fbpx

Infor wprowadza na rynek system Zespolonego Zarządzania Zamówieniami w Sieci

Zespolone Zarządzanie Zamówieniami w Sieci (Infor Networked Order Management) wprowadzone przez  Infor umożliwia firmom poprawę satysfakcji  klienta z koncepcji  “omni-channel”,  definiuje sklepy jako centra  zaspokajania potrzeb   oraz sięga po globalne, nie w pełni  wykorzystane zapasy .

Infor, czołowy dostawca branżowych specjalistycznych aplikacji przeznaczonych do działania w chmurze, ogłosił wprowadzenie na rynek systemu Zespolonego Zarządzania Zamówieniami w Sieci – nowego rozwiązania, którego zadaniem jest pomoc właścicielom marek i detalistom w poprawie satysfakcji  przy zakupach w wielu kanałach sprzedaży poprzez zapewnienie nowego poziomu elastyczności w zarządzaniu stanami magazynowymi. System ten będzie wykorzystywał Infor GT Nexus Commerce – największą na świecie sieć biznesową, zrzeszającą ponad 55000 firm, wśród których znajduje się np. sześć z dziesięciu czołowych dostawców usług logistycznych oraz ponad 40 światowych instytucji finansowych.

To „’sieciowe” podejście do zarządzania zamówieniami usprawni obsługę klienta poprzez wykorzystanie zasobów całej sieci zaopatrzeniowej, umożliwi redukcję liczby produktów niedostępnych w magazynie oraz zapewni skrócenie czasu sprzedaży i dostarczenia przesyłki.

“Podejście Infor do zarządzania zamówieniami usprawnia obsługę klientów poprzez wykorzystanie zapasów dostępnych u  wszystkich użytkowników sieci” – mówi Wade Gerten,  wiceprezes-senior  działu Retail R&D w Infor – “Zespolone Zarządzanie Zamówieniami w Sieci  może dać dostęp do większej ilości opcji realizacji zamówień  w porównaniu do tego, co jest tradycyjnie dostępne. Oznacza to więcej przesyłek bezpośrednich, towarów w drodze, magazynów należących do detalistów i partnerów sieciowych, a nawet magazynowanie towarów w ramach sieci – wszystko to jest prawie niemożliwe do realizacji za pomocą poprzednich metod zarządzania zamówieniami.”

Zespolone Zarządzanie Zamówieniami w Sieci firmy Infor  ułatwi też dostarczanie klientom wielorakich opcji, włączając w to zakup online i odbiór w sklepie, zakup online i dostarczenie ze sklepu oraz połączenie zakupu towarów dostępnych od ręki i zamawianych. Te złożone transakcje mogą być zrealizowane za pomocą  pojedynczej transakcji dokonanej przy kliencie. Mobilny sklepowy fragment aplikacji wykorzystuje ten sam nowoczesny interfejs  użytkownika, w który  wyposażone są  również  inne produkty firmy Infor takie jak system POS, system interakcji z klientami czy zarządzania magazynem w sklepie. Interfejs jest na tyle intuicyjny, że nie jest wymagane szkolenie podczas wdrażania  nowego pracownika.

Ponadto,  Konfigurator Produktów firmy Infor ( Product Configuration) będzie ściśle zintegrowany z  Zespolonym Zarządzaniem Zamówieniami w Sieci , ułatwiając klientom stworzenie własnych, wyjątkowych produktów  oraz pomagając osiągnąć wyższe współczynniki konwersji z interakcji internetowych, większe przychody z zamówień i wzmożoną lojalność wobec marki.

Platforma Infor wykorzystująca sztuczną inteligencję –  InforColeman – będzie współdziałać z nowym rozwiązaniem aby  ustalić jak najlepiej zarządzać opcjami realizacji zamówień w sposób bardziej ukierunkowany na klienta. Na przykład, jeśli powstanie ograniczenie zapasów, dostępny produkt będzie mógł być alokowany albo najpierw do istniejących  klientów albo najpierw  w celu  pozyskania nowych klientów i rynków. Coleman optymalizuje też decyzje dotyczące realizacji nie tylko poprzez uczenie się najbardziej wydajnych metod pozyskiwania produktów, lecz również poprzez umożliwienie automatycznego przyspieszania dostaw dla klientów większej wagi.

Nowoczesne, bazujące na chmurze podejście firmy Infor do zarządzania zamówieniami znacznie redukuje koszty i złożoność typowe dla starszych systemów typu  Rozproszonego Zarządzania Zamówieniami (Distributed Order Management). Chmura jest czymś więcej niż strategią  wdrożeniową Infor. Poprzez stworzenie połączonych sieciowo ekosystemów i dostarczenie olbrzymiej siły obliczeniowej niezbędnej do „uczenia się” maszyn, przetwarzanie danych w chmurze pozwala na rozwiązywanie problemów w sposób niedostępny dla poprzednich systemów.

Corey Tollefson, dyrektor generalny i  wiceprezes-senior działu Infor Retail dodaje: “Z radością wprowadzamy na rynek podejście do zarządzania zmówieniami oparte na sieci połączeń i sztucznej inteligencji. Nasze rozwiązanie jest podstawą nowej platformy handlowej, która została zbudowana by zapewniać zintegrowaną sprzedaż typu „omni-channel” i wprowadzić alternatywny model realizacji zamówień. Jeszcze większą zaletą jest możliwość połączenia systemu z naszymi rozwiązaniami do zarządzania zintegrowanym łańcuchem dostaw, magazynami, transportem i systemem do konfiguracji produktów.

Nowe podejście do zarządzania zamówieniami nie tylko łamie tradycyjne bariery między cyfrowym i stacjonarnym handlem, lecz również stwarza możliwości współpracy i współzawodnictwa dla właścicieli marek oraz detalistów, co pozwala na lepszą obsługę klienta.

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 15 000 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.