fbpx

Zintegrowane planowanie w przedsiębiorstwie

Webinarium z cyklu: ZINTEGROWANE PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE

JAK DOBRZE PLANOWAĆ OPERACJE BIZNESOWE PRZY SZYBKIM ROZWOJU TECHNOLOGII, ZMIENNYCH GUSTACH KONSUMENTÓW I CORAZ BARDZIEJ ZŁOŻONYCH ŁAŃCUCHACH DOSTAW? (WEBINARIUM 1)

O webinarium

We współczesnym świecie przemysłu, liderzy w zarządzaniu produkcją i łańcuchem dostaw katalizują nieustanne usprawnienia i transformacje biznesowe. Muszą oni skupiać się na najnowszej technologii, która umożliwia im optymalizację operacji – od pozyskiwania zaopatrzenia po dostawę do klienta, z minimalnymi czasami przestojów i najwyższą jakością.

Jeśli chcesz się dowiedzieć w jaki sposób planować – w sposób zintegrowany, przejrzysty i spójny – operacje biznesowe w całym przedsiębiorstwie, dołącz do webinarium, podczas którego pokażemy nowoczesne narzędzia technologiczne wspierające ten proces – od planowania popytu i sprzedaży, przez zaopatrzenie, produkcję, zapasy i dostawy.

Podczas webinarium wyjaśniamy czym jest zintegrowane planowanie oraz jakie są jego etapy i horyzonty czasowe. Opowiadamy też z jakich źródeł danych czerpiemy w planowaniu zintegrowanych i wskazujemy osoby (stanowiska/ role), które będą zaangażowane w proces.

Dla kogo?

Na webinarium zapraszamy zarządy firm oraz dyrektorów związanych z produkcją, logistyką, prognozowaniem, sprzedażą, magazynowaniem oraz IT. Tym razem łączymy różne branże – webinarium skierowane jest do przemysłu spożywczego, meblowego, metalowego,  kosmetycznego oraz chemii lekkiej.

Webinarium odbyło się 21 września. Wypełnij formularz (poniżej) żeby otrzymać link do nagrania.

Agenda webinarium

W pierwszym webinarium z cyklu „Zintegrowane planowanie w przedsiębiorstwie” przedstawiliśmy na poziomie ogólnym jak zaawansowana technologia pochodząca od jednego dostawcy – firmy Infor – zapewni:

usprawnienie planowania łańcucha dostaw,

większą elastyczność reakcji na wahania popytu,

zbudowanie zapasów tak, by Twoja firma mogła na czas zrealizować prognozę,

zabezpieczenie zasobów produkcyjnych – by cele sprzedaży zostały osiągnięte pomimo wahań popytu,

usprawnienie planowania zdolności produkcyjnych, by Twoja firma była w stanie wyprodukować to, co zaplanowała,

możliwość płynnego zarządzania zasobami i szybkiego reagowanie na zmiany, co przełoży się na wzrost sprzedaży,

zaawansowane planowanie operacji.

Kolejne 3 webinaria, zaplanowane na październik i listopad, poświęcone będą już wybranym konkretnym narzędziom, wspierającym planowanie poszczególnych procesów w obszarach popytu, sprzedaży, zaopatrzenia, produkcji, zapasów i dostawy. Szczegółowe informacje o tych wydarzeniach będą pojawiały się wkrótce na naszej stronie www oraz na profilu Facebook iPCC oraz LinkedIn, a także będą wysyłane e-mailem w formie zaproszeń do wybranych grup.

Wypełnij formularz

Poznaj prelegentów

Krzysztof Skowronek

Konsultant Biznesowy – Presales

Grzegorz Osiak

Rozwój Produktów