fbpx

Rexel optymalizuje obsługę klienta z systemem Infor M3

 

Wiodący dystrybutor w branży elektrycznej inwestuje w aplikację ERP by usprawnić obsługę klienta i zapewnić spójność marki.

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji biznesowych zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że firma Rexel UK, czołowy dystrybutor produktów elektrycznych oraz usług wdrożył system Infor M3. Aplikacja wspiera program usprawnień w firmie i standaryzację procesów we wszystkich 350 oddziałach Rexel oraz zapewnienia dostęp do szczegółowej informacji – w celu ulepszenia obsługi klienta i zapewnienia spójności marki.

Infor M3 jest solidną platformą, która umożliwi firmie wdrożenie zmian w sposób bardziej efektywny, zapewni przejrzystość stanów magazynowych oraz pomoże kadrze zarządzającej lepiej monitorować i porównywać wyniki działalności całej grupy. W szczególności aplikacja wesprze zarządzanie wyzwaniami związanymi z dystrybucją dużych wolumenów, przyczyniając się do lepszej obsługi klienta w całej organizacji.

„Ustanowienie nowej platformy technologicznej, która pomoże osiągnąć spójność marki jest kluczem do osiągnięcia lojalności klienta i rozwoju biznesu” – powiedział Frank Lauriello, CTO w firmie Rexel. „Przejście ze starszej wersji systemu (Movex) na Infor M3 oznacza, że każdy oddział ma szybki i łatwy dostęp do głębokich informacji o stanie magazynów czy kosztach, gdyż stają się one przejrzyste, co z kolei wspiera lepsze podejmowanie decyzji i optymalizację obsługi klienta.”

„Mamy wiele lat doświadczenia w pracy z systemami ERP, łącznie z SAP i Oracle, i muszę przyznać, że wydajność i skalowalność Infor M3 jest imponująca. Pracujemy z Infor nad innowacjami zarówno w strategii obsługi klienta, jak i ofercie internetowej. Infor M3 czyni naszą firmę elastyczną w przystosowaniu się do zmian” – kontynuuje Lauriello.

“Dla firm zajmujących się dużymi ilościami produktów, stany magazynowe i obsługa klienta są naprawdę kluczowymi czynnikami sukcesu” – komentuje Phil Lewis, VP Solution Consulting Europe w Infor, “W 2017 roku dostarczenie produktu do właściwego miejsca, przy świetnej obsłudze i zachowaniu wybranych parametrów produktu niezależnie od oddziału, w którym się kupuje, w wielkiej mierze zależy od dobrych systemów zapewniających aktualną informację i dostawę zgodnie z zamówieniem w najbardziej wydajny sposób. Infor M3 umożliwia to wszystko, a jego skalowalność zapewnia dystrybutorom rozwój zgodny z ich zmieniającymi się strategiami biznesowymi.”

O firmie Infor

Infor projektuje piękne aplikacje biznesowe dla wybranych branż, odznaczające się najnowszą technologią, zawierające doświadczenie branżowe i dostępne jako usługa w chmurze. Mając 15 000 pracowników i będąc obecną w ponad 200 krajach i regionach, firma Infor zapewnia automatyzację ważnych procesów w branżach takich jak służba zdrowia, produkcja, moda, dystrybucja, hotelarstwo, sprzedaż detaliczna i sektor publiczny. Systemy Infor eliminują konieczność kosztownych kastomizacji dzięki temu, że ich funkcjonalność opiera się na głębokim doświadczeniu branżowym. Biuro główne Infor znajduje się w Nowym Jorku i jest jednocześnie domem dla jednej z największych i najbardziej kreatywnych agencji marketingowych – Hook&Loop, która zajmuje się tworzeniem nowoczesnych, prostych i pięknych interfejsów użytkownika systemów Infor. Aplikacje Infor dostępne są głównie w ramach platformy Amazon® Web Services oraz platform otwartych kodów. Szczegóły o firmie i rozwiązaniach – www.infor.com.

System Infor M3 w Polsce (i usługi wdrożeniowe) jest oferowany przez firmę iPCC (dawna nazwa: Polish Consulting Company) Sp. z o.o., która jest partnerem Infor w Polsce. iPCC obsługuje obecnie ponad 90 klientów użytkujących system Infor M3 w kraju i bierze udział w projektach wdrożeniowych systemu na całym świecie. Szczegóły o firmie i jej ofercie – www.i-pcc.pl.