Największy sprzedawca detaliczny z branży ogrodniczej w krajach skandynawskich stawia na cyfryzację, aby wesprzeć wizję omnichannel.
Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych m.in. do działania w chmurze, poinformował, że skandynawska firma Plantagen z branży ogrodniczej wybrała system Infor aby wesprzeć swoją strategię cyfryzacji. Rozwiązanie składające się z Infor CloudSuite Food&Beverage, Infor PLM Optiva, Infor Demand Planner, Infor Ming.le oraz Infor ION ma na celu zapewnienie przedsiębiorstwu większej przejrzystości, wydajności i skuteczności w całym łańcuchu dostaw, i będzie dostępne dla 1000 użytkowników w 2018 roku.
Posiadający 135 punktów sprzedaży detalicznej w Szwecji, Norwegii i Finlandii oraz działalność hurtową obsługującą 600 punktów handlowych, Plantagen rozwija się bardzo dynamicznie, a po znaczącym przejęciu rozpoczął program modernizacji swoich systemów. Skandynawski detalista zdecydował się wybrać Infor ze względu na jego nowoczesną, łatwą w obsłudze, elastyczną i skalowalną platformę umożliwiającą dalszy wzrost.
Plantagen przewiduje, że dzięki funkcjonalności obejmującej cały łańcuch dostaw, od produkcji aż po halę magazynową, gdzie pracownicy wykorzystują urządzenia przenośne do wprowadzania informacji o zapasach, transferach i zwrotach, rozwiązanie Infor umożliwi lepsze planowanie, większą precyzję w zarządzaniu cyklem życia produktu oraz obniżenie kosztów. Infor ION® umożliwi pełną integrację z systemami innymi niż Infor, podczas gdy Infor Ming.le ™ zapewni bezproblemową współpracę między pracownikami.
„Jako firma mamy świadomość, że digitalizacja jest nierozerwalnie związana ze wzrostem, a Infor jest kluczową częścią naszej strategii, aby stać się cyfrowym liderem” – komentuje Susanna Liljeqvist, CIO w firmie Plantagen. „W środowisku handlu detalicznego sukces lub porażka zależą od jakości i spójności doświadczeń klientów, jak również od zapewnienie przejrzystości i wglądu w każdy etap cyklu życia produktu. Mamy nadzieję na pełne wykorzystanie nowych możliwości, aby przyjąć w pełni wielokanałowy model biznesowy.”
„Doświadczenie firmy Infor w zakresie sprzedaży detalicznej i systemów opartych na chmurze oznacza, że otrzymamy narzędzie, które wspiera nasze ambitne plany rozwoju i zapewnia szczegółowy wgląd w niuanse naszego sektora przemysłowego. Czekamy na kolejny etap naszej podróży.”
„Rozumiemy, że wymagania firmy z branży mody czy świeżych produktów istotnie różnią się od wymagań firmy ogrodniczej, i właśnie ta wiedza umożliwiła nam dostarczenie rozwiązań, które wspierają specyficzne potrzeby organizacji w różnych środowiskach handlu detalicznego” – komentuje Jason Berry, wiceprezes Infor ds. sprzedaży dla regionu EMEA. „Plantagen ma złożony model handlu detalicznego i hurtowego, z planami rozszerzenia go o e-sklepy, zatem posiadanie systemu, który łączy wszystkie procesy – od projektu i produkcji do łańcucha dostaw i hali magazynowej – ma kluczowe znaczenie dla wykorzystania szansy, jaką daje cyfryzacja, na zwiększenie udziału w rynku „.
O firmie Plantagen
Plantasjen jest wiodącą siecią skandynawską w sektorze roślin i akcesoriów ogrodniczych, posiadającą około 120 sklepów w Norwegii, Szwecji i Finlandii, skupiającą się przede wszystkim na konsumentach. Sprzedaż w 2016 r. wyniosła 3 624 000 000 NOK .
O firmie Infor
Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 15 000 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.