fbpx

Dzięki przejęciu firmy Starmount Infor szybciej wprowadzi system obsługi klienta zespalający techniki handlowe

 

Wiodący dostawca aplikacji obsługi klientów sklepów stacjonarnych i internetowych pomoże zrealizować Infor wizję sprawnej obsługi handlowej w ramach jednej platformy.

Infor,  wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że zawarł porozumienie dotyczące nabycia firmy Starmount, która jest producentem nowoczesnych systemów obsługi sklepowej dla dużych i średniej wielkości sklepów detalicznych. Gdy przejęcie zostanie zrealizowane, Starmount dostarczy także systemy typu POS (Point of Sale – obsługa stanowisk kasowych), mobilny asystent sklepowy oraz obsługa stanu magazynów sklepowych. Są to produkty dodatkowe do platformy obsługi handlu, która angażuje klientów, usprawnia operacje i wspiera interakcje konsumenta we wszystkich kanałach sprzedaży. Infor spodziewa się, że przejęcie przyspieszy wprowadzenie na rynek pakietu Infor CloudSuite Retail – zestawu nowoczesnych aplikacji dostępnych w chmurze i zaprojektowanych dla rynku sprzedaży detalicznej. Dzięki niemu detaliści nie będą musieli już dostosowywać swoich staromodnych systemów do zmieniających się wymogów branży. Po utworzeniu działu Infor Retail latem 2015 roku Infor rozpoczął współpracę z  Whole Foods Market w tworzeniu nowoczesnego systemu handlowego, a także nabył firmę  GT Nexus dla obsługi sieci łańcucha dostaw, Predictix dla zarządzania popytem, a teraz Starmount dla obsługi systemów sklepowych.

„Rynek jest zaśmiecony przestarzałymi systemami zbudowanymi 20 lub 30 lat temu, które po prostu nie potrafią zapewnić tego, czego potrzebują współcześni detaliści” – powiedział Wade Gerten, wiceprezes działu Customer Experience & Digital w Infor. „Chcą alternatywy, dostępnej w chmurze, z lokalną obsługą z urządzeń mobilnych. Przejęcie Starmount pomoże nam szybciej wprowadzić takie rozwiązanie na rynek.”

Infor mocno inwestuje w produkty zespalające techniki handlowe, dzięki którym detaliści będą mogli korzystać z jednego systemu dla wszystkich interakcji klienta. Zespolenie technik handlowych w obsłudze klienta jest nie tylko bardziej przyjazne dla konsumenta (zapewniając mu odpowiednią informację w natychmiastowym czasie we wszystkich formach sprzedaży), ale także jest tańsze w użytkowaniu dla dostawcy, gdyż nie wymaga kosztownych integracji koniecznych przy tradycyjnej obsłudze wielu kanałów.

„Po ogłoszeniu zamiaru utworzenia Infor CloudSuite Retail jesienią w zeszłym roku, nasze telefony rozdzwoniły się z pytaniami od detalistów głodnych aplikacji, które pomogą im pokonać trudności branży” – powiedział Corey Tollefson, starszy wiceprezes i dyrektor generalny działu  Infor Retail.  „Dla nas oznaczało to przyspieszenie wprowadzenia takich rozwiązań na rynek, dzięki właśnie takim działaniom jak współpraca z Whole Foods Market, partnerstwo z liderami branży czy kupowanie najlepszej technologii jak Predictix czy Starmount.”

Starmount, z siedzibą w Austin w stanie Texas (USA) doświadczył 41% wzrostu w skali rocznej w 2015 r. Wśród jego klientów znajdują się firmy takie jak Abercrombie & Fitch, Burlington Coat Factory, Perry Ellis oraz Urban Outfitters. Szczegóły kontraktu, który ma być sfinalizowany w ciągu 30 dni, nie zostały ujawnione.

O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 14 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

Klienci Infor to, miedzy innymi:

  • 18 z 20 wiodących firm lotniczych
  • 8 z 10 największych firm high-tech
  • 10 z 10 wiodących firm farmaceutycznych
  • 22 z 25 największych w USA sieci służby zdrowia
  • 20 z 20 największych miast USA
  • 20 z 20 czołowych dostawców motoryzacyjnych
  • 19 z 20 największych dystrybutorów przemysłowych
  • 18 z 20 największych światowych detalistów
  • 4 z 5 wiodących browarów
  • 19 z 20 wiodących banków światowych
  • 10 z 10 największych marek hotelowych
  • 6 z 10 wiodących marek towarów luksusowych

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.