fbpx

Infor M3 w Zakładach Porcelany Stołowej „Lubiana”

Zakłady Porcelany Stołowej „Lubiana” S.A. to jedna z największych i najbardziej znanych firm na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych, od ponad 40 lat produkująca porcelanę do użytku domowego i hotelowego. Specjalizacją ZPS są artykuły z linii hotelowej przeznaczone na eksport (ponad 80% produkcji). Firma stale się rozwija i inwestuje w najnowsze technologie, czego przykładem jest projekt rozszerzenia używanego systemu ERP.

Od kilkunastu lat Zakłady „Lubiana” korzystają w zarządzaniu firmą z systemu ERP Infor M3, i są z niego na tyle zadowolone, że regularnie decydują się na upgrade do aktualnie najwyższej wersji. Kilka miesięcy temu zakończył się właśnie duży projekt podniesienia systemu Infor M3 do najnowszej wersji, który został zrealizowany w krótkim czasie 6 miesięcy przez firmę iPCC Sp. z o.o. – polskiego partnera wdrożeniowego producenta systemu – firmy Infor.

W ramach projektu wdrożono także obsługę magazynu wysokiego składowania Infor Warehouse Mobility. Jest to narzędzie zaprojektowane specjalnie do mobilnej pracy z użyciem skanerów oraz terminali montowanych na ciężarówkach. Dzięki niemu automatyzowane są procesy przyjęć, obsługi ruchów wewnątrz magazynu, wydań, raportowania zleceń produkcyjnych oraz przesyłania informacji o stanie magazynowym.

Ponadto, iPCC przeprowadziło też w ZPS „Lubiana” SA duży projekt wdrażania pętli usprawnień, dotyczącej zarówno zaawansowanego planowania produkcji i raportowania, jak i narzędzi ułatwiających pracę managementu – począwszy od obsługi procesów (workflows) przy pomocy platformy Infor Xi, a skończywszy na Business Intelligence. Przykładem jednego elementu pętli jest moduł Infor M3 SCO (Supply Chain Orders) — potężne narzędzie, które wiąże zlecenia produkcyjne z zamówieniami sprzedaży i systemem MRP, umożliwiając lepsze zarządzanie produkcją na zamówienie klienta. SCO pozwala na łatwą, wielopoziomową identyfikację wszystkich zleceń składających się na łańcuch realizujący zamówienie. Dzięki temu nie ma problemów z udzielaniem odpowiedzi na pytanie w jakiej fazie realizacji znajduje się zamówienie. Można również zautomatyzować wielopoziomowe przeplanowanie całego łańcucha w przypadku, gdy klient zmieni swoją decyzję odnośnie do ilości lub daty dostawy.