fbpx

Ruiz Food Products, Inc. modernizuje procesy dzięki Infor CloudSuite Food & Beverage

Infor®, firma specjalizująca się w rozwiązaniach chmurowych dla przemysłu, ogłosiła dzisiaj, że Ruiz Food Products, Inc. (Ruiz Foods), producent mrożonek przeniósł swoje oprogramowanie biznesowe do chmury Infor. Zintegrowana platforma Infor pomogła Ruiz Foods zmodernizować operacje, zwłaszcza poprzez wykorzystanie skanerów, narzędzi do planowania i analizy danych. Było to szczególnie ważne przy planowaniu popytu, który uległ znaczącym zmianom spowodowanym kilkoma latami zakłóceń w branży, w tym pandemią Covid-19.

Ruiz Foods produkuje i dostarcza wysokiej jakości meksykańską żywność od 1964 roku. Obecnie jest wiodącym amerykańskim producentem mrożonej żywności meksykańskiej, zatrudniającym ponad 4000 pracowników i posiadającym fabryki w Kalifornii, Teksasie i Karolinie Południowej. W swoich pięciu zakładach Ruiz Foods generuje ponad pół miliona transakcji w systemie Infor dziennie podczas produkcji burritos, chimichangas, taquitos, enchiladas, tamales, quesadillas, burritos śniadaniowych i innych.

Ruiz Foods jest klientem Infor od ponad 20 lat i korzysta z różnych rozwiązań Infor, w tym Infor Optiva, M3, Supply Chain Planning, Factory Track i EPM. W 2022 roku sprzęt w centrum danych Ruiz Foods musiał zostać wymieniony, co wymagało znacznych inwestycji kapitałowych. SVP/CIO w Ruiz Foods, Michael Warter, zauważa: „W ciągu ostatnich kilku lat stało się bardzo jasne, że Infor znacząco inwestuje w swoją ofertę chmurową i że większość jego najnowszych innowacji pojawia się w chmurze. Przeniesienie do chmury Infor zapewniło nam dostęp do absolutnie najnowszych możliwości rozwiązania. Ten ruch jest korzystny dla obu stron, ponieważ oszczędzamy znaczną ilość kapitału, który mogliśmy przekierować na inne inicjatywy”.

Mimo wiary w to, że przejście na Infor CloudSuite Food & Beverage było dobrą decyzją biznesową, zespół kierowniczy Ruiz Foods niechętnie rozpoczynał ogromny i potencjalnie kosztowny projekt migracji do chmury, zwłaszcza w obliczu pandemii na całym świecie. Mając to na uwadze, Warter współpracował z CTO Infor i prezesem ds. produktów i sukcesu klientów Somą Somasundaram oraz partnerem Infor, firmą Doppio Group, aby opracować plan stopniowego przenoszenia Ruiz Foods do chmury. „Udało nam się znaleźć sposób na przejście do chmury bez konieczności robienia wszystkiego od razu” – powiedział Warter.

Firma rozpoczęła wdrożenie od uaktualnienia swojego systemu Infor PLM for Process (Optiva) do chmury, co zapewniło możliwość rejestrowania surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w sposób umożliwiający analizę kosztów i śledzenie rentownośći produktu. Następnie Ruiz Foods wykorzystał te spostrzeżenia do racjonalizacji portfela SKU (jednostek magazynowych), aby sprostać pojawiającym się i trwającym wyzwaniom ekonomicznym w branży spożywczej.

„Kiedy zaczęliśmy alokować wszystkie te koszty z powrotem przez cykl życia produktu, musieliśmy zmodyfikować niektóre z naszych założeń dotyczących rentowności” – wyjaśnił Warter. „To z kolei zmieniło naszą strategię w zakresie tego, gdzie chcieliśmy dokonać inwestycji. Ta wiedza okazała się cenna dla naszej firmy”.

Konfigurowalność rozwiązań Infor pomaga Ruiz Foods szybko reagować na dynamiczne potrzeby klientów firmy. Zespół planowania łańcucha dostaw Ruiz Foods korzysta z narzędzi planowania Infor, aby dostosować się do stale zmieniającego się środowiska biznesowego i codziennie zarządzać harmonogramami produkcji.

Ruiz Foods z niecierpliwością czeka na kontynuację ponad 20-letniej współpracy z Infor w celu rozwoju i optymalizacji swojej działalności.

„Nasz model biznesowy opiera się na współpracy z klientami w celu osiągnięcia wzajemnie korzystnych rezultatów. Staramy się skupić na problemie biznesowym, który wspólnie rozwiązujemy” – powiedział Somasundaram. „Nasza współpraca z Ruiz Foods jest przykładem dwukierunkowej, opartej na współpracy relacji, którą staramy się utrzymywać ze wszystkimi naszymi klientami”.

O Ruiz Food Products, Inc.
Ruiz Foods Products, Inc. jest prywatną korporacją założoną przez Freda Ruiza i jego ojca, Louisa, w 1964 roku. Dan Antonelli jest prezesem zarządu Ruiz Foods, a Kimberli Carroll jest prezesem i dyrektorem generalnym. Ruiz Foods specjalizuje się w najwyższej jakości mrożonkach sprzedawanych we wszystkich kanałach dystrybucji: detalicznym, sklepach ogólnospożywczych, klubach, vendingu, przemyśle i usługach gastronomicznych.

Marka El Monterey® jest numerem 1 w sprzedaży mrożonej meksykańskiej żywności w Stanach Zjednoczonych, a Tornados® jest liderem na rynku przekąsek grillowych w sklepach ogólnospożywczych. Ruiz Foods zatrudnia ponad 4000 członków zespołu w pięciu zakładach w USA. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ruizfoods.com.

# # #

Kontakt dla mediów
Jon Leiberman
Wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej Infor Marketing
Jon.leiberman@infor.com

# # #

Źródło: Infor

W Polsce Infor CloudSuite jest dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

Kontakt: natasza.piekarska@i-pcc.pl