fbpx

Infor Fashion otrzymuje rekomendację organizacji International Apparel Federation (IAF)

 

Moduł Infor M3 Analytics w pakiecie Infor Fashion zapewnia dostęp z urządzeń mobilnych oraz więcej spersonalizowanych interakcji.

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że moduł Infor Analytics w pakiecie Infor Fashion dostał rekomendację organizacji International Apparel Federation (IAF) potwierdzającą, że system jest narzędziem przygotowanym specjalnie dla branży odzieżowej, przy zaangażowaniu marek i producentów przemysłu modowego.  IAF reprezentuje globalne środowisko modowe poprzez narodowe i regionalne organizacje branżowe. Rada nieustannie pracuje nad ulepszeniem działania łańcucha dostaw, przyczyniając się do lepszych wyników branży w zakresie rentowności, a także korporacyjnej odpowiedzialności społecznej i środowiskowej.

„Zainteresowania zarówno klientów i dostawców w branży odzieżowej są odzwierciedlone w sprawniejszym i szybszym przepływie informacji i towarów pomiędzy wytwórcami, ich klientami, detalistami i konsumentami końcowymi. W efekcie będziemy mieć więcej dokładnie takich towarów na półkach, jakich klienci chcą, oraz mniej produktów, które wymagają nieplanowanych przecen” – powiedział Matthijs Crietee, sekretarz generalny International Apparel Federation. „Naszym zdaniem Infor Analytics, zapewniając klientowi możliwość analizowania olbrzymiej ilości danych w relatywnie łatwy sposób w całym łańcuch dostaw, ma duży wkład w rozwój globalnej branży odzieżowej.”

Infor Analytics w pakiecie Infor Fashion, razem z narzędziami inteligencji biznesowej Infor, zapewnia możliwości analizy branżowej, obszerne raportowanie i specyficzne wskaźniki wydajności (KPI), przy wykorzystaniu personalizowanych tablic, do których użytkownicy mają dostęp nie tylko z komputera, ale też z urządzeń mobilnych. Z systemem Infor, firmy mogą przekształcać informację w aktywne widoki działań, mieć obraz wyników działalności w czasie rzeczywistym, przyspieszyć podejmowanie decyzji i uwolnić potencjał składowanych danych w swoich systemach.

„Branża odzieżowa jest wielkim globalnym łańcuchem, który ciągle się zmienia w zależności od ekonomii i fluktuujących gustów konsumentów. Tworzy to olbrzymi zbiór danych, które, jeśli są przechowywane i analizowane w odpowiedni sposób, mogą przyczynić się do lepszej wydajności i szybszych operacji w całym łańcuchu” – powiedział Erick Rowe, wiceprezes działu Infor Retail. „Infor chce dostarczać innowacyjne, skalowalne aplikacje z funkcjonalnością specyficzną dla wybranej branży, a rekomendacja IAF jest potwierdzeniem, że odnieśliśmy sukces w tym zakresie.”


O organizacji International Apparel Federation

IAF stała się wiodącą na świecie federacją zrzeszającą producentów modowych, ich organizacje, detalistów i dostawców branży dzięki narodowym i regionalnym organizacjom branżowym na wszystkich kontynentach. Członkami IAF są organizacje odzieżowe z prawie 40 krajów, reprezentujące ponad 150 000 firm dostarczających produkty i usługi dla branży modowej. Więcej informacji: http://iafnet.eu/.


O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 14 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

Klienci Infor to, miedzy innymi:

  • 18 z 20 wiodących firm lotniczych
  • 8 z 10 największych firm high-tech
  • 10 z 10 wiodących firm farmaceutycznych
  • 22 z 25 największych w USA sieci służby zdrowia
  • 20 z 20 największych miast USA
  • 20 z 20 czołowych dostawców motoryzacyjnych
  • 19 z 20 największych dystrybutorów przemysłowych
  • 18 z 20 największych światowych detalistów
  • 4 z 5 wiodących browarów
  • 19 z 20 wiodących banków światowych
  • 10 z 10 największych marek hotelowych
  • 6 z 10 wiodących marek towarów luksusowych

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.