fbpx
Krótkie
demo Infor M3
Produkty dodatkowe do Infor M3

Newsletter dla Klientów (Q4 2017)

Produkty uzupełniające funkcjonalność Infor M3

W odpowiedzi na lokalne potrzeby Klientów, firma iPCC przygotowała serię produktów, które uzupełniają funkcjonalność M3. Dzisiaj przedstawiamy trzy z nich, o kolejnych będziemy informować Państwa wkrótce.

ABS – zautomatyzowana obsługa płatności

Produkt ten zapewnia możliwość kompleksowego przetwarzania wyciągów bankowych tzn. transakcji związanych z:

  • transakcjami ‚na kontach’ (np. opłaty bankowe, rozliczenia delegacji pracowników, itp.),
  • płatnościami za faktury sprzedaży,
  • płatnościami za faktury zakupu,
  • wpłatami na konta klientów, dostawców, (np. przedpłaty).

Wyciągi bankowe w formacie MT940 (dostępne w ofercie wszystkich popularnych banków) są automatycznie zaczytywane do Infor M3 poprzez narzędzie Infor M3 E-collaborator (w skrócie MEC).

Arkusz Excel do pracy z modułem budżetowania

Produkt przeznaczony jest dla użytkowników pracujących z modułem budżetowania w Infor M3 i zapewnia możliwość tworzenia i edycji budżetów z poziomu arkusza Excel.

Wykorzystanie arkusza Excel przyśpiesza proces edycji, wprowadzania i aktualizacji danych oraz pozwala na błyskawiczną aktualizację wielu rekordów danych. W przypadku błędów użytkownik otrzymuje czytelny komunikat. Moduł odznacza się prostotą użytkowania.

Arkusz Excel do obsługi cenników sprzedaży

Moduł zapewnia możliwość pobrania, aktualizacji i dodawania pozycji cenników sprzedaży (OIS017) z poziomu arkusza Excel. Jest to bardzo przydatne narzędzie w przypadku cenników o dużej liczbie pozycji – pobieranie i wysyłanie danych do Infor M3 jest błyskawiczne. W połączeniu z wbudowanymi funkcjami w Excelu do szybkiej i masowej edycji danych w arkuszach – znacznie skraca czas pracy z cennikami.

Zmiany w JPK

Od 1 stycznia 2018r. zmienia się struktura obowiązkowego pliku JPK VAT. Nowa wersja struktury logicznej Jednolitego Pliku Kontrolnego dedykowanego dla ewidencji VAT – JPK_VAT (3) została przedstawiona na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Finansów w dniu 13 października 2017 r. (http://www.finanse.mf.gov.pl/web/wp/pp/jpk). Oferta zmiany struktury JPK zostanie zaproponowana klientom PCC w miesiącu listopadzie.

Jednolity Plik Kontrolny to jeden produktów dodatkowych do systemu Infor M3 opracowanych przez iPCC. Aplikacja, w odróżnieniu od standardowego programu Infor M3 generującego bezpośrednio plik JPK jako XML, umożliwia weryfikację danych w arkuszu Excel, a także obsługuje warianty procesów biznesowych nie obsługiwanych przez standardowe rozwiązanie. Jednolity Plik Kontrolny generowany jest na podstawie informacji z systemu Infor M3 dla poszczególnych obszarów: JPK VAT, JPK FA, JPK KR, JPK MAG, JPK WB.

W sprawach Jednolitego Pliku Kontrolnego prosimy o kontakt mailowy na adres: katarzyna.rutkowska@e-pcc.pl

Projekt wdrożenia nowego rozwiązania Infor M3 w Dellner Components Sp. z o.o.

Dellner Components to dostawca komponentów do podzespołów i elementów dla branży kolejowej, off-shore, przemysłu okrętowego, obronnego, stalowego i wydobywczego. Firma od 15 lat korzysta z systemu Infor M3, a w 2016 roku zdecydowała się na wdrożenie najnowszej wersji – Infor M3 13.3, po szczegółowej ocenie konkurencyjnych rozwiązań od kilku innych dostawców.

Celem projektu wyboru nowego ERP była oczekiwania poprawa produktywności i jakości pracy. W procesie ofertowym wzięło udział 9 firm, a najważniejszymi kryteriami oceny były produktywność i cena.

Dellner wybrał ponownie system Infor M3 z kilku powodów, takich jak np.:

– łatwy dostęp do danych w związku z posiadaną wiedzą,
– łatwiejszy etap szkoleń,
– dobra dotychczasowa współpraca z firmą wdrożeniową,
– łatwiejsza migracja bazy danych,
– przyjazny interfejsu i duże możliwości personalizacji.

Wdrożenie Infor M3 było sterowane potrzebą zwiększenia produktywności (lista 130 zagadnień). W trakcie wdrożenia przeniesiono okrzepłe rozwiązania (np. produkcję), zastosowano nowe funkcje takie jak np. mobility oraz prognozy sprzedaży, a także nowe narzędzia zwiększające produktywność i komfort pracy – na przykład import zamówień i budżetów sprzedaży (Excel), Mashupy, skrypt badający poprawność struktury produktu, akcje KJ (nowy standard programów typu lista), Startpad.

W wyniku wdrożenia nowej wersji Infor M3 firma osiągnęła wzrost produktywności kilkaset godzin na miesiąc (np. skrócenie czasu importu zamówień i prognoz sprzedaży z jednego dnia do godziny).

Infor Next

Konferencja Infor Next Polska 2017, która odbyła się 10 października w Warszawie, zgromadziła 125 klientów, partnerów i dziennikarzy. Podczas wydarzenia przedstawiciele kadry zarządzającej Infor i eksperci ds. rozwiązań omówili kluczowe trendy w przemyśle, takie jak wytwarzanie cyfrowe, sztuczna inteligencja i chmura obliczeniowa. W sesji otwierającej Infor Next wspomniano również klientów Infor M3 – ZPS Lubiana oraz Dr Irena Eris.

Prezentacje z Infor Next do pobrania:

Open