na tyle elastyczne, by mogły sprostać zmieniającym się wymaganiom klientów, i w efekcie zapewnić firmie rentowność i redukcję czasu dostarczenia produktów”- powiedział Stephan Scholl, prezes firmy Infor. ” „Rozwiązania Infor dla przemysłu modowego  zostały zaprojektowane specjalnie dla nieustannie zmieniających  się potrzeb tej  branży, tak, aby firmy mogły reagować równie szybko, jak rynek. ”

Więcej informacji na stronie http://www.infor.com/industries/fashion/.

Informacje o Samsung C &T America, Inc.

Samsung C&T America, Inc. (SCTA) jest globalną firmą handlową i inwestycyjną, działającą jako amerykańska spółka zależna od Samsung C&T Corporation, filii Samsung z siedzibą w Korei.

Ponadto SCTA’s Fashion Division sprzedaje i dystrybuuje szeroką gamę produktów tekstylnych, odzieży i obuwia.  Infrastruktura platformy  SCTA pomaga przedsiębiorcom z branży modowej uwolnić gotówkę, aby mogli realizować strategie biznesowe, zachowując przy tym całkowitą kontrolę nad swoją działalnością.

Więcej informacji na http://www.samsungfashioninfra.com/.

 

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 15 000 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.